WhyBBer - roolipelifoorumi WhyBBer on suomalainen roolipelifoorumi, jonka tavoitteena on olla mahdollisimman aktiivinen. |
|
| Millainen teini olet? | |
|
+16Kamm dinosaur kakka Kia<3 Haribo SCREENAGER Dina thornado Shyren KeSäKuKkA Milla-Maaria DISTRACTION BanBa Cromy TETSU Emi Hinata Ito 20 posters | Kirjoittaja | Viesti |
---|
Emi Hinata Ito The day that never comes ~
Viestien lukumäärä : 60 Join date : 23.05.2010 Paikkakunta : Jossai kuusessa
| Aihe: Millainen teini olet? 3/6/2010, 18:44 | |
| Löysin jostain... PIILOLISSU [] inhoan lissuja.. [] ..mutta kuitenkin teen itse kaikkia mitä nekin (ryyppään, poltan, haistattelen opetattajille jne.) [] ostan vaatteet spirit storesta, ginasta, h&m tms... [] kiroilen paljon (ja äänekkäästi) [] valehtelen porukoille [] poika/tyttöystävä vaihtuu lennosta, ja tietysti oon umpirakastunut joka kerta [] kuuntelen sitä musaa mitä kaikki muutkin, ja kaikki mainstreamista poikkeava on paskaa [] käyn nuorisokeskuksissa tms. missä kylän kerma kokoontuu /8 TEINIROKKARI [] Mötley Crüe höpö hautaan asti! [] hiuslakkaa kuluu [] tupeeraan mun lettiä [] leopardikuosi ja nahka on mieleen [] Törkytehdas ja Heroiinipäiväkirjat on mun lempikirjoja [] kaikki hyvä musiikki on tehty 80-luvulla [] soitan bändissä [] Fúck you! /8 SYÖMISHÄIRIÖINEN TEINI [] mulla on/on ollut syömishäiriö [] selitän kaikille siitä kuinka oon taas ollu sairaalas/osastol tms. [] haluan huomioo [] peili näyttää mut satakilosena [] viiltelen jos tulee huono olo [] yritän peitellä kehoani ylipukeutumalla [] yhyy haluun vaan olla laiha [] pyrin syömään n. 500 kaloria päivässä /8 HIKARITEINI [] keskiarvoni on yli 9,0 [] koulutus on minulle erittäin tärkeää [] päden joka asiassa [] inhoan kirjoitusvirheitä [] teen tunnollisesti läksyt ja luen kokeisiin [] parhaat ystäväni ovat koulusta [] nuoleskelen opettajiani [] murrun jos en saa kiitettävää kokeesta /8 NÖRTTITEINI [] vapaa-aika menee koneella [] verkostoidun lähinnä facebookissa, galleriassa yms. enkä irl [] olen näppärä tietokoneen käyttäjä [] pelaan jotakin mmorpg peliä kuten WoW:ia [] käytän tietokonekieltä oikeassakin elämässä, rofl fail [] lanitan kavereideni kanssa ja käyn erilaisissa tapahtumissa kuten Assemblyillä [] olen mieluiten kotona [] parhaat kaverit on netin kautta hankittuja /8 RUNOTYTTÖTEINI [] haaveilen paljon ja rakennan pilvilinnoja [] kirjoitan runoja ja laulunsanoja [] olen ujo [] tykkään romanttisista jutuista [] luen mielelläni kirjoja [] kirjoittelen novelleja ja julkaisen niitä foorumeilla tms. [] tykkään kilteistä pojista/tytöistä [] oon ihan hyvä koulussa /8 POIKATYTTÖTEINI [] käytän myös poikien vaatteita [] mun kavereista suurin osa on poikia [] en oikeen viihdy tyttöjen seurassa [] en tykkää juoruta [] en pahemmin välitä mun ulkonäöstä [] oon huoleton ja huumorintajuinen [] mua on luultu pojaks [] en tykkää mistään normaaleista "tyttöjen jutuista" /8 TEINIHIPPI [] vastustan eläinkokeita! [] olen kasvissyöjä [] kuulun johkin maailmanparantajajärjestöön, greenpeace tms. [] mulla on rastat [] oon osallistunut mielenosoitukseen [] haluun maapallolle lisää rauhaa ja rakkautta [] ihmiset on ahneita ja tyhmiä [] voisin asua kommuunissa /8 RAPPIOTEINI [] aina kännissä... [] ...tupakka kädessä [] polttelen pilvee [] vahvempiakin on tullu maistettua [] rahat menee päihteisiin [] oon vaarassa joutua laitokseen/oon jo [] koulu menee huonosti [] pää sekasin ja huolet unohtuu /8 URHEILIJATEINI [] aina treeneissä [] ja niiden takia paikat paskana [] oon harrastanu jotain urheilua koko ikäni [] oon voittanu jonkin mitalin lajissani [] mun harrastus syö törkeesti rahaa [] mul on urheilijan kroppa [] koululiikunnas mut valitaan usein ekana [] mulla on urheilun suhteen korkeet tavotteet /8 TEINIANGSTI [] kukaan ei rakasta mua .. [] mul on musta tukka joka on aina silmillä [] käytän hitosti kajaalia [] viiltelen [] oon harkinnu itsemurhaa [] vihaan kaikkia [] kuuntelen kaikkia angstibändejä [] vihaan itseäni /8 HOPPARITEINI [] housut roikkuu polvissa [] mc mane ei ole oikeaa räppiä [] suomiräpin parhaita on mm. steen1 ja asa [] oon itekki räpänny [] se joka vihaa räppiä pakenee todellisuutta! [] Julma-Henri on kova äijä [] vaatteet on mun aatteet [] jätkiä/muijia riittää /8 PAPPA BETALAR-TEINI [] mulla on skopa/mopo [] oma tietokone [] 200 € puhelin ja iPod [] ... ja iskä/äiti makso ne [] saan mitä haluan [] oon hemmoteltu [] vanhemmilla piisaa rahaa [] saan rahaa tekemättä mitään kotona /8 TEINIHEVARI [] maastohousut! [] maiharit! [] ketjut ja bändipaidat! [] moshpittiin! [] hevi on parasta [] moshaus on muikeeta [] /,,/ [] letti kasvaa kasvamistaan /8 ~Emi, se naapurin tyttö, joka luulee olevansa keijukainen ~ | |
| | | Emi Hinata Ito The day that never comes ~
Viestien lukumäärä : 60 Join date : 23.05.2010 Paikkakunta : Jossai kuusessa
| Aihe: Vs: Millainen teini olet? 3/6/2010, 18:52 | |
| PIILOLISSU 2/8 TEINIROKKARI 0/8 SYÖMISHÄIRIÖINEN TEINI 0/8 HIKARITEINI 6/8 NÖRTTITEINI 2/8 RUNOTYTTÖTEINI 7/8 POIKATYTTÖTEINI 2/8 TEINIHIPPI 1/8 RAPPIOTEINI 0/8 URHEILIJATEINI 2/8 TEINIANGSTI 1/8 HOPPARITEINI 0/8 PAPPA BETALAR-TEINI 2/8 TEINIHEVARI 1/8 ~Emi, se naapurin tyttö, joka luulee olevansa keijukainen ~ | |
| | | TETSU Moderator - I'm whatever you want
Viestien lukumäärä : 131 Join date : 28.05.2010
| Aihe: Vs: Millainen teini olet? 3/6/2010, 19:00 | |
| PIILOLISSU 1/8
TEINIROKKARI 0/8
SYÖMISHÄIRIÖINEN TEINI 0/8
HIKARITEINI 4/8
NÖRTTITEINI 3/8
RUNOTYTTÖTEINI 5/8
POIKATYTTÖTEINI 3/8
TEINIHIPPI 3/8
RAPPIOTEINI 0/8
URHEILIJATEINI 0/8
TEINIANGSTI 0/8
HOPPARITEINI 0/8
PAPPA BETALAR-TEINI 2/8
TEINIHEVARI 1/8 | |
| | | Cromy [Admin] Flying in the sky ~
Viestien lukumäärä : 745 Join date : 13.10.2009 Ikä : 27 Paikkakunta : Krypton.
| Aihe: Vs: Millainen teini olet? 3/6/2010, 20:22 | |
| PIILOLISSU 2/8
TEINIROKKARI 0/8
SYÖMISHÄIRIÖINEN TEINI 1/8
HIKARITEINI 0/8
NÖRTTITEINI 4/8
RUNOTYTTÖTEINI 3/8
POIKATYTTÖTEINI 3/8
TEINIHIPPI 3/8
RAPPIOTEINI 1/8
URHEILIJATEINI 1/8
TEINIANGSTI 0/8
HOPPARITEINI 0/8
PAPPA BETALAR-TEINI 3/8
TEINIHEVARI 1/8 | |
| | | BanBa Moderator - I'm whatever you want
Viestien lukumäärä : 103 Join date : 23.05.2010 Ikä : 28 Paikkakunta : Espoo
| Aihe: Vs: Millainen teini olet? 5/6/2010, 15:22 | |
| PIILOLISSU [x] inhoan lissuja.. [] ..mutta kuitenkin teen itse kaikkia mitä nekin (ryyppään, poltan, haistattelen opetattajille jne.) [] ostan vaatteet spirit storesta, ginasta, h&m tms... [x] kiroilen paljon (ja äänekkäästi) [] valehtelen porukoille [] poika/tyttöystävä vaihtuu lennosta, ja tietysti oon umpirakastunut joka kerta [] kuuntelen sitä musaa mitä kaikki muutkin, ja kaikki mainstreamista poikkeava on paskaa [] käyn nuorisokeskuksissa tms. missä kylän kerma kokoontuu 2/8
TEINIROKKARI [] Mötley Crüe höpö hautaan asti! [x] hiuslakkaa kuluu [x] tupeeraan mun lettiä [] leopardikuosi ja nahka on mieleen [] Törkytehdas ja Heroiinipäiväkirjat on mun lempikirjoja [x] kaikki hyvä musiikki on tehty 80-luvulla [] soitan bändissä [x] Fúck you! 4/8
SYÖMISHÄIRIÖINEN TEINI [x] mulla on/on ollut syömishäiriö [] selitän kaikille siitä kuinka oon taas ollu sairaalas/osastol tms. [] haluan huomioo [x] peili näyttää mut satakilosena [x] viiltelen jos tulee huono olo [] yritän peitellä kehoani ylipukeutumalla [] yhyy haluun vaan olla laiha [x] pyrin syömään n. 500 kaloria päivässä 4/8
HIKARITEINI [] keskiarvoni on yli 9,0 [] koulutus on minulle erittäin tärkeää [] päden joka asiassa [x] inhoan kirjoitusvirheitä [] teen tunnollisesti läksyt ja luen kokeisiin [] parhaat ystäväni ovat koulusta [] nuoleskelen opettajiani [] murrun jos en saa kiitettävää kokeesta 1/8
NÖRTTITEINI [x] vapaa-aika menee koneella [] verkostoidun lähinnä facebookissa, galleriassa yms. enkä irl [x] olen näppärä tietokoneen käyttäjä [] pelaan jotakin mmorpg peliä kuten WoW:ia [] käytän tietokonekieltä oikeassakin elämässä, rofl fail [] lanitan kavereideni kanssa ja käyn erilaisissa tapahtumissa kuten Assemblyillä [x] olen mieluiten kotona [x] parhaat kaverit on netin kautta hankittuja 3/8
RUNOTYTTÖTEINI [x] haaveilen paljon ja rakennan pilvilinnoja [] kirjoitan runoja ja laulunsanoja [] olen ujo [x] tykkään romanttisista jutuista [x] luen mielelläni kirjoja [x] kirjoittelen novelleja ja julkaisen niitä foorumeilla tms. [] tykkään kilteistä pojista/tytöistä [] oon ihan hyvä koulussa 4/8
POIKATYTTÖTEINI [x] käytän myös poikien vaatteita [] mun kavereista suurin osa on poikia [x] en oikeen viihdy tyttöjen seurassa [x] en tykkää juoruta [x] en pahemmin välitä mun ulkonäöstä [x] oon huoleton ja huumorintajuinen [x] mua on luultu pojaks [x] en tykkää mistään normaaleista "tyttöjen jutuista" 7/8
TEINIHIPPI [x] vastustan eläinkokeita! [x] olen kasvissyöjä [] kuulun johkin maailmanparantajajärjestöön, greenpeace tms. [] mulla on rastat [] oon osallistunut mielenosoitukseen [x] haluun maapallolle lisää rauhaa ja rakkautta [x] ihmiset on ahneita ja tyhmiä [] voisin asua kommuunissa 4/8
RAPPIOTEINI [] aina kännissä... [] ...tupakka kädessä [] polttelen pilvee [] vahvempiakin on tullu maistettua [] rahat menee päihteisiin [] oon vaarassa joutua laitokseen/oon jo [x] koulu menee huonosti [] pää sekasin ja huolet unohtuu 1/8
URHEILIJATEINI [] aina treeneissä [] ja niiden takia paikat paskana [] oon harrastanu jotain urheilua koko ikäni [] oon voittanu jonkin mitalin lajissani [] mun harrastus syö törkeesti rahaa [] mul on urheilijan kroppa [] koululiikunnas mut valitaan usein ekana [] mulla on urheilun suhteen korkeet tavotteet 0/8
TEINIANGSTI [x] kukaan ei rakasta mua .. [x] mul on musta tukka joka on aina silmillä [x] käytän hitosti kajaalia [x] viiltelen [x] oon harkinnu itsemurhaa [] vihaan kaikkia [x] kuuntelen kaikkia angstibändejä [x] vihaan itseäni 7/8
HOPPARITEINI [] housut roikkuu polvissa [x] mc mane ei ole oikeaa räppiä [] suomiräpin parhaita on mm. steen1 ja asa [] oon itekki räpänny [] se joka vihaa räppiä pakenee todellisuutta! [] Julma-Henri on kova äijä [] vaatteet on mun aatteet [] jätkiä/muijia riittää 1/8
PAPPA BETALAR-TEINI [] mulla on skopa/mopo [x] oma tietokone [/] 200 € puhelin ja iPod [x] ... ja iskä/äiti makso ne [/] saan mitä haluan [/] oon hemmoteltu [x] vanhemmilla piisaa rahaa [x] saan rahaa tekemättä mitään kotona 5puol/8
TEINIHEVARI [x] maastohousut! [x] maiharit! [x] ketjut ja bändipaidat! [] moshpittiin! [x] hevi on parasta [] moshaus on muikeeta [x] /,,/ [] letti kasvaa kasvamistaan 6/8 | |
| | | DISTRACTION New here ~
Viestien lukumäärä : 29 Join date : 24.05.2010 Ikä : 29
| Aihe: Vs: Millainen teini olet? 5/6/2010, 20:56 | |
| PIILOLISSU 2/8
TEINIROKKARI 3/8
SYÖMISHÄIRIÖINEN TEINI 4/8
HIKARITEINI 2/8
NÖRTTITEINI 2½/8
RUNOTYTTÖTEINI 4/8
POIKATYTTÖTEINI 3/8
TEINIHIPPI 3/8
RAPPIOTEINI 4½/8
URHEILIJATEINI 3/8
TEINIANGSTI 4/8
HOPPARITEINI 2/8
PAPPA BETALAR-TEINI 4½/8
TEINIHEVARI 1½/8 | |
| | | Milla-Maaria New here ~
Viestien lukumäärä : 21 Join date : 24.03.2010 Ikä : 28 Paikkakunta : Tornio
| Aihe: Vs: Millainen teini olet? 19/9/2010, 19:35 | |
| PIILOLISSU [x] inhoan lissuja.. [] ..mutta kuitenkin teen itse kaikkia mitä nekin (ryyppään, poltan, haistattelen opetattajille jne.) [x] ostan vaatteet spirit storesta, ginasta, h&m tms... [x] kiroilen paljon (ja äänekkäästi) [] valehtelen porukoille [] poika/tyttöystävä vaihtuu lennosta, ja tietysti oon umpirakastunut joka kerta [] kuuntelen sitä musaa mitä kaikki muutkin, ja kaikki mainstreamista poikkeava on paskaa [] käyn nuorisokeskuksissa tms. missä kylän kerma kokoontuu 3/8
TEINIROKKARI [] Mötley Crüe höpö hautaan asti! [] hiuslakkaa kuluu [] tupeeraan mun lettiä [] leopardikuosi ja nahka on mieleen [] Törkytehdas ja Heroiinipäiväkirjat on mun lempikirjoja [] kaikki hyvä musiikki on tehty 80-luvulla [] soitan bändissä [x] Fúck you! 1/8
SYÖMISHÄIRIÖINEN TEINI [] mulla on/on ollut syömishäiriö [] selitän kaikille siitä kuinka oon taas ollu sairaalas/osastol tms. [] haluan huomioo [] peili näyttää mut satakilosena [] viiltelen jos tulee huono olo [] yritän peitellä kehoani ylipukeutumalla [] yhyy haluun vaan olla laiha [] pyrin syömään n. 500 kaloria päivässä 0/8
HIKARITEINI [] keskiarvoni on yli 9,0 [] koulutus on minulle erittäin tärkeää [] päden joka asiassa [x] inhoan kirjoitusvirheitä [] teen tunnollisesti läksyt ja luen kokeisiin [x] parhaat ystäväni ovat koulusta [x] nuoleskelen opettajiani [] murrun jos en saa kiitettävää kokeesta 3/8
NÖRTTITEINI [] vapaa-aika menee koneella [x] verkostoidun lähinnä facebookissa, galleriassa yms. enkä irl [x] olen näppärä tietokoneen käyttäjä [] pelaan jotakin mmorpg peliä kuten WoW:ia [x] käytän tietokonekieltä oikeassakin elämässä, rofl fail [] lanitan kavereideni kanssa ja käyn erilaisissa tapahtumissa kuten Assemblyillä [x] olen mieluiten kotona [] parhaat kaverit on netin kautta hankittuja 4/8
RUNOTYTTÖTEINI [x] haaveilen paljon ja rakennan pilvilinnoja [] kirjoitan runoja ja laulunsanoja [] olen ujo [] tykkään romanttisista jutuista [x] luen mielelläni kirjoja [] kirjoittelen novelleja ja julkaisen niitä foorumeilla tms. [] tykkään kilteistä pojista/tytöistä [x] oon ihan hyvä koulussa 3/8
POIKATYTTÖTEINI [] käytän myös poikien vaatteita [] mun kavereista suurin osa on poikia [] en oikeen viihdy tyttöjen seurassa [] en tykkää juoruta [x] en pahemmin välitä mun ulkonäöstä [x] oon huoleton ja huumorintajuinen [x] mua on luultu pojaks [] en tykkää mistään normaaleista "tyttöjen jutuista" 3/8
TEINIHIPPI [] vastustan eläinkokeita! [] olen kasvissyöjä [] kuulun johkin maailmanparantajajärjestöön, greenpeace tms. [] mulla on rastat [] oon osallistunut mielenosoitukseen [] haluun maapallolle lisää rauhaa ja rakkautta [] ihmiset on ahneita ja tyhmiä [] voisin asua kommuunissa /8
RAPPIOTEINI [] aina kännissä... [] ...tupakka kädessä [] polttelen pilvee [] vahvempiakin on tullu maistettua [] rahat menee päihteisiin [] oon vaarassa joutua laitokseen/oon jo [] koulu menee huonosti [] pää sekasin ja huolet unohtuu 0/8
URHEILIJATEINI [] aina treeneissä [x] ja niiden takia paikat paskana [x] oon harrastanu jotain urheilua koko ikäni [] oon voittanu jonkin mitalin lajissani [] mun harrastus syö törkeesti rahaa [] mul on urheilijan kroppa [] koululiikunnas mut valitaan usein ekana [] mulla on urheilun suhteen korkeet tavotteet 2/8
TEINIANGSTI [x] kukaan ei rakasta mua .. [] mul on musta tukka joka on aina silmillä [] käytän hitosti kajaalia [] viiltelen [] oon harkinnu itsemurhaa [] vihaan kaikkia [] kuuntelen kaikkia angstibändejä [x] vihaan itseäni 2/8
HOPPARITEINI [] housut roikkuu polvissa [] mc mane ei ole oikeaa räppiä [] suomiräpin parhaita on mm. steen1 ja asa [] oon itekki räpänny [x] se joka vihaa räppiä pakenee todellisuutta! [] Julma-Henri on kova äijä [] vaatteet on mun aatteet [] jätkiä/muijia riittää 1/8
PAPPA BETALAR-TEINI [x] mulla on skopa/mopo [x] oma tietokone [] 200 € puhelin ja iPod [x] ... ja iskä/äiti makso ne [] saan mitä haluan [] oon hemmoteltu [] vanhemmilla piisaa rahaa [x] saan rahaa tekemättä mitään kotona 4/8
TEINIHEVARI [] maastohousut! [] maiharit! [] ketjut ja bändipaidat! [] moshpittiin! [] hevi on parasta [] moshaus on muikeeta [] /,,/ [] letti kasvaa kasvamistaan 0/8 | |
| | | KeSäKuKkA It´s cute how u think I´m listening ~
Viestien lukumäärä : 222 Join date : 21.09.2010 Ikä : 27 Paikkakunta : enkerro:DD
| Aihe: Vs: Millainen teini olet? 21/9/2010, 16:33 | |
| PIILOLISSU [] inhoan lissuja.. [] ..mutta kuitenkin teen itse kaikkia mitä nekin (ryyppään, poltan, haistattelen opetattajille jne.) [x] ostan vaatteet spirit storesta, ginasta, h&m tms... [] kiroilen paljon (ja äänekkäästi) [] valehtelen porukoille [] poika/tyttöystävä vaihtuu lennosta, ja tietysti oon umpirakastunut joka kerta [] kuuntelen sitä musaa mitä kaikki muutkin, ja kaikki mainstreamista poikkeava on paskaa [] käyn nuorisokeskuksissa tms. missä kylän kerma kokoontuu 1/8
TEINIROKKARI [] Mötley Crüe höpö hautaan asti! [] hiuslakkaa kuluu [] tupeeraan mun lettiä [] leopardikuosi ja nahka on mieleen [] Törkytehdas ja Heroiinipäiväkirjat on mun lempikirjoja [] kaikki hyvä musiikki on tehty 80-luvulla [] soitan bändissä [] Fúck you! 0/8
SYÖMISHÄIRIÖINEN TEINI [] mulla on/on ollut syömishäiriö [] selitän kaikille siitä kuinka oon taas ollu sairaalas/osastol tms. [] haluan huomioo [] peili näyttää mut satakilosena [] viiltelen jos tulee huono olo [] yritän peitellä kehoani ylipukeutumalla [x] yhyy haluun vaan olla laiha [] pyrin syömään n. 500 kaloria päivässä 1/8
HIKARITEINI [] keskiarvoni on yli 9,0 [] koulutus on minulle erittäin tärkeää [] päden joka asiassa [] inhoan kirjoitusvirheitä [x] teen tunnollisesti läksyt ja luen kokeisiin [x] parhaat ystäväni ovat koulusta [] nuoleskelen opettajiani [x] murrun jos en saa kiitettävää kokeesta 3/8
NÖRTTITEINI [] vapaa-aika menee koneella [] verkostoidun lähinnä facebookissa, galleriassa yms. enkä irl [] olen näppärä tietokoneen käyttäjä [] pelaan jotakin mmorpg peliä kuten WoW:ia [] käytän tietokonekieltä oikeassakin elämässä, rofl fail [] lanitan kavereideni kanssa ja käyn erilaisissa tapahtumissa kuten Assemblyillä [] olen mieluiten kotona [] parhaat kaverit on netin kautta hankittuja 0/8
RUNOTYTTÖTEINI [] haaveilen paljon ja rakennan pilvilinnoja [] kirjoitan runoja ja laulunsanoja [x] olen ujo [] tykkään romanttisista jutuista [x] luen mielelläni kirjoja [] kirjoittelen novelleja ja julkaisen niitä foorumeilla tms. [x] tykkään kilteistä pojista/tytöistä [x] oon ihan hyvä koulussa 4/8
POIKATYTTÖTEINI [] käytän myös poikien vaatteita [] mun kavereista suurin osa on poikia [] en oikeen viihdy tyttöjen seurassa [] en tykkää juoruta [] en pahemmin välitä mun ulkonäöstä [] oon huoleton ja huumorintajuinen [] mua on luultu pojaks [] en tykkää mistään normaaleista "tyttöjen jutuista" 0/8
TEINIHIPPI [x] vastustan eläinkokeita! [] olen kasvissyöjä [] kuulun johkin maailmanparantajajärjestöön, greenpeace tms. [] mulla on rastat [] oon osallistunut mielenosoitukseen [x] haluun maapallolle lisää rauhaa ja rakkautta [x] ihmiset on ahneita ja tyhmiä [] voisin asua kommuunissa 3/8
RAPPIOTEINI [] aina kännissä... [] ...tupakka kädessä [] polttelen pilvee [] vahvempiakin on tullu maistettua [] rahat menee päihteisiin [] oon vaarassa joutua laitokseen/oon jo [] koulu menee huonosti [] pää sekasin ja huolet unohtuu 0/8
URHEILIJATEINI [] aina treeneissä [] ja niiden takia paikat paskana [] oon harrastanu jotain urheilua koko ikäni [] oon voittanu jonkin mitalin lajissani [] mun harrastus syö törkeesti rahaa [] mul on urheilijan kroppa [] koululiikunnas mut valitaan usein ekana [] mulla on urheilun suhteen korkeet tavotteet 0/8
TEINIANGSTI [] kukaan ei rakasta mua .. [] mul on musta tukka joka on aina silmillä [] käytän hitosti kajaalia [] viiltelen [] oon harkinnu itsemurhaa [] vihaan kaikkia [] kuuntelen kaikkia angstibändejä [] vihaan itseäni 0/8
HOPPARITEINI [] housut roikkuu polvissa [] mc mane ei ole oikeaa räppiä [] suomiräpin parhaita on mm. steen1 ja asa [] oon itekki räpänny [] se joka vihaa räppiä pakenee todellisuutta! [] Julma-Henri on kova äijä [] vaatteet on mun aatteet [] jätkiä/muijia riittää 0/8
PAPPA BETALAR-TEINI [] mulla on skopa/mopo [x] oma tietokone [] 200 € puhelin ja iPod [] ... ja iskä/äiti makso ne [] saan mitä haluan [] oon hemmoteltu [] vanhemmilla piisaa rahaa [] saan rahaa tekemättä mitään kotona 1/8
TEINIHEVARI [] maastohousut! [] maiharit! [] ketjut ja bändipaidat! [] moshpittiin! [] hevi on parasta [] moshaus on muikeeta [] /,,/ [] letti kasvaa kasvamistaan 0/8
| |
| | | Shyren Moderator - I'm whatever you want
Viestien lukumäärä : 345 Join date : 17.09.2010 Paikkakunta : Hevonkuusi
| Aihe: Vs: Millainen teini olet? 21/9/2010, 20:22 | |
| PIILOLISSU [1] inhoan lissuja.. [ ] ..mutta kuitenkin teen itse kaikkia mitä nekin (ryyppään, poltan, haistattelen opetattajille jne.) [ ] ostan vaatteet spirit storesta, ginasta, h&m tms... [2] kiroilen paljon (ja äänekkäästi) [ ] valehtelen porukoille [ ] poika/tyttöystävä vaihtuu lennosta, ja tietysti oon umpirakastunut joka kerta [ ] kuuntelen sitä musaa mitä kaikki muutkin, ja kaikki mainstreamista poikkeava on paskaa [ ] käyn nuorisokeskuksissa tms. missä kylän kerma kokoontuu 2/8
TEINIROKKARI [ ] Mötley Crüe höpö hautaan asti! [ ] hiuslakkaa kuluu [1] tupeeraan mun lettiä [/] leopardikuosi ja nahka on mieleen [ ] Törkytehdas ja Heroiinipäiväkirjat on mun lempikirjoja [ ] kaikki hyvä musiikki on tehty 80-luvulla [ ] soitan bändissä [2] Fúck you! 2½/8
SYÖMISHÄIRIÖINEN TEINI [ ] mulla on/on ollut syömishäiriö [ ] selitän kaikille siitä kuinka oon taas ollu sairaalas/osastol tms. [ ] haluan huomioo [1] peili näyttää mut satakilosena [ ] viiltelen jos tulee huono olo [ ] yritän peitellä kehoani ylipukeutumalla [2] yhyy haluun vaan olla laiha [ ] pyrin syömään n. 500 kaloria päivässä 2/8
HIKARITEINI [ ] keskiarvoni on yli 9,0 [ ] koulutus on minulle erittäin tärkeää [ ] päden joka asiassa [1, neuroosi] inhoan kirjoitusvirheitä [ ] teen tunnollisesti läksyt ja luen kokeisiin [2, minkäs sille voi ku frendit käy samaa kouluu?] parhaat ystäväni ovat koulusta [ ] nuoleskelen opettajiani [ ] murrun jos en saa kiitettävää kokeesta 2/8
NÖRTTITEINI [1] vapaa-aika menee koneella [2] verkostoidun lähinnä facebookissa, galleriassa yms. enkä irl [3] olen näppärä tietokoneen käyttäjä [ ] pelaan jotakin mmorpg peliä kuten WoW:ia [ ] käytän tietokonekieltä oikeassakin elämässä, rofl fail [ ] lanitan kavereideni kanssa ja käyn erilaisissa tapahtumissa kuten Assemblyillä [4] olen mieluiten kotona [ ] parhaat kaverit on netin kautta hankittuja 4/8
RUNOTYTTÖTEINI [1] haaveilen paljon ja rakennan pilvilinnoja [2] kirjoitan runoja ja laulunsanoja [3] olen ujo [4] tykkään romanttisista jutuista [5] luen mielelläni kirjoja [6] kirjoittelen novelleja ja julkaisen niitä foorumeilla tms. [ ] tykkään kilteistä pojista/tytöistä [7] oon ihan hyvä koulussa 7/8
POIKATYTTÖTEINI [1] käytän myös poikien vaatteita [ ] mun kavereista suurin osa on poikia [ ] en oikeen viihdy tyttöjen seurassa [2] en tykkää juoruta [ ] en pahemmin välitä mun ulkonäöstä [3] oon huoleton ja huumorintajuinen [4] mua on luultu pojaks [5] en tykkää mistään normaaleista "tyttöjen jutuista" 5/8
TEINIHIPPI [1] vastustan eläinkokeita! [ ] olen kasvissyöjä [ ] kuulun johkin maailmanparantajajärjestöön, greenpeace tms. [ ] mulla on rastat [ ] oon osallistunut mielenosoitukseen [2] haluun maapallolle lisää rauhaa ja rakkautta [ ] ihmiset on ahneita ja tyhmiä [ ] voisin asua kommuunissa 2/8
RAPPIOTEINI [ ] aina kännissä... [ ] ...tupakka kädessä [ ] polttelen pilvee [ ] vahvempiakin on tullu maistettua [ ] rahat menee päihteisiin [ ] oon vaarassa joutua laitokseen/oon jo [ ] koulu menee huonosti [ ] pää sekasin ja huolet unohtuu 0/8
URHEILIJATEINI [ ] aina treeneissä [ ] ja niiden takia paikat paskana [ ] oon harrastanu jotain urheilua koko ikäni [ ] oon voittanu jonkin mitalin lajissani [ ] mun harrastus syö törkeesti rahaa [ ] mul on urheilijan kroppa [ ] koululiikunnas mut valitaan usein ekana [ ] mulla on urheilun suhteen korkeet tavotteet 0/8
TEINIANGSTI [1] kukaan ei rakasta mua .. [ ] mul on musta tukka joka on aina silmillä [ ] käytän hitosti kajaalia [ ] viiltelen [2] oon harkinnu itsemurhaa [ ] vihaan kaikkia [ ] kuuntelen kaikkia angstibändejä [3] vihaan itseäni 3/8
HOPPARITEINI [ ] housut roikkuu polvissa [1] mc mane ei ole oikeaa räppiä [ ] suomiräpin parhaita on mm. steen1 ja asa [ ] oon itekki räpänny [2] se joka vihaa räppiä pakenee todellisuutta! [3] Julma-Henri on kova äijä [4] vaatteet on mun aatteet [ ] jätkiä/muijia riittää 4/8
PAPPA BETALAR-TEINI [1, tai tulee olemaan puolen vuoden päästä] mulla on skopa/mopo [2] oma tietokone [ ] 200 € puhelin ja iPod [ ] ... ja iskä/äiti makso ne [ ] saan mitä haluan [ ] oon hemmoteltu [ ] vanhemmilla piisaa rahaa [ ] saan rahaa tekemättä mitään kotona 1/8
TEINIHEVARI [ ] maastohousut! [ ] maiharit! [ ] ketjut ja bändipaidat! [ ] moshpittiin! [ ] hevi on parasta [ ] moshaus on muikeeta [ ] /,,/ [ ] letti kasvaa kasvamistaan 0/8
| |
| | | thornado The day that never comes ~
Viestien lukumäärä : 51 Join date : 17.09.2010 Ikä : 28 Paikkakunta : ---
| Aihe: Vs: Millainen teini olet? 23/9/2010, 13:22 | |
| PIILOLISSU [1] inhoan lissuja.. [] ..mutta kuitenkin teen itse kaikkia mitä nekin (ryyppään, poltan, haistattelen opetattajille jne.) [] ostan vaatteet spirit storesta, ginasta, h&m tms... [2] kiroilen paljon (ja äänekkäästi) [] valehtelen porukoille [] poika/tyttöystävä vaihtuu lennosta, ja tietysti oon umpirakastunut joka kerta [] kuuntelen sitä musaa mitä kaikki muutkin, ja kaikki mainstreamista poikkeava on paskaa [] käyn nuorisokeskuksissa tms. missä kylän kerma kokoontuu 2/8
TEINIROKKARI [] Mötley Crüe höpö hautaan asti! [] hiuslakkaa kuluu [] tupeeraan mun lettiä [] leopardikuosi ja nahka on mieleen [] Törkytehdas ja Heroiinipäiväkirjat on mun lempikirjoja [] kaikki hyvä musiikki on tehty 80-luvulla [] soitan bändissä [] Fúck you! 0/8
SYÖMISHÄIRIÖINEN TEINI [] mulla on/on ollut syömishäiriö [] selitän kaikille siitä kuinka oon taas ollu sairaalas/osastol tms. [] haluan huomioo [1] peili näyttää mut satakilosena [] viiltelen jos tulee huono olo [] yritän peitellä kehoani ylipukeutumalla [2] yhyy haluun vaan olla laiha [] pyrin syömään n. 500 kaloria päivässä 2/8
HIKARITEINI [] keskiarvoni on yli 9,0 [] koulutus on minulle erittäin tärkeää [] päden joka asiassa [] inhoan kirjoitusvirheitä [] teen tunnollisesti läksyt ja luen kokeisiin [1] parhaat ystäväni ovat koulusta [] nuoleskelen opettajiani [] murrun jos en saa kiitettävää kokeesta 1/8
NÖRTTITEINI [1] vapaa-aika menee koneella [] verkostoidun lähinnä facebookissa, galleriassa yms. enkä irl [] olen näppärä tietokoneen käyttäjä [] pelaan jotakin mmorpg peliä kuten WoW:ia [] käytän tietokonekieltä oikeassakin elämässä, rofl fail [] lanitan kavereideni kanssa ja käyn erilaisissa tapahtumissa kuten Assemblyillä [2] olen mieluiten kotona [] parhaat kaverit on netin kautta hankittuja 2/8
RUNOTYTTÖTEINI [1] haaveilen paljon ja rakennan pilvilinnoja [2] kirjoitan runoja ja laulunsanoja [3] olen ujo [4] tykkään romanttisista jutuista [5] luen mielelläni kirjoja [] kirjoittelen novelleja ja julkaisen niitä foorumeilla tms. [] tykkään kilteistä pojista/tytöistä [] oon ihan hyvä koulussa 5/8
POIKATYTTÖTEINI [1] käytän myös poikien vaatteita [2] mun kavereista suurin osa on poikia [3] en oikeen viihdy tyttöjen seurassa [4] en tykkää juoruta [5] en pahemmin välitä mun ulkonäöstä [6] oon huoleton ja huumorintajuinen [] mua on luultu pojaks [7] en tykkää mistään normaaleista "tyttöjen jutuista" 7/8
TEINIHIPPI [1] vastustan eläinkokeita! [2] olen kasvissyöjä [] kuulun johkin maailmanparantajajärjestöön, greenpeace tms. [] mulla on rastat [] oon osallistunut mielenosoitukseen [] haluun maapallolle lisää rauhaa ja rakkautta [] ihmiset on ahneita ja tyhmiä [] voisin asua kommuunissa 2/8
URHEILIJATEINI [] aina treeneissä [] ja niiden takia paikat paskana [] oon harrastanu jotain urheilua koko ikäni [] oon voittanu jonkin mitalin lajissani [1] mun harrastus syö törkeesti rahaa [2] mul on urheilijan kroppa [] koululiikunnas mut valitaan usein ekana [3] mulla on urheilun suhteen korkeet tavotteet 3/8
TEINIANGSTI [] kukaan ei rakasta mua .. [] mul on musta tukka joka on aina silmillä [] käytän hitosti kajaalia [] viiltelen [] oon harkinnu itsemurhaa [] vihaan kaikkia [] kuuntelen kaikkia angstibändejä [] vihaan itseäni 0/8
HOPPARITEINI [] housut roikkuu polvissa [] mc mane ei ole oikeaa räppiä [1] suomiräpin parhaita on mm. steen1 ja asa [] oon itekki räpänny [] se joka vihaa räppiä pakenee todellisuutta! [] Julma-Henri on kova äijä [] vaatteet on mun aatteet [] jätkiä/muijia riittää 1/8
PAPPA BETALAR-TEINI [] mulla on skopa/mopo [] oma tietokone [] 200 € puhelin ja iPod [] ... ja iskä/äiti makso ne [] saan mitä haluan [] oon hemmoteltu [] vanhemmilla piisaa rahaa [] saan rahaa tekemättä mitään kotona 0/8
TEINIHEVARI [1] maastohousut! [2] maiharit! [] ketjut ja bändipaidat! [] moshpittiin! [] hevi on parasta [] moshaus on muikeeta [] /,,/ [] letti kasvaa kasvamistaan 2/8
| |
| | | Dina Moderator - I'm whatever you want
Viestien lukumäärä : 9 Join date : 21.09.2010 Ikä : 29 Paikkakunta : Espoo
| Aihe: Vs: Millainen teini olet? 6/10/2010, 20:19 | |
| PIILOLISSU [1] inhoan lissuja.. [] ..mutta kuitenkin teen itse kaikkia mitä nekin (ryyppään, poltan, haistattelen opetattajille jne.) [2] ostan vaatteet spirit storesta, ginasta, h&m tms... [3] kiroilen paljon (ja äänekkäästi) [4] valehtelen porukoille [] poika/tyttöystävä vaihtuu lennosta, ja tietysti oon umpirakastunut joka kerta [] kuuntelen sitä musaa mitä kaikki muutkin, ja kaikki mainstreamista poikkeava on paskaa [] käyn nuorisokeskuksissa tms. missä kylän kerma kokoontuu 4/8
TEINIROKKARI [] Mötley Crüe höpö hautaan asti! [] hiuslakkaa kuluu [] tupeeraan mun lettiä [1] leopardikuosi ja nahka on mieleen [] Törkytehdas ja Heroiinipäiväkirjat on mun lempikirjoja [] kaikki hyvä musiikki on tehty 80-luvulla [] soitan bändissä [2] Fúck you! 2/8
SYÖMISHÄIRIÖINEN TEINI [] mulla on/on ollut syömishäiriö [] selitän kaikille siitä kuinka oon taas ollu sairaalas/osastol tms. [] haluan huomioo [] peili näyttää mut satakilosena [] viiltelen jos tulee huono olo [1] yritän peitellä kehoani ylipukeutumalla [2] yhyy haluun vaan olla laiha [] pyrin syömään n. 500 kaloria päivässä 2/8
HIKARITEINI [] keskiarvoni on yli 9,0 [½] koulutus on minulle erittäin tärkeää [] päden joka asiassa [1] inhoan kirjoitusvirheitä [] teen tunnollisesti läksyt ja luen kokeisiin [2] parhaat ystäväni ovat koulusta [] nuoleskelen opettajiani [] murrun jos en saa kiitettävää kokeesta 2½/8
NÖRTTITEINI [1] vapaa-aika menee koneella [2] verkostoidun lähinnä facebookissa, galleriassa yms. enkä irl [3] olen näppärä tietokoneen käyttäjä [] pelaan jotakin mmorpg peliä kuten WoW:ia [4] käytän tietokonekieltä oikeassakin elämässä, rofl fail [] lanitan kavereideni kanssa ja käyn erilaisissa tapahtumissa kuten Assemblyillä [5] olen mieluiten kotona [6] parhaat kaverit on netin kautta hankittuja 6/8
RUNOTYTTÖTEINI [1] haaveilen paljon ja rakennan pilvilinnoja [2] kirjoitan runoja ja laulunsanoja [3] olen ujo [4] tykkään romanttisista jutuista [5] luen mielelläni kirjoja [6] kirjoittelen novelleja ja julkaisen niitä foorumeilla tms. [7] tykkään kilteistä pojista/tytöistä [½] oon ihan hyvä koulussa 7½/8
POIKATYTTÖTEINI [] käytän myös poikien vaatteita [] mun kavereista suurin osa on poikia [] en oikeen viihdy tyttöjen seurassa [] en tykkää juoruta [] en pahemmin välitä mun ulkonäöstä [1] oon huoleton ja huumorintajuinen [] mua on luultu pojaks [] en tykkää mistään normaaleista "tyttöjen jutuista" 1/8
TEINIHIPPI [1] vastustan eläinkokeita! [musta tulee vielä] olen kasvissyöjä [] kuulun johkin maailmanparantajajärjestöön, greenpeace tms. [] mulla on rastat [] oon osallistunut mielenosoitukseen [2] haluun maapallolle lisää rauhaa ja rakkautta [3] ihmiset on ahneita ja tyhmiä [] voisin asua kommuunissa 3/8
URHEILIJATEINI [] aina treeneissä [1] ja niiden takia paikat paskana [] oon harrastanu jotain urheilua koko ikäni [2] oon voittanu jonkin mitalin lajissani [] mun harrastus syö törkeesti rahaa [] mul on urheilijan kroppa [] koululiikunnas mut valitaan usein ekana [] mulla on urheilun suhteen korkeet tavotteet 2/8
TEINIANGSTI [1] kukaan ei rakasta mua .. [] mul on musta tukka joka on aina silmillä [] käytän hitosti kajaalia [] viiltelen [] oon harkinnu itsemurhaa [] vihaan kaikkia [] kuuntelen kaikkia angstibändejä [2] vihaan itseäni 2/8
HOPPARITEINI [] housut roikkuu polvissa [] mc mane ei ole oikeaa räppiä [] suomiräpin parhaita on mm. steen1 ja asa [] oon itekki räpänny [] se joka vihaa räppiä pakenee todellisuutta! [] Julma-Henri on kova äijä [] vaatteet on mun aatteet [] jätkiä/muijia riittää 0/8
PAPPA BETALAR-TEINI [1] mulla on skopa/mopo [2] oma tietokone [] 200 € puhelin ja iPod [] ... ja iskä/äiti makso ne [½] saan mitä haluan [3 valitettavasti .__.] oon hemmoteltu [] vanhemmilla piisaa rahaa [4] saan rahaa tekemättä mitään kotona 4½/8
TEINIHEVARI [] maastohousut! [] maiharit! [] ketjut ja bändipaidat! [] moshpittiin! [] hevi on parasta [] moshaus on muikeeta [] /,,/ [] letti kasvaa kasvamistaan 0/8 | |
| | | SCREENAGER Moderator - I'm whatever you want
Viestien lukumäärä : 123 Join date : 13.08.2010 Ikä : 29
| Aihe: Vs: Millainen teini olet? 7/10/2010, 15:16 | |
| PIILOLISSU [x] inhoan lissuja.. [] ..mutta kuitenkin teen itse kaikkia mitä nekin (ryyppään, poltan, haistattelen opetattajille jne.) [] ostan vaatteet spirit storesta, ginasta, h&m tms... [] kiroilen paljon (ja äänekkäästi) [] valehtelen porukoille [] poika/tyttöystävä vaihtuu lennosta, ja tietysti oon umpirakastunut joka kerta [] kuuntelen sitä musaa mitä kaikki muutkin, ja kaikki mainstreamista poikkeava on paskaa [x] käyn nuorisokeskuksissa tms. missä kylän kerma kokoontuu 2/8
TEINIROKKARI [x] Mötley Crüe höpö hautaan asti! [x] hiuslakkaa kuluu [x] tupeeraan mun lettiä [x] leopardikuosi ja nahka on mieleen [] Törkytehdas ja Heroiinipäiväkirjat on mun lempikirjoja [x] kaikki hyvä musiikki on tehty 80-luvulla [x] soitan bändissä [x] Fúck you! 7/8
SYÖMISHÄIRIÖINEN TEINI [] mulla on/on ollut syömishäiriö [] selitän kaikille siitä kuinka oon taas ollu sairaalas/osastol tms. [x] haluan huomioo [x] peili näyttää mut satakilosena [] viiltelen jos tulee huono olo [] yritän peitellä kehoani ylipukeutumalla [x] yhyy haluun vaan olla laiha [] pyrin syömään n. 500 kaloria päivässä 3/8
HIKARITEINI [] keskiarvoni on yli 9,0 [] koulutus on minulle erittäin tärkeää [] päden joka asiassa [] inhoan kirjoitusvirheitä [] teen tunnollisesti läksyt ja luen kokeisiin [x] parhaat ystäväni ovat koulusta [] nuoleskelen opettajiani [] murrun jos en saa kiitettävää kokeesta 1/8
NÖRTTITEINI [/] vapaa-aika menee koneella [] verkostoidun lähinnä facebookissa, galleriassa yms. enkä irl [x] olen näppärä tietokoneen käyttäjä [] pelaan jotakin mmorpg peliä kuten WoW:ia [] käytän tietokonekieltä oikeassakin elämässä, rofl fail [] lanitan kavereideni kanssa ja käyn erilaisissa tapahtumissa kuten Assemblyillä [] olen mieluiten kotona [] parhaat kaverit on netin kautta hankittuja 1½/8
RUNOTYTTÖTEINI [x] haaveilen paljon ja rakennan pilvilinnoja [x] kirjoitan runoja ja laulunsanoja [] olen ujo [x] tykkään romanttisista jutuista [] luen mielelläni kirjoja [] kirjoittelen novelleja ja julkaisen niitä foorumeilla tms. [] tykkään kilteistä pojista/tytöistä [x] oon ihan hyvä koulussa 4/8
POIKATYTTÖTEINI [x] käytän myös poikien vaatteita [] mun kavereista suurin osa on poikia [/] en oikeen viihdy tyttöjen seurassa [x] en tykkää juoruta [/] en pahemmin välitä mun ulkonäöstä [x] oon huoleton ja huumorintajuinen [] mua on luultu pojaks [/] en tykkää mistään normaaleista "tyttöjen jutuista" 4½/8
TEINIHIPPI [] vastustan eläinkokeita! [] olen kasvissyöjä [] kuulun johkin maailmanparantajajärjestöön, greenpeace tms. [] mulla on rastat [] oon osallistunut mielenosoitukseen [x] haluun maapallolle lisää rauhaa ja rakkautta [x] ihmiset on ahneita ja tyhmiä [x] voisin asua kommuunissa 3/8
TEINIANGSTI [/] kukaan ei rakasta mua .. [] mul on musta tukka joka on aina silmillä [x] käytän hitosti kajaalia [] viiltelen [x] oon harkinnu itsemurhaa [/] vihaan kaikkia [x] kuuntelen kaikkia angstibändejä [/] vihaan itseäni 4½/8
HOPPARITEINI [] housut roikkuu polvissa [] mc mane ei ole oikeaa räppiä [] suomiräpin parhaita on mm. steen1 ja asa [] oon itekki räpänny [] se joka vihaa räppiä pakenee todellisuutta! [] Julma-Henri on kova äijä [x] vaatteet on mun aatteet [] jätkiä/muijia riittää 1/8
PAPPA BETALAR-TEINI [] mulla on skopa/mopo [/] oma tietokone [kalliimpi puhelin ja #\"¤2%! ite maksoin x] 200 € puhelin ja iPod [] ... ja iskä/äiti makso ne [] saan mitä haluan [] oon hemmoteltu [] vanhemmilla piisaa rahaa [] saan rahaa tekemättä mitään kotona 1/8
TEINIHEVARI [x] maastohousut! [x] maiharit! [x] ketjut ja bändipaidat! [] moshpittiin! [/] hevi on parasta [x] moshaus on muikeeta [x] /,,/ [x] letti kasvaa kasvamistaan 6½/8
Menee yllätys yllätys sinne rokkarin ja hevarin puolelle... heheheee... :--DDD | |
| | | Haribo New here ~
Viestien lukumäärä : 10 Join date : 21.12.2010 Ikä : 32
| Aihe: Vs: Millainen teini olet? 21/12/2010, 18:56 | |
| PIILOLISSU [x] inhoan lissuja.. [] ..mutta kuitenkin teen itse kaikkia mitä nekin (ryyppään, poltan, haistattelen opetattajille jne.) [x] ostan vaatteet spirit storesta, ginasta, h&m tms... [x] kiroilen paljon (ja äänekkäästi) [] valehtelen porukoille [] poika/tyttöystävä vaihtuu lennosta, ja tietysti oon umpirakastunut joka kerta [] kuuntelen sitä musaa mitä kaikki muutkin, ja kaikki mainstreamista poikkeava on paskaa [] käyn nuorisokeskuksissa tms. missä kylän kerma kokoontuu 3/8
TEINIROKKARI [] Mötley Crüe höpö hautaan asti! [x] hiuslakkaa kuluu [] tupeeraan mun lettiä [] leopardikuosi ja nahka on mieleen [] Törkytehdas ja Heroiinipäiväkirjat on mun lempikirjoja [] kaikki hyvä musiikki on tehty 80-luvulla [] soitan bändissä [x] Fúck you! 2/8
SYÖMISHÄIRIÖINEN TEINI [] mulla on/on ollut syömishäiriö [] selitän kaikille siitä kuinka oon taas ollu sairaalas/osastol tms. [] haluan huomioo [x] peili näyttää mut satakilosena [] viiltelen jos tulee huono olo [x] yritän peitellä kehoani ylipukeutumalla [x] yhyy haluun vaan olla laiha [] pyrin syömään n. 500 kaloria päivässä 3/8
HIKARITEINI [] keskiarvoni on yli 9,0 [x] koulutus on minulle erittäin tärkeää [] päden joka asiassa [] inhoan kirjoitusvirheitä [x] teen tunnollisesti läksyt ja luen kokeisiin [x] parhaat ystäväni ovat koulusta [] nuoleskelen opettajiani [] murrun jos en saa kiitettävää kokeesta 3/8
NÖRTTITEINI [] vapaa-aika menee koneella [] verkostoidun lähinnä facebookissa, galleriassa yms. enkä irl [x] olen näppärä tietokoneen käyttäjä [] pelaan jotakin mmorpg peliä kuten WoW:ia [] käytän tietokonekieltä oikeassakin elämässä, rofl fail [] lanitan kavereideni kanssa ja käyn erilaisissa tapahtumissa kuten Assemblyillä [x] olen mieluiten kotona [] parhaat kaverit on netin kautta hankittuja 2/8
RUNOTYTTÖTEINI [x] haaveilen paljon ja rakennan pilvilinnoja [] kirjoitan runoja ja laulunsanoja [x] olen ujo [x] tykkään romanttisista jutuista [x] luen mielelläni kirjoja [] kirjoittelen novelleja ja julkaisen niitä foorumeilla tms. [x] tykkään kilteistä pojista/tytöistä [x] oon ihan hyvä koulussa 6/8
POIKATYTTÖTEINI [x] käytän myös poikien vaatteita [] mun kavereista suurin osa on poikia [] en oikeen viihdy tyttöjen seurassa [x] en tykkää juoruta [] en pahemmin välitä mun ulkonäöstä [x] oon huoleton ja huumorintajuinen [x] mua on luultu pojaks [x] en tykkää mistään normaaleista "tyttöjen jutuista" 5/8
TEINIHIPPI [x] vastustan eläinkokeita! [] olen kasvissyöjä [] kuulun johkin maailmanparantajajärjestöön, greenpeace tms. [] mulla on rastat [] oon osallistunut mielenosoitukseen [x] haluun maapallolle lisää rauhaa ja rakkautta [x] ihmiset on ahneita ja tyhmiä [] voisin asua kommuunissa 3/8
URHEILIJATEINI [x] aina treeneissä [x] ja niiden takia paikat paskana [] oon harrastanu jotain urheilua koko ikäni [x] oon voittanu jonkin mitalin lajissani [x] mun harrastus syö törkeesti rahaa [] mul on urheilijan kroppa [] koululiikunnas mut valitaan usein ekana [x] mulla on urheilun suhteen korkeet tavotteet 5/8
HOPPARITEINI [x] housut roikkuu polvissa [] mc mane ei ole oikeaa räppiä [] suomiräpin parhaita on mm. steen1 ja asa [] oon itekki räpänny [] se joka vihaa räppiä pakenee todellisuutta! [] Julma-Henri on kova äijä [x] vaatteet on mun aatteet [] jätkiä/muijia riittää 2/8
PAPPA BETALAR-TEINI [] mulla on skopa/mopo [] oma tietokone [] 200 € puhelin ja iPod [] ... ja iskä/äiti makso ne [] saan mitä haluan [] oon hemmoteltu [] vanhemmilla piisaa rahaa [] saan rahaa tekemättä mitään kotona 0/8
TEINIHEVARI [] maastohousut! [] maiharit! [x] ketjut ja bändipaidat! [] moshpittiin! [] hevi on parasta [] moshaus on muikeeta [x] /,,/ [] letti kasvaa kasvamistaan 2/8
= Runotyttö XD
| |
| | | Kia<3 New here ~
Viestien lukumäärä : 4 Join date : 31.01.2011 Ikä : 27 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: Millainen teini olet? 31/1/2011, 15:03 | |
| PIILOLISSU [] inhoan lissuja.. [] ..mutta kuitenkin teen itse kaikkia mitä nekin (ryyppään, poltan, haistattelen opetattajille jne.) [1] ostan vaatteet spirit storesta, ginasta, h&m tms... [2] kiroilen paljon (ja äänekkäästi) [3] valehtelen porukoille [] poika/tyttöystävä vaihtuu lennosta, ja tietysti oon umpirakastunut joka kerta [4] kuuntelen sitä musaa mitä kaikki muutkin, ja kaikki mainstreamista poikkeava on paskaa [] käyn nuorisokeskuksissa tms. missä kylän kerma kokoontuu 4/8
TEINIROKKARI [] Mötley Crüe höpö hautaan asti! [1] hiuslakkaa kuluu [2] tupeeraan mun lettiä [3] leopardikuosi ja nahka on mieleen [] Törkytehdas ja Heroiinipäiväkirjat on mun lempikirjoja [] kaikki hyvä musiikki on tehty 80-luvulla [] soitan bändissä [] Fúck you! 3/8
SYÖMISHÄIRIÖINEN TEINI [] mulla on/on ollut syömishäiriö [] selitän kaikille siitä kuinka oon taas ollu sairaalas/osastol tms. [1] haluan huomioo [2] peili näyttää mut satakilosena [] viiltelen jos tulee huono olo [] yritän peitellä kehoani ylipukeutumalla [3] yhyy haluun vaan olla laiha [4] pyrin syömään n. 500 kaloria päivässä 4/8
HIKARITEINI [] keskiarvoni on yli 9,0 [] koulutus on minulle erittäin tärkeää [] päden joka asiassa [] inhoan kirjoitusvirheitä [] teen tunnollisesti läksyt ja luen kokeisiin [] parhaat ystäväni ovat koulusta [] nuoleskelen opettajiani [] murrun jos en saa kiitettävää kokeesta 0/8
NÖRTTITEINI [1] vapaa-aika menee koneella [2] verkostoidun lähinnä facebookissa, galleriassa yms. enkä irl [3] olen näppärä tietokoneen käyttäjä [] pelaan jotakin mmorpg peliä kuten WoW:ia [] käytän tietokonekieltä oikeassakin elämässä, rofl fail [] lanitan kavereideni kanssa ja käyn erilaisissa tapahtumissa kuten Assemblyillä [] olen mieluiten kotona [] parhaat kaverit on netin kautta hankittuja 3/8
RUNOTYTTÖTEINI [] haaveilen paljon ja rakennan pilvilinnoja [] kirjoitan runoja ja laulunsanoja [] olen ujo [] tykkään romanttisista jutuista [] luen mielelläni kirjoja [] kirjoittelen novelleja ja julkaisen niitä foorumeilla tms. [] tykkään kilteistä pojista/tytöistä [1] oon ihan hyvä koulussa 1/8
POIKATYTTÖTEINI [] käytän myös poikien vaatteita [] mun kavereista suurin osa on poikia [] en oikeen viihdy tyttöjen seurassa [] en tykkää juoruta [] en pahemmin välitä mun ulkonäöstä [] oon huoleton ja huumorintajuinen [1] mua on luultu pojaks [] en tykkää mistään normaaleista "tyttöjen jutuista" 1/8
TEINIHIPPI [] vastustan eläinkokeita! [1] olen kasvissyöjä [] kuulun johkin maailmanparantajajärjestöön, greenpeace tms. [] mulla on rastat [] oon osallistunut mielenosoitukseen [] haluun maapallolle lisää rauhaa ja rakkautta [] ihmiset on ahneita ja tyhmiä [] voisin asua kommuunissa 1/8
URHEILIJATEINI [1] aina treeneissä [2] ja niiden takia paikat paskana [3] oon harrastanu jotain urheilua koko ikäni [4] oon voittanu jonkin mitalin lajissani [5] mun harrastus syö törkeesti rahaa [] mul on urheilijan kroppa [] koululiikunnas mut valitaan usein ekana [6] mulla on urheilun suhteen korkeet tavotteet 6/8
TEINIANGSTI [] kukaan ei rakasta mua .. [1] mul on musta tukka joka on aina silmillä [] käytän hitosti kajaalia [] viiltelen [] oon harkinnu itsemurhaa [] vihaan kaikkia [] kuuntelen kaikkia angstibändejä [2] vihaan itseäni 2/8
| |
| | | kakka Some day my world begins to dance ~
Viestien lukumäärä : 113 Join date : 10.01.2011
| Aihe: Vs: Millainen teini olet? 6/2/2011, 03:06 | |
| Löysin jostain...
PIILOLISSU [1] inhoan lissuja.. [] ..mutta kuitenkin teen itse kaikkia mitä nekin (ryyppään, poltan, haistattelen opetattajille jne.) [] ostan vaatteet spirit storesta, ginasta, h&m tms... [2] kiroilen paljon (ja äänekkäästi) [] valehtelen porukoille [] poika/tyttöystävä vaihtuu lennosta, ja tietysti oon umpirakastunut joka kerta [] kuuntelen sitä musaa mitä kaikki muutkin, ja kaikki mainstreamista poikkeava on paskaa [] käyn nuorisokeskuksissa tms. missä kylän kerma kokoontuu 2/8
TEINIROKKARI [] Mötley Crüe höpö hautaan asti! [] hiuslakkaa kuluu [1] tupeeraan mun lettiä [] leopardikuosi ja nahka on mieleen [] Törkytehdas ja Heroiinipäiväkirjat on mun lempikirjoja [] kaikki hyvä musiikki on tehty 80-luvulla [] soitan bändissä [2] Fúck you! 2/8
SYÖMISHÄIRIÖINEN TEINI [] mulla on/on ollut syömishäiriö [1] selitän kaikille siitä kuinka oon taas ollu sairaalas/osastol tms. [] haluan huomioo [2] peili näyttää mut satakilosena [] viiltelen jos tulee huono olo [] yritän peitellä kehoani ylipukeutumalla [] yhyy haluun vaan olla laiha [] pyrin syömään n. 500 kaloria päivässä 2/8
HIKARITEINI [] keskiarvoni on yli 9,0 [] koulutus on minulle erittäin tärkeää [] päden joka asiassa [] inhoan kirjoitusvirheitä [] teen tunnollisesti läksyt ja luen kokeisiin [] parhaat ystäväni ovat koulusta [] nuoleskelen opettajiani [] murrun jos en saa kiitettävää kokeesta /8
NÖRTTITEINI [1] vapaa-aika menee koneella [] verkostoidun lähinnä facebookissa, galleriassa yms. enkä irl [2] olen näppärä tietokoneen käyttäjä [] pelaan jotakin mmorpg peliä kuten WoW:ia [] käytän tietokonekieltä oikeassakin elämässä, rofl fail [] lanitan kavereideni kanssa ja käyn erilaisissa tapahtumissa kuten Assemblyillä [] olen mieluiten kotona [] parhaat kaverit on netin kautta hankittuja 2/8
RUNOTYTTÖTEINI [] haaveilen paljon ja rakennan pilvilinnoja [] kirjoitan runoja ja laulunsanoja [] olen ujo [] tykkään romanttisista jutuista [1] luen mielelläni kirjoja [] kirjoittelen novelleja ja julkaisen niitä foorumeilla tms. [] tykkään kilteistä pojista/tytöistä [] oon ihan hyvä koulussa 1/8
POIKATYTTÖTEINI [1] käytän myös poikien vaatteita [] mun kavereista suurin osa on poikia [] en oikeen viihdy tyttöjen seurassa [] en tykkää juoruta [] en pahemmin välitä mun ulkonäöstä [2] oon huoleton ja huumorintajuinen [] mua on luultu pojaks [] en tykkää mistään normaaleista "tyttöjen jutuista" 2/8
TEINIHIPPI [1] vastustan eläinkokeita! [2] olen kasvissyöjä [] kuulun johkin maailmanparantajajärjestöön, greenpeace tms. [] mulla on rastat [] oon osallistunut mielenosoitukseen [] haluun maapallolle lisää rauhaa ja rakkautta [3] ihmiset on ahneita ja tyhmiä [] voisin asua kommuunissa 3/8
RAPPIOTEINI [] aina kännissä... [] ...tupakka kädessä [] polttelen pilvee [] vahvempiakin on tullu maistettua [] rahat menee päihteisiin [] oon vaarassa joutua laitokseen/oon jo [1] koulu menee huonosti [] pää sekasin ja huolet unohtuu 1/8
URHEILIJATEINI [] aina treeneissä [] ja niiden takia paikat paskana [] oon harrastanu jotain urheilua koko ikäni [] oon voittanu jonkin mitalin lajissani [] mun harrastus syö törkeesti rahaa [] mul on urheilijan kroppa [] koululiikunnas mut valitaan usein ekana [] mulla on urheilun suhteen korkeet tavotteet /8
TEINIANGSTI [] kukaan ei rakasta mua .. [] mul on musta tukka joka on aina silmillä [] käytän hitosti kajaalia [] viiltelen [1] oon harkinnu itsemurhaa [] vihaan kaikkia [] kuuntelen kaikkia angstibändejä [2] vihaan itseäni 2/8
HOPPARITEINI [] housut roikkuu polvissa [] mc mane ei ole oikeaa räppiä [] suomiräpin parhaita on mm. steen1 ja asa [1] oon itekki räpänny [] se joka vihaa räppiä pakenee todellisuutta! [] Julma-Henri on kova äijä [] vaatteet on mun aatteet [] jätkiä/muijia riittää 1/8
PAPPA BETALAR-TEINI [] mulla on skopa/mopo [1] oma tietokone [] 200 € puhelin ja iPod [] ... ja iskä/äiti makso ne [] saan mitä haluan [] oon hemmoteltu [] vanhemmilla piisaa rahaa [] saan rahaa tekemättä mitään kotona 1/8
TEINIHEVARI [] maastohousut! [] maiharit! [1] ketjut ja bändipaidat! [] moshpittiin! [] hevi on parasta [] moshaus on muikeeta [2] /,,/ [3] letti kasvaa kasvamistaan 3/8
~Emi, se naapurin tyttö, joka luulee olevansa keijukainen♥~ | |
| | | dinosaur New here ~
Viestien lukumäärä : 6 Join date : 05.02.2011
| Aihe: Vs: Millainen teini olet? 6/2/2011, 11:36 | |
| PIILOLISSU 1/8
TEINIROKKARI 3/8
SYÖMISHÄIRIÖINEN TEINI 2/8
HIKARITEINI 1/8
NÖRTTITEINI 2/8
RUNOTYTTÖTEINI 1/8
POIKATYTTÖTEINI 0/8
TEINIHIPPI 3/8
RAPPIOTEINI 1/8
URHEILIJATEINI 0/8
TEINIANGSTI 3/8
HOPPARITEINI 0/8
PAPPA BETALAR-TEINI 4/8
TEINIHEVARI 1/8
| |
| | | Kamm The day that never comes ~
Viestien lukumäärä : 55 Join date : 19.02.2011
| Aihe: Vs: Millainen teini olet? 19/2/2011, 22:25 | |
| PIILOLISSU [] inhoan lissuja.. [] ..mutta kuitenkin teen itse kaikkia mitä nekin (ryyppään, poltan, haistattelen opetattajille jne.) [] ostan vaatteet spirit storesta, ginasta, h&m tms... [x] kiroilen paljon (ja äänekkäästi) [] valehtelen porukoille [] poika/tyttöystävä vaihtuu lennosta, ja tietysti oon umpirakastunut joka kerta [] kuuntelen sitä musaa mitä kaikki muutkin, ja kaikki mainstreamista poikkeava on paskaa [] käyn nuorisokeskuksissa tms. missä kylän kerma kokoontuu 1/8
SYÖMISHÄIRIÖINEN TEINI [] mulla on/on ollut syömishäiriö [] selitän kaikille siitä kuinka oon taas ollu sairaalas/osastol tms. [] haluan huomioo [] peili näyttää mut satakilosena [] viiltelen jos tulee huono olo [] yritän peitellä kehoani ylipukeutumalla [x] yhyy haluun vaan olla laiha [] pyrin syömään n. 500 kaloria päivässä 1/8
HIKARITEINI [] keskiarvoni on yli 9,0 [] koulutus on minulle erittäin tärkeää [] päden joka asiassa [x] inhoan kirjoitusvirheitä [] teen tunnollisesti läksyt ja luen kokeisiin [] parhaat ystäväni ovat koulusta [] nuoleskelen opettajiani [] murrun jos en saa kiitettävää kokeesta 1/8
NÖRTTITEINI [x] vapaa-aika menee koneella [] verkostoidun lähinnä facebookissa, galleriassa yms. enkä irl [] olen näppärä tietokoneen käyttäjä [x] pelaan jotakin mmorpg peliä kuten WoW:ia [] käytän tietokonekieltä oikeassakin elämässä, rofl fail [] lanitan kavereideni kanssa ja käyn erilaisissa tapahtumissa kuten Assemblyillä [] olen mieluiten kotona [] parhaat kaverit on netin kautta hankittuja 2/8
RUNOTYTTÖTEINI [] haaveilen paljon ja rakennan pilvilinnoja [] kirjoitan runoja ja laulunsanoja [] olen ujo [] tykkään romanttisista jutuista [x] luen mielelläni kirjoja [] kirjoittelen novelleja ja julkaisen niitä foorumeilla tms. [] tykkään kilteistä pojista/tytöistä [] oon ihan hyvä koulussa 1/8
POIKATYTTÖTEINI [] käytän myös poikien vaatteita [] mun kavereista suurin osa on poikia [] en oikeen viihdy tyttöjen seurassa [x] en tykkää juoruta [] en pahemmin välitä mun ulkonäöstä [x] oon huoleton ja huumorintajuinen [x] mua on luultu pojaks [x] en tykkää mistään normaaleista "tyttöjen jutuista" 4/8
TEINIHIPPI [x] vastustan eläinkokeita! [] olen kasvissyöjä [] kuulun johkin maailmanparantajajärjestöön, greenpeace tms. [] mulla on rastat [] oon osallistunut mielenosoitukseen [] haluun maapallolle lisää rauhaa ja rakkautta [] ihmiset on ahneita ja tyhmiä [] voisin asua kommuunissa 1/8
PAPPA BETALAR-TEINI [] mulla on skopa/mopo [x] oma tietokone [] 200 € puhelin ja iPod [] ... ja iskä/äiti makso ne [] saan mitä haluan [] oon hemmoteltu [] vanhemmilla piisaa rahaa [] saan rahaa tekemättä mitään kotona 1/8
| | | Bunny The day that never comes ~
Viestien lukumäärä : 99 Join date : 20.03.2011 Ikä : 27 Paikkakunta : ei kuulu sulle xD
| Aihe: Vs: Millainen teini olet? 24/3/2011, 20:35 | |
| PIILOLISSU [x] inhoan lissuja.. [] ..mutta kuitenkin teen itse kaikkia mitä nekin (ryyppään, poltan, haistattelen opetattajille jne.) [] ostan vaatteet spirit storesta, ginasta, h&m tms... [] kiroilen paljon (ja äänekkäästi) [] valehtelen porukoille [] poika/tyttöystävä vaihtuu lennosta, ja tietysti oon umpirakastunut joka kerta [] kuuntelen sitä musaa mitä kaikki muutkin, ja kaikki mainstreamista poikkeava on paskaa [] käyn nuorisokeskuksissa tms. missä kylän kerma kokoontuu 1/8
SYÖMISHÄIRIÖINEN TEINI [] mulla on/on ollut syömishäiriö [] selitän kaikille siitä kuinka oon taas ollu sairaalas/osastol tms. [x] haluan huomioo [] peili näyttää mut satakilosena [] viiltelen jos tulee huono olo [] yritän peitellä kehoani ylipukeutumalla [] yhyy haluun vaan olla laiha [] pyrin syömään n. 500 kaloria päivässä 1/8
HIKARITEINI [] keskiarvoni on yli 9,0 [] koulutus on minulle erittäin tärkeää [] päden joka asiassa [] inhoan kirjoitusvirheitä [] teen tunnollisesti läksyt ja luen kokeisiin [] parhaat ystäväni ovat koulusta [] nuoleskelen opettajiani [] murrun jos en saa kiitettävää kokeesta 0/8
NÖRTTITEINI [x] vapaa-aika menee koneella [x] verkostoidun lähinnä facebookissa, galleriassa yms. enkä irl [x] olen näppärä tietokoneen käyttäjä [] pelaan jotakin mmorpg peliä kuten WoW:ia [] käytän tietokonekieltä oikeassakin elämässä, rofl fail [] lanitan kavereideni kanssa ja käyn erilaisissa tapahtumissa kuten Assemblyillä [] olen mieluiten kotona [] parhaat kaverit on netin kautta hankittuja 3/8
RUNOTYTTÖTEINI [] haaveilen paljon ja rakennan pilvilinnoja [x] kirjoitan runoja ja laulunsanoja [] olen ujo [] tykkään romanttisista jutuista [x] luen mielelläni kirjoja [] kirjoittelen novelleja ja julkaisen niitä foorumeilla tms. [] tykkään kilteistä pojista/tytöistä [] oon ihan hyvä koulussa 2/8
POIKATYTTÖTEINI [] käytän myös poikien vaatteita [] mun kavereista suurin osa on poikia [] en oikeen viihdy tyttöjen seurassa [] en tykkää juoruta [] en pahemmin välitä mun ulkonäöstä [] oon huoleton ja huumorintajuinen [] mua on luultu pojaks [] en tykkää mistään normaaleista "tyttöjen jutuista" 0/8
TEINIHIPPI [x] vastustan eläinkokeita! [] olen kasvissyöjä [] kuulun johkin maailmanparantajajärjestöön, greenpeace tms. [] mulla on rastat [] oon osallistunut mielenosoitukseen [] haluun maapallolle lisää rauhaa ja rakkautta [] ihmiset on ahneita ja tyhmiä [] voisin asua kommuunissa 1/8
URHEILIJATEINI [x] aina treeneissä [x] ja niiden takia paikat paskana [x] oon harrastanu jotain urheilua koko ikäni [x] oon voittanu jonkin mitalin lajissani [x]mun harrastus syö törkeesti rahaa [x] mul on urheilijan kroppa [] koululiikunnas mut valitaan usein ekana [] mulla on urheilun suhteen korkeet tavotteet 6/8
TEINIHEVARI [x] maastohousut! [] maiharit! [] ketjut ja bändipaidat! [] moshpittiin! [] hevi on parasta [] moshaus on muikeeta [] /,,/ [] letti kasvaa kasvamistaan 1/8 | |
| | | SunSet Some day my world begins to dance ~
Viestien lukumäärä : 127 Join date : 18.12.2010 Paikkakunta : Auringonlaskun takana
| Aihe: Vs: Millainen teini olet? 22/4/2011, 19:53 | |
| PIILOLISSU 2/8
TEINIROKKARI 0/8
SYÖMISHÄIRIÖINEN TEINI 2/8
HIKARITEINI 0/8
NÖRTTITEINI 0/8
RUNOTYTTÖTEINI 6/8
POIKATYTTÖTEINI 0/8
TEINIHIPPI 1/8
RAPPIOTEINI 0/8
URHEILIJATEINI 0/8
TEINIANGSTI 0/8
HOPPARITEINI 0/8
PAPPA BETALAR-TEINI 1/8
TEINIHEVARI 0/8
| |
| | | Coraline New here ~
Viestien lukumäärä : 16 Join date : 09.01.2010 Ikä : 26
| Aihe: Vs: Millainen teini olet? 23/4/2011, 14:56 | |
| PIILOLISSU [x] inhoan lissuja.. [] ..mutta kuitenkin teen itse kaikkia mitä nekin (ryyppään, poltan, haistattelen opetattajille jne.) [] ostan vaatteet spirit storesta, ginasta, h&m tms... [] kiroilen paljon (ja äänekkäästi) [] valehtelen porukoille [] poika/tyttöystävä vaihtuu lennosta, ja tietysti oon umpirakastunut joka kerta [] kuuntelen sitä musaa mitä kaikki muutkin, ja kaikki mainstreamista poikkeava on paskaa [] käyn nuorisokeskuksissa tms. missä kylän kerma kokoontuu 1/8
TEINIROKKARI [] Mötley Crüe höpö hautaan asti! [] hiuslakkaa kuluu [] tupeeraan mun lettiä [] leopardikuosi ja nahka on mieleen [] Törkytehdas ja Heroiinipäiväkirjat on mun lempikirjoja [] kaikki hyvä musiikki on tehty 80-luvulla [] soitan bändissä [x] Fúck you! 1/8
HIKARITEINI [... ei varmuutta] keskiarvoni on yli 9,0 [x] koulutus on minulle erittäin tärkeää [] päden joka asiassa [] inhoan kirjoitusvirheitä [] teen tunnollisesti läksyt ja luen kokeisiin [] parhaat ystäväni ovat koulusta [] nuoleskelen opettajiani [] murrun jos en saa kiitettävää kokeesta 1/8
NÖRTTITEINI [x] vapaa-aika menee koneella [] verkostoidun lähinnä facebookissa, galleriassa yms. enkä irl [x] olen näppärä tietokoneen käyttäjä [] pelaan jotakin mmorpg peliä kuten WoW:ia [] käytän tietokonekieltä oikeassakin elämässä, rofl fail [] lanitan kavereideni kanssa ja käyn erilaisissa tapahtumissa kuten Assemblyillä [x] olen mieluiten kotona [x] parhaat kaverit on netin kautta hankittuja 4/8
RUNOTYTTÖTEINI [x] haaveilen paljon ja rakennan pilvilinnoja [] kirjoitan runoja ja laulunsanoja [x] olen ujo [x] tykkään romanttisista jutuista [x] luen mielelläni kirjoja [x] kirjoittelen novelleja ja julkaisen niitä foorumeilla tms. [x] tykkään kilteistä pojista/tytöistä [x] oon ihan hyvä koulussa 7/8
POIKATYTTÖTEINI [] käytän myös poikien vaatteita [] mun kavereista suurin osa on poikia [] en oikeen viihdy tyttöjen seurassa [x] en tykkää juoruta [] en pahemmin välitä mun ulkonäöstä [½] oon huoleton ja huumorintajuinen [x] mua on luultu pojaks [x] en tykkää mistään normaaleista "tyttöjen jutuista" 3½/8
TEINIHIPPI [x] vastustan eläinkokeita! [] olen kasvissyöjä [] kuulun johkin maailmanparantajajärjestöön, greenpeace tms. [] mulla on rastat [] oon osallistunut mielenosoitukseen [x] haluun maapallolle lisää rauhaa ja rakkautta [] ihmiset on ahneita ja tyhmiä [] voisin asua kommuunissa 2/8
TEINIANGSTI [x] kukaan ei rakasta mua .. [] mul on musta tukka joka on aina silmillä [] käytän hitosti kajaalia [] viiltelen [] oon harkinnu itsemurhaa [x] vihaan kaikkia [] kuuntelen kaikkia angstibändejä [x] vihaan itseäni 3/8
HOPPARITEINI [] housut roikkuu polvissa [] mc mane ei ole oikeaa räppiä [] suomiräpin parhaita on mm. steen1 ja asa [x] oon itekki räpänny [] se joka vihaa räppiä pakenee todellisuutta! [] Julma-Henri on kova äijä [] vaatteet on mun aatteet [] jätkiä/muijia riittää 1/8
PAPPA BETALAR-TEINI [] mulla on skopa/mopo [x] oma tietokone [] 200 € puhelin ja iPod [x] ... ja iskä/äiti makso ne [] saan mitä haluan [] oon hemmoteltu [] vanhemmilla piisaa rahaa [] saan rahaa tekemättä mitään kotona 2/8
TEINIHEVARI [] maastohousut! [x] maiharit! [] ketjut ja bändipaidat! [] moshpittiin! [] hevi on parasta [] moshaus on muikeeta [] /,,/ [] letti kasvaa kasvamistaan 1/8 | |
| | | Biscuit New here ~
Viestien lukumäärä : 10 Join date : 15.06.2011 Ikä : 29 Paikkakunta : Hämeenlinna
| Aihe: Vs: Millainen teini olet? 15/6/2011, 01:43 | |
TEINIROKKARI [] Mötley Crüe höpö hautaan asti! [x] hiuslakkaa kuluu [] tupeeraan mun lettiä [x] leopardikuosi ja nahka on mieleen [] Törkytehdas ja Heroiinipäiväkirjat on mun lempikirjoja [] kaikki hyvä musiikki on tehty 80-luvulla [] soitan bändissä [] Fúck you! 2/8
SYÖMISHÄIRIÖINEN TEINI [x] mulla on/on ollut syömishäiriö [] selitän kaikille siitä kuinka oon taas ollu sairaalas/osastol tms. [x] haluan huomioo [] peili näyttää mut satakilosena [] viiltelen jos tulee huono olo [] yritän peitellä kehoani ylipukeutumalla [x] yhyy haluun vaan olla laiha [] pyrin syömään n. 500 kaloria päivässä 3/8
HIKARITEINI [] keskiarvoni on yli 9,0 [x] koulutus on minulle erittäin tärkeää [x] päden joka asiassa [] inhoan kirjoitusvirheitä [] teen tunnollisesti läksyt ja luen kokeisiin [] parhaat ystäväni ovat koulusta [] nuoleskelen opettajiani [] murrun jos en saa kiitettävää kokeesta 2/8
NÖRTTITEINI [x] vapaa-aika menee koneella [x] verkostoidun lähinnä facebookissa, galleriassa yms. enkä irl [] olen näppärä tietokoneen käyttäjä [] pelaan jotakin mmorpg peliä kuten WoW:ia [] käytän tietokonekieltä oikeassakin elämässä, rofl fail [] lanitan kavereideni kanssa ja käyn erilaisissa tapahtumissa kuten Assemblyillä [] olen mieluiten kotona [x] parhaat kaverit on netin kautta hankittuja 3/8
RUNOTYTTÖTEINI [x] haaveilen paljon ja rakennan pilvilinnoja [] kirjoitan runoja ja laulunsanoja [x] olen ujo [x] tykkään romanttisista jutuista [] luen mielelläni kirjoja [x] kirjoittelen novelleja ja julkaisen niitä foorumeilla tms. [x] tykkään kilteistä pojista/tytöistä [x] oon ihan hyvä koulussa 6/8
POIKATYTTÖTEINI [] käytän myös poikien vaatteita [] mun kavereista suurin osa on poikia [] en oikeen viihdy tyttöjen seurassa [] en tykkää juoruta [] en pahemmin välitä mun ulkonäöstä [x] oon huoleton ja huumorintajuinen [] mua on luultu pojaks [] en tykkää mistään normaaleista "tyttöjen jutuista" 1/8
RAPPIOTEINI [] aina kännissä... [] ...tupakka kädessä [] polttelen pilvee [] vahvempiakin on tullu maistettua [] rahat menee päihteisiin [x] oon vaarassa joutua laitokseen/oon jo [] koulu menee huonosti [] pää sekasin ja huolet unohtuu 1/8
TEINIANGSTI [] kukaan ei rakasta mua .. [x] mul on musta tukka joka on aina silmillä [] käytän hitosti kajaalia [] viiltelen [] oon harkinnu itsemurhaa [] vihaan kaikkia [] kuuntelen kaikkia angstibändejä [] vihaan itseäni 1/8
HOPPARITEINI [] housut roikkuu polvissa [] mc mane ei ole oikeaa räppiä [] suomiräpin parhaita on mm. steen1 ja asa [] oon itekki räpänny [] se joka vihaa räppiä pakenee todellisuutta! [] Julma-Henri on kova äijä [x] vaatteet on mun aatteet [] jätkiä/muijia riittää 1/8
PAPPA BETALAR-TEINI [] mulla on skopa/mopo [] oma tietokone [x] 200 € puhelin ja iPod [x] ... ja iskä/äiti makso ne [] saan mitä haluan [] oon hemmoteltu [] vanhemmilla piisaa rahaa [] saan rahaa tekemättä mitään kotona 2/8
TEINIHEVARI [] maastohousut! [] maiharit! [x] ketjut ja bändipaidat! [] moshpittiin! [] hevi on parasta [] moshaus on muikeeta [] /,,/ [] letti kasvaa kasvamistaan 1/8 | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Millainen teini olet? | |
| |
| | | | Millainen teini olet? | |
|
Similar topics | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |
|