| Kuinka homo olet? | |
|
+14Neevi tomboy Maetel Haribo KeSäKuKkA appoT TETSU thornado Aibou BanBa Emi Hinata Ito Geimi Cromy Pixel 18 posters |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Pixel It´s cute how u think I´m listening ~
Viestien lukumäärä : 198 Join date : 23.05.2010 Paikkakunta : Wonderland
| Aihe: Kuinka homo olet? 30/5/2010, 13:15 | |
| Tämä testi kertoo kliseisistä homoista, joten älä vedä hernettä nenään. Naiset täyttyy naisten osuuden ja miehet miehien. (C) Havana
TYTÖILLE/NAISILLE: [] Omistan vähintään yhdet maiharit [] Minulla on lyhyet hiukset [] Olen (/haluaisin) suudellut tyttöä [] Olen ollut (/haluaisin) sängyssä tytön kanssa [] Olen (/haluaisin) seurustellut naisen kanssa. [] Ajattelen usein miten hyvännäköisiä muut naiset on [] Jos minun pitäisi sanoa naisen vartalon parhain ruumiinosa niin se on rinnat tai peppu [] Tuijottelen paljon tosten naisten rintoja ja peppuja [] Viihdyn poikaporukassa [] ..eli olen poikatyttö [] Olen lesbo/bi
POJILLE/MIEHILLE: [] Käytän tiukkoja housuja [] Omistan käsilaukun [] Olen (/haluaisin) suudellut miestä [] Olen ollut (/haluaisin) miehen kanssa sängyssä [] Olen (/haluaisin) seurustella miehen kanssa [] Minua on usein haukuttu homoksi [] Miehen paras ruumiinosa on peppu [] Tuijottelen paljon toisten miehien peppuja [] Ajattelen usein miten hyvännäköisiä muut miehet on [] Minulla on bestiksenä nainen [] Shoppailen paljon [] Olen homo/bi
0-1 Hetero 2-5 bi-curious (kokeileva) 6-9 bi 10-11 homo | |
|
| |
Cromy [Admin] Flying in the sky ~
Viestien lukumäärä : 745 Join date : 13.10.2009 Ikä : 27 Paikkakunta : Krypton.
| Aihe: Vs: Kuinka homo olet? 30/5/2010, 13:24 | |
| TYTÖILLE/NAISILLE: [] Omistan vähintään yhdet maiharit [x] Minulla on lyhyet hiukset [x] Olen (/haluaisin) suudellut tyttöä [x] Olen ollut (/haluaisin) sängyssä tytön kanssa [x] Ajattelen usein miten hyvännäköisiä muut naiset on [x] Jos minun pitäisi sanoa naisen vartalon parhain ruumiinosa niin se on rinnat tai peppu [] Tuijottelen paljon tosten naisten rintoja ja peppuja [] Viihdyn poikaporukassa [x] ..eli olen poikatyttö [x] Olen lesbo/bi
7. 6-9 bi
Viimeinen muokkaaja, Cromy pvm 17/9/2010, 17:30, muokattu 2 kertaa | |
|
| |
Geimi New here ~
Viestien lukumäärä : 1 Join date : 30.05.2010
| Aihe: Vs: Kuinka homo olet? 30/5/2010, 13:54 | |
| TYTÖILLE/NAISILLE: [1] Omistan vähintään yhdet maiharit [2] Minulla on lyhyet hiukset [3] Olen (/haluaisin) suudellut tyttöä [4] Olen ollut (/haluaisin) sängyssä tytön kanssa [5] Olen (/haluaisin) seurustellut naisen kanssa. [6] Ajattelen usein miten hyvännäköisiä muut naiset on [] Jos minun pitäisi sanoa naisen vartalon parhain ruumiinosa niin se on rinnat tai peppu [] Tuijottelen paljon tosten naisten rintoja ja peppuja [] Viihdyn poikaporukassa [7] ..eli olen poikatyttö [8] Olen lesbo/bi
0-1 Hetero 2-5 bi-curious (kokeileva) 6-9 bi 10-11 homo | |
|
| |
Emi Hinata Ito The day that never comes ~
Viestien lukumäärä : 60 Join date : 23.05.2010 Paikkakunta : Jossai kuusessa
| Aihe: Vs: Kuinka homo olet? 31/5/2010, 16:03 | |
| 3 ~Emi, se naapurin tyttö, joka luulee olevansa keijukainen ~ | |
|
| |
BanBa Moderator - I'm whatever you want
Viestien lukumäärä : 103 Join date : 23.05.2010 Ikä : 28 Paikkakunta : Espoo
| Aihe: Vs: Kuinka homo olet? 13/7/2010, 10:09 | |
| TYTÖILLE/NAISILLE: [x] Omistan vähintään yhdet maiharit [x] Minulla on lyhyet hiukset [x] Olen (/haluaisin) suudellut tyttöä [x] Olen ollut (/haluaisin) sängyssä tytön kanssa [x] Olen (/haluaisin) seurustellut naisen kanssa. [x] Ajattelen usein miten hyvännäköisiä muut naiset on [x] Jos minun pitäisi sanoa naisen vartalon parhain ruumiinosa niin se on rinnat tai peppu [x] Tuijottelen paljon tosten naisten rintoja ja peppuja [x] Viihdyn poikaporukassa [x] ..eli olen poikatyttö [x] Olen lesbo/bi
11 <--- oon khyll enemmän Bi | |
|
| |
Aibou New here ~
Viestien lukumäärä : 7 Join date : 17.09.2010 Paikkakunta : Kone.
| Aihe: Vs: Kuinka homo olet? 17/9/2010, 17:27 | |
| TYTÖILLE/NAISILLE: [x] Omistan vähintään yhdet maiharit [x] Minulla on lyhyet hiukset [x] Olen (/haluaisin) suudellut tyttöä [] Olen ollut (/haluaisin) sängyssä tytön kanssa [x] Olen (/haluaisin) seurustellut naisen kanssa. [ ] Ajattelen usein miten hyvännäköisiä muut naiset on [] Jos minun pitäisi sanoa naisen vartalon parhain ruumiinosa niin se on rinnat tai peppu [] Tuijottelen paljon tosten naisten rintoja ja peppuja [] Viihdyn poikaporukassa [x] ..eli olen poikatyttö [x] Olen lesbo/bi
Nhn. | |
|
| |
thornado The day that never comes ~
Viestien lukumäärä : 51 Join date : 17.09.2010 Ikä : 28 Paikkakunta : ---
| Aihe: Vs: Kuinka homo olet? 18/9/2010, 07:54 | |
| TYTÖILLE/NAISILLE: [x] Omistan vähintään yhdet maiharit [x] Minulla on lyhyet hiukset [] Olen (/haluaisin) suudellut tyttöä [] Olen ollut (/haluaisin) sängyssä tytön kanssa [] Olen (/haluaisin) seurustellut naisen kanssa. [] Ajattelen usein miten hyvännäköisiä muut naiset on [] Jos minun pitäisi sanoa naisen vartalon parhain ruumiinosa niin se on rinnat tai peppu [] Tuijottelen paljon tosten naisten rintoja ja peppuja [x] Viihdyn poikaporukassa [x] ..eli olen poikatyttö [] Olen lesbo/bi | |
|
| |
TETSU Moderator - I'm whatever you want
Viestien lukumäärä : 131 Join date : 28.05.2010
| Aihe: Vs: Kuinka homo olet? 19/9/2010, 10:17 | |
| | |
|
| |
appoT New here ~
Viestien lukumäärä : 2 Join date : 19.09.2010
| Aihe: Vs: Kuinka homo olet? 19/9/2010, 10:40 | |
| TYTÖILLE/NAISILLE: [ ] Omistan vähintään yhdet maiharit [1] Minulla on lyhyet hiukset [2] Olen (/haluaisin) suudellut tyttöä [ ] Olen ollut (/haluaisin) sängyssä tytön kanssa [3] Olen (/haluaisin) seurustellut naisen kanssa. [4] Ajattelen usein miten hyvännäköisiä muut naiset on [5] Jos minun pitäisi sanoa naisen vartalon parhain ruumiinosa niin se on rinnat tai peppu [ ] Tuijottelen paljon tosten naisten rintoja ja peppuja [ ] Viihdyn poikaporukassa [ ] ..eli olen poikatyttö [7] Olen lesbo/bi
6-9 Bi | |
|
| |
KeSäKuKkA It´s cute how u think I´m listening ~
Viestien lukumäärä : 222 Join date : 21.09.2010 Ikä : 27 Paikkakunta : enkerro:DD
| Aihe: Vs: Kuinka homo olet? 23/9/2010, 14:48 | |
| TYTÖILLE/NAISILLE: [] Omistan vähintään yhdet maiharit [] Minulla on lyhyet hiukset [] Olen (/haluaisin) suudellut tyttöä [] Olen ollut (/haluaisin) sängyssä tytön kanssa [] Olen (/haluaisin) seurustellut naisen kanssa. [] Ajattelen usein miten hyvännäköisiä muut naiset on [] Jos minun pitäisi sanoa naisen vartalon parhain ruumiinosa niin se on rinnat tai peppu [] Tuijottelen paljon tosten naisten rintoja ja peppuja [] Viihdyn poikaporukassa [] ..eli olen poikatyttö [] Olen lesbo/bi
0 eli hetero | |
|
| |
Haribo New here ~
Viestien lukumäärä : 10 Join date : 21.12.2010 Ikä : 32
| Aihe: Vs: Kuinka homo olet? 21/12/2010, 18:19 | |
| TYTÖILLE/NAISILLE: [] Omistan vähintään yhdet maiharit [] Minulla on lyhyet hiukset [x] Olen (/haluaisin) suudellut tyttöä [x] Olen ollut (/haluaisin) sängyssä tytön kanssa [x] Olen (/haluaisin) seurustellut naisen kanssa. [x] Ajattelen usein miten hyvännäköisiä muut naiset on [x] Jos minun pitäisi sanoa naisen vartalon parhain ruumiinosa niin se on rinnat tai peppu [x] Tuijottelen paljon tosten naisten rintoja ja peppuja [] Viihdyn poikaporukassa [x] ..eli olen poikatyttö [x] Olen lesbo/bi
Viimeinen muokkaaja, Haribo pvm 7/1/2011, 16:29, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Maetel New here ~
Viestien lukumäärä : 1 Join date : 05.01.2011 Ikä : 26
| Aihe: Vs: Kuinka homo olet? 5/1/2011, 09:55 | |
| | |
|
| |
tomboy New here ~
Viestien lukumäärä : 6 Join date : 13.01.2011
| Aihe: Vs: Kuinka homo olet? 13/1/2011, 19:26 | |
| | |
|
| |
Neevi New here ~
Viestien lukumäärä : 22 Join date : 10.01.2011 Ikä : 26
| Aihe: Vs: Kuinka homo olet? 14/1/2011, 14:50 | |
| TYTÖILLE/NAISILLE: [] Omistan vähintään yhdet maiharit [] Minulla on lyhyet hiukset [] Olen (/haluaisin) suudellut tyttöä [] Olen ollut (/haluaisin) sängyssä tytön kanssa [] Olen (/haluaisin) seurustellut naisen kanssa. [x] Ajattelen usein miten hyvännäköisiä muut naiset on [] Jos minun pitäisi sanoa naisen vartalon parhain ruumiinosa niin se on rinnat tai peppu [] Tuijottelen paljon tosten naisten rintoja ja peppuja [x] Viihdyn poikaporukassa [] ..eli olen poikatyttö [] Olen lesbo/bi Hetero ;D | |
|
| |
Shyren Moderator - I'm whatever you want
Viestien lukumäärä : 345 Join date : 17.09.2010 Paikkakunta : Hevonkuusi
| Aihe: Vs: Kuinka homo olet? 14/1/2011, 16:10 | |
| TYTÖILLE/NAISILLE: [ ] Omistan vähintään yhdet maiharit [ ] Minulla on lyhyet hiukset [1] Olen (/haluaisin) suudellut tyttöä [ ] Olen ollut (/haluaisin) sängyssä tytön kanssa [2] Olen (/haluaisin) seurustellut naisen kanssa. [3] Ajattelen usein miten hyvännäköisiä muut naiset on [ ] Jos minun pitäisi sanoa naisen vartalon parhain ruumiinosa niin se on rinnat tai peppu [ ] Tuijottelen paljon tosten naisten rintoja ja peppuja [ ] Viihdyn poikaporukassa [/] ..eli olen poikatyttö [4] Olen lesbo/bi
4½ 2-5 bi-curious (kokeileva)
| |
|
| |
Dead Carolina New here ~
Viestien lukumäärä : 14 Join date : 18.01.2011 Ikä : 26 Paikkakunta : Battery City
| Aihe: Vs: Kuinka homo olet? 19/1/2011, 16:41 | |
| TYTÖILLE/NAISILLE: [1] Omistan vähintään yhdet maiharit [] Minulla on lyhyet hiukset [2] Olen (/haluaisin) suudellut tyttöä [] Olen ollut (/haluaisin) sängyssä tytön kanssa [] Olen (/haluaisin) seurustellut naisen kanssa. [3] Ajattelen usein miten hyvännäköisiä muut naiset on [] Jos minun pitäisi sanoa naisen vartalon parhain ruumiinosa niin se on rinnat tai peppu [] Tuijottelen paljon tosten naisten rintoja ja peppuja [4] Viihdyn poikaporukassa [5] ..eli olen poikatyttö [] Olen lesbo/bi
Hohhoo bi-curious? :----------------DD | |
|
| |
kakka Some day my world begins to dance ~
Viestien lukumäärä : 113 Join date : 10.01.2011
| Aihe: Vs: Kuinka homo olet? 20/2/2011, 17:15 | |
| TYTÖILLE/NAISILLE: [] Omistan vähintään yhdet maiharit [] Minulla on lyhyet hiukset [] Olen (/haluaisin) suudellut tyttöä [] Olen ollut (/haluaisin) sängyssä tytön kanssa [] Olen (/haluaisin) seurustellut naisen kanssa. [x] Ajattelen usein miten hyvännäköisiä muut naiset on [] Jos minun pitäisi sanoa naisen vartalon parhain ruumiinosa niin se on rinnat tai peppu [] Tuijottelen paljon tosten naisten rintoja ja peppuja [] Viihdyn poikaporukassa [] ..eli olen poikatyttö [] Olen lesbo/bi | |
|
| |
Soodamentos New here ~
Viestien lukumäärä : 11 Join date : 03.03.2011 Ikä : 28
| Aihe: Vs: Kuinka homo olet? 21/3/2011, 14:21 | |
| TYTÖILLE/NAISILLE: [] Omistan vähintään yhdet maiharit [] Minulla on lyhyet hiukset [x] Olen (/haluaisin) suudellut tyttöä [] Olen ollut (/haluaisin) sängyssä tytön kanssa [] Olen (/haluaisin) seurustellut naisen kanssa. [x] Ajattelen usein miten hyvännäköisiä muut naiset on [] Jos minun pitäisi sanoa naisen vartalon parhain ruumiinosa niin se on rinnat tai peppu [] Tuijottelen paljon tosten naisten rintoja ja peppuja [] Viihdyn poikaporukassa [] ..eli olen poikatyttö [] Olen lesbo/bi
2-5 bi-curious (kokeileva) | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Kuinka homo olet? | |
| |
|
| |
| Kuinka homo olet? | |
|