| Minkä tyylin edustaja olet? | |
|
+16Raven. Dina KeSäKuKkA Milla-Maaria Aibou Coraline BanBa DISTRACTION Hössykkä TETSU BlackRose mirasaysrawr Emi Hinata Ito Andu Cromy Pixel 20 posters |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Pixel It´s cute how u think I´m listening ~
Viestien lukumäärä : 198 Join date : 23.05.2010 Paikkakunta : Wonderland
| Aihe: Minkä tyylin edustaja olet? 23/5/2010, 21:52 | |
| Havanan oma tekemä, joten kopiointi kiellettyä! Nämä ovat sitten stereotypioita, joten älä vedä hernettä nenääsi!
FRUITTARI [] Puntit sukissa (housut kääritty sukkiin) [] Kuuntelen NRJ:tä [] Hengaan kauppakeskuksissa [] Käytän merkkivaatteita [] Harrastan jotain urheilulajia ?/5
PISSIS [] Nudehuulet [] Tuuheat hiukset ja sivujakaus [] Paakkuripset [] Legginsit + paita, joka yltää juuri perseen yli + Tissivyö [] Linnunpaskat sisäsilmäkulmissa (valkoista kajaalia) ?/5
PUNKKARI [] Irokeesi [] Shokkiväriset hiukset [] Niittivyö [] Nahkatakki jossa on niittejä + itse kirjoitettua tekstiä [] Olen anarkisti! ?/5
EMO [] Tummat hiukset ja sivuotsis [] Converset<3 [] Kuuntelen screamo musiikkia [] Olen masentunut ja viiltelen [] Käytän pillejä ?/5
SCENE [] Käytän hiuslisäkkeitä, yleensä värikkäitä [] Pesukarhu raidat<3 [] Käytän voimakkaasti meikkiä [] Jossain vaatteissani/asusteissani on kasetin tai timantin kuva [] Converset<3 ?/5
INDIE [] Raybanit<3 [] Converset<3 [] Kuuntelen Indie bändejä [] Ruudullinen kauluspaita [] Pillit ?/5
GOOTTI [] Omistan vähintään yhdne korsetin [] Pukeudun tummiin väreihin [] Minulla on tummat hiukset [] Meikkaan vahvasti ja näyttävästi [] Minulla on kelpea iho tai teen siitä kalpean ?/5
HEVARI [] Kuuntelen hevi tai metalli musiikkia [] Omistan vähintään kolme bändipaitaa [] Käytän maastokuvioisia housuja [] ..ja maihareita [] Minulla on pitkä heviletti ?/5
JAPANIERNU [] Kuuntelen japanilaista musiikkia [] Olen käynyt vähintään kolmella japanilaisen bändin/artistin keikalla [] Ostan/Tilaan Japan pop tai Anime lehteä [] Luen mangaa [] ..ja katson animea ?/5
GYARU/WEAABO [] Kuuntelen aasialaista pop musiikkia [] Ostan vaatteita aasialaisilta merkeiltä [] Minulla on lifestyle -blogi [] Käytän hiuslisäkkeitä [] ..ja irtoripsiä ?/5
EUROCHIC [] Pidän mukavista vaatteista [] Pukeutumiseni on androgyyniä [] Pidän printtikuvioisista paidoista [] Pukeudun neutraalin värisiin vaatteisiin [] Käytän mustia paksusankaisia laseja ?/5
NOBODY [] En ole koskaan värjännyt hiuksiani [] Olen tietokoneella 24/7 [] Minulla on IRC-Galleriassa tunnus [] Pelaan facebookin pelejä (esim. Farmville) [] Ostan harvoin uusia vaatteita ?/5
NÖRTTI [] IRC-Galleria ei ole sama asia kuin IRC! [] Menestyn hyvin koulussa [] Olen 24/7 tietokoneella [] Omistan jonkun pelikonsolin [] Ostan harvoin uusia vaatteita ?/5
GLAMOUR [] Käytän vain merkkivaatteita [] Käyn vain hienoissa paikoissa [] En voisi koskaan mennä festareille [] Minulla on paljon meikkejä ja hajuvesiä [] Pidän jalassani aina korkokenkiä ?/5 | |
|
| |
Cromy [Admin] Flying in the sky ~
Viestien lukumäärä : 745 Join date : 13.10.2009 Ikä : 27 Paikkakunta : Krypton.
| Aihe: Vs: Minkä tyylin edustaja olet? 23/5/2010, 22:11 | |
| FRUITTARI [] Puntit sukissa (housut kääritty sukkiin). [x] Kuuntelen NRJ:tä. [] Hengaan kauppakeskuksissa. [/] Käytän merkkivaatteita. [] Harrastan jotain urheilulajia. 1½/5
PISSIS [] Nudehuulet. [x] Tuuheat hiukset ja sivujakaus. [] Paakkuripset. [] Legginsit + paita, joka yltää juuri perseen yli + Tissivyö. [] Linnunpaskat sisäsilmäkulmissa (valkoista kajaalia). 1/5
PUNKKARI [] Irokeesi. [] Shokkiväriset hiukset. [] Niittivyö. [] Nahkatakki jossa on niittejä + itse kirjoitettua tekstiä. [] Olen anarkisti! 0/5
EMO [x] Tummat hiukset ja sivuotsis. [x] Converset c: [] Kuuntelen screamo musiikkia. [] Olen masentunut ja viiltelen [x] Käytän pillejä 3/5
SCENE [] Käytän hiuslisäkkeitä, yleensä värikkäitä. [] Pesukarhu raidat. [x] Käytän voimakkaasti meikkiä. [] Jossain vaatteissani/asusteissani on kasetin tai timantin kuva. [x] Converset c: 2/5
INDIE [] Raybanit. [x] Converset c: [] Kuuntelen Indie bändejä. [] Ruudullinen kauluspaita. [x] Pillit. 2/5
GOOTTI [] Omistan vähintään yhden korsetin. [x] Pukeudun tummiin väreihin. [x] Minulla on tummat hiukset. [x] Meikkaan vahvasti ja näyttävästi [] Minulla on kalpea iho tai teen siitä kalpean. 3/5
HEVARI [] Kuuntelen hevi tai metalli musiikkia. [] Omistan vähintään kolme bändipaitaa. [] Käytän maastokuvioisia housuja. [] ..ja maihareita. [] Minulla on pitkä heviletti. 0/5
JAPANIERNU [] Kuuntelen japanilaista musiikkia. [] Olen käynyt vähintään kolmella japanilaisen bändin/artistin keikalla. [] Ostan/Tilaan Japan pop tai Anime lehteä. [] Luen mangaa. [x] ..ja katson animea. 1/5
GYARU/WEAABO [] Kuuntelen aasialaista pop musiikkia. [] Ostan vaatteita aasialaisilta merkeiltä. [] Minulla on lifestyle -blogi. [] Käytän hiuslisäkkeitä. [] ..ja irtoripsiä. 0/5
EUROCHIC [x] Pidän mukavista vaatteista. [] Pukeutumiseni on androgyyniä. [] Pidän printtikuvioisista paidoista. [x] Pukeudun neutraalin värisiin vaatteisiin. [] Käytän mustia paksusankaisia laseja. 2/5
NOBODY [] En ole koskaan värjännyt hiuksiani. [] Olen tietokoneella 24/7. [] Minulla on IRC-Galleriassa tunnus. [x] Pelaan facebookin pelejä (esim. Farmville). [] Ostan harvoin uusia vaatteita. 1/5
NÖRTTI [x] IRC-Galleria ei ole sama asia kuin IRC! [] Menestyn hyvin koulussa [] Olen 24/7 tietokoneella. [] Omistan jonkun pelikonsolin. [] Ostan harvoin uusia vaatteita. 1/5
GLAMOUR [] Käytän vain merkkivaatteita. [] Käyn vain hienoissa paikoissa. [] En voisi koskaan mennä festareille. [] Minulla on paljon meikkejä ja hajuvesiä. [] Pidän jalassani aina korkokenkiä. 0/5
Viimeinen muokkaaja, Cromy pvm 19/1/2011, 17:39, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Andu New here ~
Viestien lukumäärä : 7 Join date : 24.05.2010 Paikkakunta : Mars
| Aihe: Vs: Minkä tyylin edustaja olet? 24/5/2010, 16:42 | |
| FRUITTARI [] Puntit sukissa (housut kääritty sukkiin) [x] Kuuntelen NRJ:tä [/] Hengaan kauppakeskuksissa [] Käytän merkkivaatteita [] Harrastan jotain urheilulajia 1½/5
PISSIS [] Nudehuulet [] Tuuheat hiukset ja sivujakaus [] Paakkuripset [] Legginsit + paita, joka yltää juuri perseen yli + Tissivyö [] Linnunpaskat sisäsilmäkulmissa (valkoista kajaalia) 0/5
PUNKKARI [] Irokeesi [] Shokkiväriset hiukset [] Niittivyö [] Nahkatakki jossa on niittejä + itse kirjoitettua tekstiä [? :--D] Olen anarkisti! 0/5
EMO [x] Tummat hiukset ja sivuotsis [x] Converset<3 [] Kuuntelen screamo musiikkia [] Olen masentunut ja viiltelen [/] Käytän pillejä 2½/5
SCENE [] Käytän hiuslisäkkeitä, yleensä värikkäitä [] Pesukarhu raidat<3 [] Käytän voimakkaasti meikkiä [] Jossain vaatteissani/asusteissani on kasetin tai timantin kuva [x] Converset<3 1/5
INDIE [] Raybanit<3 [x] Converset<3 [] Kuuntelen Indie bändejä [] Ruudullinen kauluspaita [x] Pillit 2/5
GOOTTI [] Omistan vähintään yhdne korsetin [/] Pukeudun tummiin väreihin [x] Minulla on tummat hiukset [] Meikkaan vahvasti ja näyttävästi [] Minulla on kelpea iho tai teen siitä kalpean 1½/5
HEVARI [] Kuuntelen hevi tai metalli musiikkia [] Omistan vähintään kolme bändipaitaa [] Käytän maastokuvioisia housuja [] ..ja maihareita [] Minulla on pitkä heviletti 0/5
JAPANIERNU [] Kuuntelen japanilaista musiikkia [] Olen käynyt vähintään kolmella japanilaisen bändin/artistin keikalla [] Ostan/Tilaan Japan pop tai Anime lehteä [x] Luen mangaa [] ..ja katson animea 1/5
GYARU/WEAABO [] Kuuntelen aasialaista pop musiikkia [] Ostan vaatteita aasialaisilta merkeiltä [] Minulla on lifestyle -blogi [] Käytän hiuslisäkkeitä [] ..ja irtoripsiä 0/5
EUROCHIC [x] Pidän mukavista vaatteista [androgyyniä? o_O] Pukeutumiseni on androgyyniä [x] Pidän printtikuvioisista paidoista [/] Pukeudun neutraalin värisiin vaatteisiin [] Käytän mustia paksusankaisia laseja 2½/5
NOBODY [x] En ole koskaan värjännyt hiuksiani [/] Olen tietokoneella 24/7 [] Minulla on IRC-Galleriassa tunnus [] Pelaan facebookin pelejä (esim. Farmville) [/] Ostan harvoin uusia vaatteita 2/5
NÖRTTI [?] IRC-Galleria ei ole sama asia kuin IRC! [] Menestyn hyvin koulussa [x] Olen 24/7 tietokoneella [x] Omistan jonkun pelikonsolin [/] Ostan harvoin uusia vaatteita 2½/5
GLAMOUR [] Käytän vain merkkivaatteita [] Käyn vain hienoissa paikoissa [] En voisi koskaan mennä festareille [] Minulla on paljon meikkejä ja hajuvesiä [] Pidän jalassani aina korkokenkiä 0/5 Olen tämän gallupin mukaan Emo, Eruchic ja nörtti. :--D | |
|
| |
Pixel It´s cute how u think I´m listening ~
Viestien lukumäärä : 198 Join date : 23.05.2010 Paikkakunta : Wonderland
| Aihe: Vs: Minkä tyylin edustaja olet? 24/5/2010, 18:12 | |
| PUNKKARI [] Irokeesi [] Shokkiväriset hiukset [x] Niittivyö [] Nahkatakki jossa on niittejä + itse kirjoitettua tekstiä [] Olen anarkisti! 1/5
EMO [] Tummat hiukset ja sivuotsis [] Converset<3 [x] Kuuntelen screamo musiikkia [] Olen masentunut ja viiltelen [x] Käytän pillejä 2/5
SCENE [] Käytän hiuslisäkkeitä, yleensä värikkäitä [] Pesukarhu raidat<3 [] Käytän voimakkaasti meikkiä [] Jossain vaatteissani/asusteissani on kasetin tai timantin kuva [x] Converset<3 1/5
INDIE [x] Raybanit<3 [x] Converset<3 [x] Kuuntelen Indie bändejä [] Ruudullinen kauluspaita [x] Pillit 4/5
GOOTTI [] Omistan vähintään yhdne korsetin [x] Pukeudun tummiin väreihin [] Minulla on tummat hiukset [] Meikkaan vahvasti ja näyttävästi [x] Minulla on kelpea iho tai teen siitä kalpean 2/5
HEVARI [x] Kuuntelen hevi tai metalli musiikkia [x] Omistan vähintään kolme bändipaitaa [] Käytän maastokuvioisia housuja [x] ..ja maihareita [] Minulla on pitkä heviletti 3/5
JAPANIERNU [x] Kuuntelen japanilaista musiikkia [x] Olen käynyt vähintään kolmella japanilaisen bändin/artistin keikalla [] Ostan/Tilaan Japan pop tai Anime lehteä [] Luen mangaa [½] ..ja katson animea 3,5/5
GYARU/WEAABO [x] Kuuntelen aasialaista pop musiikkia [] Ostan vaatteita aasialaisilta merkeiltä [] Minulla on lifestyle -blogi [] Käytän hiuslisäkkeitä [½] ..ja irtoripsiä 1,5/5
EUROCHIC [x] Pidän mukavista vaatteista [x] Pukeutumiseni on androgyyniä [x] Pidän printtikuvioisista paidoista [x] Pukeudun neutraalin värisiin vaatteisiin [x] Käytän mustia paksusankaisia laseja 5/5
NOBODY [] En ole koskaan värjännyt hiuksiani [x] Olen tietokoneella 24/7 [] Minulla on IRC-Galleriassa tunnus [x] Pelaan facebookin pelejä (esim. Farmville) [?] Ostan harvoin uusia vaatteita 2/5
NÖRTTI [x] IRC-Galleria ei ole sama asia kuin IRC! [] Menestyn hyvin koulussa [x] Olen 24/7 tietokoneella [x] Omistan jonkun pelikonsolin [] Ostan harvoin uusia vaatteita 3/5
Poistin kaikki joihin sain nolla, mutta olen EUROCHIC. | |
|
| |
Emi Hinata Ito The day that never comes ~
Viestien lukumäärä : 60 Join date : 23.05.2010 Paikkakunta : Jossai kuusessa
| Aihe: Vs: Minkä tyylin edustaja olet? 24/5/2010, 18:16 | |
| Emo 1 Scene 1 Indie 2 Gootti 1 Japaniernu 3 Nobody 2 ~Emi, se naapurin tyttö, joka luulee olevansa keijukainen~ | |
|
| |
mirasaysrawr Moderator - I'm whatever you want
Viestien lukumäärä : 82 Join date : 23.05.2010
| Aihe: Vs: Minkä tyylin edustaja olet? 25/5/2010, 20:00 | |
| FRUITTARI [½] Puntit sukissa (housut kääritty sukkiin) [1] Kuuntelen NRJ:tä [½] Hengaan kauppakeskuksissa [½] Käytän merkkivaatteita [] Harrastan jotain urheilulajia 2½/5
PISSIS [] Nudehuulet [1] Tuuheat hiukset ja sivujakaus [] Paakkuripset [] Legginsit + paita, joka yltää juuri perseen yli + Tissivyö [] Linnunpaskat sisäsilmäkulmissa (valkoista kajaalia) 1/5
PUNKKARI [] Irokeesi [] Shokkiväriset hiukset [] Niittivyö [] Nahkatakki jossa on niittejä + itse kirjoitettua tekstiä [] Olen anarkisti! 0/5
EMO [] Tummat hiukset ja sivuotsis [1] Converset | |
|
| |
BlackRose New here ~
Viestien lukumäärä : 12 Join date : 24.05.2010
| Aihe: Vs: Minkä tyylin edustaja olet? 28/5/2010, 13:08 | |
| FRUITTARI [] Puntit sukissa (housut kääritty sukkiin) [] Kuuntelen NRJ:tä [] Hengaan kauppakeskuksissa [] Käytän merkkivaatteita [] Harrastan jotain urheilulajia 0/5
PISSIS [] Nudehuulet [] Tuuheat hiukset ja sivujakaus [] Paakkuripset [] Legginsit + paita, joka yltää juuri perseen yli + Tissivyö [] Linnunpaskat sisäsilmäkulmissa (valkoista kajaalia) 0/5
PUNKKARI [] Irokeesi [] Shokkiväriset hiukset [] Niittivyö [] Nahkatakki jossa on niittejä + itse kirjoitettua tekstiä [] Olen anarkisti! 0/5
EMO [x] Tummat hiukset ja sivuotsis [] Converset<3 [] Kuuntelen screamo musiikkia [] Olen masentunut ja viiltelen [x] Käytän pillejä 2/5
SCENE [] Käytän hiuslisäkkeitä, yleensä värikkäitä [] Pesukarhu raidat<3 [] Käytän voimakkaasti meikkiä [] Jossain vaatteissani/asusteissani on kasetin tai timantin kuva [] Converset<3 0/5
INDIE [] Raybanit<3 [] Converset<3 [] Kuuntelen Indie bändejä [] Ruudullinen kauluspaita [x] Pillit 1/5
GOOTTI [] Omistan vähintään yhdne korsetin [x] Pukeudun tummiin väreihin [x] Minulla on tummat hiukset [] Meikkaan vahvasti ja näyttävästi [/] Minulla on kelpea iho tai teen siitä kalpean 2 1/2/5
HEVARI [] Kuuntelen hevi tai metalli musiikkia [] Omistan vähintään kolme bändipaitaa [] Käytän maastokuvioisia housuja [] ..ja maihareita [] Minulla on pitkä heviletti 0/5
JAPANIERNU [] Kuuntelen japanilaista musiikkia [] Olen käynyt vähintään kolmella japanilaisen bändin/artistin keikalla [] Ostan/Tilaan Japan pop tai Anime lehteä [] Luen mangaa [] ..ja katson animea 0/5
GYARU/WEAABO [] Kuuntelen aasialaista pop musiikkia [] Ostan vaatteita aasialaisilta merkeiltä [] Minulla on lifestyle -blogi [] Käytän hiuslisäkkeitä [] ..ja irtoripsiä 0/5
EUROCHIC [] Pidän mukavista vaatteista [] Pukeutumiseni on androgyyniä [x] Pidän printtikuvioisista paidoista [] Pukeudun neutraalin värisiin vaatteisiin [] Käytän mustia paksusankaisia laseja 1/5
NOBODY [] En ole koskaan värjännyt hiuksiani [x] Olen tietokoneella 24/7 [] Minulla on IRC-Galleriassa tunnus [] Pelaan facebookin pelejä (esim. Farmville) [x] Ostan harvoin uusia vaatteita 2/5
NÖRTTI [] IRC-Galleria ei ole sama asia kuin IRC! [x] Menestyn hyvin koulussa [x] Olen 24/7 tietokoneella [] Omistan jonkun pelikonsolin [x] Ostan harvoin uusia vaatteita 3/5
GLAMOUR [] Käytän vain merkkivaatteita [] Käyn vain hienoissa paikoissa [] En voisi koskaan mennä festareille [] Minulla on paljon meikkejä ja hajuvesiä [] Pidän jalassani aina korkokenkiä 0/5
Nörtti tai gootti xP | |
|
| |
TETSU Moderator - I'm whatever you want
Viestien lukumäärä : 131 Join date : 28.05.2010
| Aihe: Vs: Minkä tyylin edustaja olet? 28/5/2010, 15:13 | |
| FRUITTARI [] Puntit sukissa (housut kääritty sukkiin) [] Kuuntelen NRJ:tä [] Hengaan kauppakeskuksissa [] Käytän merkkivaatteita [] Harrastan jotain urheilulajia 0/5
EMO [] Tummat hiukset ja sivuotsis [] Converset<3 [] Kuuntelen screamo musiikkia [] Olen masentunut ja viiltelen [] Käytän pillejä 0/5
SCENE [] Käytän hiuslisäkkeitä, yleensä värikkäitä [] Pesukarhu raidat<3 [] Käytän voimakkaasti meikkiä [] Jossain vaatteissani/asusteissani on kasetin tai timantin kuva [] Converset<3 0/5
INDIE [] Raybanit<3 [] Converset<3 [] Kuuntelen Indie bändejä [] Ruudullinen kauluspaita [] Pillit 0/5
GOOTTI [] Omistan vähintään yhden korsetin [] Pukeudun tummiin väreihin [] Minulla on tummat hiukset [] Meikkaan vahvasti ja näyttävästi [] Minulla on kelpea iho tai teen siitä kalpean 0/5
JAPANIERNU [x] Kuuntelen japanilaista musiikkia [] Olen käynyt vähintään kolmella japanilaisen bändin/artistin keikalla [] Ostan/Tilaan Japan pop tai Anime lehteä [x] Luen mangaa [x] ..ja katson animea 3/5
GYARU/WEAABO [x] Kuuntelen aasialaista pop musiikkia [] Ostan vaatteita aasialaisilta merkeiltä [] Minulla on lifestyle -blogi [] Käytän hiuslisäkkeitä [] ..ja irtoripsiä 1/5
EUROCHIC [x] Pidän mukavista vaatteista [] Pukeutumiseni on androgyyniä [] Pidän printtikuvioisista paidoista [] Pukeudun neutraalin värisiin vaatteisiin [] Käytän mustia paksusankaisia laseja 1/5
NOBODY [] En ole koskaan värjännyt hiuksiani [] Olen tietokoneella 24/7 [] Minulla on IRC-Galleriassa tunnus [] Pelaan facebookin pelejä (esim. Farmville) [x] Ostan harvoin uusia vaatteita 1/5
NÖRTTI [] IRC-Galleria ei ole sama asia kuin IRC! [x] Menestyn hyvin koulussa [] Olen 24/7 tietokoneella [] Omistan jonkun pelikonsolin [x] Ostan harvoin uusia vaatteita 2/5
GLAMOUR [] Käytän vain merkkivaatteita [] Käyn vain hienoissa paikoissa [] En voisi koskaan mennä festareille [] Minulla on paljon meikkejä ja hajuvesiä [] Pidän jalassani aina korkokenkiä 0/5 | |
|
| |
Hössykkä New here ~
Viestien lukumäärä : 3 Join date : 26.05.2010 Ikä : 28
| Aihe: Vs: Minkä tyylin edustaja olet? 30/5/2010, 13:06 | |
| FRUITTARI [] Puntit sukissa (housut kääritty sukkiin) [1] Kuuntelen NRJ:tä [] Hengaan kauppakeskuksissa [½] Käytän merkkivaatteita [] Harrastan jotain urheilulajia 1½/5
PISSIS [] Nudehuulet [½] Tuuheat hiukset ja sivujakaus [] Paakkuripset [] Legginsit + paita, joka yltää juuri perseen yli + Tissivyö [] Linnunpaskat sisäsilmäkulmissa (valkoista kajaalia) ½/5
PUNKKARI [] Irokeesi [] Shokkiväriset hiukset [] Niittivyö [] Nahkatakki jossa on niittejä + itse kirjoitettua tekstiä [] Olen anarkisti! ?/5
EMO [½] Tummat hiukset ja sivuotsis [1] Converset | |
|
| |
DISTRACTION New here ~
Viestien lukumäärä : 29 Join date : 24.05.2010 Ikä : 29
| Aihe: Vs: Minkä tyylin edustaja olet? 5/6/2010, 21:32 | |
| FRUITTARI 1½/5
PISSIS 1/5
PUNKKARI 1/5
EMO 4/5
SCENE 1½/5
INDIE 4/5
GOOTTI 3/5
HEVARI 2½/5
JAPANIERNU 0/5
GYARU/WEAABO 0/5
EUROCHIC 3/5
NOBODY 1/5
NÖRTTI 3/5
GLAMOUR 1½/5
Viimeinen muokkaaja, DISTRACTION pvm 6/6/2010, 15:22, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
BanBa Moderator - I'm whatever you want
Viestien lukumäärä : 103 Join date : 23.05.2010 Ikä : 28 Paikkakunta : Espoo
| Aihe: Vs: Minkä tyylin edustaja olet? 6/6/2010, 08:12 | |
| FRUITTARI [] Puntit sukissa (housut kääritty sukkiin) [x] Kuuntelen NRJ:tä [x] Hengaan kauppakeskuksissa [x] Käytän merkkivaatteita [] Harrastan jotain urheilulajia 3/5
PUNKKARI [] Irokeesi [] Shokkiväriset hiukset [x] Niittivyö [] Nahkatakki jossa on niittejä + itse kirjoitettua tekstiä [] Olen anarkisti! 1/5
EMO [x] Tummat hiukset ja sivuotsis [x] Converset<3 [x] Kuuntelen screamo musiikkia [x] Olen masentunut ja viiltelen [x] Käytän pillejä 5/5
INDIE [] Raybanit<3 [x] Converset<3 [] Kuuntelen Indie bändejä [x] Ruudullinen kauluspaita [x] Pillit 3/5
GOOTTI [x] Omistan vähintään yhdne korsetin [x] Pukeudun tummiin väreihin [x] Minulla on tummat hiukset [] Meikkaan vahvasti ja näyttävästi [x] Minulla on kelpea iho tai teen siitä kalpean 4/5
HEVARI [x] Kuuntelen hevi tai metalli musiikkia [x] Omistan vähintään kolme bändipaitaa [] Käytän maastokuvioisia housuja [] ..ja maihareita [] Minulla on pitkä heviletti 2/5
JAPANIERNU [x] Kuuntelen japanilaista musiikkia [] Olen käynyt vähintään kolmella japanilaisen bändin/artistin keikalla [] Ostan/Tilaan Japan pop tai Anime lehteä [x] Luen mangaa [x] ..ja katson animea 3/5
EUROCHIC [x] Pidän mukavista vaatteista [] Pukeutumiseni on androgyyniä [x] Pidän printtikuvioisista paidoista [] Pukeudun neutraalin värisiin vaatteisiin [] Käytän mustia paksusankaisia laseja 3/5
NOBODY [] En ole koskaan värjännyt hiuksiani [] Olen tietokoneella 24/7 [x] Minulla on IRC-Galleriassa tunnus [x] Pelaan facebookin pelejä (esim. Farmville) [] Ostan harvoin uusia vaatteita 2/5
NÖRTTI [] IRC-Galleria ei ole sama asia kuin IRC! [] Menestyn hyvin koulussa [x] Olen 24/7 tietokoneella [x] Omistan jonkun pelikonsolin [] Ostan harvoin uusia vaatteita 2/5
GLAMOUR [] Käytän vain merkkivaatteita [] Käyn vain hienoissa paikoissa [] En voisi koskaan mennä festareille [x] Minulla on paljon meikkejä ja hajuvesiä [] Pidän jalassani aina korkokenkiä 1/5 Emo ıt ıs <33 | |
|
| |
Coraline New here ~
Viestien lukumäärä : 16 Join date : 09.01.2010 Ikä : 26
| Aihe: Vs: Minkä tyylin edustaja olet? 14/7/2010, 17:29 | |
EMO [] Tummat hiukset ja sivuotsis [] Converset<3 [] Kuuntelen screamo musiikkia [] Olen masentunut ja viiltelen [] Käytän pillejä 0/5
INDIE [] Raybanit<3 [] Converset<3 [] Kuuntelen Indie bändejä [] Ruudullinen kauluspaita [] Pillit 0/5
GOOTTI [] Omistan vähintään yhdne korsetin [] Pukeudun tummiin väreihin [] Minulla on tummat hiukset [] Meikkaan vahvasti ja näyttävästi [] Minulla on kelpea iho tai teen siitä kalpean 0/5
JAPANIERNU [1] Kuuntelen japanilaista musiikkia [] Olen käynyt vähintään kolmella japanilaisen bändin/artistin keikalla [] Ostan/Tilaan Japan pop tai Anime lehteä [2] Luen mangaa [3] ..ja katson animea 3/5
GYARU/WEAABO [1] Kuuntelen aasialaista pop musiikkia [] Ostan vaatteita aasialaisilta merkeiltä [] Minulla on lifestyle -blogi [] Käytän hiuslisäkkeitä [] ..ja irtoripsiä 1/5
EUROCHIC [1] Pidän mukavista vaatteista [2] Pukeutumiseni on androgyyniä [] Pidän printtikuvioisista paidoista [3] Pukeudun neutraalin värisiin vaatteisiin [] Käytän mustia paksusankaisia laseja 3/5
NOBODY [] En ole koskaan värjännyt hiuksiani [1] Olen tietokoneella 24/7 [] Minulla on IRC-Galleriassa tunnus [] Pelaan facebookin pelejä (esim. Farmville) [2] Ostan harvoin uusia vaatteita 2/5
NÖRTTI [] IRC-Galleria ei ole sama asia kuin IRC! [1] Menestyn hyvin koulussa [2] Olen 24/7 tietokoneella [] Omistan jonkun pelikonsolin [3] Ostan harvoin uusia vaatteita 3/5
GLAMOUR [] Käytän vain merkkivaatteita [] Käyn vain hienoissa paikoissa [] En voisi koskaan mennä festareille [] Minulla on paljon meikkejä ja hajuvesiä [] Pidän jalassani aina korkokenkiä 0/5 Ernu/nörtti/eurochic XD | |
|
| |
Aibou New here ~
Viestien lukumäärä : 7 Join date : 17.09.2010 Paikkakunta : Kone.
| Aihe: Vs: Minkä tyylin edustaja olet? 17/9/2010, 17:22 | |
INDIE [] Raybanit<3 [] Converset<3 [] Kuuntelen Indie bändejä [x] Ruudullinen kauluspaita [] Pillit 1/5
GOOTTI [] Omistan vähintään yhdne korsetin [x] Pukeudun tummiin väreihin [] Minulla on tummat hiukset [] Meikkaan vahvasti ja näyttävästi [] Minulla on kelpea iho tai teen siitä kalpean 1/5
HEVARI [] Kuuntelen hevi tai metalli musiikkia [] Omistan vähintään kolme bändipaitaa [] Käytän maastokuvioisia housuja [x] ..ja maihareita [] Minulla on pitkä heviletti 1/5
JAPANIERNU [x] Kuuntelen japanilaista musiikkia [] Olen käynyt vähintään kolmella japanilaisen bändin/artistin keikalla [x] Ostan/Tilaan Japan pop tai Anime lehteä [x] Luen mangaa [x] ..ja katson animea 4/5
EUROCHIC [x] Pidän mukavista vaatteista [] Pukeutumiseni on androgyyniä [] Pidän printtikuvioisista paidoista [] Pukeudun neutraalin värisiin vaatteisiin [] Käytän mustia paksusankaisia laseja 1/5
NOBODY [] En ole koskaan värjännyt hiuksiani [x] Olen tietokoneella 24/7 [x] Minulla on IRC-Galleriassa tunnus [] Pelaan facebookin pelejä (esim. Farmville) [] Ostan harvoin uusia vaatteita 2/5
NÖRTTI [x] IRC-Galleria ei ole sama asia kuin IRC! [] Menestyn hyvin koulussa [x] Olen 24/7 tietokoneella [x] Omistan jonkun pelikonsolin [] Ostan harvoin uusia vaatteita 3/5
GLAMOUR [] Käytän vain merkkivaatteita [] Käyn vain hienoissa paikoissa [] En voisi koskaan mennä festareille [] Minulla on paljon meikkejä ja hajuvesiä [] Pidän jalassani aina korkokenkiä 0/5
JAPSIERNUHAAAAAAA. | |
|
| |
Milla-Maaria New here ~
Viestien lukumäärä : 21 Join date : 24.03.2010 Ikä : 28 Paikkakunta : Tornio
| Aihe: Vs: Minkä tyylin edustaja olet? 19/9/2010, 19:09 | |
| FRUITTARI [] Puntit sukissa (housut kääritty sukkiin) [X] Kuuntelen NRJ:tä [] Hengaan kauppakeskuksissa [] Käytän merkkivaatteita [X] Harrastan jotain urheilulajia 2/5
EMO [] Tummat hiukset ja sivuotsis [] Converset<3 [] Kuuntelen screamo musiikkia [] Olen masentunut ja viiltelen [X] Käytän pillejä 1/5
SCENE [] Käytän hiuslisäkkeitä, yleensä värikkäitä [] Pesukarhu raidat<3 [] Käytän voimakkaasti meikkiä [] Jossain vaatteissani/asusteissani on kasetin tai timantin kuva [] Converset<3 ?/5
INDIE [] Raybanit<3 [] Converset<3 [] Kuuntelen Indie bändejä [X] Ruudullinen kauluspaita [X] Pillit 2/5
GOOTTI [] Omistan vähintään yhdne korsetin [] Pukeudun tummiin väreihin [X] Minulla on tummat hiukset [] Meikkaan vahvasti ja näyttävästi [X] Minulla on kelpea iho tai teen siitä kalpean 2/5
JAPANIERNU [X] Kuuntelen japanilaista musiikkia [] Olen käynyt vähintään kolmella japanilaisen bändin/artistin keikalla [] Ostan/Tilaan Japan pop tai Anime lehteä [X] Luen mangaa [X] ..ja katson animea 3/5
GYARU/WEAABO [X] Kuuntelen aasialaista pop musiikkia [] Ostan vaatteita aasialaisilta merkeiltä [] Minulla on lifestyle -blogi [] Käytän hiuslisäkkeitä [] ..ja irtoripsiä 1/5
EUROCHIC [] Pidän mukavista vaatteista [] Pukeutumiseni on androgyyniä [] Pidän printtikuvioisista paidoista [] Pukeudun neutraalin värisiin vaatteisiin [] Käytän mustia paksusankaisia laseja 0/5
NOBODY [] En ole koskaan värjännyt hiuksiani [] Olen tietokoneella 24/7 [] Minulla on IRC-Galleriassa tunnus [X] Pelaan facebookin pelejä (esim. Farmville) [] Ostan harvoin uusia vaatteita 1/5
NÖRTTI [] IRC-Galleria ei ole sama asia kuin IRC! [] Menestyn hyvin koulussa [] Olen 24/7 tietokoneella [X] Omistan jonkun pelikonsolin [] Ostan harvoin uusia vaatteita 1/5
GLAMOUR [] Käytän vain merkkivaatteita [] Käyn vain hienoissa paikoissa [] En voisi koskaan mennä festareille [] Minulla on paljon meikkejä ja hajuvesiä [] Pidän jalassani aina korkokenkiä 0/5 | |
|
| |
KeSäKuKkA It´s cute how u think I´m listening ~
Viestien lukumäärä : 222 Join date : 21.09.2010 Ikä : 27 Paikkakunta : enkerro:DD
| Aihe: Vs: Minkä tyylin edustaja olet? 23/9/2010, 14:45 | |
| FRUITTARI [] Puntit sukissa (housut kääritty sukkiin) [1] Kuuntelen NRJ:tä [2] Hengaan kauppakeskuksissa [] Käytän merkkivaatteita [] Harrastan jotain urheilulajia 2/5
EMO [] Tummat hiukset ja sivuotsis [] Converset<3 [] Kuuntelen screamo musiikkia [] Olen masentunut ja viiltelen [1] Käytän pillejä 1/5
INDIE [] Raybanit<3 [] Converset<3 [] Kuuntelen Indie bändejä [] Ruudullinen kauluspaita [1] Pillit 1/5
GOOTTI [] Omistan vähintään yhdne korsetin [] Pukeudun tummiin väreihin [] Minulla on tummat hiukset [] Meikkaan vahvasti ja näyttävästi [] Minulla on kelpea iho tai teen siitä kalpean 0/5
JAPANIERNU [] Kuuntelen japanilaista musiikkia [] Olen käynyt vähintään kolmella japanilaisen bändin/artistin keikalla [] Ostan/Tilaan Japan pop tai Anime lehteä [] Luen mangaa [] ..ja katson animea 0/5
EUROCHIC [1] Pidän mukavista vaatteista [] Pukeutumiseni on androgyyniä [2] Pidän printtikuvioisista paidoista [] Pukeudun neutraalin värisiin vaatteisiin [] Käytän mustia paksusankaisia laseja 2/5
NOBODY [] En ole koskaan värjännyt hiuksiani [] Olen tietokoneella 24/7 [] Minulla on IRC-Galleriassa tunnus [1] Pelaan facebookin pelejä (esim. Farmville) [] Ostan harvoin uusia vaatteita 1/5
NÖRTTI [] IRC-Galleria ei ole sama asia kuin IRC! [] Menestyn hyvin koulussa [] Olen 24/7 tietokoneella [1] Omistan jonkun pelikonsolin [] Ostan harvoin uusia vaatteita 1/5
|
| |
Dina Moderator - I'm whatever you want
Viestien lukumäärä : 9 Join date : 21.09.2010 Ikä : 29 Paikkakunta : Espoo
| Aihe: Vs: Minkä tyylin edustaja olet? 6/10/2010, 20:07 | |
| FRUITTARI [] Puntit sukissa (housut kääritty sukkiin) [1] Kuuntelen NRJ:tä [] Hengaan kauppakeskuksissa [] Käytän merkkivaatteita [] Harrastan jotain urheilulajia 1/5
EMO [½] Tummat hiukset ja sivuotsis [1] Converset<3 [] Kuuntelen screamo musiikkia [] Olen masentunut ja viiltelen [2] Käytän pillejä 2½/5
SCENE [] Käytän hiuslisäkkeitä, yleensä värikkäitä [] Pesukarhu raidat<3 [] Käytän voimakkaasti meikkiä [] Jossain vaatteissani/asusteissani on kasetin tai timantin kuva [1] Converset<3 1/5
INDIE [1] Raybanit<3 [2] Converset<3 [] Kuuntelen Indie bändejä [] Ruudullinen kauluspaita [3] Pillit 3/5
GOOTTI [] Omistan vähintään yhdne korsetin [] Pukeudun tummiin väreihin [1] Minulla on tummat hiukset [] Meikkaan vahvasti ja näyttävästi [2] Minulla on kelpea iho tai teen siitä kalpean 2/5
JAPANIERNU [] Kuuntelen japanilaista musiikkia [] Olen käynyt vähintään kolmella japanilaisen bändin/artistin keikalla [] Ostan/Tilaan Japan pop tai Anime lehteä [½] Luen mangaa [] ..ja katson animea ½/5
GYARU/WEAABO [] Kuuntelen aasialaista pop musiikkia [] Ostan vaatteita aasialaisilta merkeiltä [1] Minulla on lifestyle -blogi [] Käytän hiuslisäkkeitä [] ..ja irtoripsiä 1/5
EUROCHIC [1] Pidän mukavista vaatteista [] Pukeutumiseni on androgyyniä [2] Pidän printtikuvioisista paidoista [3] Pukeudun neutraalin värisiin vaatteisiin [4] Käytän mustia paksusankaisia laseja 4/5
NOBODY [] En ole koskaan värjännyt hiuksiani [1] Olen tietokoneella 24/7 [2] Minulla on IRC-Galleriassa tunnus [] Pelaan facebookin pelejä (esim. Farmville) [] Ostan harvoin uusia vaatteita 2/5
NÖRTTI [1] IRC-Galleria ei ole sama asia kuin IRC! [] Menestyn hyvin koulussa [2] Olen 24/7 tietokoneella [] Omistan jonkun pelikonsolin [] Ostan harvoin uusia vaatteita 2/5
GLAMOUR [] Käytän vain merkkivaatteita [] Käyn vain hienoissa paikoissa [] En voisi koskaan mennä festareille [] Minulla on paljon meikkejä ja hajuvesiä [½] Pidän jalassani aina korkokenkiä ½/5
= Eniten eurochic ja indie : ) | |
|
| |
Raven. Moderator - I'm whatever you want
Viestien lukumäärä : 8 Join date : 06.01.2011
| Aihe: Vs: Minkä tyylin edustaja olet? 9/1/2011, 15:14 | |
| FRUITTARI [] Puntit sukissa (housut kääritty sukkiin) [1] Kuuntelen NRJ:tä [] Hengaan kauppakeskuksissa [] Käytän merkkivaatteita [] Harrastan jotain urheilulajia 1/5
EMO [1] Tummat hiukset ja sivuotsis [] Converset<3 [] Kuuntelen screamo musiikkia [] Olen masentunut ja viiltelen [½] Käytän pillejä 1 ½/5
INDIE [] Raybanit<3 [] Converset<3 [] Kuuntelen Indie bändejä [] Ruudullinen kauluspaita [½] Pillit ½/5
GOOTTI [] Omistan vähintään yhdne korsetin [1] Pukeudun tummiin väreihin [2] Minulla on tummat hiukset [] Meikkaan vahvasti ja näyttävästi [3] Minulla on kelpea iho tai teen siitä kalpean 3/5
JAPANIERNU [1] Kuuntelen japanilaista musiikkia [] Olen käynyt vähintään kolmella japanilaisen bändin/artistin keikalla [2] Ostan/Tilaan Japan pop tai Anime lehteä [3] Luen mangaa [4] ..ja katson animea 4/5
GYARU/WEAABO [1] Kuuntelen aasialaista pop musiikkia [2] Ostan vaatteita aasialaisilta merkeiltä [] Minulla on lifestyle -blogi [] Käytän hiuslisäkkeitä [] ..ja irtoripsiä 2/5
EUROCHIC [1] Pidän mukavista vaatteista [] Pukeutumiseni on androgyyniä [] Pidän printtikuvioisista paidoista [] Pukeudun neutraalin värisiin vaatteisiin [] Käytän mustia paksusankaisia laseja 1/5
NOBODY [] En ole koskaan värjännyt hiuksiani [] Olen tietokoneella 24/7 [] Minulla on IRC-Galleriassa tunnus [1] Pelaan facebookin pelejä (esim. Farmville) [] Ostan harvoin uusia vaatteita 1/5
NÖRTTI [] IRC-Galleria ei ole sama asia kuin IRC! [1] Menestyn hyvin koulussa [] Olen 24/7 tietokoneella [] Omistan jonkun pelikonsolin [] Ostan harvoin uusia vaatteita 1/5
GLAMOUR [] Käytän vain merkkivaatteita [] Käyn vain hienoissa paikoissa [] En voisi koskaan mennä festareille [1] Minulla on paljon meikkejä ja hajuvesiä [] Pidän jalassani aina korkokenkiä 1/5
Japaniernu.... | |
|
| |
Dead Carolina New here ~
Viestien lukumäärä : 14 Join date : 18.01.2011 Ikä : 26 Paikkakunta : Battery City
| Aihe: Vs: Minkä tyylin edustaja olet? 19/1/2011, 16:46 | |
EMO [1] Tummat hiukset ja sivuotsis [] Converset<3 [2] Kuuntelen screamo musiikkia [] Olen masentunut ja viiltelen [] Käytän pillejä 2/5
SCENE [] Käytän hiuslisäkkeitä, yleensä värikkäitä [] Pesukarhu raidat<3 [1] Käytän voimakkaasti meikkiä [2] Jossain vaatteissani/asusteissani on kasetin tai timantin kuva [] Converset<3 2/5
GOOTTI [] Omistan vähintään yhdne korsetin [1] Pukeudun tummiin väreihin [2] Minulla on tummat hiukset [3] Meikkaan vahvasti ja näyttävästi [4] Minulla on kelpea iho tai teen siitä kalpean 4/5
HEVARI [1] Kuuntelen hevi tai metalli musiikkia [2] Omistan vähintään kolme bändipaitaa [] Käytän maastokuvioisia housuja [3] ..ja maihareita [4] Minulla on pitkä heviletti 4/5
EUROCHIC [1] Pidän mukavista vaatteista [] Pukeutumiseni on androgyyniä [] Pidän printtikuvioisista paidoista [] Pukeudun neutraalin värisiin vaatteisiin [] Käytän mustia paksusankaisia laseja 1/5
NOBODY [] En ole koskaan värjännyt hiuksiani [1] Olen tietokoneella 24/7 [] Minulla on IRC-Galleriassa tunnus [] Pelaan facebookin pelejä (esim. Farmville) [] Ostan harvoin uusia vaatteita 1/5
NÖRTTI [] IRC-Galleria ei ole sama asia kuin IRC! [] Menestyn hyvin koulussa [1] Olen 24/7 tietokoneella [2] Omistan jonkun pelikonsolin [] Ostan harvoin uusia vaatteita 2/5
GLAMOUR [] Käytän vain merkkivaatteita [] Käyn vain hienoissa paikoissa [] En voisi koskaan mennä festareille [1] Minulla on paljon meikkejä ja hajuvesiä [] Pidän jalassani aina korkokenkiä 1/5
Hevari/Gootti ei kaukaqna musta :--D | |
|
| |
Shyren Moderator - I'm whatever you want
Viestien lukumäärä : 345 Join date : 17.09.2010 Paikkakunta : Hevonkuusi
| Aihe: Vs: Minkä tyylin edustaja olet? 19/1/2011, 20:42 | |
| FRUITTARI [ ] Puntit sukissa (housut kääritty sukkiin) [1] Kuuntelen NRJ:tä [ ] Hengaan kauppakeskuksissa [ ] Käytän merkkivaatteita [ ] Harrastan jotain urheilulajia 1/5
PISSIS [ ] Nudehuulet [1(tupeerattu)] Tuuheat hiukset ja sivujakaus [ ] Paakkuripset [ ] Legginsit + paita, joka yltää juuri perseen yli + Tissivyö [ ] Linnunpaskat sisäsilmäkulmissa (valkoista kajaalia) 1/5
PUNKKARI [ ] Irokeesi [ ] Shokkiväriset hiukset [ ] Niittivyö [ ] Nahkatakki jossa on niittejä + itse kirjoitettua tekstiä [ ] Olen anarkisti! 0/5
EMO [½] Tummat hiukset ja sivuotsis [ ] Converset<3 [ ] Kuuntelen screamo musiikkia [½] Olen masentunut ja viiltelen [1] Käytän pillejä 2/5
SCENE [ ] Käytän hiuslisäkkeitä, yleensä värikkäitä [ ] Pesukarhu raidat<3 [ ] Käytän voimakkaasti meikkiä [½] Jossain vaatteissani/asusteissani on kasetin tai timantin kuva [ ] Converset<3 ½/5
INDIE [ ] Raybanit<3 [ ] Converset<3 [ ] Kuuntelen Indie bändejä [1] Ruudullinen kauluspaita [2] Pillit 2/5
GOOTTI [1] Omistan vähintään yhdne korsetin [2] Pukeudun tummiin väreihin [ ] Minulla on tummat hiukset [ ] Meikkaan vahvasti ja näyttävästi [ ] Minulla on kelpea iho tai teen siitä kalpean 2/5
HEVARI [ ] Kuuntelen hevi tai metalli musiikkia [ ] Omistan vähintään kolme bändipaitaa [ ] Käytän maastokuvioisia housuja [ ] ..ja maihareita [ ] Minulla on pitkä heviletti 0/5
JAPANIERNU [ ] Kuuntelen japanilaista musiikkia [ ] Olen käynyt vähintään kolmella japanilaisen bändin/artistin keikalla [ ] Ostan/Tilaan Japan pop tai Anime lehteä [1] Luen mangaa [½] ..ja katson animea 1½/5
GYARU/WEAABO [½] Kuuntelen aasialaista pop musiikkia [ ] Ostan vaatteita aasialaisilta merkeiltä [ ] Minulla on lifestyle -blogi [ ] Käytän hiuslisäkkeitä [ ] ..ja irtoripsiä ½/5
EUROCHIC [1] Pidän mukavista vaatteista [ ] Pukeutumiseni on androgyyniä [½] Pidän printtikuvioisista paidoista [½] Pukeudun neutraalin värisiin vaatteisiin [ ] Käytän mustia paksusankaisia laseja 2/5
NOBODY [ ] En ole koskaan värjännyt hiuksiani [ ] Olen tietokoneella 24/7 [1] Minulla on IRC-Galleriassa tunnus [2] Pelaan facebookin pelejä (esim. Farmville) [ ] Ostan harvoin uusia vaatteita 2/5
NÖRTTI [½] IRC-Galleria ei ole sama asia kuin IRC! [ ] Menestyn hyvin koulussa [ ] Olen 24/7 tietokoneella [1] Omistan jonkun pelikonsolin [ ] Ostan harvoin uusia vaatteita 1½/5
GLAMOUR [ ] Käytän vain merkkivaatteita [ ] Käyn vain hienoissa paikoissa [ ] En voisi koskaan mennä festareille [1] Minulla on paljon meikkejä ja hajuvesiä [NEVER] Pidän jalassani aina korkokenkiä 1/5 | |
|
| |
kakka Some day my world begins to dance ~
Viestien lukumäärä : 113 Join date : 10.01.2011
| Aihe: Vs: Minkä tyylin edustaja olet? 20/2/2011, 17:12 | |
| FRUITTARI [] Puntit sukissa (housut kääritty sukkiin) [x] Kuuntelen NRJ:tä [] Hengaan kauppakeskuksissa [] Käytän merkkivaatteita [] Harrastan jotain urheilulajia 1/5
PISSIS [] Nudehuulet [½] Tuuheat hiukset ja sivujakaus [] Paakkuripset [] Legginsit + paita, joka yltää juuri perseen yli + Tissivyö [] Linnunpaskat sisäsilmäkulmissa (valkoista kajaalia) ½/5
PUNKKARI [] Irokeesi [] Shokkiväriset hiukset [x] Niittivyö [] Nahkatakki jossa on niittejä + itse kirjoitettua tekstiä [] Olen anarkisti! 1/5
EMO [x] Tummat hiukset ja sivuotsis [x] Converset<3 [] Kuuntelen screamo musiikkia [] Olen masentunut ja viiltelen [x] Käytän pillejä 3/5
INDIE [x] Raybanit<3 [x] Converset<3 [] Kuuntelen Indie bändejä [x] Ruudullinen kauluspaita [x] Pillit 4/5
GOOTTI [] Omistan vähintään yhdne korsetin [] Pukeudun tummiin väreihin [x] Minulla on tummat hiukset [] Meikkaan vahvasti ja näyttävästi [x] Minulla on kelpea iho tai teen siitä kalpean 2/5
HEVARI [] Kuuntelen hevi tai metalli musiikkia [] Omistan vähintään kolme bändipaitaa [] Käytän maastokuvioisia housuja [] ..ja maihareita [] Minulla on pitkä heviletti /5
JAPANIERNU [x] Kuuntelen japanilaista musiikkia [] Olen käynyt vähintään kolmella japanilaisen bändin/artistin keikalla [x] Ostan/Tilaan Japan pop tai Anime lehteä [x] Luen mangaa [x] ..ja katson animea 4/5
GYARU/WEAABO [] Kuuntelen aasialaista pop musiikkia [] Ostan vaatteita aasialaisilta merkeiltä [] Minulla on lifestyle -blogi [] Käytän hiuslisäkkeitä [] ..ja irtoripsiä ?/5
NOBODY [] En ole koskaan värjännyt hiuksiani [x] Olen tietokoneella 24/7 [] Minulla on IRC-Galleriassa tunnus [x] Pelaan facebookin pelejä (esim. Farmville) [] Ostan harvoin uusia vaatteita 2/5
NÖRTTI [] IRC-Galleria ei ole sama asia kuin IRC! [] Menestyn hyvin koulussa [x] Olen 24/7 tietokoneella [x] Omistan jonkun pelikonsolin [] Ostan harvoin uusia vaatteita 2/5
GLAMOUR [] Käytän vain merkkivaatteita [] Käyn vain hienoissa paikoissa [] En voisi koskaan mennä festareille [] Minulla on paljon meikkejä ja hajuvesiä [] Pidän jalassani aina korkokenkiä | |
|
| |
Biscuit New here ~
Viestien lukumäärä : 10 Join date : 15.06.2011 Ikä : 29 Paikkakunta : Hämeenlinna
| Aihe: Vs: Minkä tyylin edustaja olet? 15/6/2011, 02:36 | |
| FRUITTARI [] Puntit sukissa (housut kääritty sukkiin) [] Kuuntelen NRJ:tä [x] Hengaan kauppakeskuksissa [x] Käytän merkkivaatteita [] Harrastan jotain urheilulajia 2/5
PISSIS [] Nudehuulet [x] Tuuheat hiukset ja sivujakaus [] Paakkuripset [/] Legginsit + paita, joka yltää juuri perseen yli + Tissivyö [] Linnunpaskat sisäsilmäkulmissa (valkoista kajaalia) 1½/5
EMO [x] Tummat hiukset ja sivuotsis [x] Converset<3 [] Kuuntelen screamo musiikkia [] Olen masentunut ja viiltelen [] Käytän pillejä 2/5
SCENE [] Käytän hiuslisäkkeitä, yleensä värikkäitä [] Pesukarhu raidat<3 [] Käytän voimakkaasti meikkiä [x] Jossain vaatteissani/asusteissani on kasetin tai timantin kuva [x] Converset<3 2/5
INDIE [] Raybanit<3 [x] Converset<3 [] Kuuntelen Indie bändejä [x] Ruudullinen kauluspaita [] Pillit 2/5
GOOTTI [] Omistan vähintään yhdne korsetin [x] Pukeudun tummiin väreihin [x] Minulla on tummat hiukset [] Meikkaan vahvasti ja näyttävästi [] Minulla on kelpea iho tai teen siitä kalpean 2/5
HEVARI [] Kuuntelen hevi tai metalli musiikkia [x] Omistan vähintään kolme bändipaitaa [] Käytän maastokuvioisia housuja [] ..ja maihareita [] Minulla on pitkä heviletti 1/5
GYARU/WEAABO [] Kuuntelen aasialaista pop musiikkia [] Ostan vaatteita aasialaisilta merkeiltä [] Minulla on lifestyle -blogi [x] Käytän hiuslisäkkeitä [] ..ja irtoripsiä 1/5
EUROCHIC [x] Pidän mukavista vaatteista [] Pukeutumiseni on androgyyniä [x] Pidän printtikuvioisista paidoista [x] Pukeudun neutraalin värisiin vaatteisiin [] Käytän mustia paksusankaisia laseja 3/5
NOBODY [] En ole koskaan värjännyt hiuksiani [x :D] Olen tietokoneella 24/7 [x] Minulla on IRC-Galleriassa tunnus [] Pelaan facebookin pelejä (esim. Farmville) [] Ostan harvoin uusia vaatteita 2/5
NÖRTTI [] IRC-Galleria ei ole sama asia kuin IRC! [] Menestyn hyvin koulussa [x] Olen 24/7 tietokoneella [] Omistan jonkun pelikonsolin [] Ostan harvoin uusia vaatteita 1/5
GLAMOUR [] Käytän vain merkkivaatteita [] Käyn vain hienoissa paikoissa [] En voisi koskaan mennä festareille [x] Minulla on paljon meikkejä ja hajuvesiä [] Pidän jalassani aina korkokenkiä 1/5 | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Minkä tyylin edustaja olet? | |
| |
|
| |
| Minkä tyylin edustaja olet? | |
|