| Kuinka hyvä roolipelaaja olet? | |
|
+21ONGELMAJÄTE Kia<3 tomboy jokuanzgu Shyren KeSäKuKkA P_H_P Milla-Maaria appoT Angole Differentasi thornado Aibou IdaNuuff MOLIMOLIMOLI Emi Hinata Ito BanBa DISTRACTION TETSU Cromy Pixel 25 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Pixel It´s cute how u think I´m listening ~
Viestien lukumäärä : 198 Join date : 23.05.2010 Paikkakunta : Wonderland
| Aihe: Kuinka hyvä roolipelaaja olet? 30/5/2010, 13:00 | |
| Tämä on leikkimielinen testi, eli jos saat huonot pisteet se ei välttämättä tarkoita että olisit oikeasti huono. (C) Havana
[] Olen roolannut vähintään vuoden [] ..kaks vuotta [] ..kolme vuotta [] Roolaan vähintään kaksi riviä pitkiä roolauksia [] ..viisi riviä [] ..kymmenen riviä [] Roolaan aina kun olen koneella [] Roolaan joka päivä (suurinpiirtein) [] Olen ollut viidessä eri roolipelissä elämäni aikana [] ..kymmenessä [] ..kahdessakymmenessä [] Vähintään yksi niistä on kestänyt yli puoli vuotta [] ..kolme [] ..viisi [] En käytä sellaisen henkilön kuvia joita on melkein joka toisella (Brookelle, Hannie jne) [] En angstaa roolipeleissä 24/7 [] Hahmoni ei kerjää huomiota tai en pyydä ketään tutustumaan hahmooni // [] En ole koskaan lopettanut roolipelaamista kyseisessä roolipelissä, jos kukaan ei ole huomioinut minua [] ..koska olen itse rohkeasti änkäytynyt hahmollani lössiin mukaan [] En ole koskaan rikkonut tahallisesti roolipelin sääntöjä (eli on sattunut erehdys, mutta asia on korjattu jälkeenpäin) [] Äidinkielen numeroni on vähintään 8
0-5 Älä edes yritä roolipelata 6-10 Aloittelija 11-15 Semihyvä 16-20 Kokenut 21 Mestari
Itse täytän näistä jokaisen kohdan, vaikka en jokaisessa roolipelissä roolaakkaan kymmenen riviä, mutta niissä missä muutkin roolaa niin pitkästi niin roolaan minäkin. | |
|
| |
Cromy [Admin] Flying in the sky ~
Viestien lukumäärä : 745 Join date : 13.10.2009 Ikä : 27 Paikkakunta : Krypton.
| Aihe: Vs: Kuinka hyvä roolipelaaja olet? 30/5/2010, 13:21 | |
|
Viimeinen muokkaaja, Cromy pvm 21/9/2010, 19:00, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
TETSU Moderator - I'm whatever you want
Viestien lukumäärä : 131 Join date : 28.05.2010
| Aihe: Vs: Kuinka hyvä roolipelaaja olet? 30/5/2010, 14:53 | |
| | |
|
| |
DISTRACTION New here ~
Viestien lukumäärä : 29 Join date : 24.05.2010 Ikä : 29
| Aihe: Vs: Kuinka hyvä roolipelaaja olet? 30/5/2010, 15:16 | |
| | |
|
| |
BanBa Moderator - I'm whatever you want
Viestien lukumäärä : 103 Join date : 23.05.2010 Ikä : 28 Paikkakunta : Espoo
| Aihe: Vs: Kuinka hyvä roolipelaaja olet? 9/6/2010, 06:06 | |
| | |
|
| |
Emi Hinata Ito The day that never comes ~
Viestien lukumäärä : 60 Join date : 23.05.2010 Paikkakunta : Jossai kuusessa
| Aihe: Vs: Kuinka hyvä roolipelaaja olet? 21/6/2010, 19:29 | |
| 14, ja olen omasta mielestäni hyvä. ~Emi, se naapurin tyttö, joka luulee olevansa keijukainen ~ | |
|
| |
MOLIMOLIMOLI The day that never comes ~
Viestien lukumäärä : 82 Join date : 09.01.2010 Ikä : 27 Paikkakunta : stadistadi
| Aihe: Vs: Kuinka hyvä roolipelaaja olet? 22/6/2010, 09:59 | |
| 16-20 kokenut
uuuuu... en kyl omast mielestäni o.o | |
|
| |
IdaNuuff Moderator - I'm whatever you want
Viestien lukumäärä : 90 Join date : 27.05.2010 Ikä : 31 Paikkakunta : Hyvinkää.
| Aihe: Vs: Kuinka hyvä roolipelaaja olet? 14/7/2010, 17:03 | |
| [x] Olen roolannut vähintään vuoden [] ..kaks vuotta [] ..kolme vuotta [x] Roolaan vähintään kaksi riviä pitkiä roolauksia [] ..viisi riviä [] ..kymmenen riviä [x] Roolaan aina kun olen koneella [] Roolaan joka päivä (suurinpiirtein) [x] Olen ollut viidessä eri roolipelissä elämäni aikana [] ..kymmenessä [] ..kahdessakymmenessä [] Vähintään yksi niistä on kestänyt yli puoli vuotta [] ..kolme [] ..viisi [x] En käytä sellaisen henkilön kuvia joita on melkein joka toisella (Brookelle, Hannie jne) [x] En angstaa roolipeleissä 24/7 [x] Hahmoni ei kerjää huomiota tai en pyydä ketään tutustumaan hahmooni // [x] En ole koskaan lopettanut roolipelaamista kyseisessä roolipelissä, jos kukaan ei ole huomioinut minua [x] ..koska olen itse rohkeasti änkäytynyt hahmollani lössiin mukaan [x] En ole koskaan rikkonut tahallisesti roolipelin sääntöjä (eli on sattunut erehdys, mutta asia on korjattu jälkeenpäin) [x] Äidinkielen numeroni on vähintään 8 | |
|
| |
Aibou New here ~
Viestien lukumäärä : 7 Join date : 17.09.2010 Paikkakunta : Kone.
| Aihe: Vs: Kuinka hyvä roolipelaaja olet? 17/9/2010, 17:03 | |
| Tämä on leikkimielinen testi, eli jos saat huonot pisteet se ei välttämättä tarkoita että olisit oikeasti huono. (C) Havana
[x] Olen roolannut vähintään vuoden [x] ..kaks vuotta [x] ..kolme vuotta [x] Roolaan vähintään kaksi riviä pitkiä roolauksia [x] ..viisi riviä [x] ..kymmenen riviä [x] Roolaan aina kun olen koneella [x] Roolaan joka päivä (suurinpiirtein) [x] Olen ollut viidessä eri roolipelissä elämäni aikana [x] ..kymmenessä [x] ..kahdessakymmenessä [x] Vähintään yksi niistä on kestänyt yli puoli vuotta [x] ..kolme [] ..viisi [x] En käytä sellaisen henkilön kuvia joita on melkein joka toisella (Brookelle, Hannie jne) [x] En angstaa roolipeleissä 24/7 [x] Hahmoni ei kerjää huomiota tai en pyydä ketään tutustumaan hahmooni // [x] En ole koskaan lopettanut roolipelaamista kyseisessä roolipelissä, jos kukaan ei ole huomioinut minua [x] ..koska olen itse rohkeasti änkäytynyt hahmollani lössiin mukaan [x] En ole koskaan rikkonut tahallisesti roolipelin sääntöjä (eli on sattunut erehdys, mutta asia on korjattu jälkeenpäin) [] Äidinkielen numeroni on vähintään 8
0-5 Älä edes yritä roolipelata 6-10 Aloittelija 11-15 Semihyvä 16-20 Kokenut 21 Mestari
Näh. | |
|
| |
thornado The day that never comes ~
Viestien lukumäärä : 51 Join date : 17.09.2010 Ikä : 28 Paikkakunta : ---
| Aihe: Vs: Kuinka hyvä roolipelaaja olet? 18/9/2010, 07:58 | |
| [x] Olen roolannut vähintään vuoden [x] ..kaks vuotta [] ..kolme vuotta [x] Roolaan vähintään kaksi riviä pitkiä roolauksia [] ..viisi riviä [] ..kymmenen riviä [x] Roolaan aina kun olen koneella [x] Roolaan joka päivä (suurinpiirtein) [x] Olen ollut viidessä eri roolipelissä elämäni aikana [x] ..kymmenessä [x] ..kahdessakymmenessä [x] Vähintään yksi niistä on kestänyt yli puoli vuotta [] ..kolme [] ..viisi [x] En käytä sellaisen henkilön kuvia joita on melkein joka toisella (Brookelle, Hannie jne) [x] En angstaa roolipeleissä 24/7 [x] Hahmoni ei kerjää huomiota tai en pyydä ketään tutustumaan hahmooni // [x] En ole koskaan lopettanut roolipelaamista kyseisessä roolipelissä, jos kukaan ei ole huomioinut minua [x] ..koska olen itse rohkeasti änkäytynyt hahmollani lössiin mukaan [x] En ole koskaan rikkonut tahallisesti roolipelin sääntöjä (eli on sattunut erehdys, mutta asia on korjattu jälkeenpäin) [x] Äidinkielen numeroni on vähintään 8
16-20 Kokenut
| |
|
| |
Differentasi Moderator - I'm whatever you want
Viestien lukumäärä : 30 Join date : 18.09.2010 Paikkakunta : Joku niistä Suomen paikkakunnista
| Aihe: Vs: Kuinka hyvä roolipelaaja olet? 18/9/2010, 18:21 | |
| [1] Olen roolannut vähintään vuoden [2] ..kaks vuotta [] ..kolme vuotta [paitsi jos ei inspaa: 3] Roolaan vähintään kaksi riviä pitkiä roolauksia [4] ..viisi riviä [] ..kymmenen riviä [5] Roolaan aina kun olen koneella [6] Roolaan joka päivä (suurinpiirtein) [7] Olen ollut viidessä eri roolipelissä elämäni aikana [8] ..kymmenessä [9] ..kahdessakymmenessä [10] Vähintään yksi niistä on kestänyt yli puoli vuotta [] ..kolme [] ..viisi [11] En käytä sellaisen henkilön kuvia joita on melkein joka toisella (Brookelle, Hannie jne) [12] En angstaa roolipeleissä 24/7 [13] Hahmoni ei kerjää huomiota tai en pyydä ketään tutustumaan hahmooni // [14] En ole koskaan lopettanut roolipelaamista kyseisessä roolipelissä, jos kukaan ei ole huomioinut minua [15] ..koska olen itse rohkeasti änkäytynyt hahmollani lössiin mukaan [16] En ole koskaan rikkonut tahallisesti roolipelin sääntöjä (eli on sattunut erehdys, mutta asia on korjattu jälkeenpäin) [17] Äidinkielen numeroni on vähintään 8
Viimeinen muokkaaja, Differentasi pvm 20/9/2010, 17:39, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Angole Moderator - I'm whatever you want
Viestien lukumäärä : 12 Join date : 18.09.2010
| Aihe: Vs: Kuinka hyvä roolipelaaja olet? 19/9/2010, 08:37 | |
| | |
|
| |
appoT New here ~
Viestien lukumäärä : 2 Join date : 19.09.2010
| Aihe: Vs: Kuinka hyvä roolipelaaja olet? 19/9/2010, 08:43 | |
| [1] Olen roolannut vähintään vuoden [2] ..kaks vuotta [3] ..kolme vuotta [4] Roolaan vähintään kaksi riviä pitkiä roolauksia [5] ..viisi riviä [6] ..kymmenen riviä [7] Roolaan aina kun olen koneella [8] Roolaan joka päivä (suurinpiirtein) [9] Olen ollut viidessä eri roolipelissä elämäni aikana [10] ..kymmenessä [11] ..kahdessakymmenessä [12] Vähintään yksi niistä on kestänyt yli puoli vuotta [13] ..kolme [14] ..viisi [15] En käytä sellaisen henkilön kuvia joita on melkein joka toisella (Brookelle, Hannie jne) [16] En angstaa roolipeleissä 24/7 [17] Hahmoni ei kerjää huomiota tai en pyydä ketään tutustumaan hahmooni // [18] En ole koskaan lopettanut roolipelaamista kyseisessä roolipelissä, jos kukaan ei ole huomioinut minua [ ] ..koska olen itse rohkeasti änkäytynyt hahmollani lössiin mukaan [19] En ole koskaan rikkonut tahallisesti roolipelin sääntöjä (eli on sattunut erehdys, mutta asia on korjattu jälkeenpäin) [20] Äidinkielen numeroni on vähintään 8
~~ O_o
| |
|
| |
Milla-Maaria New here ~
Viestien lukumäärä : 21 Join date : 24.03.2010 Ikä : 28 Paikkakunta : Tornio
| Aihe: Vs: Kuinka hyvä roolipelaaja olet? 19/9/2010, 18:35 | |
| | |
|
| |
P_H_P Moderator - I'm whatever you want
Viestien lukumäärä : 11 Join date : 19.09.2010 Paikkakunta : Heinola
| Aihe: Vs: Kuinka hyvä roolipelaaja olet? 20/9/2010, 14:59 | |
| | |
|
| |
KeSäKuKkA It´s cute how u think I´m listening ~
Viestien lukumäärä : 222 Join date : 21.09.2010 Ikä : 27 Paikkakunta : enkerro:DD
| Aihe: Vs: Kuinka hyvä roolipelaaja olet? 21/9/2010, 16:54 | |
| | |
|
| |
Shyren Moderator - I'm whatever you want
Viestien lukumäärä : 345 Join date : 17.09.2010 Paikkakunta : Hevonkuusi
| Aihe: Vs: Kuinka hyvä roolipelaaja olet? 21/9/2010, 18:48 | |
| [1] Olen roolannut vähintään vuoden [2] ..kaks vuotta [3] ..kolme vuotta [4] Roolaan vähintään kaksi riviä pitkiä roolauksia [5] ..viisi riviä [6(riippuu roolaako muut)] ..kymmenen riviä [7] Roolaan aina kun olen koneella [8] Roolaan joka päivä (suurinpiirtein) [9] Olen ollut viidessä eri roolipelissä elämäni aikana [10] ..kymmenessä [11] ..kahdessakymmenessä [12] Vähintään yksi niistä on kestänyt yli puoli vuotta [ ] ..kolme [ ] ..viisi [13] En käytä sellaisen henkilön kuvia joita on melkein joka toisella (Brookelle, Hannie jne) [14] En angstaa roolipeleissä 24/7 [15] Hahmoni ei kerjää huomiota tai en pyydä ketään tutustumaan hahmooni // [16] En ole koskaan lopettanut roolipelaamista kyseisessä roolipelissä, jos kukaan ei ole huomioinut minua [17] ..koska olen itse rohkeasti änkäytynyt hahmollani lössiin mukaan [18] En ole koskaan rikkonut tahallisesti roolipelin sääntöjä (eli on sattunut erehdys, mutta asia on korjattu jälkeenpäin) [19] Äidinkielen numeroni on vähintään 8
16-20 Kokenut
| |
|
| |
jokuanzgu New here ~
Viestien lukumäärä : 6 Join date : 09.01.2011 Ikä : 26 Paikkakunta : Kiuruvesi
| Aihe: Vs: Kuinka hyvä roolipelaaja olet? 9/1/2011, 20:23 | |
| | |
|
| |
Emi Hinata Ito The day that never comes ~
Viestien lukumäärä : 60 Join date : 23.05.2010 Paikkakunta : Jossai kuusessa
| Aihe: Vs: Kuinka hyvä roolipelaaja olet? 13/1/2011, 18:28 | |
| Äikän numro 10, ihme kyllä, mutta tulee varmaan laskemaan... Koulussa aktiivisuus ei ole vahvuuteni | |
|
| |
tomboy New here ~
Viestien lukumäärä : 6 Join date : 13.01.2011
| Aihe: Vs: Kuinka hyvä roolipelaaja olet? 13/1/2011, 19:24 | |
| [x] Olen roolannut vähintään vuoden [x] ..kaks vuotta [x] ..kolme vuotta [x] Roolaan vähintään kaksi riviä pitkiä roolauksia [x] ..viisi riviä [x] ..kymmenen riviä [x] Roolaan aina kun olen koneella [x] Roolaan joka päivä (suurinpiirtein) [x] Olen ollut viidessä eri roolipelissä elämäni aikana [x] ..kymmenessä [x] ..kahdessakymmenessä [x] Vähintään yksi niistä on kestänyt yli puoli vuotta [ ] ..kolme [ ] ..viisi [x] En käytä sellaisen henkilön kuvia joita on melkein joka toisella (Brookelle, Hannie jne) [x] En angstaa roolipeleissä 24/7 [x] Hahmoni ei kerjää huomiota tai en pyydä ketään tutustumaan hahmooni // [x] En ole koskaan lopettanut roolipelaamista kyseisessä roolipelissä, jos kukaan ei ole huomioinut minua [x] ..koska olen itse rohkeasti änkäytynyt hahmollani lössiin mukaan [x] En ole koskaan rikkonut tahallisesti roolipelin sääntöjä (eli on sattunut erehdys, mutta asia on korjattu jälkeenpäin) [x] Äidinkielen numeroni on vähintään 8
0-5 Älä edes yritä roolipelata 6-10 Aloittelija 11-15 Semihyvä 16-20 Kokenut 21 Mestari | |
|
| |
Kia<3 New here ~
Viestien lukumäärä : 4 Join date : 31.01.2011 Ikä : 27 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: Kuinka hyvä roolipelaaja olet? 31/1/2011, 15:12 | |
[1] Olen roolannut vähintään vuoden [2] ..kaks vuotta [] ..kolme vuotta [3] Roolaan vähintään kaksi riviä pitkiä roolauksia [4] ..viisi riviä [] ..kymmenen riviä [5] Roolaan aina kun olen koneella [6] Roolaan joka päivä (suurinpiirtein) [7] Olen ollut viidessä eri roolipelissä elämäni aikana [8] ..kymmenessä [] ..kahdessakymmenessä [9] Vähintään yksi niistä on kestänyt yli puoli vuotta [] ..kolme [] ..viisi [10] En käytä sellaisen henkilön kuvia joita on melkein joka toisella (Brookelle, Hannie jne) [11] En angstaa roolipeleissä 24/7 [12] Hahmoni ei kerjää huomiota tai en pyydä ketään tutustumaan hahmooni // [13] En ole koskaan lopettanut roolipelaamista kyseisessä roolipelissä, jos kukaan ei ole huomioinut minua [14] ..koska olen itse rohkeasti änkäytynyt hahmollani lössiin mukaan [15] En ole koskaan rikkonut tahallisesti roolipelin sääntöjä (eli on sattunut erehdys, mutta asia on korjattu jälkeenpäin) [16] Äidinkielen numeroni on vähintään 8
| |
|
| |
ONGELMAJÄTE New here ~
Viestien lukumäärä : 14 Join date : 29.01.2011 Ikä : 29 Paikkakunta : Espoo
| Aihe: Vs: Kuinka hyvä roolipelaaja olet? 9/2/2011, 18:19 | |
| [x] Olen roolannut vähintään vuoden [x] ..kaks vuotta [x] ..kolme vuotta [x] Roolaan vähintään kaksi riviä pitkiä roolauksia [x] ..viisi riviä [] ..kymmenen riviä [] Roolaan aina kun olen koneella [] Roolaan joka päivä (suurinpiirtein) [x] Olen ollut viidessä eri roolipelissä elämäni aikana [x] ..kymmenessä [] ..kahdessakymmenessä [x] Vähintään yksi niistä on kestänyt yli puoli vuotta [] ..kolme [] ..viisi [] En käytä sellaisen henkilön kuvia joita on melkein joka toisella (Brookelle, Hannie jne) [x] En angstaa roolipeleissä 24/7 [x] Hahmoni ei kerjää huomiota tai en pyydä ketään tutustumaan hahmooni // [x] En ole koskaan lopettanut roolipelaamista kyseisessä roolipelissä, jos kukaan ei ole huomioinut minua [] ..koska olen itse rohkeasti änkäytynyt hahmollani lössiin mukaan [x] En ole koskaan rikkonut tahallisesti roolipelin sääntöjä (eli on sattunut erehdys, mutta asia on korjattu jälkeenpäin) [x] Äidinkielen numeroni on vähintään 8
11-15 Semihyvä | |
|
| |
kakka Some day my world begins to dance ~
Viestien lukumäärä : 113 Join date : 10.01.2011
| Aihe: Vs: Kuinka hyvä roolipelaaja olet? 11/2/2011, 12:06 | |
| [1] Olen roolannut vähintään vuoden [2] ..kaks vuotta [3] ..kolme vuotta [4] Roolaan vähintään kaksi riviä pitkiä roolauksia 5(Taino,riippuu)] ..viisi riviä [] ..kymmenen riviä [6] Roolaan aina kun olen koneella [7] Roolaan joka päivä (suurinpiirtein) [8] Olen ollut viidessä eri roolipelissä elämäni aikana [9] ..kymmenessä [10] ..kahdessakymmenessä [11] Vähintään yksi niistä on kestänyt yli puoli vuotta [] ..kolme [] ..viisi [12] En käytä sellaisen henkilön kuvia joita on melkein joka toisella (Brookelle, Hannie jne) [13] En angstaa roolipeleissä 24/7 [14] Hahmoni ei kerjää huomiota tai en pyydä ketään tutustumaan hahmooni // [15] En ole koskaan lopettanut roolipelaamista kyseisessä roolipelissä, jos kukaan ei ole huomioinut minua [16] ..koska olen itse rohkeasti änkäytynyt hahmollani lössiin mukaan [17] En ole koskaan rikkonut tahallisesti roolipelin sääntöjä (eli on sattunut erehdys, mutta asia on korjattu jälkeenpäin) [18] Äidinkielen numeroni on vähintään 8
16-20 Kokenut
| |
|
| |
asdi New here ~
Viestien lukumäärä : 6 Join date : 17.01.2011
| Aihe: Vs: Kuinka hyvä roolipelaaja olet? 12/2/2011, 17:58 | |
| [x] Olen roolannut vähintään vuoden [] ..kaks vuotta [] ..kolme vuotta [/] Roolaan vähintään kaksi riviä pitkiä roolauksia [/] ..viisi riviä [/] ..kymmenen riviä [] Roolaan aina kun olen koneella [x] Roolaan joka päivä (suurinpiirtein) [x] Olen ollut viidessä eri roolipelissä elämäni aikana [x] ..kymmenessä [x] ..kahdessakymmenessä [] Vähintään yksi niistä on kestänyt yli puoli vuotta [] ..kolme [] ..viisi [/] En käytä sellaisen henkilön kuvia joita on melkein joka toisella (Brookelle, Hannie jne) [x] En angstaa roolipeleissä 24/7 [x] Hahmoni ei kerjää huomiota tai en pyydä ketään tutustumaan hahmooni // [x] En ole koskaan lopettanut roolipelaamista kyseisessä roolipelissä, jos kukaan ei ole huomioinut minua [x] ..koska olen itse rohkeasti änkäytynyt hahmollani lössiin mukaan [x] En ole koskaan rikkonut tahallisesti roolipelin sääntöjä (eli on sattunut erehdys, mutta asia on korjattu jälkeenpäin) [x] Äidinkielen numeroni on vähintään 8 Semihyvä | |
|
| |
Kamm The day that never comes ~
Viestien lukumäärä : 55 Join date : 19.02.2011
| Aihe: Vs: Kuinka hyvä roolipelaaja olet? 19/2/2011, 22:16 | |
| [x] Olen roolannut vähintään vuoden [x] ..kaks vuotta [x] ..kolme vuotta [] Roolaan vähintään kaksi riviä pitkiä roolauksia [] ..viisi riviä [] ..kymmenen riviä [] Roolaan aina kun olen koneella [x] Roolaan joka päivä (suurinpiirtein) [x] Olen ollut viidessä eri roolipelissä elämäni aikana [] ..kymmenessä [] ..kahdessakymmenessä [x] Vähintään yksi niistä on kestänyt yli puoli vuotta [] ..kolme [] ..viisi [x] En käytä sellaisen henkilön kuvia joita on melkein joka toisella (Brookelle, Hannie jne) [x] En angstaa roolipeleissä 24/7 [x] Hahmoni ei kerjää huomiota tai en pyydä ketään tutustumaan hahmooni // [x] En ole koskaan lopettanut roolipelaamista kyseisessä roolipelissä, jos kukaan ei ole huomioinut minua [x] ..koska olen itse rohkeasti änkäytynyt hahmollani lössiin mukaan [x] En ole koskaan rikkonut tahallisesti roolipelin sääntöjä (eli on sattunut erehdys, mutta asia on korjattu jälkeenpäin) [x] Äidinkielen numeroni on vähintään 8
Semihyvä :< | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Kuinka hyvä roolipelaaja olet? | |
| |
|
| |
| Kuinka hyvä roolipelaaja olet? | |
|