WhyBBer - roolipelifoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

WhyBBer - roolipelifoorumi

WhyBBer on suomalainen roolipelifoorumi, jonka tavoitteena on olla mahdollisimman aktiivinen.
 
PääsivuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Kissa/Koiraroolipeli ; Island Of Miracles ( valmis on ! )

Siirry alas 
+6
Kamm
Shyren
Midded
ssaar
AnskuSuklaa
Koirakamu5
10 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
KirjoittajaViesti
Shyren
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Shyren


Viestien lukumäärä : 345
Join date : 17.09.2010
Paikkakunta : Hevonkuusi

Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Kissa/Koiraroolipeli ; Island Of Miracles ( valmis on ! )   Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 4 I_icon_minitime12/3/2011, 12:08

Black#

Mietin jonkin aikaa ennen vastaustani, koska en oikeastaan tiennyt itsekkään vastaustani. Päätin kuitenkin vastata parhaani mukaan toiselle.
"Oikeastaan en tiedä, olen aina vaellellut paikasta toiseen. Kaduilla ja metsissä minä olen sen jälkeen asunut kun karkasin isäntäperheeni luota. Ne pahoinpitelivät minua..." kerroin ja tunsin itseni jostakin syystä hetkellisesti hyvin haavoittuvaiseksi. Peitin sen kuitenkin nopeasti muilla tunteilla ja katsoin toista sitten pää hieman kallellaan.
Minusta tuntui kuin olisin juuri kertonut jotakin hyvin henkilökohtaista, mutta kuitenkin sellaista jota en ikinä ollut pitänyt salassa keneltäkään. En pitänyt menneisyyttäni kovin yksityisenä asiana, hah, olin kai hieman outo koiraeläin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kamm
The day that never comes ~
The day that never comes ~
Kamm


Viestien lukumäärä : 55
Join date : 19.02.2011

Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Kissa/Koiraroolipeli ; Island Of Miracles ( valmis on ! )   Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 4 I_icon_minitime16/3/2011, 14:24

#Faldo

Istahdin kuunnellesani tuota ja hymähdin sitten. ''Ahaa'' sanoin mutta en kertonut omaa menneisyyttäni sillä tuo ei ollut kysynyt ja luultavasti häntä ei edes kiinnostaisi. Lopulta nousin ylös, katsoin peuraa ja tuota vuorotellen. ''Mutta en ole juonut vähään aikaan ja pitäisi mennä tervehtimään muitakin laumalaisia, mutta kiitos ruoasta'' Sanoin ja kumarsin tuolle jota minulta ei yleensä esiinny. Lähdin sitten hitaasti kävelemään purolle päin mutta katsoin sitten olkani yli ''Voit tulla mukaan jos haluat.'' sanoin ja lähdin sitten hiljaisesti 'ravaamaan'
Takaisin alkuun Siirry alas
Shyren
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Shyren


Viestien lukumäärä : 345
Join date : 17.09.2010
Paikkakunta : Hevonkuusi

Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Kissa/Koiraroolipeli ; Island Of Miracles ( valmis on ! )   Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 4 I_icon_minitime16/3/2011, 17:56

Black#

Emmin hetken mutta pinkaisin kuitenkin toisen nopeasti kiinni ja hidastin sitten tahtini hitaammaksi 'raviksi' kuten toisella. Jättäydyin kuitenkin hieman taaemmaksi pohtimaan omiani ja tajusin että ruokataukoni olikin saanut minut mielko janoiseksi.
Jolkottelen toisen lähettyvillä ja kuulostelen ympärilleni koko ajan.
Takaisin alkuun Siirry alas
kakka
Some day my world begins to dance ~
Some day my world begins to dance ~



Viestien lukumäärä : 113
Join date : 10.01.2011

Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Kissa/Koiraroolipeli ; Island Of Miracles ( valmis on ! )   Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 4 I_icon_minitime16/3/2011, 20:03

// Ohititte mut..
Takaisin alkuun Siirry alas
Kamm
The day that never comes ~
The day that never comes ~
Kamm


Viestien lukumäärä : 55
Join date : 19.02.2011

Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Kissa/Koiraroolipeli ; Island Of Miracles ( valmis on ! )   Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 4 I_icon_minitime17/3/2011, 16:18

//oho! :D

#Faldo

Käänsin katseeni sitten hieman kauemmaksi ja näinkin Vivin.. ''Ai.. hei'' Sanoin ja virnistin ''Oliko sinulla jotain asiaa?'' Katsoin tuohon kun tuo olisi sanonutkin jotain. Siirsin sitten katseeni Blackiin ja taas Viviin. En ollut kuullu mitä tuo oli sanonut, olin varmaankin jutellut Blackin kanssa enkä ollut kiinnittänyt huomiota muihin ääniin. Höristin sitten korviani ja katsoin taas kerran Blackiin ja Viviin ja virnistin
Takaisin alkuun Siirry alas
Shyren
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Shyren


Viestien lukumäärä : 345
Join date : 17.09.2010
Paikkakunta : Hevonkuusi

Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Kissa/Koiraroolipeli ; Island Of Miracles ( valmis on ! )   Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 4 I_icon_minitime17/3/2011, 17:19

/ Sori, en kato ollu ihan varma missä sun hahmosi seikkaili. Eli en tarkotuksella, luin kyllä sun roolipelaukset.

Black#

Pysähdyn hieman Fladon taakse, mutta osittain myös viereen. Istahdan maahan ja katson nyt toista 'ilmestystä' kiinnostuneena. Siirtelen katsettani kahden välillä ja huomaan Fladon tekevän samoin.
Minulle on aina ollut arvojärjestys tärkeä, siksi yritän nyt miettiä kumpi näistä kahdesta on arvoasteikolla ylempänä ja ovatko he minun omani alapuolella vai yläpuolella, huoh toivotonta.
Jätän asian sikseen ja nyökkään sitten pienesti päätäni toiselle tervehdykseksi.
"Hei" sanon sitten hiljaisella äänellä ja toinen korvani kuulostelee ympäristöä, toinen on kohti toisia.
Takaisin alkuun Siirry alas
NOVA
New here ~
New here ~
NOVA


Viestien lukumäärä : 1
Join date : 19.03.2011
Ikä : 27
Paikkakunta : Outokumpu, Finland

Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Kissa/Koiraroolipeli ; Island Of Miracles ( valmis on ! )   Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 4 I_icon_minitime19/3/2011, 18:02

Näyttää aikas kivalta roolipeliltä Cool Tulenpa siis (::

Hahmokaavake.

Nimi - Shun
Ikä - Noin kahdeksan kuukautta
Skp - Uros.
Asema - Kissojen johtajattaren pentu ^^')
Luonne -
Shun on melko leikkisä kissapentu, joka ei murheita jaksa kantaa. Poika rakastaa kaikenlaista peuhaamista,mutta ei kuitenkaan anna tärkeiden asioiden mennä taakse. Shun ei pelkää paljoakaan mitään, paitsi koiria. Tämä on melko persoonallinen kissapoika, kuten saattaa jo huomatakkin. Tämän mielialat vaihtelee usein.
Muuta -
Erittäin vikkelä sekä nopea juoksemaan. Tämä on vilkas, sekä ketterä. Shun rakastaa myös kiipeilyä ^^

Menneisyys - Tämän menneisyyteen ei viellä oikein mitään kuulu. Pentuna ollaan elelty saarella.
Rop. - nounounou.

Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 4 17-1
Takaisin alkuun Siirry alas
kakka
Some day my world begins to dance ~
Some day my world begins to dance ~



Viestien lukumäärä : 113
Join date : 10.01.2011

Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Kissa/Koiraroolipeli ; Island Of Miracles ( valmis on ! )   Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 4 I_icon_minitime19/3/2011, 18:18

#Vivi

''No hei'' Sanon ja väännän kasvoilleni pienen hymyn, ihan vain kohteliaisuudesta. En älynnyt kummalle Faldo kysymyksensä osoitti, joten jätin vastaamasta. Tutkailin katseellani Black'iä. Olivatko kaikki täällä näin isoja, tuommoisia no.. 'kunnon koiria'? Ainakin minä olin saanut suurimman osan elämästäni kuulla, etten ollut oikea koira, koska olin näin pieni ja näytin kuulemma pehmolelulle. Silloin teki mieli räjähtää ja purra sen sanoneen jalat irti, vaikka eihän minulla siihen ollut voimia. Joten jätin sen silloin suosiolla tekemättä. ''MIKS te kaikki ootte näin isoja?'' Parahdin dramaattisesti ja tuijotin edessäni olevaa tuntematonta koiraa. Kuononi sojotti melkein taivaaseen, kun katsoin tuota, olinhan sen verran pieni - valitettavasti.

//Vivin kuva vaihtuu:

http://www.rocychan.kuvat.fi/kuvat/T%C3%84YS%C3%84RRIERI3/DSCN8791.JPG/_medium.jpg
Takaisin alkuun Siirry alas
Shyren
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Shyren


Viestien lukumäärä : 345
Join date : 17.09.2010
Paikkakunta : Hevonkuusi

Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Kissa/Koiraroolipeli ; Island Of Miracles ( valmis on ! )   Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 4 I_icon_minitime20/3/2011, 15:40

Black#

Hätkähdän Vivin kysymystä ja katselen tuota melkein ihmeissäni, mitä vikaa pienuudessa on...
"Kuinka niin? Minä ainakin haluaisin olla pieni, siitä on paljonkin etua aina välillä" vastaan sitten Viville ja katselen tätä edelleen pää hieman kallellani. Sitten laskeudun tuon tasolle, hieman alemmas oikeastaan koska menen makuulleni.
"Pieni ja pippurinen" sanon hiljaa ja huokaisen sitten siihen päälle. Makuualustani ei nimittäin tunnu mukavalta. Vilkaiseen Fladoon kuin kysyen milloin me oikein lähdemme liikkelle vai lähdemmekö ollenkaan. En jaksa alituista yksinoloa joten nyt minulle on ihan se ja sama haluaako toinen olla paikallaan. Arvon voisin selvittää jotta tietäisin... no paljonhan siitä ei saisi irti, se vain on minulle tärkeä ollut aina perheeni sisällä.
Takaisin alkuun Siirry alas
kakka
Some day my world begins to dance ~
Some day my world begins to dance ~



Viestien lukumäärä : 113
Join date : 10.01.2011

Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Kissa/Koiraroolipeli ; Island Of Miracles ( valmis on ! )   Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 4 I_icon_minitime20/3/2011, 17:52

¤Vivi

''Äh, kun te kaikki ootte noin isoja ja mä näin pieni- enhän mä aina saa pupuakaan tapettua kun se on mua isompi.'' Valitan,
ja käännän pääni sitten ''normaalille'' tasolle kun tuo käy makuulle.Pullistan poskiani sillain jännästi, tylsää kun oli.
Kattelen siinä samalla mun edessä makaavaa koiraa, ja yritän arvuutella tuon nimeä- mutten ääneen, ajatuksissani vain.
Käänsin sitten katseeni Faldoon, ja tutkailin nyt vuorostani tuota. Ihmettelin edelleen, miten me kummatkin päädyimme samalle saarelle. No ei siinä oikeastaan ollut mitään hirveän ihmeellistä, mutta kuitenkin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shyren
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Shyren


Viestien lukumäärä : 345
Join date : 17.09.2010
Paikkakunta : Hevonkuusi

Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Kissa/Koiraroolipeli ; Island Of Miracles ( valmis on ! )   Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 4 I_icon_minitime20/3/2011, 18:06

Black#

"Vaihdetaanko osia? Minä haluaisin olla pienempi" kysyn hymähtäen siinä samalla ja vilkaisen itse tuohon pikkuiseen koiraan, siirtäen sitten katseeni takaisin Fladoon.
"Jäädäänkö me tähän vai katellaanko lisää ympäristöä?" kysyn tuolta sitten vihdoin ääneen ja lasken pääni tassujeni päälle tylsistyneenä urhataen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kamm
The day that never comes ~
The day that never comes ~
Kamm


Viestien lukumäärä : 55
Join date : 19.02.2011

Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Kissa/Koiraroolipeli ; Island Of Miracles ( valmis on ! )   Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 4 I_icon_minitime21/3/2011, 18:19

#Faldo

Katselin omissa maailmoissani ympärilleni kun nuo puhuvat keskenään, hetken päästä kumminkin tulin tajuihini ja ravistin päätäni. Katsoin sitten Viviin ja Blackiin ja hätkähdin sillä molemmat katsoivat minua. Luimisten korviani hieman ''Aijoo.. mitä asiaa?'' virnistin hieman nolona ja siirsin sitten katseeni kokonaan blackiin. ''Ai sinne juomaan...? jooh..'' sanoin ja käänsin katseeni Viviin ''Tuletko sinäkin?'' Kysyin ja heilutin häntää virne kasvoillani.

//ÄÄÄÄÄÄ Sori olin unohtanu kokonaan U_U Eikä sähköpostiin ollu tullu mitn ilmotuskii ö_ö Tai sit olin missannu ne :D Ja Shyren .. Se on Faldo ei Flado :D
Takaisin alkuun Siirry alas
Shyren
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Shyren


Viestien lukumäärä : 345
Join date : 17.09.2010
Paikkakunta : Hevonkuusi

Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Kissa/Koiraroolipeli ; Island Of Miracles ( valmis on ! )   Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 4 I_icon_minitime21/3/2011, 18:54

// Upsiii, mul on kato pienoinen lukihäiriö niin luen kaikki nimet (varsinkin siis nimet) väärin :S


Black#

Pomppaan nopeasti neljälle tassulle ja häntäni heilahtaa pikaisesti pari kertaa sivulta toiselle. Janohan minulla onkin jo aikamoinen ja katselen kumpaakin haukkua vuorotellen valmiina lähtemään juomapaikkaa kohti.
Sitten vilkaisen pienempään kun Faldo kysyy tuolta hänen mukaan tulemisestaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
kakka
Some day my world begins to dance ~
Some day my world begins to dance ~



Viestien lukumäärä : 113
Join date : 10.01.2011

Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Kissa/Koiraroolipeli ; Island Of Miracles ( valmis on ! )   Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 4 I_icon_minitime21/3/2011, 19:34

#Vivi

Kallistan pääni yläspäin, taas. Haukottelin vinkumisen/kiljumisen kera ja nyökytin,
kävihän se minulle. En jaksanut vastata mitään, jostain syystä mua väsytti taas - vaikka juuri äsken olin tullut nukkumasta.

//Tosi pitkää taas, tiedän .____.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kamm
The day that never comes ~
The day that never comes ~
Kamm


Viestien lukumäärä : 55
Join date : 19.02.2011

Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Kissa/Koiraroolipeli ; Island Of Miracles ( valmis on ! )   Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 4 I_icon_minitime21/3/2011, 20:48

#Faldo

Katselin kumpaakin vähän aikaa, ravistelin sitten päätäni. ''Jooh .. lähdetään'' Virnistin taas kerran..vaikka en tiedä miksi tein niin. Lähdin sitten hiljaa 'ravaamaan' eteenpäin kunnes pysähdyin hetken päästä ja katsoin toisiin. ''Tietääkö kukaan missä voi juoda?'' Kysyin hieman nolosti.

//kylläh-- lyhyt tuli ku puhun tässä samalla Rocpyn kaa puhelimessa .--.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shyren
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Shyren


Viestien lukumäärä : 345
Join date : 17.09.2010
Paikkakunta : Hevonkuusi

Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Kissa/Koiraroolipeli ; Island Of Miracles ( valmis on ! )   Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 4 I_icon_minitime21/3/2011, 21:02

Black #

Naurahdan kevyesti, tai se on enemmänkin haukahduksen ja huvittuneen tuhahduksen sekoitus. "Voi ei" mutisen huvittuneena ja haistelen hetken ilmaa ja lähden sitten ravaamaan melkein samaan suuntaan kuin Faldo äsken mutta vain hieman enemmän itään päin.
"Täällä päin ainakin tuoksuisi vesi" sanon ääneen niin että toistenkin olisi se tarkoitus kuulla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kamm
The day that never comes ~
The day that never comes ~
Kamm


Viestien lukumäärä : 55
Join date : 19.02.2011

Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Kissa/Koiraroolipeli ; Island Of Miracles ( valmis on ! )   Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 4 I_icon_minitime21/3/2011, 21:06

#Faldo

Naurahdan pienesti myöskin mutta en tiedä kuuliko sitä kukaan, ei se kumminkaan niin tärkeää ollut. ''Aih..'' sanoin hiljaisesti ja hymähdin. Kävelin sitten Blackin luokse ja katsoin Viviin ''Tuletkos?'' Kysyin ja virnistin. Käänsin sitten korvat höröllä katseeni Blackiin ''Muistaakseni et ole kertonu nimeäsi?'' Hymyilin leveästi, mutta en tiedä miksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shyren
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Shyren


Viestien lukumäärä : 345
Join date : 17.09.2010
Paikkakunta : Hevonkuusi

Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Kissa/Koiraroolipeli ; Island Of Miracles ( valmis on ! )   Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 4 I_icon_minitime21/3/2011, 21:16

Black#

Pysähdyn kun tajuan ettei pieni koira ole seurannut ja jään odottamaan häntä, kääntäen sitten katseeni Faldoon.
"Olen minä mutta voinhan minä sen uudelleenkin tehdä. Olen Black Storm, mutta sano vain Black. En jaksa kuunnella koko nimeäni joka kerta" koira esittelee itsensä uudelleen ja siirtää sitten katseensa ja pystyssä sojottavat korvansa pikkuiseen.
"Entäs kuka sinä sitten olet?" hän uteliaisuuttaan kysyy.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kamm
The day that never comes ~
The day that never comes ~
Kamm


Viestien lukumäärä : 55
Join date : 19.02.2011

Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Kissa/Koiraroolipeli ; Island Of Miracles ( valmis on ! )   Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 4 I_icon_minitime22/3/2011, 13:46

#Faldo

Kuuntelin Blackia korvat höröllään kunnes kuulin tuon nimen ''Ai.. en varmaan sitten kuullut.'' sanoin hieman matalaan ääneen mutta. ''Minä olen Faldo.. en tiedä olenko jo sanonut'' Sanoin hieman hymyillen ja heilautin häntääni. Käänsin sitten katseeni Viviin Blackin kysyttyen tuolta kysymyksen.

//Lyhyt taas sillä Rocpy soitti u_u
Takaisin alkuun Siirry alas
kakka
Some day my world begins to dance ~
Some day my world begins to dance ~



Viestien lukumäärä : 113
Join date : 10.01.2011

Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Kissa/Koiraroolipeli ; Island Of Miracles ( valmis on ! )   Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 4 I_icon_minitime22/3/2011, 14:37

//Haha! Häiriköin sua! :'DD

¤Vivi

Pullistan poskiani taas silmät kierossa, okei, se ei varmaan ollu järin järkevän näköistä mutta kivaa. En ollut kuunnellut noiden keskusteluja, vaan vääntelin naamaani ja lallattelin itsekseni. ''Bububububuu'' Lässytän.

//Tämän omani lyhyys laitetaan nyt edessäni olevan karkkipaperin ja pussin syyksi, selvästi häiriköi mua.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shyren
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Shyren


Viestien lukumäärä : 345
Join date : 17.09.2010
Paikkakunta : Hevonkuusi

Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Kissa/Koiraroolipeli ; Island Of Miracles ( valmis on ! )   Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 4 I_icon_minitime22/3/2011, 18:49

Black#

"Bububububuu?" kysyn melkein älähtäen ja katson tuota nyt hyvin hämmentyneenä. Pääni on kallellaan oikein kunnolla, korvani hörössä ja silmissäni juuri niin ihmettelevä katse kuin päänikin sisällä. Jostakin syystä minusta tuntuu että tuo 'pikkuinen' ei oikein kuullut tai sitten tajunnut kysymystäni.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kamm
The day that never comes ~
The day that never comes ~
Kamm


Viestien lukumäärä : 55
Join date : 19.02.2011

Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Kissa/Koiraroolipeli ; Island Of Miracles ( valmis on ! )   Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 4 I_icon_minitime22/3/2011, 19:25

#Faldo

Ihmettelin hetken Vivin lässytystä ja tuuppaan tuota hellästi tassulla. ''Hei?'' Kysyin hieman hämmentyneenä ja olin pää kallellani. Peräännyin sitten hieman ja katsoin tuota hyvin tyhmällä ilmeellä. ''Tuletko?'' kysyin sitten taasen kun olin ollut vähän aikaa hiljaa. Käänsin sitten katseeni Blackiin ja huomasin tuonkin ihmetellen. Käänsin sitten kumminkin katseeni takaisin Viviin ja katselin tuota kummasti ja kohautin toista kulmakarvaani.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shyren
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Shyren


Viestien lukumäärä : 345
Join date : 17.09.2010
Paikkakunta : Hevonkuusi

Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Kissa/Koiraroolipeli ; Island Of Miracles ( valmis on ! )   Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 4 I_icon_minitime22/3/2011, 19:33

Black#

"Siis onko tuon nimi Bububububuu?" kysyn nyt Faldolta ihmeissäni ja istahdan maahan, nyt en kyllä liikkuisi askeltakaan ennen kuin saisin asioita selviteltyä kunnolla näiden kahden kanssa. Mikä pikkuisen nimi on, mitkä heidän arvonsa ovat? Tai sitten voisin vain ohjastaa heidät hajuaistin avulla juomapaikalle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kamm
The day that never comes ~
The day that never comes ~
Kamm


Viestien lukumäärä : 55
Join date : 19.02.2011

Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Kissa/Koiraroolipeli ; Island Of Miracles ( valmis on ! )   Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 4 I_icon_minitime22/3/2011, 20:16

#Faldo

''Eh.. ei'' Virnistin hieman nolona ''Hän on Vivi'' sanoin sitten ja katsoin Viviin sillä tuo ei ollut vieläkään sanonut mitään. ''Vivi ooks kunnossa?'' Kysyin ja istahdin itsekkin korvat höröllä, katselin taas vähän aikaa Blackia ja Viviä vuorotellen ja heilauttelin häntääni sivulta toiselle, jätin sitten katseeni Viviin ja katsoin tuota kysyvällä katseella. Tuhahdin sitten ja nousin ylös tuupaten Viviä tassulla hellästi taasen.
Takaisin alkuun Siirry alas
kakka
Some day my world begins to dance ~
Some day my world begins to dance ~



Viestien lukumäärä : 113
Join date : 10.01.2011

Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Kissa/Koiraroolipeli ; Island Of Miracles ( valmis on ! )   Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 4 I_icon_minitime23/3/2011, 17:42

¤Vivi

''Naannanaaa naa naa naaa!'' Lallattelen ja ''keinun'' edes takasin, ja katselen puun lehdistöä. En ollut taaskaan kuullutnoiden puheita. Säpsähdin hieman, kun Faldo tuuppasi minua, mutta jatkoin saitten sitäö lallatusta/lässytystä. Tylsää oli, nähtävästi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Kissa/Koiraroolipeli ; Island Of Miracles ( valmis on ! )   Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 4 I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kissa/Koiraroolipeli ; Island Of Miracles ( valmis on ! )
Takaisin alkuun 
Sivu 4 / 6Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
WhyBBer - roolipelifoorumi :: Roolipelit. :: Eläinropet.-
Siirry: