WhyBBer - roolipelifoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

WhyBBer - roolipelifoorumi

WhyBBer on suomalainen roolipelifoorumi, jonka tavoitteena on olla mahdollisimman aktiivinen.
 
PääsivuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Kissa/Koiraroolipeli ; Island Of Miracles ( valmis on ! )

Siirry alas 
+6
Kamm
Shyren
Midded
ssaar
AnskuSuklaa
Koirakamu5
10 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
KirjoittajaViesti
Kamm
The day that never comes ~
The day that never comes ~
Kamm


Viestien lukumäärä : 55
Join date : 19.02.2011

Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kissa/Koiraroolipeli ; Island Of Miracles ( valmis on ! )   Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 3 I_icon_minitime1/3/2011, 03:02

#Faldo

Naurahdin tuon kaatuen, melkein itsekkin horjahdin mutta otin sitten tukevasti maasta kiinni. ''Mitenkäs sinä tänne päädyit? Jakun tiemme erosivat niin minne sinä oikein silloin menit?'' Kysyin iloinen virne kasvoillani ja potkin samalla takajalallani hiekkaa. Katsoin sitten tuota pitkään hiljaa ''Aiotkos muuten noustakkin siitä?'' Sanoin leikkimielisästi ja naurahdin. Olin hyvin innoissani en vain tiedä miksi, taitaa johtua siitä että nään vanhoja tuttuja pitkästä aikaa. Katsoin taivaalle ja sitten takaisin tuohon. Odotin sitten tuon vastausta läähättäen iloisesti että näyttäisi ihankuin hymyilisin.
Takaisin alkuun Siirry alas
kakka
Some day my world begins to dance ~
Some day my world begins to dance ~



Viestien lukumäärä : 113
Join date : 10.01.2011

Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kissa/Koiraroolipeli ; Island Of Miracles ( valmis on ! )   Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 3 I_icon_minitime1/3/2011, 03:11

#Vivi

''Hmm... Mitenkäs minä tänne päädyin.. Silleen jännästi! Ja kuljeskelin kaikkialla kaduilla, ympäriinsä.'' Selittelin, ja naurahdin sitten. ''Enpä taida ihan viel jaksaa.'' Vastaan sitten virnistäen, ja katsoin sitten tuohon. Vilkuilin sitten kanssa taivaallepäin, ihan vain siksi kun tuokin sinne katsoi, jos tuo vaikka olisi nähnyt siellä jotain mielenkiintoista. ''Diudidiu DIUUUUU'' Hyräilin, sanoen, laulaen, miten vaan, tuon vikan diuun kovempaan kuin muut. Mulla ei sit taaskaan ollut tylsää ei. Pullistelin poskiani sillain jännästi siinä niin, kun hyräilynkin olin lopettanut. Katsoin sitten siinä sitä taivasta. Yritin etsiä katseellani eri muotoisia ja näköisä pilviä, löysinkin sieltä erinalisia palluroita, koiran, possu, keksin ja makkaran. Äh, mulla oli taas kauhea nälkä. Päätin kuitenkin jättää huomauttamatta nälästäni, menisin kuitenkin kohta metsästämään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kamm
The day that never comes ~
The day that never comes ~
Kamm


Viestien lukumäärä : 55
Join date : 19.02.2011

Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kissa/Koiraroolipeli ; Island Of Miracles ( valmis on ! )   Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 3 I_icon_minitime1/3/2011, 03:20

#Faldo

''Ahaa.. okei.. en itsekkään muista oikein miten pääsin tänne.. Mutta eihän sillä ole väliä.'' Virnistin taas leikkimielisästi ja heitin tuon päälle hieman hiekkaa ja naurahdin. ''Mitäs siellä taivaalla niin mielenkiintoista on?'' Katsoin sitten taas itsekkin taivaalle mutta en keskittynyt pilviin joten sama asia kun siellä ei olisi ollut mitään. Käänsin katseeni tuota kohti ja tuuppasin tuon kyljelleen(?) ''Ylös siitä laiskamato'' Pyörin sitten vähän aikaa tuon ympärillä heiluttaen häntää. ''Onkos sinulla nälkä?'' Kysyin sitten rauhallisesti hymyillen ja pysähdyin tuon naaman eteen, kyyrstyin sitten niin että naamani osui hiekkaan ja että tuo näki tämän naaman. Nostin sitten pääni ja ravistelin turkkiani. Tuupin hellästi tuota tassulla kiusaavasti, heiluttaen päätä. Menin sitten makuulleen tuon nenän eteen. Heilutin siinä sitten vähän aikaa häntääni tuota katsoen kunnes nousin ylös ja pompin sitten taas hieman tuon ympärillä ''Tules jo'' Sanoin vielä kerran virne kasvoillani kunnes maltoin pysähtyä odottamaan tuon vastausta.
Takaisin alkuun Siirry alas
kakka
Some day my world begins to dance ~
Some day my world begins to dance ~



Viestien lukumäärä : 113
Join date : 10.01.2011

Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kissa/Koiraroolipeli ; Island Of Miracles ( valmis on ! )   Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 3 I_icon_minitime1/3/2011, 03:26

#Vivi

''Yäh!'' Huudahdin tuon tuupatesssa minut kyljelleni. Naurahdin tuon pelleilylle. ''Joo, on mulla nälkä'' Vastasin sitten ja nousin istumaan, seisomaan en viel jaksais, väsytti vieläkin. Haukottelin taas sen vinkunan kera, ja maiskuttelin haukotuksen jälkeen. ''MMMMM'' Inisin, äyy, en jaksa viel tehä mitään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kamm
The day that never comes ~
The day that never comes ~
Kamm


Viestien lukumäärä : 55
Join date : 19.02.2011

Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kissa/Koiraroolipeli ; Island Of Miracles ( valmis on ! )   Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 3 I_icon_minitime1/3/2011, 03:32

#Faldo

Katsoin tuota oudolla ilmeellä, nousin sitten ylös ''No tuletko?'' Lähdin sitten pomppimaan hiljaan metsäänpäin. Kun olin juuri metsän ja rannan rajalla, Käännyin ja jäin odottamaan tuota. ''Ala tulla!'' Huusin kärsimättömästi.(joo kirjotetaaks toi ees tollei? :'D) Istahdin ja katsoin tylsistyneellä ilmeellä että milloin tuo tulee. Hetken päästä en voinut enään odottaa vaan jolkotin susimaisesti tuon luokse ja pyörin taas tuon ympärillä. ''Älä vaan sano että mun pitää kantaa sut..'' Sanoin ja pysähdyin tuon eteen pieni huokaus päästen mutta silti virnuilin vain.. en tiedä miksi mutta olin vain niin oudon iloisella tuulella.
Takaisin alkuun Siirry alas
kakka
Some day my world begins to dance ~
Some day my world begins to dance ~



Viestien lukumäärä : 113
Join date : 10.01.2011

Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kissa/Koiraroolipeli ; Island Of Miracles ( valmis on ! )   Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 3 I_icon_minitime1/3/2011, 03:37

#vivi

''Mitä sä siinä virnuilet?'' Kysyin virnistäen, vielä leveämmin kuin tuo. Nyt tuli jotenkin pervo fiilis, eheh. ''Tietty sun pitää kantaa mun lainen väsynyt pieni vanhus.'' Vastaan hymyillen semmoista mummohymyä. Laitan selkäni vielä pienesti kyyryyn, eikös mummot tee niin?

//Jeejeejee, inspis suksinu kuusee taas vuoron vaihteeks.. X____x Väsyttääki iha hitoksee jo--
Takaisin alkuun Siirry alas
Kamm
The day that never comes ~
The day that never comes ~
Kamm


Viestien lukumäärä : 55
Join date : 19.02.2011

Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kissa/Koiraroolipeli ; Island Of Miracles ( valmis on ! )   Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 3 I_icon_minitime1/3/2011, 03:41

#Faldo

Virnistykseni muuttuen 'OMG' ilmeeksi. ''No kai se on pakko.'' Näytin tuolle kieltä ja heitin tassulla hieman hiekkaa tuon jaloille, pyörähdin ja menin sitten melkein makuulleen että naaras pääsisi selkääni. Yritin odottaa mahdollisimman kärsivällisesti vaikka jaloistani alkoivat lähteä voimatkun olin sellaisessa kyyryasennossa. ''Ala tulla jo.'' Sanoin malttamattomana mutta yritin silti pitää ääneni iloisena.

//jeh.. mulkii alkaa taas kerran nää mennä vähä lyhkäsemmäks D:
Takaisin alkuun Siirry alas
kakka
Some day my world begins to dance ~
Some day my world begins to dance ~



Viestien lukumäärä : 113
Join date : 10.01.2011

Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kissa/Koiraroolipeli ; Island Of Miracles ( valmis on ! )   Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 3 I_icon_minitime1/3/2011, 03:49

#Vivi

''Hei!'' Huudahdin tuon heittäessä hiekkaa mun päälle. Tökkäsin varpaallasormelleni tuon kieleen naurahtaen. ''No tietty mä tuun.'' Sanon hymyillen ja pomppaan tuon selkään. Ehkä tää pien koko ei oo niin paha juttu.

//Jepp.. Huomen- Tai siis tänää, päiväl tulee sit varmaa pidempii ku on saanu nukuttuu. X _x
Takaisin alkuun Siirry alas
Kamm
The day that never comes ~
The day that never comes ~
Kamm


Viestien lukumäärä : 55
Join date : 19.02.2011

Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kissa/Koiraroolipeli ; Island Of Miracles ( valmis on ! )   Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 3 I_icon_minitime1/3/2011, 03:58

#Faldo

''Joo onkos ihan pakko tökkii mun kieltä..'' Sylkäisin hermostuneena mutta sekunnin päästä mieleni taas kirkastui ja lähdin pomppimaan metsään, nuuskin ilmaa innoissani jos olisinpa vaikka erottanutkin jonkun saaliin hajun. Pidin korvia höröllä ja kuuntelin tarkkaavaisena kaikkia mahdollisia ääniä kunnes kuulin pensaikosta jotain rapinaa. Käännyin nopeasti pensaikkoa päin ja olin aivan hiljaa. Laskin Vivin pois tämän selästä(?) ja lähdin kiertämään pensaikkoa. Pensaikon yli hyppäsi nopeasti peura. Havahduin mutta lähdin nopeasti peuran perään ''Vivi! Tule perässä!'' Huudahdin ja olin juuri saamassa peuraa jalasta mutta tämä ehti potkaistakkin minua, kaaduin hetkeksi mutta nousin silti pystyyn ja yritin saada peuraa vaikka kehoani kierti valtava kipu.

//Taidanpa mennä nyt nukkumaan n__n' Hyvää yötä C8
Takaisin alkuun Siirry alas
kakka
Some day my world begins to dance ~
Some day my world begins to dance ~



Viestien lukumäärä : 113
Join date : 10.01.2011

Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kissa/Koiraroolipeli ; Island Of Miracles ( valmis on ! )   Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 3 I_icon_minitime1/3/2011, 04:01

#Vivi

''Helvetti vieköön, pysähy!'' huudahdin ja lähdin juoksemaan Faldon perässä. Tyhmä kun ei älyä pysähtyä, mäkin uskallan metsästää vain kaneja ja sorsia. Mutta sellanenhan tuo on aina ollut. Pääsin nopeasti tuon viereen. ''Hei, pysähy nyt!''
Takaisin alkuun Siirry alas
Kamm
The day that never comes ~
The day that never comes ~
Kamm


Viestien lukumäärä : 55
Join date : 19.02.2011

Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kissa/Koiraroolipeli ; Island Of Miracles ( valmis on ! )   Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 3 I_icon_minitime1/3/2011, 04:07

#Faldo

Katsoin tuota päin ja kaaduinkin samalla. Nostin hetken päästä päätäni ja katsoin tuota tylsällä ilmeellä. ''Mitä nyt?'' Sain juuri noustua kunnon makuuasentoon mutta olin kyllä levon tarpeessa. Nousin istumaan, jalkani horjuen. ''Olisin minä sen voinut saada kiinni.'' Puheeni seasta pystyi kuulla myöskin pieniä inahduksia kivun takia. Katsoin sitten peuran perään ja hetken päästä katsoin Viviä ja nousin ylös horjuen. ''Löytyisiköhän täältä mitään lepopaikkaa'' Olin rauhallisena, ihankuin ei olisi tapahtunut mitään .. tai siltä se ehkä näytti. Päässäni jyskytti että olisin voinut vaikka pyörtyä mutta yritin silti etsiä edes jonkunmoista lepopaikkaa.

//Taidanpa siis ihan oikeezti nyt lähtee sinne nuqqumaan moro C:
Takaisin alkuun Siirry alas
kakka
Some day my world begins to dance ~
Some day my world begins to dance ~



Viestien lukumäärä : 113
Join date : 10.01.2011

Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kissa/Koiraroolipeli ; Island Of Miracles ( valmis on ! )   Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 3 I_icon_minitime1/3/2011, 04:13

#Vivi

Katsoin tuota huolestuneena. ''Et ois lähteny jahtaamaan peuraa, se painaa sua monin kerroin enemmän.'' Vaikeroin ja Katoin tota silmiin. ''Lähin on ihan tossa lähellä, tuuhan.'' Sanoin hymyillen, hieman väristen. Mua hermostutti taas hirveästi, jos tuo vaikka pylrtyisi tohon tai jotain muuta vastaavaa. Astelin lepopaikan luo, se oli vain muutamien metrien päässä. Se oli puun alla, jonka lehdet olivat todella pitkiä, niin että ne muodostivat ''majan''. Sisällä oli paljon pehmeää ruohoa ja lehtiä.

//Nöyyyy--:C
Takaisin alkuun Siirry alas
Shyren
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Shyren


Viestien lukumäärä : 345
Join date : 17.09.2010
Paikkakunta : Hevonkuusi

Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kissa/Koiraroolipeli ; Island Of Miracles ( valmis on ! )   Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 3 I_icon_minitime1/3/2011, 19:40

Black Storm#

Istahdan maahan, aloilleni ja kuulostelen ympäriltäni kuuluvia ääniä. Korvani kääntyilevät jokaisen erillisen äänen suuntaan ja silmäni tarkkailevat jokaista pientä liikettä. Puskassa rysähtää jokin ja koko pääni käännähtää siihen suuntaan. Haistelen ilmaa ja se jokin hypääkkin äkkiä metsän siimeksestä suoraan eteeni. Sen silmät ovat vauhkot ja se katselee minuun kuin arvioiden hyökkäänkö vaiko enkö. Itsekkään en vielä tiedä.
Se seisoo siinä ja yhtä nopeasti kuin se tulikin, se ponkaisee maasta vauhtiin ja lähtee nyt eri suuntaan kuin mistä oli tullut tai mihin oli menossa. Minäkin ponkaisen pystyyn, sillä juuri nyt minun tekeekin mieli peuraa. Lähden pinkomaan, vatsa hieman kurnien, saaliini perään ja kirin sitä koko ajan kiinni. Se on nähtävästi juossut jo jotakin -tai jotakuta, muuta pakoon ja on sen takia jo väsynyt. Kierrän peuran sivulle ja loikkaan sen kaulaa kohti, tarraten sitten kummallakin tassullani halausotteen peurasta ja kaataen sen sitten.
Näin on ruokani valmis ja istahdan tyytyväisenä, hengästymättömänä ja valmiina syömään.


/ Ummm.. Nää mun omat on vähän mielikuvituksettomii kun ei ole vielä vastaroolaajaa...:DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Kamm
The day that never comes ~
The day that never comes ~
Kamm


Viestien lukumäärä : 55
Join date : 19.02.2011

Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kissa/Koiraroolipeli ; Island Of Miracles ( valmis on ! )   Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 3 I_icon_minitime1/3/2011, 21:02

#Faldo

''No katoskun en tullut ajatelleeksi..'' Olin hieman hermostunut.. taisi johtua väsymyksestä. Seurasin kumminkin Viviä lepopaikkaan, hoipertelin hieman matkalla. Lopultakun olin päässyt lepopaikalle, ja kaaduin makuulleen. Kierin ja pyörin siinä väsyneenä vähän aikaa. Hengitin hieman raskaasti ja päässäni jyskytti. Katsoin sitten Viviä ja hetken päästä nukahdin sikeästi.

//joono tästki tuli vähä lyhyt ku ei ollu oikee mitn muuta mitä ois voinu laittaa ;'D
Takaisin alkuun Siirry alas
kakka
Some day my world begins to dance ~
Some day my world begins to dance ~



Viestien lukumäärä : 113
Join date : 10.01.2011

Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kissa/Koiraroolipeli ; Island Of Miracles ( valmis on ! )   Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 3 I_icon_minitime1/3/2011, 21:07

#Vivi

Katsoin hetken tuon puuhia, ja hymyilin. Kun tuo lopulta nukahti, kumarruin ja kierähdin tuon viereen. Painauduin aivan kiinni tuohon ja suljin silmäni. Nyt ainakin saisin nukkua. Avasin silmäni vielä hetkeksi, katsoin tuota, hymyilin ja suljin silmäni uudestaan. Pian jo nukahdinkin. Herättyäni vosin katsoa jos löytäisin täältä muitakin laumalaisia, taisiis, mitä me nyt ikinä ollaankaan.

//Ääwrr,mulki.X__X
Takaisin alkuun Siirry alas
Kamm
The day that never comes ~
The day that never comes ~
Kamm


Viestien lukumäärä : 55
Join date : 19.02.2011

Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kissa/Koiraroolipeli ; Island Of Miracles ( valmis on ! )   Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 3 I_icon_minitime1/3/2011, 21:14

#Faldo

Hetken päästä heräsinkin jo, varmaan johtui kivusta. Katsoin Viviin ja hymähdin. En kehdannut nousta sillä tuo olisi voinut herätä. Kiedoin häntäni tuon päälle lämmikkeeksi ja mietien asioita. Mitä ihmiset aikovat? Miksi meidät heitetään saarelle. yms. Olin aivan sekaisin ajatuksesta ja kipu oli hieman alkanut lähteä mutta silti pyörrytti kovasti. Hetken päästä kumminkin haukottelin maikeasti. Sitten kävinkin takaisin nukkumaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shyren
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Shyren


Viestien lukumäärä : 345
Join date : 17.09.2010
Paikkakunta : Hevonkuusi

Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kissa/Koiraroolipeli ; Island Of Miracles ( valmis on ! )   Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 3 I_icon_minitime4/3/2011, 10:18

Black#

Syötyäni niin paljon saalistani kuin jaksan, nappaan sitä jalasta kiinni ja raahaan hetken matkaa. Koska olen kuitenkin väsynyt, en jaksa tuota melko suurta peruaa kovin pitkälle kuljettaa. En haluaisi jättää sitä siihen mätänemään, koska voisin antaa sen esimerkiksi muille laumalaisille, tai siis oletan ainakin että olemme laumalaisia, tai sitten vaikka syödä sen itse loppuun jos vain löytäisin paikan johon sen piilottaisin.
Kurkustani pääsee eräänlainen urahdus kun istahdan aloilleni ja vilkuilen saalista ja ympäristöä, saalista ja sitten taas ympäristöä. Tuhahtaen melko äänekkäästi jään sitten siihen makaamaan, jos vaikka kävisi sellainen tuuri että joku laumastamme tulisikin tänne päin.
"Hah, toiveajattelua" mutisen vielä itsekseni ennen kuin alan nukkua koiranunta, eli lähinnä vain ummistan silmäni vaikka olen edelleen tietoinen kaikesta mitä ympärilläni tapahtuu.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kamm
The day that never comes ~
The day that never comes ~
Kamm


Viestien lukumäärä : 55
Join date : 19.02.2011

Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kissa/Koiraroolipeli ; Island Of Miracles ( valmis on ! )   Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 3 I_icon_minitime5/3/2011, 18:47

#Faldo

Lopulta heräsin ja katsoin Viviin, hän selvästi vielä nukkui. Nousin ylös ja venyttelin haukotuksen kera. Jätin sitten Vivin rauhassa nukkumaan ja lähdin juoksemaan. Haistelin ilmaa ja hetken päästä haistoin saman peuran hajun jota olin yrittänyt saada kiinni. Seurasin hiljaa hajua kunnes huomasinkin toisen koiran. Peräännyin hieman korvat luimussa ja yritin olla hiljaa, jos tuo olisi herännytkin.

//Pahoittelen taas lyhyestä.. enskerralla yritän tehä vähä pidemmän ;__;
Takaisin alkuun Siirry alas
kakka
Some day my world begins to dance ~
Some day my world begins to dance ~



Viestien lukumäärä : 113
Join date : 10.01.2011

Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kissa/Koiraroolipeli ; Island Of Miracles ( valmis on ! )   Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 3 I_icon_minitime5/3/2011, 19:06

#Vivi

Heräsin hetken päästä. kylmyyteen. Kai mulle nyt kylmä tuli kun se oli siirtynyt, oli niin lämmin. Avasin suuni sanoakseni jotain, käänsin päätäni siihen missä tuo oli nukkunut. Tuijotin tyhjää lehtikasaa hetken silmät auki, eh. Räpäytin silmiäni muutaman kerran, ihan vain siksi etten ollut äsken räpäyytänyt. Haukottelin taas sen vinkunan kera, nousin seisomaan ja venyttelin.Astuin ulos ''luolasta'', työntäen oksia tassullani pois tieltäni. Siristin silmiäni auringonvalojen osuessa niihin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shyren
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Shyren


Viestien lukumäärä : 345
Join date : 17.09.2010
Paikkakunta : Hevonkuusi

Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kissa/Koiraroolipeli ; Island Of Miracles ( valmis on ! )   Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 3 I_icon_minitime6/3/2011, 09:27

Black#

Räväytän silmäni auki samalla kun korvani kääntyvät tulijan suuntaan, nousen istuma-asentoon hieman venytellen ja tarkastelen samalla tullutta hetken aikaa.
"Onko nälkä? Syö vaan, minä en jaksa enempää" tarjoan peuraa toiselle ja toivon hänen ymmärtävän sen olevan tavallaan rauhan ele. En halua taistella tällä saarella ainakaan juuri nyt ja siksi peräännynkin saaliini luota pikkuisen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kamm
The day that never comes ~
The day that never comes ~
Kamm


Viestien lukumäärä : 55
Join date : 19.02.2011

Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kissa/Koiraroolipeli ; Island Of Miracles ( valmis on ! )   Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 3 I_icon_minitime6/3/2011, 21:08

#Faldo

Katsoin toista koiraa hetken aikaa paikoillani, hetken päästä kumminkin tulin ''tajuihini'' ja katsoin tuota sekä peuraa vuorotellen. Lähestyin sitten hieman hitaasti peuraa kohti, kun olin peuran lähellä. Katsoin vielä tuota ja rupesin hieman syömään varovaisena. ''Kiitos'' Sanoin lopultakun olin syönyt ja hymähdin, mutta olin silti hieman varuillaan. Työnsin sitten hieman peuraa tuota päin. ''Kiitos, olen jo täynnä'' Sanoin ja olin vähän aikaa sitten vain hiljaa. ''Kukas sinä olet?'' Kysyin kumminkin hetken päästä mutta hieman ujolla äänellä.

//Ei siit tullukkaa nii pitkä Bc
Takaisin alkuun Siirry alas
Shyren
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Shyren


Viestien lukumäärä : 345
Join date : 17.09.2010
Paikkakunta : Hevonkuusi

Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kissa/Koiraroolipeli ; Island Of Miracles ( valmis on ! )   Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 3 I_icon_minitime7/3/2011, 20:04

Black#

Istun sen aikaa paikoillani kun toinen syö ja kuulostelen samalla ympäristöäni, se on tullut minulle hyvin tutuksi tavaksi enkä oikein osaa olematta hieman varpaillani koko aikaa. Nyökkään päätäni kerran, kummallekkin kiitokselle tarkoitan sen, ja mietin mitä vastaisin kysymykseen jonka toinen juuri minulle esitti.
"Olen Black Storm" vastaan ja vilkaisen peuraa jota tuo on työntänyt hieman minua kohden, itsellänikään ei sen kummempi nälkä enää ole mutta voisihan tuon nyt pahan päivän varalle vaikka kätkeäkin.
"Entä sinä?" kysyn sitten tajuten etten minä itse asiassa toistakaan tunne. Kallistan hieman päätäni odottaen vastausta samalla kun mietin millä arvoasteikolla toinen mahtaisi hierarkiassa olla.
Takaisin alkuun Siirry alas
kakka
Some day my world begins to dance ~
Some day my world begins to dance ~



Viestien lukumäärä : 113
Join date : 10.01.2011

Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kissa/Koiraroolipeli ; Island Of Miracles ( valmis on ! )   Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 3 I_icon_minitime7/3/2011, 21:03

#Vivi

Sipsutin hiljaa eteenpäin, kuulostellen ympäristöä ja haistellen ilmaa. Minulla oli yhä nälkä, kauhea nälkä. Sitäpaitsi, mihin Faldo oli hävinnyt? Lipaisin huuliani, ja vaihdoin suuntaa. Olin kuullut puhetta, ääniä, metsäneläinten äänistä poikkeavia. Sipsutin pientä polkua eteenpäin. ''Kuka siellä on?'' Kysäisin hieman ujosti, samalla kun kävelin, mutta kuitenkin niin, että ne, ketkä siellä nyt olivatkaan kuulisivat sen.

//Hoo, hei tosi pitkä taas, joo'o. u_____u'
Takaisin alkuun Siirry alas
kakka
Some day my world begins to dance ~
Some day my world begins to dance ~



Viestien lukumäärä : 113
Join date : 10.01.2011

Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kissa/Koiraroolipeli ; Island Of Miracles ( valmis on ! )   Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 3 I_icon_minitime7/3/2011, 21:03

//Tää lähetti tän kaks kertaa..
Takaisin alkuun Siirry alas
Kamm
The day that never comes ~
The day that never comes ~
Kamm


Viestien lukumäärä : 55
Join date : 19.02.2011

Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kissa/Koiraroolipeli ; Island Of Miracles ( valmis on ! )   Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 3 I_icon_minitime12/3/2011, 00:28

#Faldo

Epäröin hieman ton kysymystä. ''Olen Faldo.'' Sanoin kumminkin ja virnistin, tuskin täällä mitään vihollisia ole. ''Mutta.. mistäs olet?'' Kysyin toiselta ja katsoin sitten peuraan, mietin myöskin minne Vivi oli mennyt mutta kumminkin ajatukseni lensivät vähän muualle sitten. Päässäni pyöri ''Miksi ihmiset haluaa hävittää meitä, Minne me olisimme joutuneet jos laatikot eivät olisi tippuneet?'' Olin aivan omissa ajatuksissani kunnes räpäytin silmiäni nopeasti noin kahden kertaa ja katsoin taas tuota, virnistin pienesti ettei tuo ihmettelisi liikaa.

//Joo.. sori olin kokonaa unohtanu vastata tänne. ;D
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kissa/Koiraroolipeli ; Island Of Miracles ( valmis on ! )   Kissa/Koiraroolipeli  ;  Island Of Miracles ( valmis on ! ) - Sivu 3 I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kissa/Koiraroolipeli ; Island Of Miracles ( valmis on ! )
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 6Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
WhyBBer - roolipelifoorumi :: Roolipelit. :: Eläinropet.-
Siirry: