WhyBBer - roolipelifoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

WhyBBer - roolipelifoorumi

WhyBBer on suomalainen roolipelifoorumi, jonka tavoitteena on olla mahdollisimman aktiivinen.
 
PääsivuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Opiskelijakämppä, rp.

Siirry alas 
+6
Differentasi
KeSäKuKkA
Sophie
Maria<3
Cromy
Shyren
10 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
KirjoittajaViesti
KeSäKuKkA
It´s cute how u think I´m listening ~
It´s cute how u think I´m listening ~
KeSäKuKkA


Viestien lukumäärä : 222
Join date : 21.09.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : enkerro:DD

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 7 I_icon_minitime25/2/2011, 15:37

CHRIS
Menen takaisin tytön kämppälle. Huomaan oven rakosellaan, joten menen sisälle ja suljen sen sitten perässäni.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shyren
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Shyren


Viestien lukumäärä : 345
Join date : 17.09.2010
Paikkakunta : Hevonkuusi

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 7 I_icon_minitime26/2/2011, 12:14

ALYSSA~

Tajuan vasta tytön esitellessä itsensä, että en ole itseäni esitellyt ollenkaan. "Mä olen Alyssa" vastaan hieman hymyillen ja käännähdän pikaisesti Mikaylalle. Käyn pikaisesti pääni sisällä ideoita, asioita joista voisin aloittaa jonkinlaisen jutun.
"Tota, mihin sä olet menossa opiskelemaan?" kysäisen, itseasiassa asia kiinnostaa minua ihan aidosti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sophie
The day that never comes ~
The day that never comes ~
Sophie


Viestien lukumäärä : 80
Join date : 16.10.2009

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 7 I_icon_minitime26/2/2011, 13:21

MIKAYLA
"Oikikseen", vastaan Alyssan kysymykseen ja olen sitten hetken hiljaa. Jumitun hetkeksi tuijottamaan villatakkini hihaa ja sitten herään taas ajatuksistani.
"Minne sä?" kysyn tytöltä kohteliaasti. Siirrän samalla muutamia pahvilaatikoita hieman sivummaksi, pois kulkuväylältä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shyren
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Shyren


Viestien lukumäärä : 345
Join date : 17.09.2010
Paikkakunta : Hevonkuusi

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 7 I_icon_minitime26/2/2011, 17:49

ALYSSA~

"Mä meen lääkikseen" vastaan Mikaylalle ja vilkaisen sitten toiseen suuntaan. Siirrän katseeni jälleen tyttöön ja mietin jälleen hetken, tätä minä aina teen, mietin kaiket päivät ihan turhia asioita -hihii.
"No tota... Mitä jos me katottais sitä tai niitä huonekaluja?" ehdotan ja tajuan ettei kysymykseni kuulostanut välttämättä siitä järkevimmästä päästä olevalta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Differentasi
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Differentasi


Viestien lukumäärä : 30
Join date : 18.09.2010
Paikkakunta : Joku niistä Suomen paikkakunnista

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 7 I_icon_minitime4/3/2011, 10:27

Dea #

Nousen nojatuolilta ja haukottelen. Ai on tulossa jo ilta... ajattelen katseltuani kelloa hetken aikaa. Venyttelen hiukan ja katson harmaita villasukkiani, niin ne ovat varmaan 3 vuotta vanhat. Tai ehkä enemmänkin.
Havahdun katselemasta sukkiani kun oveeni koputetaan. "Höh?" Ajattelen ääneen ja mietin kuka kumma siellä on.
Avaan oven ja huomaan kuinka kasvoilleni leviää automaattinen hymy. "Moi! Eiks teiän pitänyt tulla vasta huomenna?" Kysyn ja katselen äitiäni joka pitelee Moonia. Menen alas, kyykkyyn, jotta voisin rapsutella Moonia jonka häntä vispaa niin tiuhaan tahtiin että sitä ei melkein huomaa. "Heippa Moon!" Sanon sille lellittelevästi ja odotan yhä vastausta kysymykseeni. "No... Meillä on huomenna niin paljon menoa että toimme Moonin tänne. Nyt täytyy kuitenkin mennä"
Katson hetken äitiäni joka jätti Moonin kamppeineen eteeni ja lähti kävelemään autolle päin. Koskahan opin ymmärtämään äitiä? ajattelen huvittuneena ja raahaan kaikki tavarat sisälle, Moon tietysti perässä.

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 7 Miu-miu-eyeglasses
Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 7 B
Takaisin alkuun Siirry alas
Shyren
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Shyren


Viestien lukumäärä : 345
Join date : 17.09.2010
Paikkakunta : Hevonkuusi

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 7 I_icon_minitime13/3/2011, 12:58

ALYSSA#

Haron hieman vaivautuneena hiuksiani odottaessani vastausta tytölä ja siirrän sitten katseeni sisään päässeelle pojalle, eikö hän edes voisi sanoa jotakin että saataisiin hieman ääntä tai tämä tilanne ratkaistua?
Huoh, minulta pääsee pienimuotoinen huokaus kun hiljaisuus jatkuu ja alan sitten huomaamattani räpeltämään jotakin hihoillani, sanoisi nyt joku jotakin.
"No?" kysyn että joku vastaisi, ehkä olisi hyvä katsoa mitä huonekaluja täällä pitäisi koota. Itse olen siinä ihan ok, mutta en minä vieraassa talossa vieraan ihmisen luona voi vain tavaroita alkaa itsekseni kokoamaan kun muut seisovat eteisessä, hmph.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sophie
The day that never comes ~
The day that never comes ~
Sophie


Viestien lukumäärä : 80
Join date : 16.10.2009

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 7 I_icon_minitime14/3/2011, 13:27

MIKAYLA
Herään ajatuksistani huomatessani, että tyttö, siis Alyssa, odottaa vastausta kysymykseensä. Punastun hieman.
"Joo siis mulla on toi kirjahylly vähän työn alla", sanon ja osoitan valkoisten levyjen kasaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
KeSäKuKkA
It´s cute how u think I´m listening ~
It´s cute how u think I´m listening ~
KeSäKuKkA


Viestien lukumäärä : 222
Join date : 21.09.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : enkerro:DD

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 7 I_icon_minitime14/3/2011, 17:26

CHRIS
Seison hiljaa seinän vieressä ja kuuntelen tyttöjen jutustelua. Katseeni pysähtyy kirjahyllyyn. Tai siis niihin osiin. Jotenkin noi palaset näyttää tutuilta. Tai siis sillei. "Minkälainen tosta pitäis tulla?" avaan suuni ekaa kertaa. Toivon, että hänellä olisi joku ohje, missä olisi kuva.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shyren
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Shyren


Viestien lukumäärä : 345
Join date : 17.09.2010
Paikkakunta : Hevonkuusi

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 7 I_icon_minitime14/3/2011, 17:39

ALYSSA#

Vilkaisen ensin Mikaylaan ja sitten Chrisiin, kumpaankin sen mukana kun he puhuvat vaikka itse pidän vielä suuni hetken kiinni. Siirrän omankin katseeni valkoisiin osiin.
"Mulla on pieni aavistus, riippuen siitä että onko toi hirveen 'uus' tuote myynnissä vai eikö. Mutta mulla on kuitenkin ollut kirjahylly, valkonen, jonka osat näytti ainakin suunnilleen tolta" alan selostaa äkkiä ja hiljenen sitten hieman punastuen hetkeksi.
"Tai siis kun me ollaan muutettu aika monta kertaa..." jatkan etten kuulostaisi pelkästään kaikkitietävältä vaan vain hieman kokemusta omaavalta.
Takaisin alkuun Siirry alas
KeSäKuKkA
It´s cute how u think I´m listening ~
It´s cute how u think I´m listening ~
KeSäKuKkA


Viestien lukumäärä : 222
Join date : 21.09.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : enkerro:DD

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 7 I_icon_minitime14/3/2011, 17:49

CHRIS
Huomaan lattialla ohjekirjan, jonka kannessa on kuva hyllystä.
"Mä oon koonnut yhen tuollaisen hyllyn." sanon, kun Alyssa on lopettanut puhumisen.
Kävelen kirjahyllyn luo ja kyykistyn siihen lattialle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shyren
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Shyren


Viestien lukumäärä : 345
Join date : 17.09.2010
Paikkakunta : Hevonkuusi

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 7 I_icon_minitime14/3/2011, 17:54

ALYSSA#

Seuraan poikaa mutta jään hieman kauemmaksi tuon selän taakse ja katson sitten talossa asuvaan tyttöön, Mikaylaan.
"Haittaako suo jos me yritetään koota tätä nyt?" kysäisen viattomasti ja toivon etten olisi mitenkään tiellä missään. Tuntuu nimittäin aivan kamalan oudolta mennä jonkun asuntoon ja alkaa kokoamaan tavaroita, varsinkaan kun ei ole varma antaako omistaja siihen luvan, uhh.. Taidan olla outo tai sitten päässäni voisi olla jotakin vikaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
KeSäKuKkA
It´s cute how u think I´m listening ~
It´s cute how u think I´m listening ~
KeSäKuKkA


Viestien lukumäärä : 222
Join date : 21.09.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : enkerro:DD

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 7 I_icon_minitime14/3/2011, 17:58

CHRIS
Käännän pääni huoneen omistajaan. Odotan vastausta Alyssan kysymykseen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sophie
The day that never comes ~
The day that never comes ~
Sophie


Viestien lukumäärä : 80
Join date : 16.10.2009

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 7 I_icon_minitime15/3/2011, 16:00

MIKAYLA
"Pliis, kootkaa!" puoliksi huudahdan parivaljakolle. Hymyilen sitten pienesti. "Mä en todellakaan osaa. Toi on joku IKEAn eli pitäis olla helppokin koota mut mä en vaan osaa", tilitän.
Istahdan sitten lattialle ja keräilen hajalleen levinneet ruuvit yhteen kasaan. Avaan ohjenivaskan ensimmäiseltä aukeamalta.
"Siinä on ohjeet", sanon ja työnnän nivaskaa hieman Chrisia ja Alyssaa päin.
Takaisin alkuun Siirry alas
KeSäKuKkA
It´s cute how u think I´m listening ~
It´s cute how u think I´m listening ~
KeSäKuKkA


Viestien lukumäärä : 222
Join date : 21.09.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : enkerro:DD

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 7 I_icon_minitime18/3/2011, 15:33

CHRIS
Nappaan ohjekirjan lattialta, kun Mikayla työntää niitä meitä kohti. Avaan ohjekirjan ensimmäiseltä sivulta ja tutkin sisältöä. "Hmm.." suustani pääsee.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shyren
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Shyren


Viestien lukumäärä : 345
Join date : 17.09.2010
Paikkakunta : Hevonkuusi

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 7 I_icon_minitime20/3/2011, 15:31

ALYSSA#

Tutkin pojan takaata ohjekirjaa ja hymähdän sitten, ei tämän niin vaikea pitäisi olla mutta silti minusta tuntuu siltä että olisin pikkuisen hukassa.
"Jos sä saat noista ohjeista tolkku Chris, niin selvitä vaan mullekkin" tuhahdan sitten pojalle koska itse en jostakin syystä saa ohjeista tolkkua. Ihmeen vaikeat ohjeet tälläkin tavaralla.
Takaisin alkuun Siirry alas
pealexandra
New here ~
New here ~
pealexandra


Viestien lukumäärä : 20
Join date : 20.03.2011
Ikä : 26

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 7 I_icon_minitime20/3/2011, 19:14

Mahtuisko yhellä neitokaisella viel mukaan?

LOMAKE:
Nimi: Sofie Allysson Moon
Lempinimi(-nimet): Sofie, Sofi

Ikä: 19 vuotta
U-näkö: Kuva ja jotain sönkkäystä. Sofie on aina ollut vaaleanruskeahiuksinen ja tuolla on aina ollut rusehtavat silmät. Tytöllä on molemmissa korvissa yhdet reijät ja oikeassa kädessä on tatuointi. Muualla ei olekkaan mitään tatuointeja taikka lävistyksiä. Onnen kultainen kaulakoru tytöllä on aina kaulassa, eikä tuo sitä koskaan aijo ottaakkaan pois. Tyttö käyttää hiukan meikkiä, mutta ei mitenkään yleenpaltisesti. Vaatteet ovat perus neitokaisen vaatteet.

Luonne: Sofie Allysson Moon on rauhallinen ja huumorintajuinen tyttö, joka on kiinnostunut pojista ja suukoista. Myös koulu on Sofielle todella tärkeää ja vaikka tyttö saattaakin näyttää siltä, että häntä ei oikein mikään kiinnosta, niin oikeasti tyttö välittää todella paljon numeroistaan ja kertaakin kaikkeen todella paljon.
Muuta:
- Ei polta
- Juo satunnaisesti kavereitten kanssa
- Läväreitä ei ole muuta kuin korvassa
- Tatuointi löytyy
- Vasenkätinen
- Hetero

Mukana?

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 7 Tumblr_li7wmnhMty1qa1dodo1_500_large
Takaisin alkuun Siirry alas
Shyren
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Shyren


Viestien lukumäärä : 345
Join date : 17.09.2010
Paikkakunta : Hevonkuusi

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 7 I_icon_minitime20/3/2011, 19:35

Juuh, senkun aloitat roolipelaamisen Smile Pistän listaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
pealexandra
New here ~
New here ~
pealexandra


Viestien lukumäärä : 20
Join date : 20.03.2011
Ikä : 26

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 7 I_icon_minitime20/3/2011, 19:40

Sofie¤

Istuskelin huoneessani katseskellen ikkunasta ulos. Huoh. Huokaisin ääneen ja nousen ylös sängyltäni. Istahdan kirjoituspöydän ääreen ja avaan läppärini. Kirjoitan osoite kenttään: www.facebook.com. Annan koneen hetken ladata osoitetta ja samalla laitan muutaman hiuksen oikealle paikalleen päässäni. Kirjoitan sähköpostiosoitteeni ja salasanani ja kirjaudun sisälle. Ei mitään uutta. Huoh. Huokaisen uudestaan ja jään tuijottamaan ulos ikkunasta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sophie
The day that never comes ~
The day that never comes ~
Sophie


Viestien lukumäärä : 80
Join date : 16.10.2009

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 7 I_icon_minitime21/3/2011, 07:23

MIKAYLA
"Siis mikä on kun noi ohjekirjat on aina tollasta salakieltä minkä vaan mies ymmärtää!" parahdan Alyssalle. Otan ruuvikasan käteeni ja tiputtelen niitä yksitellen kädestä toiseen.
Pudistan sitten päätäni itsekseni ja katselen josko Chris saisi jotain aikaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
pealexandra
New here ~
New here ~
pealexandra


Viestien lukumäärä : 20
Join date : 20.03.2011
Ikä : 26

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 7 I_icon_minitime21/3/2011, 07:32

Cindy¤

Nousen ylös tuolistani ja huomasin, että olin nukahtanut. Katselin peilistä itseäni. "Hyh" mutisin ääneen samalla kun suoristin pari hiussuortuvaa oikealle paikalleen. Päälläni oli musta toppi ja harmahtavat lökärit sekä vaaleansiniset nilkkasukat. Avasin vaatekkaappini ja nappasin sieltä harmaan villatakin, jonka puin ylleni ja laitoin sen aamutakkimaisesti kiinni narulla. Lähden käppäilemään asunnon käytävää pitkin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 7 I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Opiskelijakämppä, rp.
Takaisin alkuun 
Sivu 7 / 7Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
WhyBBer - roolipelifoorumi :: Roolipelit. :: Kimppakämppä.-
Siirry: