WhyBBer - roolipelifoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

WhyBBer - roolipelifoorumi

WhyBBer on suomalainen roolipelifoorumi, jonka tavoitteena on olla mahdollisimman aktiivinen.
 
PääsivuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Opiskelijakämppä, rp.

Siirry alas 
+6
Differentasi
KeSäKuKkA
Sophie
Maria<3
Cromy
Shyren
10 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
KirjoittajaViesti
Shyren
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Shyren


Viestien lukumäärä : 345
Join date : 17.09.2010
Paikkakunta : Hevonkuusi

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 6 I_icon_minitime8/2/2011, 15:00

/ Oho, oonkos mä pistäny sellasenki säännön? Sorisorisoi... Kun mä en oo enää ihan varma (pitäis kerrata tän paikan säännöt) että onko se kielletty whyBBerin säännöissä :DD Muutan sen heti kuhan oon lukassu nuo..


ALYSSA~

Melkein säikähdän melua joka kuuluu jostakin muualta asunnosta. "Mikä toi oli?" kysäisen pojalta, juu hän varmaan tietääkin -hyvä minä!
Toivottavasti ketään ei ole sattunut, tekisi melkein mieli käydä kurkkaamassa..
Takaisin alkuun Siirry alas
Shyren
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Shyren


Viestien lukumäärä : 345
Join date : 17.09.2010
Paikkakunta : Hevonkuusi

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 6 I_icon_minitime8/2/2011, 15:08

/ TIEDOKSI KAIKILLE:

Sääntöä 2 on muutettu! Kiroilla saa, mutta KOHTUULLISESTI! Tämä lukee whyBBerin omissa säännöissä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sophie
The day that never comes ~
The day that never comes ~
Sophie


Viestien lukumäärä : 80
Join date : 16.10.2009

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 6 I_icon_minitime8/2/2011, 16:56

MIKAYLA
Potkaisen kaatunutta kirjahyllyäni tuskastuneena. Se kolisee uudestaan. Kiroan mielessäni ja menen sitten nojatuoliini. Onneksi se ei sentään ollut kasattava!
Käperryn nojatuoliin ja kiedon viltin ympärilleni. En ehkä pidä yksin asumisesta. Se ei tunnu.. hauskalta, jos niin voi sanoa. Minun pitäisi varmaan hankkia koira tai jotain, mutta en ole varma onko minulla aikaa koiralle opiskelujen lomassa.
Toisaalta, oikiksessa ei kyllä hirveästi tarvitse koululla käydä, mutta se tarkoittaa enemmän kotona tehtyjä tehtäviä. Enkä haluaisi että koira kärsisi siitä.
Alan haaveilla pienestä pörröisestä lapinkoirasta ja siitä miksi nimeäisin sen.


//tarkotin siis lähinnä sitä että kun tää ärsyttävä paikka sensuroi laimeimmatkin kirosanat.. : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Shyren
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Shyren


Viestien lukumäärä : 345
Join date : 17.09.2010
Paikkakunta : Hevonkuusi

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 6 I_icon_minitime8/2/2011, 18:53

// Aa, okkei Smile Mä ku ajattelin että mun säännöissä oli jotain vikaa Embarassed


ALYSSA~

"Pitäiskö mennä kattomaan ettei ketään tässä talossa oo sattunu. Vaik eihän se meiän asia sinänsä oo, mutta mä vaan huolestun tosi helposti" selitän pojalle ja punastun sitten rajusti, koska tajuan että kysymykseni tai ehdotukseni kieltämättä kuulostaa melko typerältä.
Takaisin alkuun Siirry alas
KeSäKuKkA
It´s cute how u think I´m listening ~
It´s cute how u think I´m listening ~
KeSäKuKkA


Viestien lukumäärä : 222
Join date : 21.09.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : enkerro:DD

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 6 I_icon_minitime8/2/2011, 18:59

CHRIS
"Mennään vain." Vastaan tytön kysymykseen ja kävelen ovelle. "Iina ei tule mukaan." Sanon koiralle, kun se nousee ja on tulossa luokseni.

IINA
Istahdan takaisin lattialle ja jään siihen töljöttämään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shyren
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Shyren


Viestien lukumäärä : 345
Join date : 17.09.2010
Paikkakunta : Hevonkuusi

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 6 I_icon_minitime8/2/2011, 19:16

ALYSSA~

Hymyilen hieman ja hymähdän sitten, seuraten poikaa ja sujauttaen kengät jalkaani. Hyvä etten ollut ihan ainoa joka halusi käydä ulkona katsomassa mitä kävi.
Tai saattoihan se toki johtua siitäkin että Chris halusi jotain tekemistä, ettemme seisoskelisi vain tyhjän pantteina.
Takaisin alkuun Siirry alas
KeSäKuKkA
It´s cute how u think I´m listening ~
It´s cute how u think I´m listening ~
KeSäKuKkA


Viestien lukumäärä : 222
Join date : 21.09.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : enkerro:DD

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 6 I_icon_minitime8/2/2011, 19:26

CHRIS
Sujautan kengät jalkaani ja avaan oven. Odotan että Alyssa menisi ensin ulos.

IINA
Istun lattialla ja katson muiden menoa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shyren
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Shyren


Viestien lukumäärä : 345
Join date : 17.09.2010
Paikkakunta : Hevonkuusi

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 6 I_icon_minitime8/2/2011, 19:31

ALYSSA~

Huomaan että minun pitäisi ilmeisesti mennä ensimmäisenä ulos, joten kipittelen sinne kilttinä tyttönä ja huitaisen jälleen vaaleita hiuksiani pois kasvoilta.
Ulkona tuulee pikkuisen, mutta ei onneksi liikaa ja tajuan jostakin syystä vasta nyt, että alkaa oikeastaan olla ilta. Oikeammin iltapäivä, koska kello on noin 16. Odottelen että Chris tulisi ulos, ja ilmeisesti Iina jos pojan oli koiransa tarkoitus ottaa mukaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sophie
The day that never comes ~
The day that never comes ~
Sophie


Viestien lukumäärä : 80
Join date : 16.10.2009

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 6 I_icon_minitime8/2/2011, 21:15

MIKAYLA
Nousen ylös ja päätän antaa kirjahyllylle vielä yhden mahdollisuuden. Sen jälkeen jätän sen romukasaksi nurkkaansa ja pokaan miehen sitä kokoamaan. Tai sitten en.
Kyykistyn lattialle hyllyn viereen ja asettelen paloja vierekkäin. Taivutan itseäni sitten hieman taaksepäin ja kurottelen ruuvi- ja pulttipussia kauempaa. Tönäisen ilmeisesti polvellani vahingossa levyjä, ja ne rysähtävät varpaideni päälle.
"Ai saatana!" huudan ja kaadun pyllylleni lattialle. Potkaisen isointa levyä kipeällä jalallani. Minua sattuu vielä enemmän. Great. Nyt todellakin aion pokata jonkun miehen hyllyjäni kokoamaan! ajattelen ja kiroan vielä kipeitä varpaitani.
Takaisin alkuun Siirry alas
KeSäKuKkA
It´s cute how u think I´m listening ~
It´s cute how u think I´m listening ~
KeSäKuKkA


Viestien lukumäärä : 222
Join date : 21.09.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : enkerro:DD

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 6 I_icon_minitime11/2/2011, 16:03

CHRIS
Menen ulos ja otan Iinan mukaan.

IINA
Riemastun, kun pääsen ulos. Lähden kipittelemään pitkin käytävää, suunnilleen joka suuntaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shyren
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Shyren


Viestien lukumäärä : 345
Join date : 17.09.2010
Paikkakunta : Hevonkuusi

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 6 I_icon_minitime12/2/2011, 15:34

ALYSSA~

Katselen hieman hymyillen koiran perään joka ravaa ympäriinsä. Mietin mistä ääni oli tullut, jos oikein osaan kuuloni perusteella suunnistaa niin eräältä ovelta jonka luokse kävelen. Tai siis sitä kohti, pysähdyn ja jään jälleen odottamaan nyt jo ulkona olevaa herraa, Chrisiä.
Vilkaisen taivaalle ja hymähdän itsekseni.



/ Joo siis en tiiä asuuko toi Mikayla ylä- vai alakerrassa... Eli?
Takaisin alkuun Siirry alas
KeSäKuKkA
It´s cute how u think I´m listening ~
It´s cute how u think I´m listening ~
KeSäKuKkA


Viestien lukumäärä : 222
Join date : 21.09.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : enkerro:DD

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 6 I_icon_minitime13/2/2011, 09:28

CHRIS
Kävelen Alyssan luo. "Onkohan tämä oikea kämppä?" sanon ja yritän kuulostella, kuuluuko ääntä uudestaan.

IINA
Pysähdyn ja katson omistajaani ja tyttöön. Sitten jatkan juoksemista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sophie
The day that never comes ~
The day that never comes ~
Sophie


Viestien lukumäärä : 80
Join date : 16.10.2009

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 6 I_icon_minitime13/2/2011, 11:55

// Mickey asuu yläkerrassa (:

MIKAYLA
Istun vieläkin maassa enkä jaksa edes vaivautua nousemaan ylös. Tunnustelen varpaitani hellästi sormillani, ja pienikin painallus sattuu. Olen varmaan osunut mahtavalla tuurillani suoraan hermoon. Olen muutenkin ihan onneton kaiken tällaisen suhteen. Minun pitää varmaan soittaa isä kokoamaan hyllyjä ja muita kalusteitani.
Tai sitten voisin pyytää sen söpön pojan alakerrasta, ajattelen ja yritän hymyillä kivun lomasta. Hymyni tuntuu enemmänkin irvistykseltä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shyren
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Shyren


Viestien lukumäärä : 345
Join date : 17.09.2010
Paikkakunta : Hevonkuusi

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 6 I_icon_minitime13/2/2011, 12:33

ALYSSA~

"Toivotaan" vastaan ja koputan oveen melko hellästi ja jään sitten odottamaan. Vatsassani lentelee pikkuisen perhosia koska jännitän oikeastaan sitä onko tämä edes oikea talo.
Sipaisen vaaleita hiuksiani jälleen kasvoiltani ja koputan kerran uudelleen. Hieman voimakkaammin tällä kertaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sophie
The day that never comes ~
The day that never comes ~
Sophie


Viestien lukumäärä : 80
Join date : 16.10.2009

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 6 I_icon_minitime13/2/2011, 14:06

MIKAYLA
Kuulen ovelta koputuksen ja nousen varovasti seisomaan. Varvastani tykyttää yhä kivusta. Nilkutan ovelle ja vilkaisen oven silmästä käytävälle. Käytävällä seisoo harteikas poika ja hänen rinnallaan pienen näköinen tyttö. Suin hieman hiuksiani nätimmin ja suoristan villatakkini. Siirrän uggini pois oven edestä ja avaan oven varovasti raolleen. Kolhaisen sillä vahingossa hieman varvastani ja puren kieltäni etten kiroaisi taas ääneen.
"Moi", sanon hieman kysyvästi oven edessä seisoville nuorille.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shyren
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Shyren


Viestien lukumäärä : 345
Join date : 17.09.2010
Paikkakunta : Hevonkuusi

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 6 I_icon_minitime13/2/2011, 15:39

ALYSSA~

Hämmennyn hetkeksi ja kelaan äkkiä päässäni mitä minä sanoisin tytön kysyvään tervehdykseen.
"Moi. Tota me kuultiin jotain melua ja mietittiin että ei kai ketään ole sattunut. Ja tuliko se täältä?" selitän pikaisesti, punastun hieman ja yritän sitten rauhoitella itseäni. En halua että naapurini pitäisivät minu tunkeilevena.
Sen takia toivon myös etten vaikuta näin liian kiinnostuneelta asioista.
Takaisin alkuun Siirry alas
KeSäKuKkA
It´s cute how u think I´m listening ~
It´s cute how u think I´m listening ~
KeSäKuKkA


Viestien lukumäärä : 222
Join date : 21.09.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : enkerro:DD

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 6 I_icon_minitime13/2/2011, 17:37

CHRIS
"Moi!" sanon tytölle. Seison vähän sivummalla ja odotan että hän vastaisi, onko tämä oikea paikka.

IINA
Tulen omistajani vierelle, joka nappaa kaulapannastani kiinni. Yritän päästä otteesta ja päästä uuden tytön luo.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sophie
The day that never comes ~
The day that never comes ~
Sophie


Viestien lukumäärä : 80
Join date : 16.10.2009

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 6 I_icon_minitime13/2/2011, 17:52

MIKAYLA
Tunnen poskiani kuumottavan ja alan näpertää käsikorujani.
"Joo tuli", mutisen. Kiva. Herätin koko talon.
"Mä tota.." Vilkaisen taakseni ja näen olohuoneessa odottavan kirjahyllyn. "Mä kasasin huonekaluja", vastaan ja puren huultani. Hä-vet-tää.
"Tai siis mä yritin", täsmennän vielä ja yritän vähän hymyillä. Tunnen ettei hymy oikein tule, sillä minua hävettää niin paljon. Ilmeeni näyttää varmasti täysin mielipuoliselta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shyren
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Shyren


Viestien lukumäärä : 345
Join date : 17.09.2010
Paikkakunta : Hevonkuusi

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 6 I_icon_minitime17/2/2011, 16:40

ALYSSA~

Huomaan hieman tytön nolostusta, mutta päätän olla sanomatta mitään. Totta kai tuossa tilanteessa, minäkin olisin varmaan aivan häpeissäni.
"No tota, tartteetko apua? Mä oon ainakin koonnu tavaroita enneki..." mutisen siten että ääneni kuitenkin kuuluu, toivottavasti tarpeeksi selvästi. Itseänikin nolottaa pikkuisen, tai varmaankin enemmän jännittää koska en tiedä miten naapuri suhtautuisi avuntarjoukseeni.
Takaisin alkuun Siirry alas
KeSäKuKkA
It´s cute how u think I´m listening ~
It´s cute how u think I´m listening ~
KeSäKuKkA


Viestien lukumäärä : 222
Join date : 21.09.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : enkerro:DD

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 6 I_icon_minitime18/2/2011, 17:49

CHRIS
Seison hieman sivussa. "Mäki voin auttaa..." sanon.

IINA
Yritän rimpuilla irti omistajani otteesta, mutta turhaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sophie
The day that never comes ~
The day that never comes ~
Sophie


Viestien lukumäärä : 80
Join date : 16.10.2009

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 6 I_icon_minitime21/2/2011, 14:54

MIKAYLA
"No joo, se ois ihan kiva", vastaan tytölle ja yritän vieläkin hymyillä. Avaan ovea enemmän ja siirryn syrjään päästääkseni kaksi nuorta sisälle.
Sitten kiroan päässäni sitä, etten ole siivonnut kämppääni. Kämppäni on vieläkin ihan hujan hajan. Mutta kai se on ymmärrettävää, kun on vasta muuttanut uuteen kämppään.
Takaisin alkuun Siirry alas
KeSäKuKkA
It´s cute how u think I´m listening ~
It´s cute how u think I´m listening ~
KeSäKuKkA


Viestien lukumäärä : 222
Join date : 21.09.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : enkerro:DD

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 6 I_icon_minitime22/2/2011, 15:43

CHRIS
"Mä käyn viemässä Iinan kotiin.." sanon tytöille ja raahaan koiran kämppääni.

IINA
Yritän päästä irto omistajani otteesta riuhtomalla, mutta ei onnistu.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shyren
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Shyren


Viestien lukumäärä : 345
Join date : 17.09.2010
Paikkakunta : Hevonkuusi

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 6 I_icon_minitime23/2/2011, 15:37

ALYSSA~

Hymyilen ja astun tytön asuntoon. Vilkaisen pikaisesti taloa ympärilläni ja huomaan että ei se paljoa pahempi ole kuin oma taloni. Otan jälleen kengät jalastani ja huomaan myös että talo on hyvin samankaltainen kuin omani, kai ne kaikki ovat kun ovat opiskelijakämppiä.
Takaisin alkuun Siirry alas
KeSäKuKkA
It´s cute how u think I´m listening ~
It´s cute how u think I´m listening ~
KeSäKuKkA


Viestien lukumäärä : 222
Join date : 21.09.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : enkerro:DD

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 6 I_icon_minitime24/2/2011, 19:14

CHRIS
Avaan kämppäni oven ja työnnän koiran sisälle. Lukitsen sen sitten sinne.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sophie
The day that never comes ~
The day that never comes ~
Sophie


Viestien lukumäärä : 80
Join date : 16.10.2009

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 6 I_icon_minitime24/2/2011, 22:17

MIKAYLA
Jätän oven raolleen pojalle ja seuraan sitten tyttöä sisemmälle taloon. Tajuan sitten, etten tiedä kummankaan nimeä.
"Mä oon Mikayla", sanon tytön selälle hennolla äänellä ja näperrän taas monia käsikorujani. En tiedä mitä sanoa, joten olen hiljaa,
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 6 I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Opiskelijakämppä, rp.
Takaisin alkuun 
Sivu 6 / 7Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
WhyBBer - roolipelifoorumi :: Roolipelit. :: Kimppakämppä.-
Siirry: