WhyBBer - roolipelifoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

WhyBBer - roolipelifoorumi

WhyBBer on suomalainen roolipelifoorumi, jonka tavoitteena on olla mahdollisimman aktiivinen.
 
PääsivuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Hyvää yötä (oneshot)

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
TETSU
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
TETSU


Viestien lukumäärä : 131
Join date : 28.05.2010

Hyvää yötä (oneshot) Empty
ViestiAihe: Hyvää yötä (oneshot)   Hyvää yötä (oneshot) I_icon_minitime19/9/2010, 18:18

Joo tälläi surkee. Ei kannata lukee. 8D



Katselin, kuinka puristit ruskeaa, nahkakäsilaukkuasi rystyset valkeina ja väläytit punatuilla huulillasi minulle tekohymyn. Kavahdit taaksepäin, kun en vastannutkaan hymyysi. Olit kai tottunut siihen, että sinulle hymyiltiin, että sinulle ei koskaan laitettu vastaan.

Kuvittelit varmasti olevasi oikein kaunis; kyllähän sinä miehet sait edestäsi lakoamaan, mutten ymmärtänyt miksi. Kuka järkevä ihminen suostuisi katselemaan sinun botoksista turvonneita huuliasi, tekoripsiäsi, tekokynsiäsi, tekorusketustasi, silikoonirintojasi, ylivärjättyjä huonokuntoisia hiuksiasi... Olin jo alkanut ajatella, että joku oli rakentanut sinut Kiinassa ja lähettänyt tänne - siksi välillä, kun nukuit, tarkastin niskasi, josko siellä lukisi kohokirjaimilla "Made in China".

Niin, sinä olit äitini. Se, joka synnytti ja kasvatti minut. Olit huono äiti - et koskaan pitänyt minusta sen kummoisempaa huolta, häärit vain jossain ties kenen kanssa. Opin laittamaan ruokani ja lukemaan iltasatuni itse. Tulit kotiin aina viinalta haisten, ja tiesin varautua raivokohtauksiisi, sillä viina teki sinusta arvaamattoman. Piilouduin sänkyni alle vapisten, kun kuulin piikkikorkokenkiesi terävän äänen kaikuvan lattiasta. Olisi ehkä ollut parempi, että minulla olisi ollut isä - mutta ethän itsekään tiennyt, kenen kanssa olit minut saanut. Olin vahinkolapsi, minua ei kaivattaisi. Niin sinä ainakin sanoit minulle.

Olin alkanut ymmärtää sinua ja käytöstäsi. Ei sinusta ollut äidiksi, et sinä osannut ajatella niin kuin muut äidit. Tutustuin muutamaan ihmiseen, joiden luona oleilin suuren osan päivistäni. Heillä opin tietämään, millainen todellinen ja hyvä äiti on. Heidän äitinsä olivat huolehtivaisia, eivätkä heidän äitinsä koskaan huutaneet lapsilleen.

Nyt, kun olin tarpeeksi vanha muuttamaan omilleni, et olisikaan halunnut luopua minusta. Olit varmaankin elätellyt toiveita siitä, että olisin jäänyt asumaan luoksesi vielä pitkäksi aikaa, niin että olisin voinut elättää sinua. Mutta ei, en kestäisi luonasi niin kauaa.

Hymyilin, kun painoin autoni kaasupoljinta. Hymyilin, koska pääsisin viimein muuttamaan omaan talooni ja saisin omaa rauhaa. Vilkaisin pikaisesti sivupeilistä sinua, mutta se osoittautui virheeksi. Näin sinut, mutten ehtinyt edes huomata sitä kuorma-autoa, joka minuun suurella vauhdilla törmäsi. Viimeisenä muistan vain sen, kuinka näin sinut laittamassa essu päälläsi ruokaa kun olin lapsi.

Näppäilit sormet täristen ja kohmeessa numeron 112 ja pian hälytysautojen kimeät äänet alkoivat soida. Kun minut oli viimein saatu sen audoksi kutsutun romukasan sisältä ulos ja laitettua paareille, kyykistyit viereeni ja painoit suukon poskelleni. "Hyvää yötä, rakkaani".
Takaisin alkuun Siirry alas
Angole
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Angole


Viestien lukumäärä : 12
Join date : 18.09.2010

Hyvää yötä (oneshot) Empty
ViestiAihe: Vs: Hyvää yötä (oneshot)   Hyvää yötä (oneshot) I_icon_minitime20/9/2010, 19:46

ö__ö Miks mun alitajunta sanoo Deja Vu.. No mut ihan ok. :3
Takaisin alkuun Siirry alas
BanBa
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
BanBa


Viestien lukumäärä : 103
Join date : 23.05.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Espoo

Hyvää yötä (oneshot) Empty
ViestiAihe: Vs: Hyvää yötä (oneshot)   Hyvää yötä (oneshot) I_icon_minitime24/9/2010, 20:33

Angole kirjoitti:
ö__ö Miks mun alitajunta sanoo Deja Vu.. No mut ihan ok. :3

Mulla on sama ongelma >___<
Mut tää on hyvä, kai ne äidit kuitenki välittää kakruistaan x)
En mä mtn. kirjotusvirheit huomannu, tosin voi oll siks kosk oon iskällä j tää kone vetelee viimeisiän ;OO
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Hyvää yötä (oneshot) Empty
ViestiAihe: Vs: Hyvää yötä (oneshot)   Hyvää yötä (oneshot) I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Hyvää yötä (oneshot)
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» OneShot: Miro
» OneShot(?) - Hyvästi + muuta

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
WhyBBer - roolipelifoorumi :: Muuta. :: Paradox - Interesting stories.-
Siirry: