WhyBBer - roolipelifoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

WhyBBer - roolipelifoorumi

WhyBBer on suomalainen roolipelifoorumi, jonka tavoitteena on olla mahdollisimman aktiivinen.
 
PääsivuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Opiskelijakämppä, rp.

Siirry alas 
+6
Differentasi
KeSäKuKkA
Sophie
Maria<3
Cromy
Shyren
10 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
KirjoittajaViesti
KeSäKuKkA
It´s cute how u think I´m listening ~
It´s cute how u think I´m listening ~
KeSäKuKkA


Viestien lukumäärä : 222
Join date : 21.09.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : enkerro:DD

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 5 I_icon_minitime30/1/2011, 12:29

IINA
Haistan ihanan herkun tuoksun, joten murtaudun omistajani läpi, kun sopiva hetki koittaa ja rupean pyörimään tytön ympärillä, iloisesti häntää heilutellen.

CHRIS
"Iina! Takaisin sisälle." Yritän komentaa koiraa takaisin sisälle, mutta se rupeaa itsepäiseksi, eikä edes vilkaise suuntaani. Menen koiran luo ja vedän sen takaisin sisälle.
"Sori toi. Se on aika villi. Et kai oo allerginen koirille?" kysyn, kun saan koiran sisälle ja oven kiinni.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shyren
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Shyren


Viestien lukumäärä : 345
Join date : 17.09.2010
Paikkakunta : Hevonkuusi

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 5 I_icon_minitime30/1/2011, 12:35

ALYSSA~

"Ei mitään ja en oo. Mä rakastan eläimiä" vastaan nyt jo hieman luontevammin ja hymyillen edelleen. Siirrän katseeni sisään vedetystä koirasta poikaan, oho en edes tiedä hänen nimeään.
"Mä oon muuten Alyssa" esittelen itseni.
Takaisin alkuun Siirry alas
KeSäKuKkA
It´s cute how u think I´m listening ~
It´s cute how u think I´m listening ~
KeSäKuKkA


Viestien lukumäärä : 222
Join date : 21.09.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : enkerro:DD

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 5 I_icon_minitime30/1/2011, 17:48

CHRIS
"Kiva nimi. Mä oon Chris ja toi on Iina." Osoitan sormellani sisällä olevaan koiraan. "Haluutko tulla sisälle?" Kysyn, kun tajuan, että seisomme käytävällä.

IINA
Hypin ovea vasten ja vingun, koska haluan pihalle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shyren
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Shyren


Viestien lukumäärä : 345
Join date : 17.09.2010
Paikkakunta : Hevonkuusi

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 5 I_icon_minitime30/1/2011, 19:53

ALYSSA~

"Voisinhan mä varmaan tullakkin" vastaan pojalle helpottuneena kun hän pyysi minut sisälle, ettei minun pitäisi siinä ulkona seisoskella vaivaantuneena.
"Niin ja kun mä toin näitä pullia niin otatko vai laskenko johonkin?" kysäisen samalla ja nyökkään käsissäni olevaa pullakoria kohti. Uhh, en näytä ollenkaan edustuskelpoiselta tänään mutta minkäs minä itselleni voin, hihii.
Takaisin alkuun Siirry alas
Cromy
[Admin] Flying in the sky ~
[Admin] Flying in the sky ~
Cromy


Viestien lukumäärä : 745
Join date : 13.10.2009
Ikä : 26
Paikkakunta : Krypton.

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 5 I_icon_minitime30/1/2011, 19:58

✖ CAMERON ✖

"Juuh, mee vaan" Sanon ja hymyilen tytölle. Hieraisen niskaani ja katson kuinka Mikayla tekee lähtöään.

✖ SONIA ✖

"Juuh, moikka" Sanon Mikaylalle hymyillen. Ehkäpä noista kahdesta tulisi mainio pari. Heh. Cam kyllä tappaisi mut jos tietäisi mitä mä suunnittelen. Virnistän pienesti ja huomaamattomasti. "Hei Cam" aloitan. "Tuolla olis sitä kahvia" sanon ja lähden itse jonnekkin olohuoneeseen.


Viimeinen muokkaaja, Cromy pvm 30/1/2011, 23:43, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Sophie
The day that never comes ~
The day that never comes ~
Sophie


Viestien lukumäärä : 80
Join date : 16.10.2009

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 5 I_icon_minitime30/1/2011, 21:29

MIKAYLA
"Moimoi", sanon sisaruksille ja hymyilen pienesti. Heilautan kättäni hyvästiksi samalla kun siirryn terassille. Suljen terassin oven perässäni ja katson sitten terassille.
Pahvilaatikot ovat aika mössöä. Great, ajattelen ja kumarrun kaapimaan sateen jäljiltä märästä terassista pahvilaatikon jämiä. Pahvilaatikot ovat kastuneet, joten minulla menee hetki niitten ylössaamiseen. Päätän viedä ne heti pahvikeräykseen matkallani omaan kämppääni.
Takaisin alkuun Siirry alas
KeSäKuKkA
It´s cute how u think I´m listening ~
It´s cute how u think I´m listening ~
KeSäKuKkA


Viestien lukumäärä : 222
Join date : 21.09.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : enkerro:DD

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 5 I_icon_minitime1/2/2011, 19:01

CHRIS
"Aijjoo, Voin mä ne ottaa." Sanon ja otan pullakorin vastaan. Avaan oven ja kantelen toisella kädellä pullia ja toisella kädellä yritän pitää Iinaa poissa ovelta. "Tuu vaan sisään."
Takaisin alkuun Siirry alas
Shyren
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Shyren


Viestien lukumäärä : 345
Join date : 17.09.2010
Paikkakunta : Hevonkuusi

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 5 I_icon_minitime1/2/2011, 19:45

ALYSSA~

Astun pojan ohi sisään ja teen toki perinteisen katsaukseni taloon, no siis siihen osaan joka siitä nyt näkyy. Siirryn myös ahtaassa käytävässä lähelle seinää että poika, tai siis Chris pääsisi ohitseni silllä välin kun minä ottaisin sitten kenkäni vaikka pois.
Takaisin alkuun Siirry alas
KeSäKuKkA
It´s cute how u think I´m listening ~
It´s cute how u think I´m listening ~
KeSäKuKkA


Viestien lukumäärä : 222
Join date : 21.09.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : enkerro:DD

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 5 I_icon_minitime2/2/2011, 16:19

CHRIS
"Iina, rauhoitu!" sanon koiralle ja kävelen keittiöön. Jätän pullat pöydälle ja palaan takaisin eteiseen. "Haluaisitko jotain?" kysyn tytöltä.

IINA
Istun paikallani ja tarkkailen tyttöä. Haluaisin juosta hänen luokseen, mutten juokse, koska omistja kielsi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shyren
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Shyren


Viestien lukumäärä : 345
Join date : 17.09.2010
Paikkakunta : Hevonkuusi

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 5 I_icon_minitime2/2/2011, 16:23

ALYSSA~

"En mä varmaan mitään tarvii" vastaan ja kiusaantunut olo valtaa minut jälleen, syytä en edelleenkään tiedä. Voisikohan olla sitten sitä etten vain osaa olla luontevasti vieraiden seurassa, tai jotakin sinne päin.
Takaisin alkuun Siirry alas
KeSäKuKkA
It´s cute how u think I´m listening ~
It´s cute how u think I´m listening ~
KeSäKuKkA


Viestien lukumäärä : 222
Join date : 21.09.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : enkerro:DD

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 5 I_icon_minitime2/2/2011, 16:32

CHRIS
"Okei." Sanon ja kiusaannun hieman hiljaisuudesta. "Haluisiks tehä jotain?" kysyn, ennen kuin edes ajattelen. #Tyhmä!# ajattelen.

IINA
Nousen ja lähden kipittämään tytön luo. Heiluttelen häntää ilosesti ja läähätän.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shyren
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Shyren


Viestien lukumäärä : 345
Join date : 17.09.2010
Paikkakunta : Hevonkuusi

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 5 I_icon_minitime2/2/2011, 16:41

ALYSSA~

Sujautan näin alkajaisiksi kengät pois jaloistani ja silitän sitten mietteissäni koiraa, voisihan sitä jotakin tehdä.
"Jaa'a, no sanoppa mitä tehtäisiin sitten. Kyllä se nimittäin mulle sopii" vastaan lopulta pojan, siis jälleen kerran muistutan itseäni, Chrisin kysymykseen.
Takaisin alkuun Siirry alas
KeSäKuKkA
It´s cute how u think I´m listening ~
It´s cute how u think I´m listening ~
KeSäKuKkA


Viestien lukumäärä : 222
Join date : 21.09.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : enkerro:DD

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 5 I_icon_minitime2/2/2011, 17:11

CHRIS
"Hmm... Mitä sä haluisit tehä?" Kysyn, kun en keksi mitään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shyren
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Shyren


Viestien lukumäärä : 345
Join date : 17.09.2010
Paikkakunta : Hevonkuusi

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 5 I_icon_minitime2/2/2011, 18:07

ALYSSA~

Pienet aivoni alkavat lyödä äkkiä tyhjää kun tajuan että minun pitäisi keksiä jotakin tekemistä, apua en mä ole ikinä ollut hyvä keksimään mitään. Totatota, nyt justko pitäisi keksiä mitä tehdä, pistipä poika aika vaikean heti tähän alkuun.
Haron hieman lyhyitä hiuksiani takaata, laskien katseeni lattiaan ja mietiskellen, apuva!
Takaisin alkuun Siirry alas
KeSäKuKkA
It´s cute how u think I´m listening ~
It´s cute how u think I´m listening ~
KeSäKuKkA


Viestien lukumäärä : 222
Join date : 21.09.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : enkerro:DD

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 5 I_icon_minitime3/2/2011, 17:49

CHRIS
Katselen itsekkin lattiaa ja yritän miettiä jotain tekemistä. #Keksi nut typerys jotain!# Komenna itseäni, muttei se kyllä paljoon auttanut.
Takaisin alkuun Siirry alas
Differentasi
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Differentasi


Viestien lukumäärä : 30
Join date : 18.09.2010
Paikkakunta : Joku niistä Suomen paikkakunnista

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 5 I_icon_minitime3/2/2011, 19:25

Dea#

Mietin jotain jota voisin tehdä, mielessäni pyörii monia vaihtoehtoja kuten leipominen, datailu, lukeminen, tv'n johtojen kiinni pistäminen, karkin syönti ja tutustuminen naapureihin. Valitsen lukemisen, joten otan pieneltä hyllyltä taru sormusten herrasta-kirjan ja istun nojatuolille lukemaan sitä.

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 5 Miu-miu-eyeglasses
Takaisin alkuun Siirry alas
Sophie
The day that never comes ~
The day that never comes ~
Sophie


Viestien lukumäärä : 80
Join date : 16.10.2009

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 5 I_icon_minitime3/2/2011, 19:42

MIKAYLA
Kipsutan vetelät pahvilaatikot kädessäni pahvinkeräykseen ja jätän pahvilaatikot sinne. Kolistelen sitten takaisin rappukäytävään ja sitä kautta kämppääni. Lukitsen kämppäni oven perässäni kiinni ja riisun kenkäni. Mietin hetken mitä tekisin. Sitten päätän koota valkoisen, yksinkertaisen kirjahyllyni.
Avaan kirjahyllyn pahvilaatikon ja vedän osat ulos. Lattialle tippuu kilisten myös ruuvipussi sekä kokousohjeet. Istahdan maahan, levitän jalkani haralleen ja avaan ohjeet jalkojeni väliin.
"Perus IKEA-ohjeet", mutisen kun alan katsella paperinivaskaa. "Pultti B palaan Q, palaan Q kiinni pultilla F pala S", mutisen taas ja vaikeroin ääneen. IKEA-Mickey- sanakirja olisi nyt tarpeen.
Takaisin alkuun Siirry alas
KeSäKuKkA
It´s cute how u think I´m listening ~
It´s cute how u think I´m listening ~
KeSäKuKkA


Viestien lukumäärä : 222
Join date : 21.09.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : enkerro:DD

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 5 I_icon_minitime4/2/2011, 14:44

IINA
Katselen tyttöä ja istahdan maahan hänen jalkojensa juureen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shyren
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Shyren


Viestien lukumäärä : 345
Join date : 17.09.2010
Paikkakunta : Hevonkuusi

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 5 I_icon_minitime4/2/2011, 15:43

ALYSSA~

Silitän kädelläni koiran päälakea, samalla kun mietin. Miksi tämä on minulle aina yhtä vaikeaa.
"Mun on pakko sanoa, että mä en kyllä keksi yhtään mitään" sanon sitten pojalle ja hymyilen hieman anteeksipyytävä ilme kasvoillani.
Takaisin alkuun Siirry alas
Differentasi
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Differentasi


Viestien lukumäärä : 30
Join date : 18.09.2010
Paikkakunta : Joku niistä Suomen paikkakunnista

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 5 I_icon_minitime5/2/2011, 09:33

Dea#

Luen kirjaa oikeasti varmaan viidettä kertaa, mutta se on silti aina yhtö mukavaa luettavaa. Luen kirjaa jonkin matkaa eteenpäin kunnes päätän tehdä jotai syötävää.



Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 5 Miu-miu-eyeglasses


+ Juu lyhyt tuli koska pitää mennä bounce
Takaisin alkuun Siirry alas
dinosaur
New here ~
New here ~
dinosaur


Viestien lukumäärä : 6
Join date : 05.02.2011

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 5 I_icon_minitime6/2/2011, 18:00

Miähellä tulisiin, jos täälä on viälä elämää ? Noi monet ropet näytti aika kuolleilta s;


LOMAKE
Nimi: Ashton William Greyes
Lempinimi: Ash
Ikä: 19, ammattikorkeessa elokuva-alalla opiskellaan
U-näkö: Ashton on 176 senttimetrinen ruumiinrakenteeltaan normaali ja hyvän ryhdin omavaa nuorimies. Lihastakin hieman paidan alta löytyy vaikka urheilua herra ei nykyään enään pahemmin harrasta, vaan juokseminen on korvattu alkoholilla ja tupakalla. Ash omistaa parin tummanruskeita silmiä sekä pörröiset silmien värin kanssa yhteen sopivat hiukset. Ashtonin portugalilaiselta äidiltä mies on perinyt kasvonpiirteensä sekä sopivasti ruskettuneen ihonsa. Mies on myös melko tarkka vaatetuksestaan ja yleensä tuon päältä löytyy rentoja, mutta tyylikkäitä vaatteita.

Luonne: Ashton on hyvin ulospäinsuuntautunut persoona, eikä vieraille ihmisille jutteleminen tuota vaikeuksia. Omista asioistakin pystytään puhumaan melko avoimesti ja välillä mennäänkin ehkä paljastamaan vähän liikaa. Mies omistaa myös hyvän huumorintajun, vaikka herra itse onkin aivan surkea vitsien kertoja. Miehen pinna ei ole mikään pisin ja välillä suututaankin aivan turhanpäiväsistä asioista. Myös mykkäkoulut ovat tuttuja. Kaikenkaikkiaan Ashton on kuitenkin hyvin lyhytvihainen, mikä välillä harmittaakin herraa itseään.

Muuta:
# Tupakkaa kuluu nykyään lähes aski päivässä
# Pulloonkin tartutaan jos tilaisuus löytyy
# Onneksi Ash omistaa kuitenkin hyvän viinapään
# Näytteleminen on lähellä sydäntä
# Kuten myös elokuvat, varsinkin kauhu


Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 5 11653146 Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 5 67355885 Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 5 94420379

pfft, sori tää lyhkäsyys. D:
Takaisin alkuun Siirry alas
KeSäKuKkA
It´s cute how u think I´m listening ~
It´s cute how u think I´m listening ~
KeSäKuKkA


Viestien lukumäärä : 222
Join date : 21.09.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : enkerro:DD

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 5 I_icon_minitime7/2/2011, 09:52

CHRIS
"En mäkään kyl keksi mitään." Sanon ja vastaan tytön ilmeeseen pienellä leikkimielisellä virnistyksellä.

IINA
Istuskelen tytön jaloissa ja olen siliteltävänä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shyren
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Shyren


Viestien lukumäärä : 345
Join date : 17.09.2010
Paikkakunta : Hevonkuusi

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 5 I_icon_minitime7/2/2011, 19:12

/ Kiitoskiitoskiitos Smile) Eli siis pääset mukaan, elämää on. Vähän hitaanpuoleisesti tänne aina välillä roolipelataan, mutta jos nyt saataisiin hieman aktiivisuutta.
Siis en syyllistä yhtäkään roolipelaajaa, mä taidan olla osasyyllinen Huh.



ALYSSA~

Naurahdan melkein tahattomasti ja siirran vaaleita hiuksiani pois kasvoilta, tai niitä jotka yltävät. Vilautan vielä pienen hymyn ja sitten huokaisen, jatkaen kuitenkin koiran silittämistä. Miksiköhän minä aina pilaan kaikki hyvät jutut, hih.
Takaisin alkuun Siirry alas
dinosaur
New here ~
New here ~
dinosaur


Viestien lukumäärä : 6
Join date : 05.02.2011

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 5 I_icon_minitime7/2/2011, 19:34

/ guud:>


ASHTON
Tuijotan ajatuksissani pienessä kasarissa ylitse kiehuvaa vettä. Vasta kun vettä roiskahtaa omille näpeille havahdun sähisten kiroillen. Viskaan nuudelikökön kattilaan, josta seuraa taas valtava veden ryöppymys. Ai samperi, että vihasin ruuanlaittoa. Hamuan jostain käteeni haarukan jolla sekoittelen kuumassa vedessä kiehuvia matosia. Yh, kyllä noihinkin alkoi jo pikkuhiljaa kyllästymään kun niitä oli joutunut syömään jo sellaiset pari viikkoa kaiketi. Nuudelit kuitenkin olivat yksi harvoista asioista jota osasin valmistaa ruuaksi, eikä siitäkään selvitty koskaan kunnialla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sophie
The day that never comes ~
The day that never comes ~
Sophie


Viestien lukumäärä : 80
Join date : 16.10.2009

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 5 I_icon_minitime7/2/2011, 20:04

MIKAYLA
Alan koota IKEA-kirjahyllyäni yhteen hitaasti. Irrottelen välillä vääriä osia toisistaan ja laitan jonkun mun palan toisen tilalle. Olen saanut puolet koottua, kun päätän, että nyt on aika nostaa hylly toisin päin. Nosta hyllyn puolikkaani kyljelleen seisomaan. Katselen sitä hetken. Alkaa kuulua narinaa. Katselen hetken enkä ehdi reagoida, kun koko kirjahyllynkuvatus jo kaatuu kasaan. Kuuluu hirrrrrrveä kolina ja edessäni on vain kasa romua.
"Voi hitto", sanon ääneen ja pidättelen itkua. Taidan olla hieman väsynyt.
Naapurit, tulee mieleeni sitten. Toivon, ettei ääni ole kuulunut paperinohuiden seinien läpi yhtä lujaa muualle kuin mitä se omassa kämpässäni kuului.

//miks täällä ei saa kiroilla :<
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 5 I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Opiskelijakämppä, rp.
Takaisin alkuun 
Sivu 5 / 7Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
WhyBBer - roolipelifoorumi :: Roolipelit. :: Kimppakämppä.-
Siirry: