WhyBBer - roolipelifoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

WhyBBer - roolipelifoorumi

WhyBBer on suomalainen roolipelifoorumi, jonka tavoitteena on olla mahdollisimman aktiivinen.
 
PääsivuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Opiskelijakämppä, rp.

Siirry alas 
+6
Differentasi
KeSäKuKkA
Sophie
Maria<3
Cromy
Shyren
10 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
KirjoittajaViesti
Differentasi
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Differentasi


Viestien lukumäärä : 30
Join date : 18.09.2010
Paikkakunta : Joku niistä Suomen paikkakunnista

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 3 I_icon_minitime22/1/2011, 09:17

Dea#

Astun ulos tummanlilasta autostani ja paiskaan oven kiinni. Otan takapenkeiltä 2 täyttä muovipussia ja pistän ne hetkeksi maahan jotta saisin vapaat kädet oven sulkemiseen ja lukitsemiseen. Sen tehtyäni menen sisälle ja pistän kauppakassit pöydälle. En juuri nyt jaksaisi niitä purkaa mutta pitäisihän ne, joten aloitan kauppakassien purkamisen ja pistän toisen tyhjistä muovipusseista roskiksen viereen odottamaan vuoroaan ja toisen pistän roskiksen pussiksi.
"Ai niin, olis voinu ottaa nyt sitä jäätelöä ja nauttia tästä vapaapäivästä" ajattelen ja otan jääkaapin alapuolella olevasta - hyvin pienestä - pakastimesta suklaajäätelön ja suljen pakastimen.
Leikkaan isolla veitsellä jäätelöstä 1/3-osaa. Pistän vielä loput jääkaappiin ja jäätelöpalan lautaselle.

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 3 Miu-miu-eyeglasses

+ Tämäkin asuu niissä alakerroksissa. Mutta Cromyn luokse voit mennä 8 --- D
++ Meinasin kirjoittaa: ja pistän jäätelöpalan laukkuun
Takaisin alkuun Siirry alas
Shyren
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Shyren


Viestien lukumäärä : 345
Join date : 17.09.2010
Paikkakunta : Hevonkuusi

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 3 I_icon_minitime22/1/2011, 12:09

ALYSSA~

Yläkerroksessa asuminen ei välttämättä ole aina unelmaa, mutta silti täällä on ehkä hieman mukavampaa. Vilkuilen ikkunasta koko ajan ulos, sade on lakannut suurimmaksi osaksi.
Voisin tutustua naapureihini, tai tehdä jotakin muuta. Kaupassa pitäisi ainakin käydä ja asuntoehdotkin voisin lukaista uudestaan.
Pintoja saa sisältä muokata, seinille saa asettaa tauluja sun muita, grilliä ei saa olla jos se häiritsee naapureita, remontin ajatkin voisin tarkistaa, kymmenen jälkeen ei saa metelöidä ja niin edelleen... Nousen ylös nojatuolista ja puen jotakin hieman säädyllisempää päälleni, farkut, topin ja puolipitkän 'villapaidan'.
Kun menen pistämään kenkiäni jalkaan, talossani ollut kissa tulee maukumaan ovelle joten päästän sen ulos ja alan pukemaan takkia päälleni. Sitten nappaan pienen laukun mukaani, jossa on auton avaimet, rahat ja kännykkä. Kävelen rauhallisesti autolleni, käynnistän sen ja lähden ajelemaan lähintä kauppaa kohden. Autoni on melko vaale, hopeinen tai jokin, eikä se mikään macho-auto muutenkaan ole.
Päästyäni kaupalle, lukitsen auton ovet painamalla avaimessa olevasta napista ja kävelen sitten kauppaan sisälle.
"Ainakin maitoa, juustoa, riisiä ja tonnikalaa" mutisen itsekseni, nappaan kantokorin ja lähden kiertelemään, huomaten lopulta että koristani löytyy maito, riisi, tonnikala, juustoa, kinkkua, leipää, pizzaa, jäätelöä, vihanneksia ja hedelmiä.
Maksan ne kassalla ja hymyilen sitten itselleni, en joskus osaa lopettaa ostamista. Pian olen taas 'kotona' ja puran tavaroitani jääkaappiin ja kaikkialle keittiössä. Sen jälkeen nappaan pienen palan vanilijajäätelöä, pistän sen kuppiin ja vilkaisen parveketta, kuivan oloinen.
"No jaa.." mietin jälleen ääneen ja hipsin jo hieman kuivahtaneelle parvekkeelleni silti kengät jalassa ja syön siellä jäätelöäni, aurinko kurkkii pikkuisen jo pilvien lomasta ja se saa minut hieman paremmalle tuulelle.


+ Ja minä siis asustelen yläkerroksissa :DD


Viimeinen muokkaaja, Shyren pvm 23/1/2011, 11:45, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Differentasi
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Differentasi


Viestien lukumäärä : 30
Join date : 18.09.2010
Paikkakunta : Joku niistä Suomen paikkakunnista

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 3 I_icon_minitime22/1/2011, 12:43


Nimi: Moon
Ikä: 1½ v.
Ulkonäkö:
Rotu: Belgianpaimenkoira groenendael
Luonne: Riehakas, Luotettava, selviää...
Muuta:
x Vihaa kylpyjä
x Syö kaiken mitä löytää
x Touhottaha
x Rakastaa lapsia

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 3 B


+ Eli Dealla on koira joka oli muuton aikana hänen vanhemmillaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Cromy
[Admin] Flying in the sky ~
[Admin] Flying in the sky ~
Cromy


Viestien lukumäärä : 745
Join date : 13.10.2009
Ikä : 26
Paikkakunta : Krypton.

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 3 I_icon_minitime22/1/2011, 14:48

✖ SONIA ✖

Ajan sen rivitalon pihaan jossa meidän kämppäkin sijaitsee - alakerrassa mutta olis se ihan jännä yläkerrassakin asustella. Koiraa pitää tottakai ajatella koska jos me asuttais yläkerrassa niin sehän varmaan hyppäis parvekkeelta alas. Hm. Sellanen höppänä se aina on ollut ettei siitä koskaan tiedä mitä se seuraavaks tekee. Astun ulos autosta, kuten veljeni ja avaan sitten takakontin. Otan sieltä pari kassia ja lähden niitä kantaen kämppämme ovea kohti. Huomaan siinä alakerran terassilla muutamia taiteltuja pahvilaatikoita. Wtf? Aika yllättäväähän tollanen siis eihän noi tossa olleet kun me lähdettiin. Eipä ilmeisesti noiden tiputtaja tajunnut edes niitä korjata.

✖ CAMERON ✖

Kun Sonia ne pari kassia ottaa niin otan toiset pari ruokakassia. Jep. Neljän kassin edestä ruokaa ja tarvikkeita. Virnistän itsekseni ja lähden sitten siskoni jäljissä kämppämme ovea kohti. Pysähdyn sitten hetkiseksi kun huomaan itsekkin ne taitellut pahvilaatikot siinä ympäri alakerran parveketta. Jatkan matkaani ja huomaan että Soniakin näyttää hieman hämmästyneeltä. Tämä kuitenkin jatkaa myös matkaa ja laskee kassit hetkeksi alas että saa avattua ulko-oven.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sophie
The day that never comes ~
The day that never comes ~
Sophie


Viestien lukumäärä : 80
Join date : 16.10.2009

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 3 I_icon_minitime22/1/2011, 18:20

MIKAYLA
Kerään rohkeuteni alakertaan menoon. Olen hieman ujo uusien ihmisten seurassa ja hermoilen usein turhasta. Tämäkin on varmasti pikku juttu, mutta paisuttelen siitä kuitenkin päässäni ison jutun. Minulla on tapana ylianalysoida.
Kiedon ylisuuren villatakin ympärilleni ja puen uggit jalkaani. Katson itseäni kokovartalopeilistä, joka vielä nojaa vasta seinään. Minulla on harmaat legginssit, valkoinen perustoppi, musta villatakki ja ruskeat uggit. Hiukseni ovat isolla, rennolla nutturalla. Olen varmaan ihan säädyllisen näköinen.
Kävelen alakertaan ja mietin hetken mille ovelle minun pitäisi mennä. Hahmotuskykyni ja suunnistustaitoni ovat NOLLA. Valitsen lopulta oven, joka näyttäisi olevan minun kämppäni alapuolella. Pimpotan ovikelloa hieman hermostuneena.
Takaisin alkuun Siirry alas
Differentasi
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Differentasi


Viestien lukumäärä : 30
Join date : 18.09.2010
Paikkakunta : Joku niistä Suomen paikkakunnista

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 3 I_icon_minitime23/1/2011, 10:36

Dea#

Istahdan nojatuolilleni ja jään hetkeksi ajattelemaan asioita. "Millonkohan ne muuten tuo Moonin?" Ajattelen ääneen ja suljen silmäni ajatellakseni Moonin sirot kasvot. Moon on varmaan tälläkin hetkellä nukkumassa jossain hänen vanhempiensa talon nurkassa. Havahdun siihen että puhelimeni soi. "Hei äiti" sanon kun olen painanut puhelun päälle. "No onhan täällä hiukan sotkuista vielä mutta eiköhän se käy?" lopetan puhelun ja kokoan taas muutamia tavaroita.


Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 3 Miu-miu-eyeglasses
Takaisin alkuun Siirry alas
KeSäKuKkA
It´s cute how u think I´m listening ~
It´s cute how u think I´m listening ~
KeSäKuKkA


Viestien lukumäärä : 222
Join date : 21.09.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : enkerro:DD

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 3 I_icon_minitime23/1/2011, 14:24

// Ylhäällä asuisin, jos mahtuu...

CHRIS
Raahaan laatikon yläkertaan ja lasken sen oven eteen. Kaivelen farkkujen taskua, mutta avin ei ole siellä. >>Voi rähmä, se on autossa!<< Jätän laatikon siihen ja ryntään takaisin ulos. Otan avaimet ja loput tavarat autosta ja vien ne sitten yläkertaan. Lasken ne myös lattialle ja avaan oven. Raahaan tavarat sisäpuolelle ja laitan oven kiinni.
Takaisin alkuun Siirry alas
Cromy
[Admin] Flying in the sky ~
[Admin] Flying in the sky ~
Cromy


Viestien lukumäärä : 745
Join date : 13.10.2009
Ikä : 26
Paikkakunta : Krypton.

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 3 I_icon_minitime23/1/2011, 18:50

✖ SONIA ✖

Kävelen uuden kotimme pieneen ja vaatimattomaan keittiöön ja lasken ruoka kassit siihen lattialle, pöydän viereen. Haukotus karkaa suustani ja hieraisen silmiäni. Taisin varmaan viime yönä nukkua huonosti. alan purkamaan kasseja jääkaappiin, pakastimeen ja keittiön yläkaappeihinkin. Huomaan että Cameronkin tulee pian keittiöön kahden muun kassin kanssa ja alkaa auttamaan kassien purkamisessa.

✖ CAMERON ✖

"Sonia, mitäpäs jos tän jälkeen mentäisiin tutustumaan uusiin naapureihin?" Ehdotan virnistäen, samalla kun pidän kädessäni kassia ja puran ruokatavaroita kaappiin. Ostettiinhan me toki jotain pesuaineita ja sellasia - ruokien lisäksi siis. Sonia vilkaisee minua kohti hymyillen. "Joo mennään vaan. Naapurissa voi olla hyviäkin tyyppejä" Sonia vastaa minulle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sophie
The day that never comes ~
The day that never comes ~
Sophie


Viestien lukumäärä : 80
Join date : 16.10.2009

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 3 I_icon_minitime23/1/2011, 20:16

/ Hei iiik aaapuaaaaa Mickey ois nytten pimpottamassa Cameronin ja Sonian ovelle mut en voi roolata eteenpäin kun ne ei avaa ! (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Cromy
[Admin] Flying in the sky ~
[Admin] Flying in the sky ~
Cromy


Viestien lukumäärä : 745
Join date : 13.10.2009
Ikä : 26
Paikkakunta : Krypton.

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 3 I_icon_minitime23/1/2011, 20:34

/ Jaa :'D anteeks kauheesti. En huomannu yhtään. Juu nä kuulee sen pimpottavan vasta nyt?

✖ SONIA ✖

Kuulen pian kuinka ovikello soi. Olin muutenkin juuri saanut kaikkia laitettua kaappeihin. Hymähdän ja heitän tyhjän muovikassin jonnekkin pyöydälle. Lähden sitten ulko-ovea kohti ja puraisen alahuulestani hellästi ennenkuin avaan oven. "Moih" sanon kun avaan oven ja huomaan siellä seisovan jonkun melko nätin näköisen tytön. Hymy nousee kasvoilleni mutta mitäpä mahiksia mulla täällä opiskellessa olisi saada seurustelukumppani kun kaikki varmaan tyyliin heteroita. Saa nähdä sitten jos tapaa jonkun kivan jossain vaiheessa.

✖ CAMERON ✖

Kuulen itsekkin kuinka ovea pimpotetaan mutten mene sinne kun Sonia ehti ensin. Lähen siskon seuraks kunhan saan tän viimesen kassin ensin tyhjennettyä. Hm. Laitan nopeasti pakasteruoat pakastimeen ja heitän kassin samalle pöydälle minne Sonia laittoi muutkin kassit. Astelen sinne ovelle ja huomaan siellä seisovan jonkun melko samanikäisen tytön kuin Sonia ja minä. "Moih" sanon tälle ja virnistän pienesti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sophie
The day that never comes ~
The day that never comes ~
Sophie


Viestien lukumäärä : 80
Join date : 16.10.2009

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 3 I_icon_minitime24/1/2011, 10:29

Ovi avautuu edessäni. Sukaisen nopeasti hiuksiani.
"Moi", vastaan ovella seisovalle tytölle. Vastaan hänen hymyynsä pienesti. Tytön viereen tulee poika ja tervehdin häntäkin. Poika on suloisen näköinen, ja hymyilen hänelle vähän kauniimmin kuin tytölle. Sitten tajuan että he varmaan seurustelevat, ja käännän silmäni tiukasti tyttöön.
"Tota.." aloitan ja mietin hetken. "Mä asun tossa yläkerrassa. Mä tiputin vahingossa pari pahvilaatikkoa teijän terassille", sanon ja näprään käsissäni olevia rannekoruja.
"Niin mä tulisin siivoomaan ne, jos vaan käy", sanon vielä ja jään odottamaan vastausta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Differentasi
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Differentasi


Viestien lukumäärä : 30
Join date : 18.09.2010
Paikkakunta : Joku niistä Suomen paikkakunnista

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 3 I_icon_minitime24/1/2011, 15:25

Dea #

Olen nyt koonnut muutamia tavaroita mutta loput saa isäni hoitaa kun vanhempani huomenna tulevat. Odotan jo innolla sitä että vanhempani tuovat Moonin, tosin en tiedä onko se liian äänekäs/riehakas tällaiseen paikkaan. Ainakaan se ei riehu sen jälkeen kun olen mennyt nukkumaan.
Päätän lähteä ulos joten pistän kengät jalkaan ja otan avaimet + kännykän mukaan.
Avaan oven ja lähden ulos. - ai mulla on noinkin kivan näkösiä naapureita - ajattelen kun huomaan oman ulko-oveni vieressä olevan oven jossa on 3 ihmistä juttelemassa. Mietin jonkin aikaa mitä tekisin, mutta uskaltaudun kuitenkin sanomaan: "Hei!"
Kävelen talojen ohi ja huomaan pienen kioskin aika lähellä asuntoja. Kävelen kioskille makean nälkäni - ja sen että huomenna saan vieraita - vuoksi.


Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 3 Miu-miu-eyeglasses
Takaisin alkuun Siirry alas
Shyren
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Shyren


Viestien lukumäärä : 345
Join date : 17.09.2010
Paikkakunta : Hevonkuusi

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 3 I_icon_minitime24/1/2011, 15:41

ALYSSA~

Kuulen jutustelua alempaa, kaiketi talon toiselta puolelta, ohhoh... Aika paperia nämä seinät tosiaan ovatkin, huh. Kipaisen viemään vielä jäätelökipponikin tiskialtaalle ja työnnän sitten kengät jalkaani, lähtien käytävän virkaa toimittavaa tasannetta pitkin rappusille ja niitä alas, hakemaan autostani takkiani.
Oikeastaanhan minä vain olen kiinnostunut naapureideni ulkonäöistä. Kolme juttelee joidenkin ovella, yksi kävelee kohti pienempää kioskia. Itse kävelen ripeästi autolleni, avaan sen aivainta painamalla ja sitten nappaan takkini auton takapenkiltä. Olen liian ujo jäädäkseni tervehtimään uusia naapureitani joten kipaisen takaisin ylös ja suoraan sisälle.
"Miksi mä olen näin ujo?" kysyn itseltäni.
Takaisin alkuun Siirry alas
Cromy
[Admin] Flying in the sky ~
[Admin] Flying in the sky ~
Cromy


Viestien lukumäärä : 745
Join date : 13.10.2009
Ikä : 26
Paikkakunta : Krypton.

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 3 I_icon_minitime24/1/2011, 16:45

✖ SONIA ✖

Kuuntelen tytön selityksen niistä parvekkeelle tippuneista pahvilaatikoista. "Joo siis kyllähän se käy" Vastaan tuolle hymyillen ja puraisen hellästi alahuulestani. Pian huomaan kuinka ohi kulkee toinen tyttö ja tämä moikkaa meille. Nyökkään tuolle ja katson sitten nopeasti veljeni suuntaan mutta kännän katseeni sitten takaisin tuon ovella olevan tytön suuntaan. "Mä siis olen Sonia ja tossa on mun veli Cameron" lopulta tajuan esitellä itseni ja vieressä seisovan veljeni.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sophie
The day that never comes ~
The day that never comes ~
Sophie


Viestien lukumäärä : 80
Join date : 16.10.2009

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 3 I_icon_minitime24/1/2011, 17:13

MIKAYLA
Veli! huudan mielessäni ja melkein nauran ääneen itselleni. Kokoan ajatukseni ja keskityn taas nykyisyyteen.
"Mä oon Mikayla, mutta voi kutsua ihan Mickeyksi", vastaan Sonialle ja hymyilen vähän. Vilkaisen syrjäsilmällä myös Cameronia.
Kurkkaan sisälle sisarusten kämppään. Se näyttää paljon siistimmältä ja järjestetymmältä kuin oma kämppäni. Onneksi kukaan muu kuin isä ei ole vielä tullut sitä katsomaan. Minun täytyy saada kämppäni kuntoon, että voin pitää tuparit.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shyren
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Shyren


Viestien lukumäärä : 345
Join date : 17.09.2010
Paikkakunta : Hevonkuusi

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 3 I_icon_minitime24/1/2011, 17:31

ALYSSA~

Riisun kenkäni ja lysähdän seinää vasten istumaan, voi hemmetti aina mä jaksankin olla tämmönen juntti joka ei osaa tutustua muihin. Ei, nyt en ala angstaamaan vaan yritän pysyä positiivisenpana. Huoh, ei tule onnistumaan... Nousen ylös ja käyn pukemassa ylleni tavalliset harmaan -tosi isot- verkkarit, peessin topin ja ruskeahkon villapaidan.
Lopun päivää taidankin olla kotona ja miettiä miten kävisin tutustumassa naapureihini. Kipitän keittiöön ja huomaan jälleen tiskini, onpas niitä kertynyt paljon. Suustani karkaan pienehkö älähdys kun tajuan että kaikki on tullut tämän päivän aikana, huh. Päätän silti ryhtyä toimeen ja tarttua tiskiharjaan, tästähän tulee mukavaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
KeSäKuKkA
It´s cute how u think I´m listening ~
It´s cute how u think I´m listening ~
KeSäKuKkA


Viestien lukumäärä : 222
Join date : 21.09.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : enkerro:DD

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 3 I_icon_minitime24/1/2011, 18:03

CHRIS
Vien yhden laatikon makuuhuoneeseen ja purkaan sen. Se sisälsi vaatteita ja sen semmoista. Loput laatikot puran olohuoneessa ja kun saan ne valmiiksi, laitan kengät jalkaan ja lähden raahaamaan pahvilaatikoita roskikseen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Differentasi
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Differentasi


Viestien lukumäärä : 30
Join date : 18.09.2010
Paikkakunta : Joku niistä Suomen paikkakunnista

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 3 I_icon_minitime24/1/2011, 19:36

Ostan kioskilta paketillisen jaffakeksejä, limua, kahvia, sipsejä ja remix-karkkipussin. Tulen kioskilta taas 20 euroa köyhempänä. Kävelen kotiin ja huomaan niiden kolmen olevan vieläkin pihassa. Kiistelen jälleen mielessäni siitä mitä teen mutta tyydyn siihen että saatan tavata heidät huomenna, tosin minulla alkaa klo 8 luento joka loppuu klo 10.

++ Enolejuu perehtynyt näihin lukiojuttuihin ^-^


Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 3 Miu-miu-eyeglasses
Takaisin alkuun Siirry alas
Shyren
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Shyren


Viestien lukumäärä : 345
Join date : 17.09.2010
Paikkakunta : Hevonkuusi

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 3 I_icon_minitime24/1/2011, 19:55

ALYSSA~

Saan tiskini tiskattua ja heitän kumihanskat tiskialtaan reunalle. Joko huoneistossani on vain niin kuuma tai sitten minussa on jotakin vikaa, koska otsani on lievästi hikinen.
Vilkaisen kasvojani peilistä, -näen samean siniset silmät, sekavan ponihännän ja silmälasit, pitäisi kai tehdä jotakin? Sujautan jälleen lenkkarit jalkaani vaikka juuri vannoin etten mene enää ulos, mutta tuskin täällä yläkerroksissa muita asuu, tai ainakin minä oletan niin..
Haluan haukata happea, nojaan kaiteeseen ja mietin jälleen miltäköhän näytän, harmillista että mietin aina ulkonäköäni. Blondi, silmälasipäinen tyttö joka nojaa kaiteeseen isot verkkarit, peessi toppi ja puolipitkä villapaita päällään näyttää varmaan tosi järkevältä.
Hihitän tahattomasti pikkuisen ja hillitsen sitten itseni, huokaisen ja mietin mitä opiskelustakin tulisi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sophie
The day that never comes ~
The day that never comes ~
Sophie


Viestien lukumäärä : 80
Join date : 16.10.2009

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 3 I_icon_minitime24/1/2011, 20:08

// Voinko vaihtaa Mickeyn yliopistolinjan? :>
Takaisin alkuun Siirry alas
Shyren
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Shyren


Viestien lukumäärä : 345
Join date : 17.09.2010
Paikkakunta : Hevonkuusi

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 3 I_icon_minitime25/1/2011, 08:09

// Voit vaihtaa Smile Ei se oo niin lukkoon lyöty sentään :DD Ilmottelet vaan että mihin vaihdat, tai jos pistät sen siihen lomakkeeseen niin käyn vilkaisemassa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shyren
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Shyren


Viestien lukumäärä : 345
Join date : 17.09.2010
Paikkakunta : Hevonkuusi

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 3 I_icon_minitime25/1/2011, 08:14

ALYSSA~

Seisoskelen edelleen kaidetta vasten, suljen sitten silmäni ja nautin auringosta joka pilkistelee pilvien takaa aina välillä hieman lämmittämään.
Sade on minun onnekseni, ja varmaan monen muunkin onneksi, siirtynyt muualle. Huokaisen, saattaisihan tästä elämästä sittenkin tulla mukavaa. Tunnen pehmeän kosketuksen kädelläni ja avaan silmäni, sama kissa jonka tänään otin talooni istui nyt siinä vieressäni ja maukaisi.
"Heippa taas" mutisen ja siirrän kättäni silittääkseni kissaa, se hypähtää hieman kauemmaksi mutta kun jätän käteni paikalleen se tulee nuuhkaisemaan sitä.
"Oletko sinäkin ujo?" kysyn lepertelevällä äänellä, olen aina ollut eläinrakas ja tuo lepertelevä äänensävy tulee minulta jo luonnostaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Differentasi
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Differentasi


Viestien lukumäärä : 30
Join date : 18.09.2010
Paikkakunta : Joku niistä Suomen paikkakunnista

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 3 I_icon_minitime25/1/2011, 08:27

Dea#

Menen sisälle ja vien kaikki kioskilta tuodut tavarat kaappeihin. Vessahätä... Kivaa... ajattelen ja kipittelen vessaan.
Kun olen tehnyt tarpeeni ja vetänyt vessan niin pesen kädet ja kuivaan ne tummansiniseen käsipyyhkeeseen. Tulen vessasta ja menen tietokoneelle, facebookiin. Siinäkään en viihdy kuin ne vaivaiset viisi minuuttia joten päätänä avata remix-pussin ja ottaa sieltä pari karkkia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Cromy
[Admin] Flying in the sky ~
[Admin] Flying in the sky ~
Cromy


Viestien lukumäärä : 745
Join date : 13.10.2009
Ikä : 26
Paikkakunta : Krypton.

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 3 I_icon_minitime25/1/2011, 16:02

✖ SONIA ✖

Hymähdän tytölle. "Haluutko tulla sisälle? Ei kai noilla pahvilaatikoilla niin kamala kiire ole" ehdotan. Huomasin muutenkin että tyttö taisi olla kiinnostunu Camista. hahah. Joo, kai sitä pitäis antaa niille mahdollisuus jos toi tylis sisälle.

✖ CAMERON ✖

"Juumoi" sanon Mikaylalle kun tämä on kertonut nimensä. Ja vilkaisen sitten Soniaa kun tämä kysyy tuolta toiselta haluaisiko tämä tulla sisälle. Katseessani on ripaus epäluuloisuutta - mitä hittoa se systeri nyt suunnittelee? heh.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shyren
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Shyren


Viestien lukumäärä : 345
Join date : 17.09.2010
Paikkakunta : Hevonkuusi

Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 3 I_icon_minitime25/1/2011, 17:55

ALYSSA~

Huokaisen, nousen nojaavasta asennostani ja kävelen jälleen ovelleeni, kissa hyppää alas kaiteelta ja kipittelee rappusiin.
"Heippa söpöliini" mutisen sen perään ja astun ovestani sisään. Olen tänään rampannut sisällä ja ulkona aika paljon, olen väsynyt. Vilkaisen kelloa joka näyttäisi että kello lähentelee viittä illalla, onpas aika kulunut nopeasti mutta niinhän se muuttaessa ja touhutessa kuluukin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Opiskelijakämppä, rp.   Opiskelijakämppä, rp. - Sivu 3 I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Opiskelijakämppä, rp.
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 7Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
WhyBBer - roolipelifoorumi :: Roolipelit. :: Kimppakämppä.-
Siirry: