SunSet Some day my world begins to dance ~
Viestien lukumäärä : 127 Join date : 18.12.2010 Paikkakunta : Auringonlaskun takana
| Aihe: Runo: Ikuisesti ystäviä(kö) 8/6/2011, 14:19 | |
| // Joo, mul on tylsää jote laitanpa tänne runon jonka itse keksin
Tavattii koulun pihalla oltii iha kujalla melkein kaikesta vain mahdollisesta siitä huolimatta ei jääty puhumatta sillä tavalla tutustuttiin toisiimme takeruttiin
Sitten kaikki meni hyvin muut vastaanotettiin avosylin koulun pihalla leikittiin toistemme kanssa juteltiin salaisuudetkin kerrottiin toisiimme kovasti luotettiin siten kaikki tapahtui hän katsoi minuun ja sanoi:
''Me parhaita ystäviä ollaan toisiaame tuetaan olkapäätä tarjotaan kun sitä eniten tarvitaan ja jos totta puhutaan ollaan ystäviä ainiaan''
Ystävyyttämme koeteltiin kun me eri suuntiin käveltiin toisistamme erkaanuttiin mikään ei mennyt niinkuin suunniteltiin uusia kavereita alettiin saada luultiin et se ei maailmaa kaada riitoja tuli yhä useammin mutta sitten tajusin senkin: ''olemme kai liikaa muuttuneet kun asiat eivät sujuneet''
Mutta asiat vain pahentui selvinneet ei riidat noi en tiedä mistä johtui paskaa musta aloit puhua vihaa mua kohtaan tuntea käänsit veistä haavassa mietin että on aika toimia otin esiin paperin ja kynän ajattelin että tää ei voi jatkua aiheutti minulle surun syvän siis tuumasta toimeen kirjoitin sulle kirjeeseen
''Olen pahoillani tästä mutta on jo liian myöhäistä en halua jatkuvan ystävyyden katkeran haluan tämän lopettaa ennenkuin teemme toisillemme enemmän hallaa jää siis hyvästi anteeksi syvästi''
Sua sen jälkeen nähnyt en kun vein kirjeen sen kaikki yhteystiedot poistin mesen,facen ja numeronkin sua silti joskus lämpimästi ajattelen niitä hyviä aikoja muistellen ystävyyttämme kaivaten vaikka tästä onkin pari vuotta aikaa se silti mua koskettaa ehkä tämä on turhaa huomata että kaikki oli vain harhaa... | |
|
BanBa Moderator - I'm whatever you want
Viestien lukumäärä : 103 Join date : 23.05.2010 Ikä : 28 Paikkakunta : Espoo
| Aihe: Vs: Runo: Ikuisesti ystäviä(kö) 1/11/2011, 20:20 | |
| Senkin! Sait mut itkemään! Tää oli ihana <3 | |
|
Maneki neko New here ~
Viestien lukumäärä : 35 Join date : 09.11.2011 Ikä : 27 Paikkakunta : Camorr
| Aihe: Vs: Runo: Ikuisesti ystäviä(kö) 11/11/2011, 19:41 | |
| Voi että, toi oli oikeesti ihana! Noinko vaan kirjoitit vai kuluiko enemmänkin aikaa? Just täydellinen, sopivan simppeli mutta liikuttava. :-)): | |
|
SunSet Some day my world begins to dance ~
Viestien lukumäärä : 127 Join date : 18.12.2010 Paikkakunta : Auringonlaskun takana
| Aihe: Vs: Runo: Ikuisesti ystäviä(kö) 17/12/2011, 14:32 | |
| - Maneki neko kirjoitti:
- Voi että, toi oli oikeesti ihana! Noinko vaan kirjoitit vai kuluiko enemmänkin aikaa? Just täydellinen, sopivan simppeli mutta liikuttava.
Kiitos Maneki Ton olin kirjottanu joskus aikasemmi ja myöhemmi julkassu tänne, mut ei sen kirjottamisesta kauan ole.. Joo tää perustuu tositapahtumiin btw.. Ja sillo ku kirjotin tän paperille niin kyl siinä aikaa meni, usko pois Halusin silloin purkaa tunteitani niin tää syntyi =) | |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: Runo: Ikuisesti ystäviä(kö) | |
| |
|