WhyBBer - roolipelifoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

WhyBBer - roolipelifoorumi

WhyBBer on suomalainen roolipelifoorumi, jonka tavoitteena on olla mahdollisimman aktiivinen.

PääsivuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

Rp. Sisäoppilaitos

Siirry alas 
+2
pealexandra
Shyren
6 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
Valentin
The day that never comes ~
Valentin

Viestien lukumäärä : 86

Rp. Sisäoppilaitos - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Rp. Sisäoppilaitos   Rp. Sisäoppilaitos - Sivu 2 I_icon_minitime26/3/2011, 22:08

Bunny kirjoitti:
Okei kai mää sit voin vaihtaa... En sitä kyllä mieluusti tee, mutta.....

Arvostaisin tätä aivan tajuttomasti, mutta ei sinun missään nimessä pakko ole. Hahmojamme voi aina erotella niin, että omasi on Mike ja minun taasen Mike R., tai, kun kerran sinulla on "omistusoikeudet", voin tietenkin itse vaihtaa oman hahmoni nimen joksikin muuksi.. mutta jos luet hahmoesittelyni, ymmärtänet, miksi se olisi niin vaikeaa.
Mutta tosiaan, ei sinun tarvitse vaihtaa hahmosi nimeä, se on ihan oma päätöksesi. Kyllä ymmärrän, jos olet miettinyt jo valmiin hahmon, etkä haluaisi lähteä enää muuttelemaan, eihän kenenkään mielestä sellainen ole kivaa tai reilua. Tee ihan siten miltä tuntuu, en minä tuomitsemaan ala.
Takaisin alkuun Siirry alas
Bunny
Bunny

Viestien lukumäärä : 99
Ikä : 27

ViestiAihe: Vs: Rp. Sisäoppilaitos   Rp. Sisäoppilaitos - Sivu 2 I_icon_minitime26/3/2011, 22:20

No hyvä et aattelet tollein, sillä toi oli vähän niinku testi, et arvostakko sitä et vaihdan. Mut mulle se on ihan sama, minkä niminen toi on... Joten voit olla Mike mää oon Alex Smile
Shyren
Moderator - I'm whatever you want
Shyren

Viestien lukumäärä : 345

ViestiAihe: Vs: Rp. Sisäoppilaitos   Rp. Sisäoppilaitos - Sivu 2 I_icon_minitime27/3/2011, 14:16

Kiva että saitte sovittua asian(?). Musta on kiva että roolipelin tekijän tarvii kaikkeen puuttua aina ihan samalla tavalla kun joissakin muissa paikoissa (enhän siis tokikaan viittaa mihinkään paikkaan erityisesti...). Jos tää juttu on siis selvä niin vaihdan tuon Bunnyn hahmon nimen listasta ja maanantaina 14-16 aikaan aloitamme roolipelin. Se riippuu hieman muutamastakin asiasta.
Bunny
Bunny

ViestiAihe: Vs: Rp. Sisäoppilaitos   Rp. Sisäoppilaitos - Sivu 2 I_icon_minitime27/3/2011, 15:17

Juu, vaihda mun nimi. Ja yritän päästä tuona aikana tulemaan, sillä voi olla että oon kamulla, mutta riippuu vähän. Illalla tulen viimeistään ropettamaan.
Shyren
Shyren

ViestiAihe: Vs: Rp. Sisäoppilaitos   Rp. Sisäoppilaitos - Sivu 2 I_icon_minitime27/3/2011, 16:08

Kiva että edes samana päivänä pääsisit. Eli jos ei ole kaikkia paikalla niin mitään ns. 'tärkeää' me tuskin sitten roolipelataan. Siis sellaista jossa kaikkien pitäisi olla mukana.
Bunny
Bunny

ViestiAihe: Vs: Rp. Sisäoppilaitos   Rp. Sisäoppilaitos - Sivu 2 I_icon_minitime27/3/2011, 16:46

okei Smile
Bunny
Bunny

ViestiAihe: Vs: Rp. Sisäoppilaitos   Rp. Sisäoppilaitos - Sivu 2 I_icon_minitime28/3/2011, 13:51

Koska alkaa??? Smile
Bunny
Bunny

ViestiAihe: Vs: Rp. Sisäoppilaitos   Rp. Sisäoppilaitos - Sivu 2 I_icon_minitime28/3/2011, 14:55

??? Smile
Bunny
Bunny

ViestiAihe: Vs: Rp. Sisäoppilaitos   Rp. Sisäoppilaitos - Sivu 2 I_icon_minitime28/3/2011, 15:16

Eiks ois pitäny alkaa jo? Surprised
Valentin
Valentin

ViestiAihe: Vs: Rp. Sisäoppilaitos   Rp. Sisäoppilaitos - Sivu 2 I_icon_minitime28/3/2011, 17:45

Hah hah ha, tikkana paikalla... Noo, jospa tosiaan annetaan pelin luojan aloittaa.

Lukiko tuolla muuten, mikä vuodenaika nyt on? Alkusyksy - koulujen alku?
Shyren
Shyren

ViestiAihe: Vs: Rp. Sisäoppilaitos   Rp. Sisäoppilaitos - Sivu 2 I_icon_minitime28/3/2011, 19:08

ÄÄääää, sorisorisori aivan kamalasti! Mulla tuli kavereita ja unohdin koko tietokoneen Sad Mutta joo, voitaisiin päästä jo aloittamaan.
'Tärkeitä' tietoja:

on siis alkuSYKSY , klo. 14.55 ja päivänä toimikoon SUNNUNTAI eli päivä ennen koulujen alkua. Seuraavana päivänä tulevat koulut alkamaan.
Shyren
Shyren

ViestiAihe: Vs: Rp. Sisäoppilaitos   Rp. Sisäoppilaitos - Sivu 2 I_icon_minitime28/3/2011, 19:24

/ minä taidankin aloittaa Smile

Jeffery#
Kävelen hitaasti poikien rakennuksen sisätiloissa, olen täällä ollut oikeastaan tämän kesän loppupuolen sen jälkeen kun pienellä setäni perinnöllä alkukesästä matkustin muualle pitämään hieman hauskaa. Nyt olen jo jonkin aikaa täällä käyskennellyt vaikkakin kesällä kaikki ovat hieman mukavampia kun ei ole sellaista oppilasmäärä vahdittavana. Kävelen oleskelutilassa ympäriinsä ja lysähdän sitten siellä olevaan nojatuoliin huokaisten istumaan. Rastat minulla on sidottu löyhästi niskan taakse, otsassa vihreä huivista tehty panta ja muuten päälläni on lökäfarkut, valkoinen T-paita ja harmaa farkkuliivi. Ehkä pojan ei pitäisi kiinnittää niin paljoa huomiota ulkonäköönsä mutta tässä tapauksessa en siitä välitä.

Jeanette#
Istun täydessä ja kuumassa bussissa joka on matkalla siihen suuntaan jossa sisäoppilaitos on, jos oikein ymmärrän niin taitaa ajaa melkein pihaan asti. Tuhahtaen siirrän hieman laukkua sylissäni ja vaaleita hiuksiani siirrän hieman syrjään silmiltäni. Aurinko paistaa taivaalta ja se ei ainakaan tämänhetkista tunnetilaani kuvaa ollenkaan, ei sitten yhtään. Ilmeeni on kuin aaveella, mielialani kuin hautajaisista tulleella ja olemukseni puolikuollut kuumuuden takia.

/ynh, taidanpa sittenkin lähettää sen viestin kaikille : D
Bunny
Bunny

ViestiAihe: Vs: Rp. Sisäoppilaitos   Rp. Sisäoppilaitos - Sivu 2 I_icon_minitime28/3/2011, 19:41

/Jee alko!!! Smile

Alex#
Hyppelen portaita ylös ja alas. Olen jo tullut kaksi tuntia sitten ja kerennyt purkaa tavarani. Kesäni vietin vähän kaikilla kavereillani ja monia hyviä muistoja on tullut. ''Hmm...... Mistäköhän löytäis tälle vuodelle kaveripiirin?'' mietiskelen itsekseni. Otan kännykän takataskustani ja katson uutta viestiä. ''Mitens menee?'' se tuli minun parhaalta kaveriltani Williamilta. ''Tosi huonosti, en oo löytäny ketään kamuiks...'' tekstaan.

Sophie#
Nousen kuumaan bussiin ja kävelen kuulokkeet korvilla bussin peräosaa. Näen vapaan paikan ja istahdan siihen. ''Onneksi olin tädilläni. Tai no ''onneksi'' olihan siellä minun setäni, mutta ei hän uskaltanut tehdä mitään, kun tätini oli siellä. Avaan käsilaukkuni ja otan sieltä pienen punaisen vihon, jonka kannessa luki: Sisäoppilaitos ja muuta. ''Rakas pieni punainen vihkoni....'' aloitan kirjoittamaan.

/Sori jos oli kirjotusvirheitä Sad
Valentin
Valentin

ViestiAihe: Vs: Rp. Sisäoppilaitos   Rp. Sisäoppilaitos - Sivu 2 I_icon_minitime28/3/2011, 20:06

Mike

* Rullaa itsensä auton alta ja pyyhkii hiet otsaltaan käsivarteensa. Nousee istumaan laudan päälle ja kääntää katseensa kohti porottavaa aurinkoa, joka tuntuu tänään paistavan kuumemmin kuin kertaakaan koko kylmän kesän aikana. Ojentaa kätensä ja pyyhkii öljyt kämmenistään autotalliriepuun.
Bussi pakittaa päärakennuksen ovien eteen. Ai, ne tulivat jo, huomaa ajattelevansa. Uusia ja vähemmän uusia. Mahtaakohan Benny olla vielä armeijassa, vai puhuiko hän vain kuudesta kuukaudesta... Ääh, tuskinpa.
Heittää ruuvimeisselin ja likaisen rätin työkalukoppaansa ja potkaisee telineen nurkkaan. Noukkii lattialta käyttämänsä pyyhkeen ja heittää sen olalleen, lähtee kävelemään kohti poikien asuntolaa, bussin ohittaen. *

//Pistääkö tuo tyyli liikaa silmään? Voin toki vaihtaa, jos häiritsee muiden ropettamista.
Shyren
Shyren

ViestiAihe: Vs: Rp. Sisäoppilaitos   Rp. Sisäoppilaitos - Sivu 2 I_icon_minitime29/3/2011, 14:18

/ Ei se ainakaan mulla pistä silmään, jatka vaan samalla lailla ellei se sitten jotakuta muuta haittaa. Vaikka enhän mä voi suo pyytää ropettamaan eri lailla.

Jeffery#
Katselen koko ajan ympärilleni ja huokaisen sitten, en jaksaisi enää olla sisäoppilaitoksessa mutta minun on pakko siihen asti että valmistun lukiosta. Tutkin oleskelutilaa vaikka siinä ei ole minulle mitään uutta, edelleenkään, toivoen että se muuttuisi edes välillä. Nousen ylös nojatuolista ja lähden kävelemään jälleen hieman turhautuneena ympäri poikien asuntolaa. Hiostavasta päivästä en pidä yhtään ja siksi päätänkin että voisin ehkä kohta käydä suihkussa, tosin sielläkään ei saa kovin pitkiä aikoja viipyä.

Jeanette#
Suljen silmäni ja toivon että olisin nyt rakastavassa kodissa, istumassa ehkä rannalla tai viettämässä aikaa niiden harvojen oikeiden ystävien kanssa. Mutta ei, istun bussissa joka kulkee hitaasti eteenpäin töyssyistä hiekkatietä ja kuuma ilma saa minut hikoilemaan. Ja kun minulla on kuuma, olen entistä ärtyisämpi. Bussi pysähtyy pysäkille, jättää yhden pois kyydistä ja olen tuolle melkein kateellinen. Hänen ei tarvitse tulla sinne mihin minä olen menossa. Olen kiertänyt jo sen verran monet sisäoppilaitokset että enää en jaksaisi.
Valentin
Valentin

ViestiAihe: Vs: Rp. Sisäoppilaitos   Rp. Sisäoppilaitos - Sivu 2 I_icon_minitime30/3/2011, 06:47

// Onko tässä muuten jotain ropejärjestystä, vai roolaillaanko miten kukakin ehtii?
Shyren
Shyren

ViestiAihe: Vs: Rp. Sisäoppilaitos   Rp. Sisäoppilaitos - Sivu 2 I_icon_minitime30/3/2011, 20:10

/ Musta tuntuu että parasta olisi ehkä siten miten kukakin ehtii. Siihen on varmaan suurin osa tottunut?
En kyllä itse ole kokeillut tuota järjestysjuttua, se voisi olla tavallaan kätevämpikin. Joskus voisinkin tehdä roolipelin jossa olisi tuo idea ihan alkuperäisestikin käytössä, katsotaan jos sitä halutaan tässä käyttää?

- onhan tuo minun selittelyni hieman outoa mutta omasta mielestäni tämän ropen ideana on ainakin ollut se että kukin roolipelaa miten ehtii.
Valentin
Valentin

ViestiAihe: Vs: Rp. Sisäoppilaitos   Rp. Sisäoppilaitos - Sivu 2 I_icon_minitime30/3/2011, 20:50

//Allright, sitähän minäkin

Mike

* Vilkaisee syrjäsilmällä bussia, vaikka tietääkin, ettei toverinsa ole saapunut sen matkassa. Tuo on kyllä varmaan vasta ensimmäinen bussi, saattaahan Benny sillä seuraavallakin... huomaa miettivänsä vaikka tietää, että toiveensa on täysin turha. Tuhahtaa omalle luupäisyydelleen ja hajamielisenä astelee asuntolaan, rätillään lentäjälasejaan kiillotellen.
Miehen katse jäätyy. Tämä on juuri avaamassa suihkuihin vievän oven, kun tajuaa tuijottavansa portaikkoon ilmestynyttä, tuntematonta, mustahiuksista miestä (Alex). Ensijärkytyksestä toivuttuaan ravistaa päätään. "A-anteeksi", sopertaa, yrittäen epätoivoisesti karistaa hämmästyneisyyttä äänestään. "Taisit tulla sillä aikaa, kun olin autotallissa. Tervetuloa, minä olen Mike", hymähtää hieman nolona, mutta kiiruhtaa sitten suihkujen puolelle aikomuksenaan vihdoin pestä öljy, lika ja bensiini irti itsestään.*
Shyren
Shyren

ViestiAihe: Vs: Rp. Sisäoppilaitos   Rp. Sisäoppilaitos - Sivu 2 I_icon_minitime31/3/2011, 14:07

Jeffery#
Kuulen puhetta jostakin päin asuntolaa ja suuntaan sinne päin, huomaan pari poikaa mutta käännyn sitten kannoillani kävellen jälleen asuntolaa ympäri. Suihkuunkin voisin kohta mennä mutta ensin haluan kuitenkin nähdä keitä uusia tänä vuonna tulee ja olisihan sitä kiva muutenkin käydä hieman myöhemmin. En halua hikoilla suihkun jälkeen enää. Kävelen jälleen ympäri asunnon yläkerrosta ja palaan sitten rappusia pitkin alakertaan jolloin näen taas nuo kaksi. Hymyilen heille pikkuisen ja häivyn sitten saman tien oleskelutilaan jälleen istuksimaan.
Bunny
Bunny

ViestiAihe: Vs: Rp. Sisäoppilaitos   Rp. Sisäoppilaitos - Sivu 2 I_icon_minitime31/3/2011, 19:30

Alex#

Katson poikaa ihmeissäni. ''Ai joo, mää oon Alex. Tänkz, kauan oot ollu täällä?'' kysyn tältä.

Sophie#

Bussi kaartaa pihaan. Koulu näyttää kivalta. Nousen buusista olkalaukku ollallani ja paria matkalaukkua vetäen. ''Vou'' huupahdan ja horjahdan taaksepäin. Menetän tasapainoni ja kaadun.
Valentin
Valentin

ViestiAihe: Vs: Rp. Sisäoppilaitos   Rp. Sisäoppilaitos - Sivu 2 I_icon_minitime31/3/2011, 20:31

Mike

* "Kauan oot ollu täällä?" kuulee uuden pojan, Alexin, kysyvän tältä. Pitää jo kättään suihkuhuoneen ovenkahvalla, mutta kääntyy vielä olkansa yli hymyilläkseen ja huikatakseen nauraen: "Niin kauan, että tunnistan kyllä uudet."
Vinosti hymyillen mies sulkee oven perässään ja nojautuu tarkastelemaan kasvojaan huoneen seinäpeilistä. Alkaa nauraa ääneen nähdessään peilikuvansa. Aikamoinen shokki varmaan vaihtaa ensimmäiset sanansa näinkin järkyttävän ilmestyksen kanssa, hekottelee itsekseen ja alkaa vihdoin ja viimein hangata kasvojaan saippuavedellä puhtaiksi. *
Shyren
Shyren

ViestiAihe: Vs: Rp. Sisäoppilaitos   Rp. Sisäoppilaitos - Sivu 2 I_icon_minitime2/4/2011, 17:52

Alyssa#

Nousen bussista ja otan matkalaukkuni mukaan. Kävelen sisäoppilaitoksen pihalle ja katselen sitte ympärilleni. Minua ihmetyttää suuresti se että paikan pihalla on myös eräs toinen neiti. Kun tuo kaatuu jään pää hieman kallellaan pohtimaan auttaisinko vaiko enkö. Sitten kävelen tytön eteen, ojennan tälle käteni ja hymyilen hieman. Mahdollistahan olisi että saisin tästä työstä ystävän tai ainakin toivon niin, koska yksin en täällä haluaisi aikaani viettää.
Bunny
Bunny

ViestiAihe: Vs: Rp. Sisäoppilaitos   Rp. Sisäoppilaitos - Sivu 2 I_icon_minitime3/4/2011, 11:58

Alex#

Naurahdan Miken vastaukselle ja lähden etsimään huonettani. Kävelen koulun sisällä ja katselen kuvia, joistain vanhoista ihmisistä.''Mitä järkee on asetella kuolleiden ihmisten kuvia seinille?'' ajattelen.

Sophie#

Näen kuinka joku tyttö ojentaa kättään minulle ja hymyilee hiukan. Tartun tytön käteen ja nostan itseni pystyyn. ''Kiitos,'' sanon tälle hymyillen. ''Kuka sää oot? Mää oon Sophie.'' kysyn tältä.
Valentin
Valentin

ViestiAihe: Vs: Rp. Sisäoppilaitos   Rp. Sisäoppilaitos - Sivu 2 I_icon_minitime5/4/2011, 15:57

Mike

* Saatuaan vihdoin itsensä siedettävän puhtaaksi kuivaa kasvonsa ja kätensä pyyhkeeseen ja lähtee kuljeskelemaan asuntolaan, tarkoituksenaan mennä tarkistamaan kaapistaan, josko koulupuku olisi vielä tallessa ja rypytön - seuraavana päivänähän sitä kuitenkin taas tarvittaisiin. Huokaisee ajatukselle tuskastuneena, sillä koko kesän autotallihaalareissaan roikkuneena tätä ei lainkaan houkuttele ajatus vaihtaa pukunsa nihkeään ja ylisiistiin koulupukuun.
Matkalla omaan (jaettuun?)makuuhuoneeseensa huomaa sohvilla Jefferyn. Hymyilee ja huikkaa: "Moi! Yksi bussi tuli jo, saapa nähdä, ketä tänne tänä vuonna saapuu... Vai?" *
Shyren
Shyren

ViestiAihe: Vs: Rp. Sisäoppilaitos   Rp. Sisäoppilaitos - Sivu 2 I_icon_minitime5/4/2011, 20:15

Jeffery#

Istuskelen siinä sohvalla vieläkin ja hätkähdän hieman kun kuulen Miken. Käännän katseeni tuohon herraan ja hymyilen pienesti. "Moi. Tuli vai? Oho, sehän tuli ihan kohtuullisen aikaisin, itse olen kuullut että uusia tulee" vastaan hänelle ja nousen sitten nojatuolista. Mietin keitä uusia tänne on tulossa. "Se poika oli uusi?" kysäisen osoittaen sanani Mikelle, pojalla tarkoitan tätä jonka kanssa Mike oli keskustellut jotakin.

Alyssa#

Hymyilen toisen kiittäessä. "Alyssa. Oletko uusi täällä vai tunnetko jo paikkoja?" kysäisen Sophieksi itsensä esitelleeltä neidolta. Olisi mukavaa tutustua paikkoihin uuden henkilön kanssa tai sitten seurailla sellaista joka paikat jo tuntee.

/ lyhyet, ja Valentin: huoneet on suunnattu nyt vaikka kahdelle, mutta koska huoneita on niin paljon ja opiskelijoita kuitenkin niiden määrään nähden vähän niin yhteisistä huoneista saa päättää keskenään Smile
ps. tokihan sisäoppilaitokseen tulee muitakin ihmisiä, autohittejä.

Viimeinen muokkaaja, Shyren pvm 7/4/2011, 17:04, muokattu 1 kertaa
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Rp. Sisäoppilaitos   Rp. Sisäoppilaitos - Sivu 2 I_icon_minitime

Rp. Sisäoppilaitos
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 3Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
 Similar topics
-
» Rp: Sisäoppilaitos Golden:

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
WhyBBer - roolipelifoorumi :: Roolipelit. :: Muut.-
Siirry: