WhyBBer - roolipelifoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

WhyBBer - roolipelifoorumi

WhyBBer on suomalainen roolipelifoorumi, jonka tavoitteena on olla mahdollisimman aktiivinen.
 
PääsivuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Tilaustöitä

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
Ropsuttaja
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want



Viestien lukumäärä : 43
Join date : 20.01.2010

Tilaustöitä Empty
ViestiAihe: Tilaustöitä   Tilaustöitä I_icon_minitime18/2/2010, 15:53

Etkö keksi mitään ropea? Tai haluatko aloittaa tarinan mutta et keksikään ensimmäistä lukua? jne. Minä autan keksimällä kaikkea - tylsää. 8D
Tässä nyt johonkin tarinaan ensimmäinen luku:

____

Nimi: T: 16 & Raskaana
Esittely: Tarina ei ole kertomus tosielämästä. Tarinaani ei kiteydy mitään asiatonta vaan normaali 16 vuotias Bianca Loowbook. Tyttö kuitenkin huomaa pian jotain mitä ei ikinä uskoisi tapahtuvan.

Alkaa:
Kävelin Justinin kanssa kohti punaseinäistä ravintolaa. Hopeiset rannekoruni osuivat yhteen ja muodostivat helähtävän äänen. Oli sunnuntai ilta ja olin lupautunut poikaystäväni kanssa menemään erääseen kaupungin laitamilla sijaitsevaan ravintolaan syömään illallista. Aurinko laski horisontin taakse ja palmut humisivat tuulessa. Hymy levisi kasvoilleni kun hahmotin kaupunkimme uusimman ravintolan. Ilta oli erittäin lupaava ja toivoin sen vain parantuvan iltamyöhän bileissä bestikseni Jennyn kodissa aivan naapurissani. Nousin kivisiä portaita ylös puristaen Justinin kättä. Liukuovet väistyivät ja herkullinen tuoksu osui nenääni. En osannut aavistaa mitään pahaa tapahtuvan.

Istuin punaisella samettipenkillä katsoen Justinia silmiin. Pääni nojasi käsiini rennosti kunnes tarjoilija tuli. Hänellä oli tarjottimella olut joka oli vaahdon peitossa. Itse olin tilannut juomakseni lasillisen vettä. Muuta en tarvinnut. Kun tarjoilija lähti otin kulmasta ruokalistan ja aloin etsiskelemään sopivaa ruokaa. Löysin herkullisen kuuloista sushia ja Justin otti pizzaa. Kun tarjoilija tuli, tilasin nopeasti ruokani ja mies poistui. Olin tuntenut Justinin kuudennelta luokalta aina tähän päivään asti. Mutta tänään se päättyi.

Tarjoilija toi herkulliset annokset ruokaa. Söin mielelläni sushini nopeasti sillä minun pitäisi ehtiä vielä kotiin ja siitä bileisiin.
Kuljimme kohti Broziwisinkujaa käsikkäin. Äkkiä Justin irrotti otteensa kädestäni ja pysähtyi. Poika vakavoittui. "Bianca..."

_________________
Hihi, tylsää, jos et keksi tokaa lukua niin keksin sen valmiiksi 8D
_________________

2. Luku

"Bianca, mulla ei ole enää tunteita suo kohtaan" Kuulin vain nuo sanat Justinilta kunnes muutuin kalpeaksi. "Justin..." Änkytin pojalle tahtoen uskoa tämän vain painajaiseksi. Sitä se ei kuitenkaan ollut. Justin oli tosissaan sanonut tämän. Kyyneleet valuivat poskilleni. "Älä itke. Me voidaan kuitenkin vielä olla ystäviä" Justin tokaisi lohduttavasti mutta erittäin epävarmalla äänellä. "Enpä usko!" Vastasin äkillisesti ja tunsin suurta vihaa sisimmässäni.
___

Jos joku ei tajunnut, kirjotan tänne tarinoiden alkuja / ropeja, jos joku haluaa tehä oman mutta ei oo inspis, voi kopsata ja jatkaa siitä itte 8D
Takaisin alkuun Siirry alas
Cromy
[Admin] Flying in the sky ~
[Admin] Flying in the sky ~
Cromy


Viestien lukumäärä : 745
Join date : 13.10.2009
Ikä : 26
Paikkakunta : Krypton.

Tilaustöitä Empty
ViestiAihe: Vs: Tilaustöitä   Tilaustöitä I_icon_minitime18/2/2010, 20:14

Täähän on mahtava idea tehä tarinan alkuja / ropeja 8>
Takaisin alkuun Siirry alas
Ropsuttaja
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want



Viestien lukumäärä : 43
Join date : 20.01.2010

Tilaustöitä Empty
ViestiAihe: Vs: Tilaustöitä   Tilaustöitä I_icon_minitime19/2/2010, 09:24

Kiitos paljon! Smile Seuraavan tarinan teille tarjoaa 7v siskoni:

____

Nimi: Rikkaasta köyhäksi
Päähenkilön esittely

Nimi: Lily Sasha Parker
Ikä: 16
Ulkonäkö: Lilyllä on blondit emohiukset.

Alkaa:
Heräsin aamulla 08.00 ja menin keittiöön. Otin jääkaapista vadelmamehua ja jogurtin. - Minulla olisi tärkeää asiaa Lily, isäni sanoi. - Ei nyt, vastasin isälleni ja menin omaan huoneeseeni. Pörrötin vaaleat hiukseni ja laitoin teinimeikin ja tiputin jogurttini lattialle. Palvelijamme Jade tuli korjaamaan sen ulos huoneestani. Laitoin oven kiinni ja avasin vaatekaappini raivosin ja heittelin kalliita merkkivaatteitani lattialle.
- Ei, ei ja vielä kerran ei! huusin raivosin ja rikoin poikaystävältäni saamani lasisen rasian. - No ihan sama, sanoin ja otin vaatekaapistani tiukat harmaat pillit ja tiukan pinkin topin. Topin päälle laitoin mustan hupparin. Sitten pakkasin reppuni. Menin eteiseen ja laitoin mustan nahkatakkini ja vaaleanpunaiset tennarit jalkaan ja huusin: - Moikka iskä! ja paiskasin ulko-oven kiinni. Otin pinkin joponi etupihalta ja lähdin ajamaan kouluun päin.

^ Koulussa ^

Kun menin kouluun laitoin pyöräni pyöräparkkiin ja bestikseni tulivat. - Moi, Sarah sanoi minua kohti kävellen niin kuin Synga ja Dana. - Miten menee, Dana kysäisi. - Hyvin. sanoin. Sanoin bestiksilleni että meen nyt. Niinpä he lähtivät kulkemaan omia reittejään. Menin poikaystävääni Alexia kohti. - Mo., Alex sanoi vastasin hänelle samoin. - Öööö... Lily oon aatellut et ei olla yhtää samanlaisii ei me voida olla yhes, Alex sanoi söpösti.
- Siis miten niin?
Siis ton on pakko olla läppä ku ollaa oltu yhes puolvuotta.
- Nokun me ei sovita vaan yhteen, Alex sanoi ja kellot soivat.

___________________________________________

Tämä kyseinen 7v siskoni tekee teille myös toisen osan:
____________________________________________

Kellot soisi ja menin luokkaan meillä oli historiaa ope pälpätti mutta en kuunnellut koska katsoin koko ajan Alexia. Tunti päättyi ja menin välkälle Danan kanssa menimme yhden koulun salaisimmista nurkan taakse juttelemaan mutta näimme Alexin ja Sarahin suutelemassa kiihkeästi alussa he eivät huomanneet meitä.
- Voi vi**u, Alex sanoi Sarahille.
- No mitä v***** sä siin kiroilet kiitti ku pilasit mun ja Lilyn kaveruuden.
- Ai mä vai, Alex sanoi ja tönäisi Sarahin maahan ja Sarahin pää osui kiveen ja alkoi valua verta.
- Sarah herää, Alex sanoi hätääntyneesti ja lopuksi juoksi kavereidensa luokse. Jälleen kello soi ja kaikki riensivät tunnille kunnes koulu loppui.
Takaisin alkuun Siirry alas
Pixel
It´s cute how u think I´m listening ~
It´s cute how u think I´m listening ~
Pixel


Viestien lukumäärä : 198
Join date : 23.05.2010
Paikkakunta : Wonderland

Tilaustöitä Empty
ViestiAihe: Vs: Tilaustöitä   Tilaustöitä I_icon_minitime30/5/2010, 12:22

Jos ei osaa aloittaa tarinaa, niin turha edes tehdä sellaista IMO.
Takaisin alkuun Siirry alas
TETSU
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
TETSU


Viestien lukumäärä : 131
Join date : 28.05.2010

Tilaustöitä Empty
ViestiAihe: Vs: Tilaustöitä   Tilaustöitä I_icon_minitime1/6/2010, 19:24

Havana kirjoitti:
Jos ei osaa aloittaa tarinaa, niin turha edes tehdä sellaista IMO.

Ja miten voi edes jatkaa sitä tarinaa, jos ei osaa alkua kehitellä? .____. Tarinan jatkamisesta tulee vaikeaa, mikäli ei alkuakaan osaa kirjoittaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Tilaustöitä Empty
ViestiAihe: Vs: Tilaustöitä   Tilaustöitä I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Tilaustöitä
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
WhyBBer - roolipelifoorumi :: Roskakori-
Siirry: