WhyBBer - roolipelifoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

WhyBBer - roolipelifoorumi

WhyBBer on suomalainen roolipelifoorumi, jonka tavoitteena on olla mahdollisimman aktiivinen.
 
PääsivuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Valaisua keltanokalle-

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Xficious
New here ~
New here ~
Xficious


Viestien lukumäärä : 1
Join date : 30.07.2012
Ikä : 26

Valaisua keltanokalle- Empty
ViestiAihe: Valaisua keltanokalle-   Valaisua keltanokalle- I_icon_minitime2/8/2012, 23:26

Ensimmäisenä haluan ilmoittaa syvimmät pahoitteluni, jos jostain syystä minunkaltaiseltani uudelta jäseneltä on täysin sallimatonta luoda uusi keskustelu. Koitan lähinnä saada selville, kuinka aktiivista porukkaa täällä käy.

Hiljattain mielenkiintoni nettiroolipelaamista kohtaan lähti taas huimaan nousuun. Tätä olen harrastanut noin neljä vuotta, mutta noin vuosi sitten hylkäsin harrastuksen lähes kokonaan, sillä lopetin eräällä sivustolla käymisen. Nyt sitten päätin googlen avulla etsiä jonkun mahtavan roolipelifoorumin, ja WhyBBer vaikutti saamistani vaihtoehdoista parhaalta.

Ikäväkseni kuitenkin huomasin, ettei täälläkään kovin paljoa ihmisiä liiku. Minun lisäkseni harvoin ainakaan yhtäaikaa on muita paikalla. Koitin etsiä foorumilta itseäni kiinnostavista kategorioista roolipelejä, mutta niistä harvoista kiinnostavimmista uusimmat olivat kuolleet jo kuukausia sitten, ennen kuin olivat edes päässeet alkuun. Harmillista.

Onko tämä foorumi oikeasti kuollut? Toivottavasti ei, sillä ropehimoni on tällähetkellä hyvin voimakas. Tämän aiheen ideana on selvittää, kuinka moni tämän huomoi tietyssä ajassa. Voitteko kiitos kommentoida, ihan mistä vaan. Vaikka sitten pilkkuvirheistäni. Olisi myös kiva kuulla, minkälaisten roolipelien ihkuttajia täällä on eniten.

Eli ihan vapaata keskustelus minun puolestani maan ja taivaan väliltä Smile

Ja vielä: Jos joku pitää tätä aihetta täysin turhana, sopimattomana tai loukkaavana, en pistä pahakseni, jos joku tämän poistaa.

Takaisin alkuun Siirry alas
SunSet
Some day my world begins to dance ~
Some day my world begins to dance ~
SunSet


Viestien lukumäärä : 127
Join date : 18.12.2010
Paikkakunta : Auringonlaskun takana

Valaisua keltanokalle- Empty
ViestiAihe: Vs: Valaisua keltanokalle-   Valaisua keltanokalle- I_icon_minitime5/8/2012, 18:39

Heippa vaan! Kiva kun täälläkin näkee uusia tyyppejä Smile Ja on kiva kuulla sekin, että sinulla olisi kiinnostusta roolaamiseen ja voin sanoa helpotukseksesi ettet ole ainoa. Minäkin haluaisin jo roolata..

Harmillista tosiaan tässä paikassa on se, että suurin osa ropeista on kuollut tai edes päässyt alkamaan aivan kuin sanoit. Jotkut käyttäjät ovat nimittäin sellaisia, että käyvät täällä pari kolme kertaa rekisteröidyttyään ja sitten häipyvät olemattomiin. Tai ainakin sellaisen käsityksen minä olen saanut täällä ollessani.

Tosin olen ilokseni huomannut, että toivo ei ole täysin menetetty Smile Nytkin yritämme parin tyypin kanssa saada yksi rope (jota minäkin pelasin) taas käyntiin. Meitä on kolme. Yksi on pelin mode ja toinen tulokas joka kanssa haluisi ruveta pelaamaan.

Monta ropea täältä ei kyllä löydy enään jotka käynnistyisivät kunnolla.. Itse rekisteröidyin juuri Whybberin ns. ''kulta-aikana'' jolloin täällä oli ties kuinka monta peliä käynnissä yhtä aikaa. Mutta sekin hupi päättyi lyhyeen kun moni käyttäjä lakkasi käymästä.. Se ärsytti mua suuresti.. Silloin lopetin täällä käymisen lähes täysin.. Pari kertaa on tullu katottuu mitä tääl tapahtuu mut nyt jos toi suunnitelma pelin kuolleista herättämisestä toimii.. niin varmasti alan olemaan aktiivinen pelaaja Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Maneki neko
New here ~
New here ~
Maneki neko


Viestien lukumäärä : 35
Join date : 09.11.2011
Ikä : 26
Paikkakunta : Camorr

Valaisua keltanokalle- Empty
ViestiAihe: Vs: Valaisua keltanokalle-   Valaisua keltanokalle- I_icon_minitime27/1/2013, 21:12

Samaa mieltä, sääli on jättää tämäkin paikka kuolemaan. Itsekin viime vuoden puolella tänne eksyin, pyörin vähän aikaa ja huomasin saman ongelman: Paikka on ollut kuolleena jo useamman kuin kaksitoista kuukautta.

Toivoa ei kuitenkaan kannata menettää, sillä täällä sitä ollaan. Olen todella kiinnostunut ropettamisesta teidän kanssanne tai ylipäätään kenen tahansa kanssa tällä foorumilla! Kuitenkaan en useinkaan jaksa käydä täällä tarkistamassa onko porukkaa paikalla vai ei, kun sitä useinkaan ei ole.

Olen kuitenkin ajatellut, että jonkun päivämäärän voisi sopia johonkin kauas tulevaisuuteen jonka kaikki laittaisivat kalentereihinsa ja tulisivat sitten yhtä aikaa tänne kyseisenä päivänä Smile Jos innostuneita löytyy, minä ainakin olen mukana :D Tavoitatte minut varmimmin sähköpostilla, koska vierailuni täällä ovat sen verran harvassa Razz (manekineko@luukku.com)

Sitä sitten odotellen! Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Valaisua keltanokalle- Empty
ViestiAihe: Vs: Valaisua keltanokalle-   Valaisua keltanokalle- I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Valaisua keltanokalle-
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
WhyBBer - roolipelifoorumi :: Muuta. :: Something whatever you want.-
Siirry: