WhyBBer - roolipelifoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

WhyBBer - roolipelifoorumi

WhyBBer on suomalainen roolipelifoorumi, jonka tavoitteena on olla mahdollisimman aktiivinen.
 
PääsivuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Kirjallisuus & lukeminen

Siirry alas 
+6
Neevi
Join
Sophie
Dead Carolina
Cromy
fantarawwr
10 posters
KirjoittajaViesti
fantarawwr
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
fantarawwr


Viestien lukumäärä : 49
Join date : 16.01.2011
Ikä : 27

Kirjallisuus & lukeminen Empty
ViestiAihe: Kirjallisuus & lukeminen   Kirjallisuus & lukeminen I_icon_minitime18/1/2011, 21:02

Ajattelin, että kun kuitenkin roolaus -sivustolla ollaan ja kirjoittamisesta kiinnostuneita löytyy, niin oisko täällä ihmisiä jotka tykkää lukea :DD ja minkälasiat kirjallisuutta? Cool keskustelua kirjoista 8D
Takaisin alkuun Siirry alas
Cromy
[Admin] Flying in the sky ~
[Admin] Flying in the sky ~
Cromy


Viestien lukumäärä : 745
Join date : 13.10.2009
Ikä : 26
Paikkakunta : Krypton.

Kirjallisuus & lukeminen Empty
ViestiAihe: Vs: Kirjallisuus & lukeminen   Kirjallisuus & lukeminen I_icon_minitime18/1/2011, 21:16

Tykkään kyllä lukea eli kirjastossakin tulee usein käytyä :'D Tykkään vähän kaikenlaisesta kirjallisuudesta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Dead Carolina
New here ~
New here ~
Dead Carolina


Viestien lukumäärä : 14
Join date : 18.01.2011
Ikä : 26
Paikkakunta : Battery City

Kirjallisuus & lukeminen Empty
ViestiAihe: Vs: Kirjallisuus & lukeminen   Kirjallisuus & lukeminen I_icon_minitime18/1/2011, 21:17

Ite luen enimmäkseen vaan elämänkertoja / kirjoja yhtyeistä, mut nyt on kesken yks Potteri koulussa ja samaan aikaan kotona Helvetin Talo-nimine sci-fi-kirja :---D Mut juu enimmäksee fantasiaa luen, tai sit tyylii jotai 'angstia' vai mitä se nyt on >: ))
Takaisin alkuun Siirry alas
Sophie
The day that never comes ~
The day that never comes ~
Sophie


Viestien lukumäärä : 80
Join date : 16.10.2009

Kirjallisuus & lukeminen Empty
ViestiAihe: Vs: Kirjallisuus & lukeminen   Kirjallisuus & lukeminen I_icon_minitime18/1/2011, 21:24

Aahhh mä luen ihan sikana ! Nyt ei oo ollu aikaa lukea, mut sit kun on yo:t vihdoin ohi niin tarkotuksena ois mennä kirjastoon ja lainaa kilokaupalla kirjoja.
Luen aika sekalaisesti kaikkea. Välillä fantasia vetää eniten, välillä chick lit, välillä suomalaiset kirjailijat. Mulla tulee vähän tällasia kausia. :D Esimerkiks viime kesänä luin putkeen kaikki yheksän ekaa Sookie Stackhousea.
Luin viimeks Nälkäpeli-sarjan ykkös- ja kakkososat uudestaan ja kolmosen ekaa kertaa. Sit "jonossa" olis Shopaholicin uusin osa, Cecelia Ahernin uusin kirja ja Oma taivas.
Takaisin alkuun Siirry alas
Join
New here ~
New here ~
Join


Viestien lukumäärä : 27
Join date : 13.01.2011
Paikkakunta : Sleepworld

Kirjallisuus & lukeminen Empty
ViestiAihe: Vs: Kirjallisuus & lukeminen   Kirjallisuus & lukeminen I_icon_minitime21/1/2011, 09:39

Rakastan mangaa ja anime-lehtiä ja sarjoja Smile Luen paljon inuyashaa, narutoa ymm....
Takaisin alkuun Siirry alas
fantarawwr
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
fantarawwr


Viestien lukumäärä : 49
Join date : 16.01.2011
Ikä : 27

Kirjallisuus & lukeminen Empty
ViestiAihe: Vs: Kirjallisuus & lukeminen   Kirjallisuus & lukeminen I_icon_minitime21/1/2011, 14:58

Millon animea on voinut lukea ? Surprised

Musta Fruits basket on kiva manga ^^

sitten yön talot, jos vielä jään ja katrionan tarinat koukuttaa. Luen kaikenlaista laidasta laitaan Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Neevi
New here ~
New here ~
Neevi


Viestien lukumäärä : 22
Join date : 10.01.2011
Ikä : 25

Kirjallisuus & lukeminen Empty
ViestiAihe: Vs: Kirjallisuus & lukeminen   Kirjallisuus & lukeminen I_icon_minitime21/1/2011, 16:52

Luen lähinnä fantasiaa ;D Ja kauhua.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shyren
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Shyren


Viestien lukumäärä : 345
Join date : 17.09.2010
Paikkakunta : Hevonkuusi

Kirjallisuus & lukeminen Empty
ViestiAihe: Vs: Kirjallisuus & lukeminen   Kirjallisuus & lukeminen I_icon_minitime21/1/2011, 18:23

Luen tosi paljon, tai tällä hetkellä ei oo kyllä mitään menossa :DD Mut joo, siis eniten luen varmaankin fantasiakirjallisuutta; vampyyreista, ihmissusista, lohikäärmeistä jne.

Tosi hyviä kirjoja oon lukenu ja seuraavaksi kun pikkusiskolta heltiää niin alotan ton Taru Sormusten Herrasta, elokuvat on jo nähty moneen otteeseen; katotaan ne melkein joka joulu(?).
Ja jos mä nimeäisin joitakin kirjoja mitä oon lukenu:
- Belgarioinin tarut (olisko 5-6 kirjaa)
- Mallorean tarut (5-6 kirjaa, samaa sarjaa)

- Eragon-trilogiasta odottelen neljättä

No mutta joo, noista Belgarioinin taruista alotellen luin ekan kirjan vuoden aikana *punastuu*, mutta loput kirja, niin Mallorean että Belgarionin tarut, luin kahdessa viikossa... Mutta muuhun ei sit jäänykkään aikaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Bandana
New here ~
New here ~
Bandana


Viestien lukumäärä : 21
Join date : 19.03.2011
Ikä : 25
Paikkakunta : Jossain Pohjanmaan lakeuksilla.

Kirjallisuus & lukeminen Empty
ViestiAihe: Vs: Kirjallisuus & lukeminen   Kirjallisuus & lukeminen I_icon_minitime19/3/2011, 17:59

Tykkään lueskella kirjoja ja kirjoitella tarinoita. Pääasiassa luen aikuisille tarkoitettuja kirjoja, sillä ne ovat yleensä paremmin kirjoitettuja ja realistisempiä kuin lasten- ja nuortenkirjat. Luen eniten draama-, rakkaus-, toiminta-, ja rikoskirjoja, sillä niissä on vain jokin omalaatuinen ja uniikki tunnelmansa, joka pakottaa pitämään kirjan käsissä.
Varsinaista lempikirjaa minulla ei ole, mutta pidän todella paljon Oma Taivas-romaanista. Alice Seboldin kirjoittama kirja on todella koskettava kertomus, vaikkakin hiukan rankka sellainen. Pidän myös Annie Proulx'n kirjoituksista.
Viimeksi luin Annie Proulx'n novellikokoelman Lyhyt kantama, joka sisälsi 11 kertomus villistä lännestä. Kokoelman ehdottomasti parhain novelli oli Brokeback Mountain, vaikka sekään ei ollut kevyimmästä päästä.

| EDIT. Unohdin mainita Torey Haydenin Häkkipojan. Sekin on hyvä kirja, vaikka tarina on raaka ja vieläpä todellinen sellainen.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://hirandom.deviantart.com
SunSet
Some day my world begins to dance ~
Some day my world begins to dance ~
SunSet


Viestien lukumäärä : 127
Join date : 18.12.2010
Paikkakunta : Auringonlaskun takana

Kirjallisuus & lukeminen Empty
ViestiAihe: Vs: Kirjallisuus & lukeminen   Kirjallisuus & lukeminen I_icon_minitime20/3/2011, 14:51

Mulla se mitä kirjoja luen, riippuu yleensä mun mielialasta, mutta fantasiakirjallisuus on kyl se iha ykkönen mitä tulee aika usein luettua, jos mulla nyt ees on aikaa lukea..
Joskus kyl tulee luettua näitä dekkareita ja jännityskirjoja (mutta vaan jos ne on kiinnostavia). Myöskin näitä perus nuorten kirjoja tulee luettua.
Takaisin alkuun Siirry alas
kakka
Some day my world begins to dance ~
Some day my world begins to dance ~



Viestien lukumäärä : 113
Join date : 10.01.2011

Kirjallisuus & lukeminen Empty
ViestiAihe: Vs: Kirjallisuus & lukeminen   Kirjallisuus & lukeminen I_icon_minitime29/6/2011, 17:33

Replicoja, etsivätoimistoa ja GooseBumpseja suurimmaks osaks mä lueskelen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Kirjallisuus & lukeminen Empty
ViestiAihe: Vs: Kirjallisuus & lukeminen   Kirjallisuus & lukeminen I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kirjallisuus & lukeminen
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
WhyBBer - roolipelifoorumi :: Muuta. :: Something whatever you want.-
Siirry: