WhyBBer - roolipelifoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

WhyBBer - roolipelifoorumi

WhyBBer on suomalainen roolipelifoorumi, jonka tavoitteena on olla mahdollisimman aktiivinen.
 
PääsivuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 FANFIC // Prinssi ja kerjäläispoika

Siirry alas 
+2
Cromy
SCREENAGER
6 posters
KirjoittajaViesti
SCREENAGER
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
SCREENAGER


Viestien lukumäärä : 123
Join date : 13.08.2010
Ikä : 28

FANFIC // Prinssi ja kerjäläispoika Empty
ViestiAihe: FANFIC // Prinssi ja kerjäläispoika   FANFIC // Prinssi ja kerjäläispoika I_icon_minitime28/9/2010, 21:48

Heipähei, minä se täällä taasen..


Elikkäs, haen nyt yhtä, KORKEINTAAN kahta ihmistä, mieluiten siis yhtä, joka voisi aloittaa sellaisen pienehkön/suurehkon fanficciä, jos sitä siksi nyt voisi kutsua.
Mutta mulla on aika kovat vaatimukset, te jotka ropetatte ensimmäisiä kertoja, voitte jo hyvin klikata edellsitä sivua. :--) Haen tähän KOKENUTTA, ja HYVÄÄ ropettajaa, joka osaa hallita hahmoaan hyvin ja kirjoittaa monipuolisesti ja laajasti. Vaikka en itse todellakaan mikään ammattilainen ole, niin silti olen kuitenkin hieman sillä tasolla, että sellaset yksitoikkoiset ja aloitteeliset roolaajat jotka eivät erota isoa alkukirjainta pienestä tai pilkkua pisteestä, niin voin sanoa että olen näitä parempi. En nyt mene sanomaan että olen upea ja ah niin mahtava jne, mutta ne jotka tajuaa tämän asian pointin niin tajuaa.
Ja nyt itse asiaan. Haluan siis kirjoittaa palavasti jotain intohimoista, kuumaa, kiusallista ja nautinnollista luettavaa, en välttämättä sellaista räiskyvää pervoilua. Tavoite ei ole saada lukija nolostumaan kun lukisi tekstiä, vaan pikemminkin ihastumaan ja haluamaan lisää.
Tästä ei tulisi ihan tavallinen 'rope', mitä nuo tuolla muissa topiikeissa ovat, ja siksi laitoinkin tämän tänne. Tarkoitus olisi siis kirjoittaa vuoroin ja toisin niinkuin normaalisti, mutta pientä hienosäätöä tässä on enemmän. Molempien ropettajien on oltava empaattisia toista roolaajaa kohtaan, ja kirjoittaa sujuvasti toisen kirjoitukseen, eli ehkä helpommin sanottuna, jos joku kolmas henkilö tulee ja lukee tekstiä, voisi kuvitella että kyseessä on vain yksi kirjoittaja. Tajusittehan? Kirjoitetaan samassa aikamuodossa kokoajan, joka on imperfekti. Ei muttia. (osaan selittää, juuu...)

Eli tämä tarina vaatii taitoja, en sano että itsekään osaisin kovin hyvin mutta ainakin yritän ja aloitteliaa en ota tähän mukaan, ellei sitten ole luonnonlahjakkuus. Lisäksi, ottaisin mieluiten yli 15 vuotiaita, on aika epämukavaa ropettaa tavalla jolla aikoisin. En tahdo yleistää, mutta mitä nyt näitä joitakin on lukenut niin olisi ihan kiva omanikäistä tai vanhempaa ropeseuraa. Poikkeuksiakin on, mutta niistä en tiedä niin 8(
Ja kyllä, tarina tulee sisältämään seksikohtauksia, mikäli tällaisia saadaan aikaan. (JA OLISI HYVÄ SAADA PRKL)

Tarina kertoo siis -otsikonkin mukaan- prinssistä ja kerjäläispojasta, noin kuvaannollisesti. Vaikka olenkin hurahtanut keskiaikaan, tämä tarina tulee kertomaan ihan 'tavallisesta' maailmasta. Hahmot ovat näitä perus jiirokkareita, (hihi klassikkoja) Itse ohjaisin Reitaa (perus, mutta olen niin umpirakastunut häneen..) ja sitten sinä saat päättää hahmosi itse, esim joku Gackt, Yasu, Uruha, Ruki, Aoi, Satoshi, Shuu, Nii, Hyde, Miyavi ja mitä kaikkee muita näitä jii tyyppejä on, lista on varmaankin loputon....
Ja kaikki jotka ovat joskus ropettaneet näillä hahmoilla, varmasti tietävät mitä on sitten tulossa...

Eli mitään lomaketta ei ole eikä tule, ilmoitat vain että haluaisit alkaa tehdä tätä mun kanssa, ja vielä toistan että en ota aloittelijoita. Teksti tulee olemaan rankkaa, as always, joten chill out ja kertokaa sitten vaikka viestissänne itsestänne ja miten/mitä kirjoitatte ja silleensä.

Kiitos. :---)


Viimeinen muokkaaja, SCREENAGER pvm 11/10/2010, 20:02, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Cromy
[Admin] Flying in the sky ~
[Admin] Flying in the sky ~
Cromy


Viestien lukumäärä : 745
Join date : 13.10.2009
Ikä : 26
Paikkakunta : Krypton.

FANFIC // Prinssi ja kerjäläispoika Empty
ViestiAihe: Vs: FANFIC // Prinssi ja kerjäläispoika   FANFIC // Prinssi ja kerjäläispoika I_icon_minitime28/9/2010, 22:26

Kiinnostaisi mutten kuuntele j-rokkia ._. niin en tiedä noista tyypeistä mitään. Joten mun ei siis varmaankaan kannata tulla.
Takaisin alkuun Siirry alas
TETSU
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
TETSU


Viestien lukumäärä : 131
Join date : 28.05.2010

FANFIC // Prinssi ja kerjäläispoika Empty
ViestiAihe: Vs: FANFIC // Prinssi ja kerjäläispoika   FANFIC // Prinssi ja kerjäläispoika I_icon_minitime29/9/2010, 13:35

Cromy kirjoitti:
Kiinnostaisi mutten kuuntele j-rokkia ._. niin en tiedä noista tyypeistä mitään. Joten mun ei siis varmaankaan kannata tulla.

Mä kuuntelen ja kyl tää kiinnostas meibi, mutta oon ALOITTELIJALOL enkä osaa. 8DD
Takaisin alkuun Siirry alas
SCREENAGER
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
SCREENAGER


Viestien lukumäärä : 123
Join date : 13.08.2010
Ikä : 28

FANFIC // Prinssi ja kerjäläispoika Empty
ViestiAihe: Vs: FANFIC // Prinssi ja kerjäläispoika   FANFIC // Prinssi ja kerjäläispoika I_icon_minitime30/9/2010, 20:22

Cromy ja TETSU, ette kummatkaan ole aloittelijoita, ja taisin laittaa tuohon topiikkiin hieman terävästi sen mitä haen...

Mutta siis tosiaan Cromy, kyse ei ole pääsiaisesti siitä mitä nämä jiirokkarit sinänsä tekevät siis ammattinsa puolesta, joten ei tarvitsekkaan tietää eikä kuunnellakkaan sitä musiikkia. Sieltä suunnalta on vain kivempi tehdä parituksia, kuin esim. joku Adam Lambertista ja vaikka Matthew Bellamysta, koska ne ei vain sovi niin nappiin toisiinsa. :--DDD
Eli periaatteessa tässä on sinänsä jiirok aiheena vain se, miltä hahmot näyttävät. reitahan se on sitten tuossa:
FANFIC // Prinssi ja kerjäläispoika Reita137
ihana basistini♥ tässä yksi syy miksi menin bändiin soittamaan bassoa... tulipa suuri kuva o_o
että semmosia. :------) Laitoin tosissaan hieman ehkä radikaalisti tuon jaon mitä haluan vastapelurilta, joten pehmennän sitä vähän sitten tässä jokupäivä. (heh.
Takaisin alkuun Siirry alas
BanBa
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
BanBa


Viestien lukumäärä : 103
Join date : 23.05.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Espoo

FANFIC // Prinssi ja kerjäläispoika Empty
ViestiAihe: Vs: FANFIC // Prinssi ja kerjäläispoika   FANFIC // Prinssi ja kerjäläispoika I_icon_minitime1/10/2010, 16:57

Mä voisinki yrittää n___n
Oonki jo ettimässä hyvää kuvaa rukista x'3
FANFIC // Prinssi ja kerjäläispoika Psj05 <-- heaven <3
Takaisin alkuun Siirry alas
SCREENAGER
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
SCREENAGER


Viestien lukumäärä : 123
Join date : 13.08.2010
Ikä : 28

FANFIC // Prinssi ja kerjäläispoika Empty
ViestiAihe: Vs: FANFIC // Prinssi ja kerjäläispoika   FANFIC // Prinssi ja kerjäläispoika I_icon_minitime6/10/2010, 17:53

StupidLittleTomi<3 kirjoitti:
Mä voisinki yrittää n___n
Oonki jo ettimässä hyvää kuvaa rukista x'3
FANFIC // Prinssi ja kerjäläispoika Psj05 <-- heaven <3

Senku yrität. :--DD
Kerro kuitenkin ekaks hieman siitä mitä ite oot kirjottanu, vähän kirjotustyyliäs ja missä menee ropetuksen rajat ja näin :-DD on meinaan hankalaa lähteä tuosta vain tuntemattoman kanssa kehittelemään suht vakavaa ja haastavaa ropea, ymmärräthän? :--)
Takaisin alkuun Siirry alas
BanBa
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
BanBa


Viestien lukumäärä : 103
Join date : 23.05.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Espoo

FANFIC // Prinssi ja kerjäläispoika Empty
ViestiAihe: Vs: FANFIC // Prinssi ja kerjäläispoika   FANFIC // Prinssi ja kerjäläispoika I_icon_minitime9/10/2010, 21:09

SCREENAGER kirjoitti:
StupidLittleTomi<3 kirjoitti:
Mä voisinki yrittää n___n
Oonki jo ettimässä hyvää kuvaa rukista x'3
FANFIC // Prinssi ja kerjäläispoika Psj05 <-- heaven <3

Senku yrität. :--DD
Kerro kuitenkin ekaks hieman siitä mitä ite oot kirjottanu, vähän kirjotustyyliäs ja missä menee ropetuksen rajat ja näin :-DD on meinaan hankalaa lähteä tuosta vain tuntemattoman kanssa kehittelemään suht vakavaa ja haastavaa ropea, ymmärräthän? :--)

Siis joo, tulee yksäril Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Join
New here ~
New here ~
Join


Viestien lukumäärä : 27
Join date : 13.01.2011
Paikkakunta : Sleepworld

FANFIC // Prinssi ja kerjäläispoika Empty
ViestiAihe: Vs: FANFIC // Prinssi ja kerjäläispoika   FANFIC // Prinssi ja kerjäläispoika I_icon_minitime17/1/2011, 11:30

siis tarinako tää on? millonka te alotattee?
Takaisin alkuun Siirry alas
SCREENAGER
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
SCREENAGER


Viestien lukumäärä : 123
Join date : 13.08.2010
Ikä : 28

FANFIC // Prinssi ja kerjäläispoika Empty
ViestiAihe: Vs: FANFIC // Prinssi ja kerjäläispoika   FANFIC // Prinssi ja kerjäläispoika I_icon_minitime17/1/2011, 19:39

Join kirjoitti:
siis tarinako tää on? millonka te alotattee?

Tarina on joo, ei tavallinen rope. Ei ole mitään aloitusta vielä valittu, koska ei ole vielä ketään kenen kanssa voisin tämän aloittaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shyren
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Shyren


Viestien lukumäärä : 345
Join date : 17.09.2010
Paikkakunta : Hevonkuusi

FANFIC // Prinssi ja kerjäläispoika Empty
ViestiAihe: Vs: FANFIC // Prinssi ja kerjäläispoika   FANFIC // Prinssi ja kerjäläispoika I_icon_minitime24/1/2011, 17:47

Voih, kuulostaa kyllä tosi mielenkiintoselta mutta ite en voi sanoa että kirjoittaisin ihan noin hyvin Embarassed Joomuttasiis.... Enkä oikein osaisi varmaan muutenkaan ihan sillä lailla kirjoittaa kun olis sun toiveesi...
Muuten 'hakisin' tosi mielelläni!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





FANFIC // Prinssi ja kerjäläispoika Empty
ViestiAihe: Vs: FANFIC // Prinssi ja kerjäläispoika   FANFIC // Prinssi ja kerjäläispoika I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
FANFIC // Prinssi ja kerjäläispoika
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
WhyBBer - roolipelifoorumi :: Muuta. :: Paradox - Interesting stories.-
Siirry: