WhyBBer - roolipelifoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

WhyBBer - roolipelifoorumi

WhyBBer on suomalainen roolipelifoorumi, jonka tavoitteena on olla mahdollisimman aktiivinen.
 
PääsivuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 A/M roolipeleille oma alue?

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
P_H_P
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
P_H_P


Viestien lukumäärä : 11
Join date : 19.09.2010
Paikkakunta : Heinola

A/M roolipeleille oma alue? Empty
ViestiAihe: A/M roolipeleille oma alue?   A/M roolipeleille oma alue? I_icon_minitime19/9/2010, 11:23

Niin elikkäs, itse liityin tuossa hetki sitten, kun sain yhdellä toisella sivulla mainostuksen tästä paikasta ja lähdin heti katsomaan tätä. Paikka näytti aika mukavalta, joten liityin tänne. Kuitenkin aloin katsella alueita niin en nähnyt että olisi ollut omaa aluetta A/M ropeille.

Joten ajatus olisi näin että eikä A/M roolipeleille voisi tulla oma alue, sillä itse tiedän kokemuksesta että näitä rooladia on paljon. Uskoisin myös että tälläkin sivulla niitä ainakin muutama on. Toivoisin ainakin itse että tälläinen alue tulisi... Voisin vannoa että joku ihan varmasti edes joskus sielä kirjoittelisi Rolling Eyes Toivottavasti muutkin pitäisi tästä minun ideasta/päähän pakkautumasta huomauttumisesta XD

A/M = Anime/Manga (Niin sanotusti roolipeli jossa roolataan anime/manga hahmoilla/kuvilla yleisesti.)
Takaisin alkuun Siirry alas
TETSU
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
TETSU


Viestien lukumäärä : 131
Join date : 28.05.2010

A/M roolipeleille oma alue? Empty
ViestiAihe: Vs: A/M roolipeleille oma alue?   A/M roolipeleille oma alue? I_icon_minitime19/9/2010, 11:38

Hyvä idea, IMO. :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Cromy
[Admin] Flying in the sky ~
[Admin] Flying in the sky ~
Cromy


Viestien lukumäärä : 745
Join date : 13.10.2009
Ikä : 27
Paikkakunta : Krypton.

A/M roolipeleille oma alue? Empty
ViestiAihe: Vs: A/M roolipeleille oma alue?   A/M roolipeleille oma alue? I_icon_minitime19/9/2010, 15:39

Taidanpa lisätä tuollaisen alueen tänne sitten piakkoin. Mutten juuri nyt kun on hieman kiirettä :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





A/M roolipeleille oma alue? Empty
ViestiAihe: Vs: A/M roolipeleille oma alue?   A/M roolipeleille oma alue? I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
A/M roolipeleille oma alue?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Rakkaus - roolipeleille oma osio ?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
WhyBBer - roolipelifoorumi :: Palaute ja kehitysehdotukset.-
Siirry: