WhyBBer - roolipelifoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

WhyBBer - roolipelifoorumi

WhyBBer on suomalainen roolipelifoorumi, jonka tavoitteena on olla mahdollisimman aktiivinen.
 
PääsivuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Roolipeleistä yleensä?

Siirry alas 
+6
Dina
Unique
Angole
Aibou
TETSU
Emi Hinata Ito
10 posters
KirjoittajaViesti
Emi Hinata Ito
The day that never comes ~
The day that never comes ~
Emi Hinata Ito


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 23.05.2010
Paikkakunta : Jossai kuusessa

Roolipeleistä yleensä? Empty
ViestiAihe: Roolipeleistä yleensä?   Roolipeleistä yleensä? I_icon_minitime31/5/2010, 16:41

Millaisia ropeja enimmäkseen väsäät?
Millaisiin liityt?
Millaisia henkilöitä sinulla on yleensä?
Missä roolipelaat yleensä?
Minkä nimisiä hahmoja sinulla on yleensä?
Jne.

~Emi, se naapurin tyttö, joka luulee olevans keijukainen♥️~
Takaisin alkuun Siirry alas
Emi Hinata Ito
The day that never comes ~
The day that never comes ~
Emi Hinata Ito


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 23.05.2010
Paikkakunta : Jossai kuusessa

Roolipeleistä yleensä? Empty
ViestiAihe: Vs: Roolipeleistä yleensä?   Roolipeleistä yleensä? I_icon_minitime31/5/2010, 16:43

Millaisia ropeja enimmäkseen väsäät? Fantasiaan ne liittyvät
Millaisiin liityt? Fantasia ja manga/anime. Ja joihinkin jotka ovat keskittyneet yhteen sarjaan
Millaisia henkilöitä sinulla on yleensä? erillaisia. Enimmäkseen hiljaisia, ujoja ja lukutoukkia
Missä roolipelaat yleensä? GoSussa minut löytää
Minkä nimisiä hahmoja sinulla on yleensä? Chelsea, Scarlott, Alizia, Alice ...

~Emi, se naapurin tyttö, joka luulee olevansa keijukainen♥️~
Takaisin alkuun Siirry alas
TETSU
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
TETSU


Viestien lukumäärä : 131
Join date : 28.05.2010

Roolipeleistä yleensä? Empty
ViestiAihe: Vs: Roolipeleistä yleensä?   Roolipeleistä yleensä? I_icon_minitime31/5/2010, 17:45

Millaisia ropeja enimmäkseen väsäät? - En yleensä tee. Pari kertaa olen tehnyt, mutta en keksinyt kunnon ideaa, joten ropet luhistuivat D8
Millaisiin liityt? - Sellaisiin, joissa on omaperäinen tai muuten vaan hyvä juoni, tai sellaisiin, joihin jokin hahmoistani sopii.
Millaisia henkilöitä sinulla on yleensä? - Vaihtelee. Osa on kauheita pälättäjiä, osa hiljaisia, osalla metrilomake, osalla lyhyt lomake ymsyms :3
Missä roolipelaat yleensä? - Sähköpostissa olen roolannut kauan erästä roolipeliä, joka on yli vuoden vanha, mutta silti kukoistaa! Joskus roolasin tallini.fi:ssä, mutta en nykyään ole jaksanut (ajattelin jatkaa siellä käymistä, jotta saisin ropetettua enemmän). GoSussa olen joihinkin ropeihin liittynyt, mutta en jaksanut, koska goSun ropet ei ole aina sieltä parhaasta päästä, enkä siellä jaksa ropettaa.
Minkä nimisiä hahmoja sinulla on yleensä? - Vaihtelee, en laita ikinä samaa nimeä kahta kertaa. Yleensä joku japanilainen nimi ~
Takaisin alkuun Siirry alas
Aibou
New here ~
New here ~
Aibou


Viestien lukumäärä : 7
Join date : 17.09.2010
Paikkakunta : Kone.

Roolipeleistä yleensä? Empty
ViestiAihe: Vs: Roolipeleistä yleensä?   Roolipeleistä yleensä? I_icon_minitime17/9/2010, 17:14

Millaisia ropeja enimmäkseen väsäät?
- En väsää, autan kyllä ideoiden tekemisessä.

Millaisiin liityt?
- Yleisimmin A/M tai eläinhahmo roolipeleihin. Scifi, Fantasia ja Kauhu on parasta.

Millaisia henkilöitä sinulla on yleensä?
- Sellaisia jotka omaa jonkun osan luonteestani. Yleisimmin kaikki on Bi-seksuaaleja ja en osaa kovinkaan hyvin naisilla roolata. :C

Missä roolipelaat yleensä?
- Gosussa, Habossa(joskus kauan sitten), Mesessä ja parilla muulla roolisivustolla.

Minkä nimisiä hahmoja sinulla on yleensä?
- Ne tupsahtaa aikanaan omaan päähän, jotain normaaleja japsu tai englantilaisia. Joskus tosin saatan ottaa erimaalaisia nimiä, esim kreikkalaisia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Angole
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Angole


Viestien lukumäärä : 12
Join date : 18.09.2010

Roolipeleistä yleensä? Empty
ViestiAihe: Vs: Roolipeleistä yleensä?   Roolipeleistä yleensä? I_icon_minitime19/9/2010, 07:50

Millaisia ropeja enimmäkseen väsäät?
No väsään juuri näitä Anime/Manga -ropeja, jos väsään jotakin nykyään. Ja jos väsäisin sen Anime/Manga -ropen niin se ois fantasia-aiheinen.

Millaisiin liityt?
Anime/Manga- ja fantasia-roolipeleihin.

Millaisia henkilöitä sinulla on yleensä?
Hmm, syrjäytyviä, angstangst? : D : D <-- Mun luonteest ja sitten joko tytöllä tai pojalla. Mut enemmän tytöllä. Pelaan usein ropeis jossa ei oo tarkkaa ikärajaa, voi olla vanhus tai lapsi tai tällein. : D Aina hetero. nwn

Missä roolipelaat yleensä?
Gosussa, joskus habossa. En ole vielä WhyBBerissä. Joissain kenneleissä? Eikö se ole ropettamista tavallaan. : D

Minkä nimisiä hahmoja sinulla on yleensä?
Yritän normaalisti käyttää eleganttisia englanninkielisiä nimiä, jos ei onnistu otan tavallisen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Unique
New here ~
New here ~
Unique


Viestien lukumäärä : 5
Join date : 21.02.2010
Ikä : 26
Paikkakunta : Lahti

Roolipeleistä yleensä? Empty
ViestiAihe: Vs: Roolipeleistä yleensä?   Roolipeleistä yleensä? I_icon_minitime20/9/2010, 17:34

Millaisia ropeja enimmäkseen väsäät? kaikenlaisia, genrenä kuitenkin yleensä draama Smile
Millaisiin liityt? draama/rakkausroolipeleihin
Millaisia henkilöitä sinulla on yleensä? noboja, ärsyttäviä, tylsiä, hiljaisia, äänekkäitä; kaikenlaisia
Missä roolipelaat yleensä? vähän kaikkialla, tarkkaan en oikeen osaa sanoo :D


ps. tää saattaa kuulostaa nobolta, mutta mua pännii aivan älyttömästi ku melkein kaikissa otsikoissa on piste :dd.D:D:D.dd. asd
Takaisin alkuun Siirry alas
Dina
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Dina


Viestien lukumäärä : 9
Join date : 21.09.2010
Ikä : 28
Paikkakunta : Espoo

Roolipeleistä yleensä? Empty
ViestiAihe: Vs: Roolipeleistä yleensä?   Roolipeleistä yleensä? I_icon_minitime26/9/2010, 15:22

Jos jonkinlaisen ropen väsään, niin kerrostaloropen, se on se tyyli johon oon rakastunut. Ja jos liityn, niin todennäköisimmin kerrostaloropeen, jos sellainen sattuu lähistöltä löytymään. :--D Tietty kimppiksetkin käy, vaikken niistä niin välitä. Myös fantasia on kiva genre :--) Mun hahmot on täysi-ikää lähestyviä tyttöjä, yleensä joko herkkiä tai sit tosi vahvoja persoonia. Nimet on melko tavallisia, esimerkkeinä Kristy Felicia Weaver, Josie Charlotta Mills, Amber Gray, joilla roolaan nykyään (;
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.cherii-cherii.blogspot.com
Beth
New here ~
New here ~



Viestien lukumäärä : 2
Join date : 10.01.2011
Ikä : 26
Paikkakunta : Kerava

Roolipeleistä yleensä? Empty
ViestiAihe: Vs: Roolipeleistä yleensä?   Roolipeleistä yleensä? I_icon_minitime11/1/2011, 19:32

Laitan ihan hemmetin usein sukunimeksi Wright Eh..
Takaisin alkuun Siirry alas
Sophie
The day that never comes ~
The day that never comes ~
Sophie


Viestien lukumäärä : 80
Join date : 16.10.2009

Roolipeleistä yleensä? Empty
ViestiAihe: Vs: Roolipeleistä yleensä?   Roolipeleistä yleensä? I_icon_minitime11/1/2011, 20:23

Mä en tee ikinä itse ropeja. Liityn yleensä aika perusmassaropeihin, mutten tykkää sellasista "IHQ tyttörakkauttahhhh<3<3<3<3" yms kaltaisista ropeista.
Mun henkilöt on yleensä aika normityttösiä. Tykkään roolaa tytöillä, koska en osaa ajatella niinkuin pojat ajattelee. :D Mun hahmot on yleensä myös tummahiuksisia, koska oon ite tummahiuksinen, enkä omasta mielestäni ainakaan "osais" ropettaa blondina. :D
Takaisin alkuun Siirry alas
fantarawwr
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
fantarawwr


Viestien lukumäärä : 49
Join date : 16.01.2011
Ikä : 27

Roolipeleistä yleensä? Empty
ViestiAihe: Vs: Roolipeleistä yleensä?   Roolipeleistä yleensä? I_icon_minitime16/1/2011, 19:25

Millaisia ropeja enimmäkseen väsäät?
- Jotain fantasiaa, erilaisia kuitenkin :D saan yleensä inspiksen jostain kirjoista tai vain jostain :p laidasta laitaan, tosin viime aikoina ei ole tultu tehtyä, ja täällä ei vielä yhtään :D
Millaisiin liityt?
- Omaperäisiin, joissa on kiva juoni Smile laadukkaisiin tottakai.
Millaisia henkilöitä sinulla on yleensä?
- Vaihtelee. Useimmiten vähän hiljaisempia henkilöitä :D Miksiköhän ... .__.
Missä roolipelaat yleensä?
- Hmm. Gosussa pääasiassa olen, tosin en paljoa viime aikoina :/
Minkä nimisiä hahmoja sinulla on yleensä?
- Vaihtelee :D Tällä hetkellä suosin erikoisia nimiä, joita bongaan kirjoista tai vaan jostain. 83
Takaisin alkuun Siirry alas
Kamo
New here ~
New here ~
Kamo


Viestien lukumäärä : 7
Join date : 18.01.2011
Ikä : 26
Paikkakunta : Sänkysi alla >:3

Roolipeleistä yleensä? Empty
ViestiAihe: Vs: Roolipeleistä yleensä?   Roolipeleistä yleensä? I_icon_minitime18/1/2011, 22:19

Millaisia ropeja enimmäkseen väsäät?
Ai niinku WhyBBerissä? Fantasiaa!
Millaisiin liityt?
WhyBberissä? Rakastan lohikäärmeitä ~♥ Sekä ihmissusiuuksia. Tuitui.
Millaisia henkilöitä sinulla on yleensä?
Well, varmaankin melko äänekkäitä ja iloisia [Jorma on poikkeus!] ja melko sinisilmäisiäkin. Kuin pelaajansa <3
Missä roolipelaat yleensä?
Andriaanassa, Chena RPG;eessä, Ulfuriassa, Suojeliat RPG:eessä, Lyrathissa, Arumbajoen Piilopaikassa, Black-Fellillä ja Korpihukissa. Cave Canemissakin tavattu, sekä Town Hidingsissa ja Sudentaipaleessa, vaan ei enään.
Minkä nimisiä hahmoja sinulla on yleensä?

En koskaan nimeä hahmojani samalla nimellä. Yleensä ne eivät tarkoita mitään [Senjiro, Saslak] joskus ne taasen tarkoittavat. [Kataja, Haiku..]. Suurin osa hahmoistani tosin on susia.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.kaamoshukka.deviantart.com
Sponsored content





Roolipeleistä yleensä? Empty
ViestiAihe: Vs: Roolipeleistä yleensä?   Roolipeleistä yleensä? I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Roolipeleistä yleensä?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
WhyBBer - roolipelifoorumi :: Muuta. :: Über - Are you sure?-
Siirry: