| Apua - pienet kysymykset. | |
|
+35PAPERCUT. Sophie Crifye Moon-Blue Roset Anni Dead Carolina fantarawwr Muumi_^ SCREENAGER NewStar DISTRACTION Neevi nosmokingplease Shyren T.H_Fani Differentasi Pixel Emi Hinata Ito kira Ropsuttaja MOLIMOLIMOLI jennids RAINBOWCUPCAKE Väliä? tyttö SSaTus Saaga Sintcu SofkuPRO Hack. Missy Roolausismylife Hard Fly Cromy 39 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Muumi_^ New here ~
Viestien lukumäärä : 1 Join date : 17.01.2011
| Aihe: Vs: Apua - pienet kysymykset. 17/1/2011, 14:35 | |
| Miten voin lisätä kuvan roolipeleihin :D | |
|
| |
Shyren Moderator - I'm whatever you want
Viestien lukumäärä : 345 Join date : 17.09.2010 Paikkakunta : Hevonkuusi
| Aihe: Vs: Apua - pienet kysymykset. 17/1/2011, 19:25 | |
| - Muumi_^ kirjoitti:
- Miten voin lisätä kuvan roolipeleihin :D
Näetkös tuolla ylähäällä (missä on valinnat: lihavointi, kursivoinit, alleviivaus jne.) on sellainen kuvake jossa on valokuva (puun kuva?), ja kun viet hiiren sen kohdalle siinä lukeekin : Kuva. Näpäytä siitä ja sen jälkeen kun olet valinnut roolipeliin tulevan kuvan, ota sen nettiosoite ja liitä se tuohon esille tulleeseen kohtaan johon voi kirjoitaa: Sen jälkeen ok. Toisinkin voi tehdä, kirjoita: Ja niiden väliin nettiosoite. Toivottavasti ymmärsit! | |
|
| |
fantarawwr Moderator - I'm whatever you want
Viestien lukumäärä : 49 Join date : 16.01.2011 Ikä : 27
| Aihe: Vs: Apua - pienet kysymykset. 17/1/2011, 20:36 | |
| En saa lisättyä kuvaa viestiini vaikka katsoinkin UKK'n ohjeet ja kokeilin :/ | |
|
| |
| Aihe: Vs: Apua - pienet kysymykset. 17/1/2011, 20:42 | |
| - fantarawwr kirjoitti:
- En saa lisättyä kuvaa viestiini vaikka katsoinkin UKK'n ohjeet ja kokeilin :/
Voih, mä en tiedä sitten että mikä neuvoksi. Toivottavasti täällä on viisaampia modeja tai henkilöitä jotka osaavat suo neuvoa. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Apua - pienet kysymykset. 17/1/2011, 20:44 | |
| - Shyren kirjoitti:
- fantarawwr kirjoitti:
Voih, mä en tiedä sitten että mikä neuvoksi. Toivottavasti täällä on viisaampia modeja tai henkilöitä jotka osaavat suo neuvoa. niin 8/ yhyy oon itekki mode 8D | |
|
| |
| Aihe: Vs: Apua - pienet kysymykset. 17/1/2011, 20:49 | |
- Shyren kirjoitti:
- fantarawwr kirjoitti:
Voih, mä en tiedä sitten että mikä neuvoksi. Toivottavasti täällä on viisaampia modeja tai henkilöitä jotka osaavat suo neuvoa. niin 8/ yhyy oon itekki mode 8D Hupsista ^-^ Enpä kattonutkaan tarpeeksi tarkasti. ) | |
|
| |
Cromy [Admin] Flying in the sky ~
Viestien lukumäärä : 745 Join date : 13.10.2009 Ikä : 27 Paikkakunta : Krypton.
| Aihe: Vs: Apua - pienet kysymykset. 17/1/2011, 21:12 | |
Siinä kohtaa kun viestiä kirjoitetaan niin voit ensiksi laittaa vaikka tuon "Hostaa kuvan" eli se on siis tuo kuva jossa on puu + edessä joku kortti. Siitä se "Valitse tiedosto" ja otat koneeltas jonkun kuvan. Valittuasi painat "Host it!" ja välilehtiin tai uuteen ikkunaan aukeaa ImageShacks -niminen sivusto. Kopioit sieltä vaan sen kuvan "Direct Link";in ja palaat takaisin whybberiin kirjoittamaan sitä viestiä. Valitset sen "kuvan hostaus" kuvakkeen vieressä olevan puunkuvan ja lisäät siihen sen kopioimasi linkin. Tai voithan sä vaan painaa suoraan sitä pelkkää puunkuva -juttua ja laittaa vaikka photobucketin jonkun kuvan linkin siihen. Toivottavasti tän selityksen ymmärsit c: Yritin mahdollisimman yksinkertaisesti kertoa. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Apua - pienet kysymykset. 18/1/2011, 15:42 | |
| - Cromy kirjoitti:
- fantarawwr kirjoitti:
Siinä kohtaa kun viestiä kirjoitetaan niin voit ensiksi laittaa vaikka tuon "Hostaa kuvan" eli se on siis tuo kuva jossa on puu + edessä joku kortti. Siitä se "Valitse tiedosto" ja otat koneeltas jonkun kuvan. Valittuasi painat "Host it!" ja välilehtiin tai uuteen ikkunaan aukeaa ImageShacks -niminen sivusto. Kopioit sieltä vaan sen kuvan "Direct Link";in ja palaat takaisin whybberiin kirjoittamaan sitä viestiä. Valitset sen "kuvan hostaus" kuvakkeen vieressä olevan puunkuvan ja lisäät siihen sen kopioimasi linkin.
Tai voithan sä vaan painaa suoraan sitä pelkkää puunkuva -juttua ja laittaa vaikka photobucketin jonkun kuvan linkin siihen. Toivottavasti tän selityksen ymmärsit c: Yritin mahdollisimman yksinkertaisesti kertoa. taisin kässätä 8D | |
|
| |
Dead Carolina New here ~
Viestien lukumäärä : 14 Join date : 18.01.2011 Ikä : 26 Paikkakunta : Battery City
| Aihe: Vs: Apua - pienet kysymykset. 18/1/2011, 18:29 | |
| Onko tänne mahdollisuutta luoda allekirjoitukseen semmonen kuvaläpyskä, kuten esimerkiksi Sh-foorumille, ja jos se on sallittua niin onko kuvan koossa rajoitteita? //Hohoo, tuossa yhdellä moderaattorilla oli joten se on varmaankin sallittua | |
|
| |
| |
| |
| Aihe: Vs: Apua - pienet kysymykset. 19/1/2011, 16:21 | |
| - Shyren kirjoitti:
- fantarawwr kirjoitti:
Voih, mä en tiedä sitten että mikä neuvoksi. Toivottavasti täällä on viisaampia modeja tai henkilöitä jotka osaavat suo neuvoa. Mä onnistuin 8DDDD TADAA: | |
|
| |
| Aihe: Vs: Apua - pienet kysymykset. 19/1/2011, 18:38 | |
- Shyren kirjoitti:
- fantarawwr kirjoitti:
Voih, mä en tiedä sitten että mikä neuvoksi. Toivottavasti täällä on viisaampia modeja tai henkilöitä jotka osaavat suo neuvoa. Mä onnistuin 8DDDD
TADAA:
Onnee! :DD | |
|
| |
Anni New here ~
Viestien lukumäärä : 1 Join date : 20.01.2011 Ikä : 27 Paikkakunta : Pori Satakunta
| Aihe: Vs: Apua - pienet kysymykset. 20/1/2011, 22:18 | |
| [b] Miten mä voin ladata kuvia? | |
|
| |
| Aihe: Vs: Apua - pienet kysymykset. 20/1/2011, 23:31 | |
| - Anni kirjoitti:
- [b] Miten mä voin ladata kuvia?
Olisi sinun kannattanut aiempia viestejäni lukea tältä sivulta c: Kuitenkin kopioin vastauksen tähän viestiin. - Lainaus :
- Siinä kohtaa kun viestiä kirjoitetaan niin voit ensiksi laittaa vaikka tuon "Hostaa kuvan" eli se on siis tuo kuva jossa on puu + edessä joku kortti. Siitä se "Valitse tiedosto" ja otat koneeltas jonkun kuvan. Valittuasi painat "Host it!" ja välilehtiin tai uuteen ikkunaan aukeaa ImageShacks -niminen sivusto. Kopioit sieltä vaan sen kuvan "Direct Link";in ja palaat takaisin whybberiin kirjoittamaan sitä viestiä. Valitset sen "kuvan hostaus" kuvakkeen vieressä olevan puunkuvan ja lisäät siihen sen kopioimasi linkin.
Tai voithan sä vaan painaa suoraan sitä pelkkää puunkuva -juttua ja laittaa vaikka photobucketin jonkun kuvan linkin siihen. Toivottavasti tän selityksen ymmärsit c: Yritin mahdollisimman yksinkertaisesti kertoa.
| |
|
| |
Roset New here ~
Viestien lukumäärä : 17 Join date : 20.09.2010
| Aihe: Vs: Apua - pienet kysymykset. 21/1/2011, 18:46 | |
| | |
|
| |
Roset New here ~
Viestien lukumäärä : 17 Join date : 20.09.2010
| Aihe: Vs: Apua - pienet kysymykset. 21/1/2011, 18:47 | |
| kiitos, nyt osaan laittaa kuvia (: | |
|
| |
Moon-Blue New here ~
Viestien lukumäärä : 3 Join date : 20.02.2011
| Aihe: Vs: Apua - pienet kysymykset. 20/2/2011, 09:38 | |
| Miten saan laitettuu kuvan? | |
|
| |
| Aihe: Vs: Apua - pienet kysymykset. 20/2/2011, 11:37 | |
| Lueppa UKK - Help, jos et vieläkään ymmärrä niin pyydä uudestaan apua? | |
|
| |
Crifye New here ~
Viestien lukumäärä : 2 Join date : 10.01.2011 Ikä : 25
| Aihe: Vs: Apua - pienet kysymykset. 15/3/2011, 20:09 | |
| Tein tän tunnuksen tänne joskus kuukausi sitten tai jotain. Ja aattelin sitte, että nyt vois alkaa käyttää, ku ei sillo oikee kiinnostanu : P | |
|
| |
| Aihe: Vs: Apua - pienet kysymykset. 16/3/2011, 18:07 | |
| No olishan se ihan kiva :D | |
|
| |
Sophie The day that never comes ~
Viestien lukumäärä : 80 Join date : 16.10.2009
| Aihe: Vs: Apua - pienet kysymykset. 19/3/2011, 22:32 | |
| Mulla ei onnistu kuvan lisääminen viestiin. :< Tiedän kyllä miten ja mistä se lisätään mutta se ei vaan tuu näkyville. Help? | |
|
| |
| Aihe: Vs: Apua - pienet kysymykset. 19/3/2011, 22:39 | |
| - Sophie kirjoitti:
- Mulla ei onnistu kuvan lisääminen viestiin. :< Tiedän kyllä miten ja mistä se lisätään mutta se ei vaan tuu näkyville. Help?
lataa kuva ensin photobuckettiin vaikkapa ja sitten: linkki noiden väliin --> [img][/img] | |
|
| |
Sophie The day that never comes ~
Viestien lukumäärä : 80 Join date : 16.10.2009
| Aihe: Vs: Apua - pienet kysymykset. 20/3/2011, 12:48 | |
| - Cromy kirjoitti:
- lataa kuva ensin photobuckettiin vaikkapa ja sitten: linkki noiden väliin --> [img][/img]
Joo siis mä teen noin ja osaan kyllä mut se kuva ei tuu näkyviin? Yritin vielä sillainkin et laitoin kuvat kahta eri kautta mut ei vaan näy. :( | |
|
| |
| Aihe: Vs: Apua - pienet kysymykset. 20/3/2011, 13:13 | |
| Tarkistin niin mulla näyttäisi toimivan l D mutta siis.. en tiedä vielä mistä tuo ongelma johtuu :s | |
|
| |
PAPERCUT. New here ~
Viestien lukumäärä : 4 Join date : 20.03.2011 Ikä : 27 Paikkakunta : Parainen
| Aihe: Vs: Apua - pienet kysymykset. 20/3/2011, 13:30 | |
| Ymh, saakos roolipeleissä roolata minä - muodossa ? Vai onko se aina vain roolipelin omistajasta kiinni millälailla roolataan ? Suurimmat pahoitteluni jos se täällä jossakin lukee, luin kyllä kaikki UKK't sun muut. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Apua - pienet kysymykset. | |
| |
|
| |
| Apua - pienet kysymykset. | |
|