| Täydellisyystesti. | |
|
+12Kamm Sophie Kia<3 Haribo KeSäKuKkA candyprincess BanBa DISTRACTION Emi Hinata Ito TETSU BlackRose Cromy 16 posters |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Cromy [Admin] Flying in the sky ~
Viestien lukumäärä : 745 Join date : 13.10.2009 Ikä : 27 Paikkakunta : Krypton.
| Aihe: Täydellisyystesti. 27/5/2010, 16:40 | |
| OLETKO TÄYDELLINEN -TESTI » Nyt on aika testata kuinka täydellinen olet » Laita rasti ruutuun jos väittämä on totta mutta älä huijaa » Jos saat tulokseksi yli 4O rastia, olet täydellinen
PERHE [ ] Vanhempani eivät ole eronneet [ ] He ovat hyvissä väleissä keskenään [ ] Minulla on sisaruksia [ ] Meillä on hyvät välit [ ] Meillä on lemmikkejä [ ] Rakastan perhettäni [ ] Minulla on kaksi mummua [ ] Minulla on kaksi vaaria
Pisteet:
KOULU [ ] Keskiarvoni ei ole ikinä ollut alle 8.5 [ ] Pidän/ pidin opettajistani [ ] Opettajat pitävät/ pitivät minusta [ ] Kuulun tai olen kuulunut oppilaskuntaan [ ] Olen/ olin hyvä lähes kaikissa aineissa [ ] Olen/ olin aktiivinen tunneilla [ ] Olen esiintynyt koulun tapahtumissa
Pisteet:
RAKKAUS & YSTÄVÄT [ ] Minulla on seurustelukumppani [ ] Minulla on tiivis kaveriporukka [ ] Mutta vain yksi paras ystävä [ ] Minulla EI ole vihamiehiä [ ] Minulla on paljon tuttuja ja puolituttuja
Pisteet:
KAUNEUS & TERVEYS [ ] Minulla ei ole pienintäkään finniä [ ] Olen normaalipainoinen [ ] Olen tyytyväinen pituuteeni [ ] Hiukseni ovat hyväkuntoiset [ ] Minulla ei ole kaksihaaraisia [ ] Olen kaunis [ ] Olen lihaksikas [ ] Hampaani ovat suorat [ ] Hampaani ovat valkoiset [ ] En polta tupakkaa [ ] Olen absolutisti [ ] Huuleni eivät ole rohtuneet [ ] En ole juuri koskaan sairas [ ] Minulla on hyvä ryhti [ ] En pureskele kynsiäni
Pisteet:
RAHA [ ] Saan viikko/ tai kuukausirahaa tarpeeksi [ ] Olen töissä [ ] Saan hyvää palkkaa [ ] Tililläni on rahaa [ ] Käytössäni on luottokortti [ ] Minulla on säästöpossu [ ] .. jossa on rahaa [ ] Minulla on tallessa rahaa pahan päivän varalle [ ] Minulla on käteistä
Pisteet:
RUOKA [ ] En syö herkkuja juuri koskaan [ ] Syön paljon vihanneksia [ ] Syön paljon hedelmiä [ ] Syön terveellisesti [ ] Syön kouluruokaa
Pisteet:
yht; | |
|
| |
BlackRose New here ~
Viestien lukumäärä : 12 Join date : 24.05.2010
| Aihe: Vs: Täydellisyystesti. 27/5/2010, 20:23 | |
| PERHE [x ] Vanhempani eivät ole eronneet [x ] He ovat hyvissä väleissä keskenään [x ] Minulla on sisaruksia [x ] Meillä on hyvät välit [x ] Meillä on lemmikkejä [ x] Rakastan perhettäni [x ] Minulla on kaksi mummua [x ] Minulla on kaksi vaaria
Pisteet: 8
KOULU [ x] Keskiarvoni ei ole ikinä ollut alle 8.5 [ ] Pidän/ pidin opettajistani [/ ] Opettajat pitävät/ pitivät minusta [ ] Kuulun tai olen kuulunut oppilaskuntaan [ /] Olen/ olin hyvä lähes kaikissa aineissa [ ] Olen/ olin aktiivinen tunneilla [ x] Olen esiintynyt koulun tapahtumissa
Pisteet: 3
RAKKAUS & YSTÄVÄT [ ] Minulla on seurustelukumppani [ ] Minulla on tiivis kaveriporukka [x ] Mutta vain yksi paras ystävä [ ] Minulla EI ole vihamiehiä [ x] Minulla on paljon tuttuja ja puolituttuja
Pisteet: 2
KAUNEUS & TERVEYS [ ] Minulla ei ole pienintäkään finniä [ ] Olen normaalipainoinen [x ] Olen tyytyväinen pituuteeni [ ] Hiukseni ovat hyväkuntoiset [ x] Minulla ei ole kaksihaaraisia [ ] Olen kaunis [ ] Olen lihaksikas [ ] Hampaani ovat suorat [ ] Hampaani ovat valkoiset [ x] En polta tupakkaa [x] Olen absolutisti [x] Huuleni eivät ole rohtuneet [ ] En ole juuri koskaan sairas [ ] Minulla on hyvä ryhti [ ] En pureskele kynsiäni
Pisteet: 5
RAHA [ ] Saan viikko/ tai kuukausirahaa tarpeeksi [ ] Olen töissä [ ] Saan hyvää palkkaa [x ] Tililläni on rahaa [ ] Käytössäni on luottokortti [ ] Minulla on säästöpossu [ ] .. jossa on rahaa [ ] Minulla on tallessa rahaa pahan päivän varalle [ ] Minulla on käteistä
Pisteet: 1
RUOKA [ ] En syö herkkuja juuri koskaan [ ] Syön paljon vihanneksia [ ] Syön paljon hedelmiä [ ] Syön terveellisesti [ x] Syön kouluruokaa
yht; 20 ;O
| |
|
| |
TETSU Moderator - I'm whatever you want
Viestien lukumäärä : 131 Join date : 28.05.2010
| Aihe: Vs: Täydellisyystesti. 28/5/2010, 15:16 | |
| PERHE [ ] Vanhempani eivät ole eronneet [ ] He ovat hyvissä väleissä keskenään [x] Minulla on sisaruksia [ ] Meillä on hyvät välit [yksilemmikki] Meillä on lemmikkejä [x] Rakastan perhettäni [ ] Minulla on kaksi mummua [ ] Minulla on kaksi vaaria
KOULU [ ] Keskiarvoni ei ole ikinä ollut alle 8.5 [/ joistakin en pidä] Pidän/ pidin opettajistani [/] Opettajat pitävät/ pitivät minusta [ ] Kuulun tai olen kuulunut oppilaskuntaan [x] Olen/ olin hyvä lähes kaikissa aineissa [x] Olen/ olin aktiivinen tunneilla [ ] Olen esiintynyt koulun tapahtumissa
RAKKAUS & YSTÄVÄT [ ] Minulla on seurustelukumppani [x] Minulla on tiivis kaveriporukka [ ] Mutta vain yksi paras ystävä [ ] Minulla EI ole vihamiehiä [x] Minulla on paljon tuttuja ja puolituttuja
KAUNEUS & TERVEYS [ ] Minulla ei ole pienintäkään finniä [x] Olen normaalipainoinen [x] Olen tyytyväinen pituuteeni [x] Hiukseni ovat hyväkuntoiset [? enolevarmakunenniitäetsi] Minulla ei ole kaksihaaraisia [ ] Olen kaunis [ ] Olen lihaksikas [ ] Hampaani ovat suorat [ ] Hampaani ovat valkoiset [x] En polta tupakkaa [x] Olen absolutisti [x] Huuleni eivät ole rohtuneet [ ] En ole juuri koskaan sairas [ ] Minulla on hyvä ryhti [ ] En pureskele kynsiäni
Pisteet: 6
RAHA [ ] Saan viikko/ tai kuukausirahaa tarpeeksi [ ] Olen töissä [ ] Saan hyvää palkkaa [ ] Tililläni on rahaa [ ] Käytössäni on luottokortti [x] Minulla on säästöpossu [ ] .. jossa on rahaa [ ] Minulla on tallessa rahaa pahan päivän varalle [ ] Minulla on käteistä
RUOKA [ ] En syö herkkuja juuri koskaan [ ] Syön paljon vihanneksia [ ] Syön paljon hedelmiä [ ] Syön terveellisesti [x] Syön kouluruokaa
yht; 15 | |
|
| |
Emi Hinata Ito The day that never comes ~
Viestien lukumäärä : 60 Join date : 23.05.2010 Paikkakunta : Jossai kuusessa
| Aihe: Vs: Täydellisyystesti. 29/5/2010, 17:35 | |
| PERHE Pisteet: 3 KOULU Pisteet: 6 RAKKAUS & YSTÄVÄT Pisteet: 4 KAUNEUS & TERVEYS Pisteet: 10 RAHA Pisteet: 6 RUOKA Pisteet: 3 Yhteensä: 32 ~Emi, se naapurin tyttö, joka luulee olevansa keijukainen ~ | |
|
| |
Cromy [Admin] Flying in the sky ~
Viestien lukumäärä : 745 Join date : 13.10.2009 Ikä : 27 Paikkakunta : Krypton.
| Aihe: Vs: Täydellisyystesti. 29/5/2010, 18:13 | |
| PERHE Pisteet: 5.
KOULU Pisteet: 4.
RAKKAUS & YSTÄVÄT[/b] Pisteet: 2.
KAUNEUS & TERVEYS Pisteet: 10 ja ½.
RAHA Pisteet: 2.
RUOKA Pisteet: 4.
yht; 27 ja ½.
Viimeinen muokkaaja, Cromy pvm 21/9/2010, 17:01, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Emi Hinata Ito The day that never comes ~
Viestien lukumäärä : 60 Join date : 23.05.2010 Paikkakunta : Jossai kuusessa
| Aihe: Vs: Täydellisyystesti. 31/5/2010, 16:10 | |
| Olen likes täydellinen täydellisyyden ´tavoittelija. ~Emi, se naapurin tyttö, joka luulee olevansa keijukainen ~ | |
|
| |
DISTRACTION New here ~
Viestien lukumäärä : 29 Join date : 24.05.2010 Ikä : 29
| Aihe: Vs: Täydellisyystesti. 5/6/2010, 21:14 | |
| PERHE 6/8
KOULU 4/7
RAKKAUS & YSTÄVÄT 3/5
KAUNEUS & TERVEYS 9/15
RAHA 5/9
RUOKA 3/5
yht; 25
| |
|
| |
BanBa Moderator - I'm whatever you want
Viestien lukumäärä : 103 Join date : 23.05.2010 Ikä : 28 Paikkakunta : Espoo
| Aihe: Vs: Täydellisyystesti. 6/6/2010, 08:06 | |
| PERHE [x] Vanhempani eivät ole eronneet [ ] He ovat hyvissä väleissä keskenään [x] Minulla on sisaruksia [ ] Meillä on hyvät välit [x] Meillä on lemmikkejä [x] Rakastan perhettäni [ ] Minulla on kaksi mummua [ ] Minulla on kaksi vaaria
Pisteet: 4
KOULU [ ] Keskiarvoni ei ole ikinä ollut alle 8.5 [ ] Pidän/ pidin opettajistani [x] Opettajat pitävät/ pitivät minusta [ ] Kuulun tai olen kuulunut oppilaskuntaan [ ] Olen/ olin hyvä lähes kaikissa aineissa [ ] Olen/ olin aktiivinen tunneilla [x] Olen esiintynyt koulun tapahtumissa
RAKKAUS & YSTÄVÄT [x] Minulla on seurustelukumppani [x] Minulla on tiivis kaveriporukka [x] Mutta vain yksi paras ystävä [ ] Minulla EI ole vihamiehiä [x] Minulla on paljon tuttuja ja puolituttuja
KAUNEUS & TERVEYS [ ] Minulla ei ole pienintäkään finniä [x] Olen normaalipainoinen [x] Olen tyytyväinen pituuteeni [x] Hiukseni ovat hyväkuntoiset [x] Minulla ei ole kaksihaaraisia [ ] Olen kaunis [ ] Olen lihaksikas [ ] Hampaani ovat suorat [x] Hampaani ovat valkoiset [x] En polta tupakkaa [ ] Olen absolutisti [x] Huuleni eivät ole rohtuneet [ ] En ole juuri koskaan sairas [ ] Minulla on hyvä ryhti [x] En pureskele kynsiäni
RAHA [x] Saan viikko/ tai kuukausirahaa tarpeeksi [ ] Olen töissä [ ] Saan hyvää palkkaa [x] Tililläni on rahaa [ ] Käytössäni on luottokortti [x] Minulla on säästöpossu [x] .. jossa on rahaa [x] Minulla on tallessa rahaa pahan päivän varalle [x] Minulla on käteistä
RUOKA [x] En syö herkkuja juuri koskaan [x] Syön paljon vihanneksia [x] Syön paljon hedelmiä [ ] Syön terveellisesti [ ] Syön kouluruokaa
yht; 27, oon vaa puolıks taydellınen xDD | |
|
| |
candyprincess New here ~
Viestien lukumäärä : 8 Join date : 24.05.2010
| Aihe: Vs: Täydellisyystesti. 16/6/2010, 21:27 | |
| OLETKO TÄYDELLINEN -TESTI » Nyt on aika testata kuinka täydellinen olet » Laita rasti ruutuun jos väittämä on totta mutta älä huijaa » Jos saat tulokseksi yli 4O rastia, olet täydellinen
PERHE [1] Vanhempani eivät ole eronneet [2] He ovat hyvissä väleissä keskenään [3] Minulla on sisaruksia [4] Meillä on hyvät välit [5] Meillä on lemmikkejä [6] Rakastan perhettäni [7] Minulla on kaksi mummua [ ] Minulla on kaksi vaaria
Pisteet: 7
KOULU [ ] Keskiarvoni ei ole ikinä ollut alle 8.5 [ ] Pidän/ pidin opettajistani [8] Opettajat pitävät/ pitivät minusta [9] Kuulun tai olen kuulunut oppilaskuntaan [ ] Olen/ olin hyvä lähes kaikissa aineissa [10] Olen/ olin aktiivinen tunneilla [11] Olen esiintynyt koulun tapahtumissa
Pisteet: 11
RAKKAUS & YSTÄVÄT [12] Minulla on seurustelukumppani [13] Minulla on tiivis kaveriporukka [14] Mutta vain yksi paras ystävä [ ] Minulla EI ole vihamiehiä [15] Minulla on paljon tuttuja ja puolituttuja
Pisteet: 15
KAUNEUS & TERVEYS [ ] Minulla ei ole pienintäkään finniä [16] Olen normaalipainoinen [17] Olen tyytyväinen pituuteeni [18] Hiukseni ovat hyväkuntoiset [19] Minulla ei ole kaksihaaraisia [ ] Olen kaunis [ ] Olen lihaksikas [ ] Hampaani ovat suorat [20] Hampaani ovat valkoiset [21] En polta tupakkaa [ ] Olen absolutisti [22] Huuleni eivät ole rohtuneet [23] En ole juuri koskaan sairas [24] Minulla on hyvä ryhti [25] En pureskele kynsiäni
Pisteet: 25
RAHA [26] Saan viikko/ tai kuukausirahaa tarpeeksi [ ] Olen töissä [ ] Saan hyvää palkkaa [27] Tililläni on rahaa [ ] Käytössäni on luottokortti [28] Minulla on säästöpossu [29] .. jossa on rahaa [30] Minulla on tallessa rahaa pahan päivän varalle [31] Minulla on käteistä
Pisteet:
RUOKA [ ] En syö herkkuja juuri koskaan [32] Syön paljon vihanneksia [33] Syön paljon hedelmiä [34] Syön terveellisesti [35] Syön kouluruokaa
Pisteet: 35
En ole täydellinen. :3 | |
|
| |
KeSäKuKkA It´s cute how u think I´m listening ~
Viestien lukumäärä : 222 Join date : 21.09.2010 Ikä : 27 Paikkakunta : enkerro:DD
| Aihe: Vs: Täydellisyystesti. 21/9/2010, 16:51 | |
| PERHE [ x] Vanhempani eivät ole eronneet [x ] He ovat hyvissä väleissä keskenään [ x] Minulla on sisaruksia [x ] Meillä on hyvät välit [ ] Meillä on lemmikkejä [x ] Rakastan perhettäni [ ] Minulla on kaksi mummua [ ] Minulla on kaksi vaaria
Pisteet:5
KOULU [ ] Keskiarvoni ei ole ikinä ollut alle 8.5 [x ] Pidän/ pidin opettajistani [x ] Opettajat pitävät/ pitivät minusta [ ] Kuulun tai olen kuulunut oppilaskuntaan [ x] Olen/ olin hyvä lähes kaikissa aineissa [x ] Olen/ olin aktiivinen tunneilla [ ] Olen esiintynyt koulun tapahtumissa
Pisteet:4
RAKKAUS & YSTÄVÄT [ ] Minulla on seurustelukumppani [ ] Minulla on tiivis kaveriporukka [ x] Mutta vain yksi paras ystävä [ x] Minulla EI ole vihamiehiä [x ] Minulla on paljon tuttuja ja puolituttuja
Pisteet:3
KAUNEUS & TERVEYS [ ] Minulla ei ole pienintäkään finniä [ x] Olen normaalipainoinen [ ] Olen tyytyväinen pituuteeni [x ] Hiukseni ovat hyväkuntoiset [ x] Minulla ei ole kaksihaaraisia [ ] Olen kaunis [ ] Olen lihaksikas [x ] Hampaani ovat suorat [ ] Hampaani ovat valkoiset [ x] En polta tupakkaa [ ] Olen absolutisti [ ] Huuleni eivät ole rohtuneet [ ] En ole juuri koskaan sairas [ ] Minulla on hyvä ryhti [x ] En pureskele kynsiäni
Pisteet:6
RAHA [ ] Saan viikko/ tai kuukausirahaa tarpeeksi [ ] Olen töissä [ ] Saan hyvää palkkaa [ ] Tililläni on rahaa [x ] Käytössäni on luottokortti [x ] Minulla on säästöpossu [x ] .. jossa on rahaa [ ] Minulla on tallessa rahaa pahan päivän varalle [ x] Minulla on käteistä
RUOKA [ ] En syö herkkuja juuri koskaan [x ] Syön paljon vihanneksia [ x] Syön paljon hedelmiä [ x] Syön terveellisesti [ x] Syön kouluruokaa
yht; 26 | |
|
| |
Haribo New here ~
Viestien lukumäärä : 10 Join date : 21.12.2010 Ikä : 32
| Aihe: Vs: Täydellisyystesti. 7/1/2011, 16:37 | |
| PERHE [x ] Vanhempani eivät ole eronneet [x ] He ovat hyvissä väleissä keskenään [x ] Minulla on sisaruksia [x ] Meillä on hyvät välit [x ] Meillä on lemmikkejä [x] Rakastan perhettäni [x ] Minulla on kaksi mummua [x ] Minulla on kaksi vaaria
Pisteet:8
KOULU [ ] Keskiarvoni ei ole ikinä ollut alle 8.5 [x ] Pidän/ pidin opettajistani [x ] Opettajat pitävät/ pitivät minusta [ ] Kuulun tai olen kuulunut oppilaskuntaan [ ] Olen/ olin hyvä lähes kaikissa aineissa [x ] Olen/ olin aktiivinen tunneilla [x ] Olen esiintynyt koulun tapahtumissa
RAKKAUS & YSTÄVÄT [ ] Minulla on seurustelukumppani [x ] Minulla on tiivis kaveriporukka [x ] Mutta vain yksi paras ystävä [ ] Minulla EI ole vihamiehiä [x ] Minulla on paljon tuttuja ja puolituttuja
KAUNEUS & TERVEYS [ ] Minulla ei ole pienintäkään finniä [ ] Olen normaalipainoinen [x ] Olen tyytyväinen pituuteeni [x ] Hiukseni ovat hyväkuntoiset [x ] Minulla ei ole kaksihaaraisia [x ] Olen kaunis [x ] Olen lihaksikas [x ] Hampaani ovat suorat [ ] Hampaani ovat valkoiset [x ] En polta tupakkaa [x ] Olen absolutisti [x ] Huuleni eivät ole rohtuneet [x ] En ole juuri koskaan sairas [ ] Minulla on hyvä ryhti [ ] En pureskele kynsiäni
Pisteet:10
RAHA [x ] Saan viikko/ tai kuukausirahaa tarpeeksi [ ] Olen töissä [ ] Saan hyvää palkkaa [x ] Tililläni on rahaa [ ] Käytössäni on luottokortti [x ] Minulla on säästöpossu [x ] .. jossa on rahaa [x ] Minulla on tallessa rahaa pahan päivän varalle [x ] Minulla on käteistä
RUOKA [ ] En syö herkkuja juuri koskaan [ ] Syön paljon vihanneksia [x ] Syön paljon hedelmiä [x ] Syön terveellisesti [x ] Syön kouluruokaa
yht;34?
| |
|
| |
Kia<3 New here ~
Viestien lukumäärä : 4 Join date : 31.01.2011 Ikä : 27 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: Täydellisyystesti. 31/1/2011, 15:08 | |
| PERHE [ 1] Vanhempani eivät ole eronneet [ ] He ovat hyvissä väleissä keskenään [ 2] Minulla on sisaruksia [ 3] Meillä on hyvät välit [ 4] Meillä on lemmikkejä [ 5] Rakastan perhettäni [ 6] Minulla on kaksi mummua [ ] Minulla on kaksi vaaria
KOULU [ ] Keskiarvoni ei ole ikinä ollut alle 8.5 [ ] Pidän/ pidin opettajistani [ ] Opettajat pitävät/ pitivät minusta [ ] Kuulun tai olen kuulunut oppilaskuntaan [1 ] Olen/ olin hyvä lähes kaikissa aineissa [2 ] Olen/ olin aktiivinen tunneilla [3 ] Olen esiintynyt koulun tapahtumissa
RAKKAUS & YSTÄVÄT [ ] Minulla on seurustelukumppani [1 ] Minulla on tiivis kaveriporukka [2 ] Mutta vain yksi paras ystävä [ ] Minulla EI ole vihamiehiä [ 3] Minulla on paljon tuttuja ja puolituttuja
KAUNEUS & TERVEYS [1 ] Minulla ei ole pienintäkään finniä [½ (Sanotaan et oon alipainonen vaik ne kyl valehtelee et et) ] Olen normaalipainoinen [ ] Olen tyytyväinen pituuteeni [ 2] Hiukseni ovat hyväkuntoiset [ 3] Minulla ei ole kaksihaaraisia [ ] Olen kaunis [ ] Olen lihaksikas [4 ] Hampaani ovat suorat [5 ] Hampaani ovat valkoiset [ 6] En polta tupakkaa [ ?] Olen absolutisti [ 7] Huuleni eivät ole rohtuneet [ ] En ole juuri koskaan sairas [ 8] Minulla on hyvä ryhti [ ] En pureskele kynsiäni
Pisteet:8½
RAHA [1 ] Saan viikko/ tai kuukausirahaa tarpeeksi [ ] Olen töissä [ ] Saan hyvää palkkaa [2 ] Tililläni on rahaa [ ] Käytössäni on luottokortti [ 3] Minulla on säästöpossu [ 4] .. jossa on rahaa [ 5] Minulla on tallessa rahaa pahan päivän varalle [6 ] Minulla on käteistä
RUOKA [1 ] En syö herkkuja juuri koskaan [ 2] Syön paljon vihanneksia [3 ] Syön paljon hedelmiä [ ] Syön terveellisesti [ ] Syön kouluruokaa
Pisteet:3 yht; 26½
| |
|
| |
Sophie The day that never comes ~
Viestien lukumäärä : 80 Join date : 16.10.2009
| Aihe: Vs: Täydellisyystesti. 31/1/2011, 16:53 | |
| PERHE [ 1] Vanhempani eivät ole eronneet [ ½] He ovat hyvissä väleissä keskenään [ 2] Minulla on sisaruksia [½ ] Meillä on hyvät välit [ 3] Meillä on lemmikkejä [4 ] Rakastan perhettäni [ 5] Minulla on kaksi mummua [ ] Minulla on kaksi vaaria
KOULU [ ] Keskiarvoni ei ole ikinä ollut alle 8.5 [7 ] Pidän/ pidin opettajistani [ 8] Opettajat pitävät/ pitivät minusta [ ] Kuulun tai olen kuulunut oppilaskuntaan [ 9] Olen/ olin hyvä lähes kaikissa aineissa [ ] Olen/ olin aktiivinen tunneilla [ ] Olen esiintynyt koulun tapahtumissa
Pisteet: 9
RAKKAUS & YSTÄVÄT [ 10] Minulla on seurustelukumppani [ ½] Minulla on tiivis kaveriporukka [ ] Mutta vain yksi paras ystävä [ 11] Minulla EI ole vihamiehiä [ 12] Minulla on paljon tuttuja ja puolituttuja
Pisteet: 12 ½
KAUNEUS & TERVEYS [ 13] Minulla ei ole pienintäkään finniä [ 14] Olen normaalipainoinen [ 15] Olen tyytyväinen pituuteeni [ ½] Hiukseni ovat hyväkuntoiset [ ] Minulla ei ole kaksihaaraisia [ 16] Olen kaunis [ ] Olen lihaksikas [ 17] Hampaani ovat suorat [ 18] Hampaani ovat valkoiset [ 19] En polta tupakkaa [ ] Olen absolutisti [ 20] Huuleni eivät ole rohtuneet [ 21] En ole juuri koskaan sairas [ 22] Minulla on hyvä ryhti [ ] En pureskele kynsiäni
Pisteet: 23
RAHA [ 24] Saan viikko/ tai kuukausirahaa tarpeeksi [ ] Olen töissä [ ] Saan hyvää palkkaa [ 25] Tililläni on rahaa [ 26] Käytössäni on luottokortti [ ] Minulla on säästöpossu [ ] .. jossa on rahaa [ ] Minulla on tallessa rahaa pahan päivän varalle [ 27] Minulla on käteistä
Pisteet: 27
RUOKA [ ] En syö herkkuja juuri koskaan [ ] Syön paljon vihanneksia [28 ] Syön paljon hedelmiä [ ] Syön terveellisesti [ 29] Syön kouluruokaa
Pisteet: 29
| |
|
| |
Kamm The day that never comes ~
Viestien lukumäärä : 55 Join date : 19.02.2011
| Aihe: Vs: Täydellisyystesti. 19/2/2011, 22:38 | |
| PERHE [ ] Vanhempani eivät ole eronneet [ /] He ovat hyvissä väleissä keskenään [ x] Minulla on sisaruksia [/ ] Meillä on hyvät välit [ x] Meillä on lemmikkejä [ /] Rakastan perhettäni [ ] Minulla on kaksi mummua [ ] Minulla on kaksi vaaria
Pisteet: 3½
KOULU [ /] Keskiarvoni ei ole ikinä ollut alle 8.5 [ /] Pidän/ pidin opettajistani [ /] Opettajat pitävät/ pitivät minusta [ ] Kuulun tai olen kuulunut oppilaskuntaan [ ] Olen/ olin hyvä lähes kaikissa aineissa [ ] Olen/ olin aktiivinen tunneilla [ /] Olen esiintynyt koulun tapahtumissa
RAKKAUS & YSTÄVÄT [ ] Minulla on seurustelukumppani [/] Minulla on tiivis kaveriporukka [x] Mutta vain yksi paras ystävä [/] Minulla EI ole vihamiehiä [/] Minulla on paljon tuttuja ja puolituttuja
Pisteet: 2½
KAUNEUS & TERVEYS [ ] Minulla ei ole pienintäkään finniä [ ] Olen normaalipainoinen [/ ] Olen tyytyväinen pituuteeni [/ ] Hiukseni ovat hyväkuntoiset [ ] Minulla ei ole kaksihaaraisia [ /] Olen kaunis [ ] Olen lihaksikas [ /] Hampaani ovat suorat [ /] Hampaani ovat valkoiset [ x] En polta tupakkaa [ x] Olen absolutisti [ x] Huuleni eivät ole rohtuneet [ x] En ole juuri koskaan sairas [ /] Minulla on hyvä ryhti [ x] En pureskele kynsiäni <-- revin niitä välillä XD
RAHA [ ] Saan viikko/ tai kuukausirahaa tarpeeksi [ ] Olen töissä [ ] Saan hyvää palkkaa [x ] Tililläni on rahaa [ ] Käytössäni on luottokortti [x ] Minulla on säästöpossu <-- itse asiassa kuppi [ x] .. jossa on rahaa [ /] Minulla on tallessa rahaa pahan päivän varalle [ x] Minulla on käteistä
Pisteet: 4½
RUOKA [ ] En syö herkkuja juuri koskaan [ /] Syön paljon vihanneksia [/ ] Syön paljon hedelmiä [ /] Syön terveellisesti [ /] Syön kouluruokaa
yht; 22½ laskelmieni mukaan :p | |
|
| |
kakka Some day my world begins to dance ~
Viestien lukumäärä : 113 Join date : 10.01.2011
| Aihe: Vs: Täydellisyystesti. 19/2/2011, 22:42 | |
| » Nyt on aika testata kuinka täydellinen olet » Laita rasti ruutuun jos väittämä on totta mutta älä huijaa » Jos saat tulokseksi yli 4O rastia, olet täydellinen
PERHE [x ] Vanhempani eivät ole eronneet [ ] He ovat hyvissä väleissä keskenään [x ] Minulla on sisaruksia [x ] Meillä on hyvät välit [x ] Meillä on lemmikkejä [ ] Rakastan perhettäni [x ] Minulla on kaksi mummua [ ] Minulla on kaksi vaaria
Pisteet: 5 KOULU [ ] Keskiarvoni ei ole ikinä ollut alle 8.5 [ ] Pidän/ pidin opettajistani [ ] Opettajat pitävät/ pitivät minusta [ ] Kuulun tai olen kuulunut oppilaskuntaan [ ] Olen/ olin hyvä lähes kaikissa aineissa [ ] Olen/ olin aktiivinen tunneilla [ ] Olen esiintynyt koulun tapahtumissa
Pisteet: 0 RAKKAUS & YSTÄVÄT [ ] Minulla on seurustelukumppani [ x] Minulla on tiivis kaveriporukka [ x] Mutta vain yksi paras ystävä [ ] Minulla EI ole vihamiehiä [ x] Minulla on paljon tuttuja ja puolituttuja
Pisteet: 3 KAUNEUS & TERVEYS [ ] Minulla ei ole pienintäkään finniä [ ] Olen normaalipainoinen [ ] Olen tyytyväinen pituuteeni [ ] Hiukseni ovat hyväkuntoiset [ ] Minulla ei ole kaksihaaraisia [ ] Olen kaunis [ ] Olen lihaksikas [ x] Hampaani ovat suorat [ ] Hampaani ovat valkoiset [ x] En polta tupakkaa [ ?] Olen absolutisti [ ] Huuleni eivät ole rohtuneet [ ] En ole juuri koskaan sairas [ ] Minulla on hyvä ryhti [ ] En pureskele kynsiäni
Pisteet: 2 RAHA [ ] Saan viikko/ tai kuukausirahaa tarpeeksi [ ] Olen töissä [ ] Saan hyvää palkkaa [x ] Tililläni on rahaa [ ] Käytössäni on luottokortti [x ] Minulla on säästöpossu [ ] .. jossa on rahaa [x ] Minulla on tallessa rahaa pahan päivän varalle [x(joo'o, 30 centtii:D) ] Minulla on käteistä
Pisteet: 4 RUOKA [x ] En syö herkkuja juuri koskaan [x ] Syön paljon vihanneksia [ ] Syön paljon hedelmiä [ ] Syön terveellisesti [ ] Syön kouluruokaa 2 | |
|
| |
Shyren Moderator - I'm whatever you want
Viestien lukumäärä : 345 Join date : 17.09.2010 Paikkakunta : Hevonkuusi
| Aihe: Vs: Täydellisyystesti. 20/2/2011, 12:15 | |
| PERHE [ ] Vanhempani eivät ole eronneet [1] He ovat hyvissä väleissä keskenään [2] Minulla on sisaruksia [3] Meillä on hyvät välit [4] Meillä on lemmikkejä [5] Rakastan perhettäni [6] Minulla on kaksi mummua [7] Minulla on kaksi vaaria
KOULU [ ] Keskiarvoni ei ole ikinä ollut alle 8.5 [ ] Pidän/ pidin opettajistani [ ] Opettajat pitävät/ pitivät minusta [ ] Kuulun tai olen kuulunut oppilaskuntaan [ ] Olen/ olin hyvä lähes kaikissa aineissa [1] Olen/ olin aktiivinen tunneilla [2] Olen esiintynyt koulun tapahtumissa
RAKKAUS & YSTÄVÄT [ ] Minulla on seurustelukumppani [1] Minulla on tiivis kaveriporukka [2] Mutta vain yksi paras ystävä [3?] Minulla EI ole vihamiehiä [4] Minulla on paljon tuttuja ja puolituttuja
KAUNEUS & TERVEYS [ ] Minulla ei ole pienintäkään finniä [1] Olen normaalipainoinen [ ] Olen tyytyväinen pituuteeni [2] Hiukseni ovat hyväkuntoiset [3] Minulla ei ole kaksihaaraisia [½] Olen kaunis [ ] Olen lihaksikas [ ½] Hampaani ovat suorat [4] Hampaani ovat valkoiset [5] En polta tupakkaa [ ] Olen absolutisti [ ] Huuleni eivät ole rohtuneet [6 (enää)] En ole juuri koskaan sairas [ ] Minulla on hyvä ryhti [ ] En pureskele kynsiäni
RAHA [1] Saan viikko/ tai kuukausirahaa tarpeeksi [ ] Olen töissä [ ] Saan hyvää palkkaa [2] Tililläni on rahaa [3] Käytössäni on luottokortti [4] Minulla on säästöpossu [5] .. jossa on rahaa [6] Minulla on tallessa rahaa pahan päivän varalle [7] Minulla on käteistä
RUOKA [1] En syö herkkuja juuri koskaan [½] Syön paljon vihanneksia [2] Syön paljon hedelmiä [3] Syön terveellisesti [4] Syön kouluruokaa
Pisteet: 4,5
yht; 31,5
| |
|
| |
Ducky New here ~
Viestien lukumäärä : 47 Join date : 03.05.2011
| Aihe: Vs: Täydellisyystesti. 15/5/2011, 18:14 | |
| 32 | |
|
| |
Biscuit New here ~
Viestien lukumäärä : 10 Join date : 15.06.2011 Ikä : 29 Paikkakunta : Hämeenlinna
| Aihe: Vs: Täydellisyystesti. 15/6/2011, 01:24 | |
| PERHE [x] Vanhempani eivät ole eronneet [x] He ovat hyvissä väleissä keskenään [x] Minulla on sisaruksia [x] Meillä on hyvät välit [x] Meillä on lemmikkejä [x] Rakastan perhettäni [x] Minulla on kaksi mummua [ ] Minulla on kaksi vaaria
KOULU [ ] Keskiarvoni ei ole ikinä ollut alle 8.5 [x] Pidän/ pidin opettajistani [x] Opettajat pitävät/ pitivät minusta [ ] Kuulun tai olen kuulunut oppilaskuntaan [ ] Olen/ olin hyvä lähes kaikissa aineissa [ ] Olen/ olin aktiivinen tunneilla [x] Olen esiintynyt koulun tapahtumissa
RAKKAUS & YSTÄVÄT [ ] Minulla on seurustelukumppani [ ] Minulla on tiivis kaveriporukka [x] Mutta vain yksi paras ystävä [ ] Minulla EI ole vihamiehiä [x] Minulla on paljon tuttuja ja puolituttuja
KAUNEUS & TERVEYS [ ] Minulla ei ole pienintäkään finniä [x] Olen normaalipainoinen [x] Olen tyytyväinen pituuteeni [ ] Hiukseni ovat hyväkuntoiset [ ] Minulla ei ole kaksihaaraisia [ ] Olen kaunis [ ] Olen lihaksikas [ ] Hampaani ovat suorat [ ] Hampaani ovat valkoiset [x] En polta tupakkaa [ ] Olen absolutisti [ ] Huuleni eivät ole rohtuneet [x] En ole juuri koskaan sairas [ ] Minulla on hyvä ryhti [ ] En pureskele kynsiäni
RAHA [x] Saan viikko/ tai kuukausirahaa tarpeeksi [ ] Olen töissä [ ] Saan hyvää palkkaa [x] Tililläni on rahaa [ ] Käytössäni on luottokortti [x] Minulla on säästöpossu [ ] .. jossa on rahaa [ ] Minulla on tallessa rahaa pahan päivän varalle [x] Minulla on käteistä
RUOKA [ ] En syö herkkuja juuri koskaan [x] Syön paljon vihanneksia [x] Syön paljon hedelmiä [x] Syön terveellisesti [ ] Syön kouluruokaa
yht; 34
| |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Täydellisyystesti. | |
| |
|
| |
| Täydellisyystesti. | |
|