WhyBBer - roolipelifoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

WhyBBer - roolipelifoorumi

WhyBBer on suomalainen roolipelifoorumi, jonka tavoitteena on olla mahdollisimman aktiivinen.
 
PääsivuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Porukan aktiivisuus.

Siirry alas 
+3
Saaga
Cromy
MOLIMOLIMOLI
7 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
MOLIMOLIMOLI
The day that never comes ~
The day that never comes ~
MOLIMOLIMOLI


Viestien lukumäärä : 82
Join date : 09.01.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : stadistadi

Porukan aktiivisuus. Empty
ViestiAihe: Porukan aktiivisuus.   Porukan aktiivisuus. I_icon_minitime25/1/2010, 18:28

Olen nyt tässä eilen ja tänään kiinnittänyt huomiota sellaiseen asiaan kuin kaikkien tänne liittyneiden tyyppien aktiivisuus. Tiedän että minun ei perjaatteessa pitäisi puuttua tähän asiaa, mutta silti ärsyttää jos tekee ropen eikä siihen sitten saa tarpeeksi porukkaa ropen aloittamiseksi kun ihmsiä ei yksinkertaisesti edes käy tarpeeksi. Ja jos käy edes yhteensä niin paljon porukkaa että sen saisi täyteen, ei siihen liity niistä kuin ehkä kolme ihmistä.
Olen tässä myös samalla laskenut montako ihmistä täällä on sitten käynyt ja niitä on ollut tässä kahden päivän aikana ollut ehkä enintään seitsemän. Jos liittyy tällaiselle sivulle niin eikö sitä nyt pitäis käydä ehkä vähän useammin kuin kerran kuukaudessa tai muuta vastaava. Sen kyllä ymmärrän jos on jollain matkalla eikä sen takia pääse käymään, mutta silti ärsyttää jos on melkein sata ihmistä kuitenkin liittynyt ja täällä käy joku kymmenen.

Anteeksi nyt tällainen randomais asiaan puuttuminen, mutta se nyt alkoi vaan ärsyttää. ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Cromy
[Admin] Flying in the sky ~
[Admin] Flying in the sky ~
Cromy


Viestien lukumäärä : 745
Join date : 13.10.2009
Ikä : 27
Paikkakunta : Krypton.

Porukan aktiivisuus. Empty
ViestiAihe: Vs: Porukan aktiivisuus.   Porukan aktiivisuus. I_icon_minitime25/1/2010, 23:38

Sama juttu minuakin ärsyttää. Olen tehnyt ropesivuston ja mainostellut mutta kovin monet ihmiset eivät jaksa käydä tai viitsi o__O Eikä jotkut ehkä edes muista koko paikkaa liittymisensä jälkeen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Saaga
The day that never comes ~
The day that never comes ~
Saaga


Viestien lukumäärä : 61
Join date : 08.01.2010
Paikkakunta : Hm....

Porukan aktiivisuus. Empty
ViestiAihe: Vs: Porukan aktiivisuus.   Porukan aktiivisuus. I_icon_minitime26/1/2010, 15:33

Näin ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
MOLIMOLIMOLI
The day that never comes ~
The day that never comes ~
MOLIMOLIMOLI


Viestien lukumäärä : 82
Join date : 09.01.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : stadistadi

Porukan aktiivisuus. Empty
ViestiAihe: Vs: Porukan aktiivisuus.   Porukan aktiivisuus. I_icon_minitime26/1/2010, 17:32

Se on vaan niin ärsyttävää... Vaikka se mun osalta saattokin jo kertaalleen tulla selville tosta mun viestistä. : DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Ropsuttaja
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want



Viestien lukumäärä : 43
Join date : 20.01.2010

Porukan aktiivisuus. Empty
ViestiAihe: Vs: Porukan aktiivisuus.   Porukan aktiivisuus. I_icon_minitime27/1/2010, 08:09

Samaa mieltä olen. Itse ainakin rupesin käymään aktimmin päästyäni moderaattoriksi - en silti voi käydä 24/7.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ropsuttaja
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want



Viestien lukumäärä : 43
Join date : 20.01.2010

Porukan aktiivisuus. Empty
ViestiAihe: Vs: Porukan aktiivisuus.   Porukan aktiivisuus. I_icon_minitime27/1/2010, 08:10

Porukan aktiivisuus. 600062435_d792eeec-cd02-401a-9de1-1309e8f58c64-cute-emo-24
Takaisin alkuun Siirry alas
MOLIMOLIMOLI
The day that never comes ~
The day that never comes ~
MOLIMOLIMOLI


Viestien lukumäärä : 82
Join date : 09.01.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : stadistadi

Porukan aktiivisuus. Empty
ViestiAihe: Vs: Porukan aktiivisuus.   Porukan aktiivisuus. I_icon_minitime27/1/2010, 13:32

Kyllä se on ymmärrettävää ettei käy 24/7. Enhän minäkään käy, mutta silti se on ärsyttävää jos ei ole kuin ehkä kymmenestä viiteentoista aktiivista jäsentä jotka käyvät edes kerran viikkoon. ; )
Takaisin alkuun Siirry alas
Ropsuttaja
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want



Viestien lukumäärä : 43
Join date : 20.01.2010

Porukan aktiivisuus. Empty
ViestiAihe: Vs: Porukan aktiivisuus.   Porukan aktiivisuus. I_icon_minitime27/1/2010, 14:16

Moli;

olen täsmälleen samaa mieltä. Mä olen täällä nyt semmosen vartin, lähen sitten tapaamaan koulukaveriani. Tai no - puolelta tapaaminen ja lähen sinne siihen aikaan. Ei matkassa mee ku sekuntti. Porukan aktiivisuus. 3115
Takaisin alkuun Siirry alas
MOLIMOLIMOLI
The day that never comes ~
The day that never comes ~
MOLIMOLIMOLI


Viestien lukumäärä : 82
Join date : 09.01.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : stadistadi

Porukan aktiivisuus. Empty
ViestiAihe: Vs: Porukan aktiivisuus.   Porukan aktiivisuus. I_icon_minitime27/1/2010, 15:09

: ))


Vähänkö oon helpottunu et porukka ei tullu heti valittaa silleen; "Ähä ähä ää, ets nyt tajuu et ihmisil ei pakosta oo aikaa -.-" 8D
Takaisin alkuun Siirry alas
Ropsuttaja
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want



Viestien lukumäärä : 43
Join date : 20.01.2010

Porukan aktiivisuus. Empty
ViestiAihe: Vs: Porukan aktiivisuus.   Porukan aktiivisuus. I_icon_minitime27/1/2010, 18:13

Tossa ei ois mitään järkee ruveta valittaan. Tosin jos ei jää ollenkaan aikaa tälläiselle sivulle voi olla liittymättä.

Porukan aktiivisuus. 600062435_d792eeec-cd02-401a-9de1-1309e8f58c64-cute-emo-24
Takaisin alkuun Siirry alas
Saaga
The day that never comes ~
The day that never comes ~
Saaga


Viestien lukumäärä : 61
Join date : 08.01.2010
Paikkakunta : Hm....

Porukan aktiivisuus. Empty
ViestiAihe: Vs: Porukan aktiivisuus.   Porukan aktiivisuus. I_icon_minitime28/1/2010, 16:32

Mun mielestä epä akteilta modeilta pitäisi ottaa mode oikeudet pois.
Takaisin alkuun Siirry alas
Cromy
[Admin] Flying in the sky ~
[Admin] Flying in the sky ~
Cromy


Viestien lukumäärä : 745
Join date : 13.10.2009
Ikä : 27
Paikkakunta : Krypton.

Porukan aktiivisuus. Empty
ViestiAihe: Vs: Porukan aktiivisuus.   Porukan aktiivisuus. I_icon_minitime28/1/2010, 18:02

Jeps. jos ei vielä viikkoon joku mode käy niin käy huonosti eli oikeudet pois
Takaisin alkuun Siirry alas
MOLIMOLIMOLI
The day that never comes ~
The day that never comes ~
MOLIMOLIMOLI


Viestien lukumäärä : 82
Join date : 09.01.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : stadistadi

Porukan aktiivisuus. Empty
ViestiAihe: Vs: Porukan aktiivisuus.   Porukan aktiivisuus. I_icon_minitime28/1/2010, 18:03

Ropsuttaja kirjoitti:
Tossa ei ois mitään järkee ruveta valittaan. Tosin jos ei jää ollenkaan aikaa tälläiselle sivulle voi olla liittymättä.

Porukan aktiivisuus. 600062435_d792eeec-cd02-401a-9de1-1309e8f58c64-cute-emo-24
Siis tarkotaks et mun on turha alkaa valittaa vai muiden olis turha alkaa valittaa? ;o
Takaisin alkuun Siirry alas
Saaga
The day that never comes ~
The day that never comes ~
Saaga


Viestien lukumäärä : 61
Join date : 08.01.2010
Paikkakunta : Hm....

Porukan aktiivisuus. Empty
ViestiAihe: Vs: Porukan aktiivisuus.   Porukan aktiivisuus. I_icon_minitime28/1/2010, 18:14

? O.o
Takaisin alkuun Siirry alas
Ropsuttaja
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want



Viestien lukumäärä : 43
Join date : 20.01.2010

Porukan aktiivisuus. Empty
ViestiAihe: Vs: Porukan aktiivisuus.   Porukan aktiivisuus. I_icon_minitime4/2/2010, 11:31

Moli;

siis olisi aívan turhaa alkaa valittamaan tuosta sinun kirjoittamasta viestistäsi.
Takaisin alkuun Siirry alas
MOLIMOLIMOLI
The day that never comes ~
The day that never comes ~
MOLIMOLIMOLI


Viestien lukumäärä : 82
Join date : 09.01.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : stadistadi

Porukan aktiivisuus. Empty
ViestiAihe: Vs: Porukan aktiivisuus.   Porukan aktiivisuus. I_icon_minitime6/2/2010, 20:12

Ropsuttaja - Jaa, nyt ymmärrän. : DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Pixel
It´s cute how u think I´m listening ~
It´s cute how u think I´m listening ~
Pixel


Viestien lukumäärä : 198
Join date : 23.05.2010
Paikkakunta : Wonderland

Porukan aktiivisuus. Empty
ViestiAihe: Vs: Porukan aktiivisuus.   Porukan aktiivisuus. I_icon_minitime23/5/2010, 18:28

Havana on liittynyt keskuuteenne! En tiedä minne tämän näinkin mielenkiintoisen viestin olisin laittanut, mutta tässäpä tämä nyt : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Cromy
[Admin] Flying in the sky ~
[Admin] Flying in the sky ~
Cromy


Viestien lukumäärä : 745
Join date : 13.10.2009
Ikä : 27
Paikkakunta : Krypton.

Porukan aktiivisuus. Empty
ViestiAihe: Vs: Porukan aktiivisuus.   Porukan aktiivisuus. I_icon_minitime23/5/2010, 18:30

Havana kirjoitti:
Havana on liittynyt keskuuteenne! En tiedä minne tämän näinkin mielenkiintoisen viestin olisin laittanut, mutta tässäpä tämä nyt : D
: D Juu, moih. Tervetuloa tänne WhyBBeriin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Brooky
New here ~
New here ~
Brooky


Viestien lukumäärä : 5
Join date : 29.05.2010
Ikä : 29
Paikkakunta : I live in a country which is inside my head

Porukan aktiivisuus. Empty
ViestiAihe: Vs: Porukan aktiivisuus.   Porukan aktiivisuus. I_icon_minitime29/5/2010, 21:27

Kun liityin (siis joo liityin tänään) ajattelin, että onpas laadukas roolaus-sivusto ym.

Mut nyt kattelin noita roolipelejä niin... hmm.. miten tän ilmaisis asiallisesti... no yksinkertasesti tää ei oo niin aktiivinen paikka. Mun odotukset laadun suhteen täytty, enemmänki, mutta sitten jäsenten aktiivisuus ei näköjään ole niin hyvä.

Minä kyllä ajattelin alkaa käydä täällä niinku everyday 24/7. No ehkä ei kuitenkaan, mutta mahdollisimman usein aion käydä. Toivon kuitenkin, että pääsen roolaamaanki jossain vaiheessa. Wink vink vink siis.

Äh, tais tulla melko sekava viesti ja turha ja epämääränen , mutta elämä välillä on sellasta, jotenka koittakaa kestää.
Takaisin alkuun Siirry alas
TETSU
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
TETSU


Viestien lukumäärä : 131
Join date : 28.05.2010

Porukan aktiivisuus. Empty
ViestiAihe: Vs: Porukan aktiivisuus.   Porukan aktiivisuus. I_icon_minitime30/5/2010, 13:14

Itse liityin vasta vähän aikaa sitten, mutta olen huomannut sen, että porukka ei ihan tosissaan ole kovin aktiivista .____. Yritän olla aktiivinen, mutta vähäisen ropemäärän ja vähäisten aktiivisten ihmisten takia se on todella vaikeaa.

Itse ropettaisin vaikka miten paljon, jos joku tekisi hyvän gayropen, johon liittyisi akteja ihmisiä. D8
Takaisin alkuun Siirry alas
Cromy
[Admin] Flying in the sky ~
[Admin] Flying in the sky ~
Cromy


Viestien lukumäärä : 745
Join date : 13.10.2009
Ikä : 27
Paikkakunta : Krypton.

Porukan aktiivisuus. Empty
ViestiAihe: Vs: Porukan aktiivisuus.   Porukan aktiivisuus. I_icon_minitime30/5/2010, 13:16

Tyypit ei jostain syystä ole kovin aktiivisia. Pitäisi saada enemmän rekisteröityneitä tänne niin luultavasti se akti alkaisi nousta.
Takaisin alkuun Siirry alas
TETSU
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
TETSU


Viestien lukumäärä : 131
Join date : 28.05.2010

Porukan aktiivisuus. Empty
ViestiAihe: Vs: Porukan aktiivisuus.   Porukan aktiivisuus. I_icon_minitime11/6/2010, 19:31

Myönnän itse, että WhyBBer on jäänyt tosi vähälle. Oishan se toki kiva, jos olis ees joku rope, jonka takia täällä kävis enemmän, mutkun ei sellasta ole. Koska kaikki ropet mihin oon liittynyt, on jäänyt vajaiksi ja tuskin täyttyy koskaan, jonka takia niitä ei edes aloiteta >O<

Ja itse on ropea tee, vaikken löydäkään montakaan sellaista, mihin haluaisin liittyä. Mielikuvitus tökkii (KUKA HALUAA ROPETTAA ALIEN ROPESSA MUN KANSSA ILMOTTAA! ...ehehe ei vaines) ja tuskin tulis ketään jos tekisin ropen.

Mutta että sellasta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Cromy
[Admin] Flying in the sky ~
[Admin] Flying in the sky ~
Cromy


Viestien lukumäärä : 745
Join date : 13.10.2009
Ikä : 27
Paikkakunta : Krypton.

Porukan aktiivisuus. Empty
ViestiAihe: Vs: Porukan aktiivisuus.   Porukan aktiivisuus. I_icon_minitime14/6/2010, 17:57

TETSU kirjoitti:
Myönnän itse, että WhyBBer on jäänyt tosi vähälle. Oishan se toki kiva, jos olis ees joku rope, jonka takia täällä kävis enemmän, mutkun ei sellasta ole. Koska kaikki ropet mihin oon liittynyt, on jäänyt vajaiksi ja tuskin täyttyy koskaan, jonka takia niitä ei edes aloiteta >O<

Ja itse on ropea tee, vaikken löydäkään montakaan sellaista, mihin haluaisin liittyä. Mielikuvitus tökkii (KUKA HALUAA ROPETTAA ALIEN ROPESSA MUN KANSSA ILMOTTAA! ...ehehe ei vaines) ja tuskin tulis ketään jos tekisin ropen.

Mutta että sellasta.
Nyt kesäisin on jotenkin epäaktia :3 Kyllä se harmittaa. Jos se akti alkaisi nousta niin hyvä homma.
Takaisin alkuun Siirry alas
TETSU
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
TETSU


Viestien lukumäärä : 131
Join date : 28.05.2010

Porukan aktiivisuus. Empty
ViestiAihe: Vs: Porukan aktiivisuus.   Porukan aktiivisuus. I_icon_minitime22/7/2010, 00:46

Khee, tää paikka oli multa ihan totaalisen unohtunut... D8 No jaa, eipä oo mitään erikoista tapahtunut tässä poissaoloni aikana.
Takaisin alkuun Siirry alas
Cromy
[Admin] Flying in the sky ~
[Admin] Flying in the sky ~
Cromy


Viestien lukumäärä : 745
Join date : 13.10.2009
Ikä : 27
Paikkakunta : Krypton.

Porukan aktiivisuus. Empty
ViestiAihe: Vs: Porukan aktiivisuus.   Porukan aktiivisuus. I_icon_minitime1/8/2010, 19:54

Jospa nostettaisiin tämä jäistä?
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Porukan aktiivisuus. Empty
ViestiAihe: Vs: Porukan aktiivisuus.   Porukan aktiivisuus. I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Porukan aktiivisuus.
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
WhyBBer - roolipelifoorumi :: Roskakori-
Siirry: