WhyBBer - roolipelifoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

WhyBBer - roolipelifoorumi

WhyBBer on suomalainen roolipelifoorumi, jonka tavoitteena on olla mahdollisimman aktiivinen.
 
PääsivuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Mitä mieltä WhyBBeristä?

Siirry alas 
+26
Bunny
Kamo
Dead Carolina
fantarawwr
Join
mariDaa
SunSet
KeSäKuKkA
-NOBLE+
Angole
SCREENAGER
TETSU
BanBa
GhostGirl
mirasaysrawr
Emi Hinata Ito
Pixel
Iezy
Benza
Ropsuttaja
Cromy
Saaga
reettapum
MOLIMOLIMOLI
Sophie
BeeBee
30 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
Cromy
[Admin] Flying in the sky ~
[Admin] Flying in the sky ~
Cromy


Viestien lukumäärä : 745
Join date : 13.10.2009
Ikä : 27
Paikkakunta : Krypton.

Mitä mieltä WhyBBeristä? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä mieltä WhyBBeristä?   Mitä mieltä WhyBBeristä? - Sivu 2 I_icon_minitime24/8/2010, 22:13

TETSU kirjoitti:
Pitäis pitäis :3
Aletaan taas mainostelemaan ?
Takaisin alkuun Siirry alas
TETSU
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
TETSU


Viestien lukumäärä : 131
Join date : 28.05.2010

Mitä mieltä WhyBBeristä? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä mieltä WhyBBeristä?   Mitä mieltä WhyBBeristä? - Sivu 2 I_icon_minitime28/8/2010, 12:41

Joo, mainostellaan vaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
TETSU
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
TETSU


Viestien lukumäärä : 131
Join date : 28.05.2010

Mitä mieltä WhyBBeristä? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä mieltä WhyBBeristä?   Mitä mieltä WhyBBeristä? - Sivu 2 I_icon_minitime11/9/2010, 21:56

Kiitos sähköpostimuistutuksesta. Haha, itse tuskin koskaan rupean täällä aktiivisesti käymään - ellei joku sattumalta tule tänne ja tee mahtavia ropeja, joihin liittyy aktiivisia ropettajia. GoSussa vois toki mainostaa ja niin, että sais porukkaa mukaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Cromy
[Admin] Flying in the sky ~
[Admin] Flying in the sky ~
Cromy


Viestien lukumäärä : 745
Join date : 13.10.2009
Ikä : 27
Paikkakunta : Krypton.

Mitä mieltä WhyBBeristä? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä mieltä WhyBBeristä?   Mitä mieltä WhyBBeristä? - Sivu 2 I_icon_minitime11/9/2010, 22:06

TETSU kirjoitti:
Kiitos sähköpostimuistutuksesta. Haha, itse tuskin koskaan rupean täällä aktiivisesti käymään - ellei joku sattumalta tule tänne ja tee mahtavia ropeja, joihin liittyy aktiivisia ropettajia. GoSussa vois toki mainostaa ja niin, että sais porukkaa mukaan.
Mä tänään eksyin tänne ja ajattelin että nyt kyllä taidan vähän muokkailla täällä ja lähettää muistutukset. Ideana olis että yritettäisiin saada porukkaa aktiksi ja uusia tyyppejä tänne. Vanhat ropet siirsin tuonne Roskakori -alueelle ja modetkin poistin. Uuden modehaun tein ja nyt pitäisi tyyppejä saada paikalle Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
TETSU
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
TETSU


Viestien lukumäärä : 131
Join date : 28.05.2010

Mitä mieltä WhyBBeristä? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä mieltä WhyBBeristä?   Mitä mieltä WhyBBeristä? - Sivu 2 I_icon_minitime11/9/2010, 22:08

Cromy kirjoitti:
Mä tänään eksyin tänne ja ajattelin että nyt kyllä taidan vähän muokkailla täällä ja lähettää muistutukset. Ideana olis että yritettäisiin saada porukkaa ja aktiksi ja uusia tyyppejä tänne. Vanhat ropet siirsin tuonne Roskakori -alueelle ja modetkin poistin. Uuden modehaun tein ja nyt pitäisi tyyppejä saada paikalle jokuhh
Ahaa, ahaa. Voisin ehkä jopa ryhtyä modeksi - sitten olis pätevä syy tulla tänne... >3 Jotenkin vaan jäänyt toi kesäinen ropeinnostus ja muu taakse, ni nyt tyydyn kirjottelemaan tarinoita. Mutta toivottavasti akteja tyyppejä löytyy!

Ps. Mua häirihtee toi banneri... Ja tää sivusto on muutenkin synkkä... Hrr...
Takaisin alkuun Siirry alas
Cromy
[Admin] Flying in the sky ~
[Admin] Flying in the sky ~
Cromy


Viestien lukumäärä : 745
Join date : 13.10.2009
Ikä : 27
Paikkakunta : Krypton.

Mitä mieltä WhyBBeristä? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä mieltä WhyBBeristä?   Mitä mieltä WhyBBeristä? - Sivu 2 I_icon_minitime11/9/2010, 22:49

TETSU kirjoitti:
Cromy kirjoitti:
Mä tänään eksyin tänne ja ajattelin että nyt kyllä taidan vähän muokkailla täällä ja lähettää muistutukset. Ideana olis että yritettäisiin saada porukkaa ja aktiksi ja uusia tyyppejä tänne. Vanhat ropet siirsin tuonne Roskakori -alueelle ja modetkin poistin. Uuden modehaun tein ja nyt pitäisi tyyppejä saada paikalle jokuhh
Ahaa, ahaa. Voisin ehkä jopa ryhtyä modeksi - sitten olis pätevä syy tulla tänne... >3 Jotenkin vaan jäänyt toi kesäinen ropeinnostus ja muu taakse, ni nyt tyydyn kirjottelemaan tarinoita. Mutta toivottavasti akteja tyyppejä löytyy!

Ps. Mua häirihtee toi banneri... Ja tää sivusto on muutenkin synkkä... Hrr...
Juuh, minä nyt en mikään paras bannerientekijä ole. Kiva jos joku sellaisen auttaisi suunnittelemaan. Joku vähän värikkämpi niin saisi tämä sivu edes jtn väriä.
Takaisin alkuun Siirry alas
SCREENAGER
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
SCREENAGER


Viestien lukumäärä : 123
Join date : 13.08.2010
Ikä : 28

Mitä mieltä WhyBBeristä? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä mieltä WhyBBeristä?   Mitä mieltä WhyBBeristä? - Sivu 2 I_icon_minitime17/9/2010, 19:51

Nojaa ennyt osaa sanoa mitään tästä, mutta se on oikeasti pakko sanoa että kyrsii kun noita vanhoja lueskelee, niin tosiaan taso on suht matala, ja hahmot emoja ja sen sellaisia muotityyppejä. Itse rakastan ulkonäönkirjoittamista, ja sitä kuinka luoda hahmon ulkonäkö oman päänsä sisällä. Paha sanoa, mutta nyt jo näin sellaisen topiikin missä tämä jälkimmäinen kaava toistui. Nooh ei se mitään, kyllä sitä saa olla joku emoiluroolaus jos niin tahtoo, makuasiahan se loppujenlopuksi on. Pääasia että foorumi saa lisää käviöitä ja elvytyksen itselleen suuresta kävijäkadosta. :---))
Takaisin alkuun Siirry alas
Angole
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Angole


Viestien lukumäärä : 12
Join date : 18.09.2010

Mitä mieltä WhyBBeristä? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä mieltä WhyBBeristä?   Mitä mieltä WhyBBeristä? - Sivu 2 I_icon_minitime19/9/2010, 08:41

Porukka aktiivisempi ois jees. : )
Pidän koko paikast, mut jotenkin on ontto olo, et jotaain puuttuis. Surprised
Takaisin alkuun Siirry alas
TETSU
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
TETSU


Viestien lukumäärä : 131
Join date : 28.05.2010

Mitä mieltä WhyBBeristä? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä mieltä WhyBBeristä?   Mitä mieltä WhyBBeristä? - Sivu 2 I_icon_minitime19/9/2010, 10:09

Angole kirjoitti:
Porukka aktiivisempi ois jees. : )
Pidän koko paikast, mut jotenkin on ontto olo, et jotaain puuttuis. Surprised
Minä olen aktiivinen!! Yritän ainakin kovasti. Mee mainostaan, niin tulee lisää tyyppejä. 83
Takaisin alkuun Siirry alas
-NOBLE+
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want



Viestien lukumäärä : 7
Join date : 18.09.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Lalalala jossain

Mitä mieltä WhyBBeristä? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä mieltä WhyBBeristä?   Mitä mieltä WhyBBeristä? - Sivu 2 I_icon_minitime20/9/2010, 15:24

Jejeje kiva paikka ainaki siltä vaikuttaa 8----)
Takaisin alkuun Siirry alas
KeSäKuKkA
It´s cute how u think I´m listening ~
It´s cute how u think I´m listening ~
KeSäKuKkA


Viestien lukumäärä : 222
Join date : 21.09.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : enkerro:DD

Mitä mieltä WhyBBeristä? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä mieltä WhyBBeristä?   Mitä mieltä WhyBBeristä? - Sivu 2 I_icon_minitime26/9/2010, 11:55

Hyvä paikka :D
Takaisin alkuun Siirry alas
SunSet
Some day my world begins to dance ~
Some day my world begins to dance ~
SunSet


Viestien lukumäärä : 127
Join date : 18.12.2010
Paikkakunta : Auringonlaskun takana

Mitä mieltä WhyBBeristä? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä mieltä WhyBBeristä?   Mitä mieltä WhyBBeristä? - Sivu 2 I_icon_minitime23/12/2010, 21:19

Munkin mielestä tää on hyvä paikka, löysin tän iha sattumalta kun mainostettii Suomi24:ssa kun etsin jotain hyviä roolipeli sivuja. Tää paikka ois vielä kivempi jos täällä ois useampi niitä aktiivisa kävijöitä ja niitä noihin ropeihin liittyis, kun noi ropet johon oon ilmoittautunu mukaa ei oo mikään alkanu... Alkaa mietityttää että millo ne oikee alkaa..
Takaisin alkuun Siirry alas
Cromy
[Admin] Flying in the sky ~
[Admin] Flying in the sky ~
Cromy


Viestien lukumäärä : 745
Join date : 13.10.2009
Ikä : 27
Paikkakunta : Krypton.

Mitä mieltä WhyBBeristä? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä mieltä WhyBBeristä?   Mitä mieltä WhyBBeristä? - Sivu 2 I_icon_minitime5/1/2011, 04:19

SunSet kirjoitti:
Munkin mielestä tää on hyvä paikka, löysin tän iha sattumalta kun mainostettii Suomi24:ssa kun etsin jotain hyviä roolipeli sivuja. Tää paikka ois vielä kivempi jos täällä ois useampi niitä aktiivisa kävijöitä ja niitä noihin ropeihin liittyis, kun noi ropet johon oon ilmoittautunu mukaa ei oo mikään alkanu... Alkaa mietityttää että millo ne oikee alkaa..
Se tässä just on se ongelma ;_; Monesti olen yrittänyt paikkaa pitää aktiivisena mutta foorumiin rekisteröityneet eivät kaikki ole itse aktiivisia ja käy täällä niin usein. Jos lähetän sähköpostilla viestiä että pitää olla aktiivisia niin vain joku muutama kymmen tulee paikalle. Se ei riitä mihinkään. Jos olisi yli 1000 rekisteröitynyttä niin varmasti yli puolet tulisivat paikalle. Enpä tiedä enään.. Ehkä se vaan on niin ettei tätä forkkaa ollut edes tarkoitus perustaa kun ketään ei näytä ikinä kiinnostavan .. Mad Haluaisin kyllä kovasti tästäkin paikasta aktiivisen mutta se riippuu ihan foorumin käyttäjistä että jääkö paikka eloon. Täällä on yli 200 rekisteröitynyttä ja aina vaan muutama kymmen yrittää pitää paikkaa pystyssä mutta se ei ilmeisesti riitä eikä ropet tunnu koskaan alkavan. Ehkä pitäisi vielä kerran yrittää.. ja tuo forkan yläkuvakin kaipaisi uuden ilmeen. Olispa toinen ylläpitäjä niin ei olisi näin vaikeaa ._.
Takaisin alkuun Siirry alas
TETSU
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
TETSU


Viestien lukumäärä : 131
Join date : 28.05.2010

Mitä mieltä WhyBBeristä? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä mieltä WhyBBeristä?   Mitä mieltä WhyBBeristä? - Sivu 2 I_icon_minitime8/1/2011, 12:52

Cromy kirjoitti:
Se tässä just on se ongelma ;_; Monesti olen yrittänyt paikkaa pitää aktiivisena mutta foorumiin rekisteröityneet eivät kaikki ole itse aktiivisia ja käy täällä niin usein. Jos lähetän sähköpostilla viestiä että pitää olla aktiivisia niin vain joku muutama kymmen tulee paikalle. Se ei riitä mihinkään. Jos olisi yli 1000 rekisteröitynyttä niin varmasti yli puolet tulisivat paikalle. Enpä tiedä enään.. Ehkä se vaan on niin ettei tätä forkkaa ollut edes tarkoitus perustaa kun ketään ei näytä ikinä kiinnostavan .. Mad Haluaisin kyllä kovasti tästäkin paikasta aktiivisen mutta se riippuu ihan foorumin käyttäjistä että jääkö paikka eloon. Täällä on yli 200 rekisteröitynyttä ja aina vaan muutama kymmen yrittää pitää paikkaa pystyssä mutta se ei ilmeisesti riitä eikä ropet tunnu koskaan alkavan. Ehkä pitäisi vielä kerran yrittää.. ja tuo forkan yläkuvakin kaipaisi uuden ilmeen. Olispa toinen ylläpitäjä niin ei olisi näin vaikeaa ._.

Mä itse olisin aktiivinen jos ropet ei kuolis. Tosin enhän mä oo kun yhessä ropessa, mutta sekin on kuollut pari kertaa. Mur tästä lähtien se jatkuu ja mä ropetan vaikka yksin. >w<
Takaisin alkuun Siirry alas
mariDaa
New here ~
New here ~



Viestien lukumäärä : 1
Join date : 07.01.2011
Ikä : 29

Mitä mieltä WhyBBeristä? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä mieltä WhyBBeristä?   Mitä mieltä WhyBBeristä? - Sivu 2 I_icon_minitime12/1/2011, 23:33

muuten ihan kiva paikka tosin roolipelejä sais olla enemmä erilaisia ja laatukin voisi olla parempi, mutta kai se tästä sitten (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Join
New here ~
New here ~
Join


Viestien lukumäärä : 27
Join date : 13.01.2011
Paikkakunta : Sleepworld

Mitä mieltä WhyBBeristä? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä mieltä WhyBBeristä?   Mitä mieltä WhyBBeristä? - Sivu 2 I_icon_minitime16/1/2011, 08:37

Mun mielestä Whybber ois kiva, jos täällä ei olisi mitään ikärajoituksia. Kai kaikki tietävät, mikä sopii itselleen? ja Whybberissä sais olla enemmän porukkaa ja roolipelejä..Mutta siis tää on kiva paikka!
Takaisin alkuun Siirry alas
fantarawwr
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
fantarawwr


Viestien lukumäärä : 49
Join date : 16.01.2011
Ikä : 27

Mitä mieltä WhyBBeristä? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä mieltä WhyBBeristä?   Mitä mieltä WhyBBeristä? - Sivu 2 I_icon_minitime16/1/2011, 19:18

Joo on tää kiva Cool Gosu on täynnä kimppakämppäjee roolipelejä mitä ei jaksa .__. + osa roolaajista on jotain 10 v. tyyppejä, jotka haluaa roolata jollain koirilla tai sitten supersceneillä. Oon ilonen et tämmönen paikkakin on olemassa ++ tää on kuitenkin aika selkee käyttää ja suomenkielinen :D oon vasta alottanu täällä, mutta voisin ruveta oikeesti aktiiviseksi. Jos tahotte, voisin mainostaa gosussa, muualta en roolaajia tunnekkaan :p

Takaisin alkuun Siirry alas
Cromy
[Admin] Flying in the sky ~
[Admin] Flying in the sky ~
Cromy


Viestien lukumäärä : 745
Join date : 13.10.2009
Ikä : 27
Paikkakunta : Krypton.

Mitä mieltä WhyBBeristä? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä mieltä WhyBBeristä?   Mitä mieltä WhyBBeristä? - Sivu 2 I_icon_minitime16/1/2011, 19:37

fantarawwr kirjoitti:
Joo on tää kiva Cool Gosu on täynnä kimppakämppäjee roolipelejä mitä ei jaksa .__. + osa roolaajista on jotain 10 v. tyyppejä, jotka haluaa roolata jollain koirilla tai sitten supersceneillä. Oon ilonen et tämmönen paikkakin on olemassa ++ tää on kuitenkin aika selkee käyttää ja suomenkielinen :D oon vasta alottanu täällä, mutta voisin ruveta oikeesti aktiiviseksi. Jos tahotte, voisin mainostaa gosussa, muualta en roolaajia tunnekkaan :p

Juuh, olis ihan kiva jos mainostaisit. Äskenkin vähän mainostelin porukalle tuolla gosussa.
Takaisin alkuun Siirry alas
fantarawwr
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
fantarawwr


Viestien lukumäärä : 49
Join date : 16.01.2011
Ikä : 27

Mitä mieltä WhyBBeristä? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä mieltä WhyBBeristä?   Mitä mieltä WhyBBeristä? - Sivu 2 I_icon_minitime16/1/2011, 19:38

Cromy kirjoitti:
fantarawwr kirjoitti:
Joo on tää kiva Cool Gosu on täynnä kimppakämppäjee roolipelejä mitä ei jaksa .__. + osa roolaajista on jotain 10 v. tyyppejä, jotka haluaa roolata jollain koirilla tai sitten supersceneillä. Oon ilonen et tämmönen paikkakin on olemassa ++ tää on kuitenkin aika selkee käyttää ja suomenkielinen :D oon vasta alottanu täällä, mutta voisin ruveta oikeesti aktiiviseksi. Jos tahotte, voisin mainostaa gosussa, muualta en roolaajia tunnekkaan :p

Juuh, olis ihan kiva jos mainostaisit. Äskenkin vähän mainostelin porukalle tuolla gosussa.

Oukkei, tunnenkin pari roolipelaajaa sieltä Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Dead Carolina
New here ~
New here ~
Dead Carolina


Viestien lukumäärä : 14
Join date : 18.01.2011
Ikä : 26
Paikkakunta : Battery City

Mitä mieltä WhyBBeristä? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä mieltä WhyBBeristä?   Mitä mieltä WhyBBeristä? - Sivu 2 I_icon_minitime18/1/2011, 20:37

Omasta mielestäni vaikuttaa varsin toimivalta paikalta, vaikkakin moderaattorit vois laittaa jonkin sortin rajoituksen tuohon avatarin / allekirjoituksen kokoon niin pysyis sivujen jakaukset tasassa : ) Kauhu-ropeja vois tulla, ois iha hyvä myös jos tulis lisää erilaisia aiheita ja näi, mut varsin toimivaa ja näi ;]
Takaisin alkuun Siirry alas
fantarawwr
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
fantarawwr


Viestien lukumäärä : 49
Join date : 16.01.2011
Ikä : 27

Mitä mieltä WhyBBeristä? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä mieltä WhyBBeristä?   Mitä mieltä WhyBBeristä? - Sivu 2 I_icon_minitime18/1/2011, 21:00

Täällä on aika samat vakkarikävijät :3 mä yritän olla aktiivinen, koska musta tää on hyvä paikka :;>>>&
Takaisin alkuun Siirry alas
Kamo
New here ~
New here ~
Kamo


Viestien lukumäärä : 7
Join date : 18.01.2011
Ikä : 26
Paikkakunta : Sänkysi alla >:3

Mitä mieltä WhyBBeristä? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä mieltä WhyBBeristä?   Mitä mieltä WhyBBeristä? - Sivu 2 I_icon_minitime18/1/2011, 21:57

Well, tykkään ihan,, about tunnin tosin olen ollut liittyneenä x) Kaveri liitty, ja miehä seuraan perässä >:D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.kaamoshukka.deviantart.com
Bunny
The day that never comes ~
The day that never comes ~
Bunny


Viestien lukumäärä : 99
Join date : 20.03.2011
Ikä : 26
Paikkakunta : ei kuulu sulle xD

Mitä mieltä WhyBBeristä? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä mieltä WhyBBeristä?   Mitä mieltä WhyBBeristä? - Sivu 2 I_icon_minitime28/3/2011, 07:35

Tooosi kiva paikka! <3

Yks huono puoli.......
Tähän jää kooukkuuun!!! :D
Takaisin alkuun Siirry alas
Valentin
The day that never comes ~
The day that never comes ~
Valentin


Viestien lukumäärä : 86
Join date : 27.02.2011

Mitä mieltä WhyBBeristä? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä mieltä WhyBBeristä?   Mitä mieltä WhyBBeristä? - Sivu 2 I_icon_minitime28/3/2011, 17:50

Bunny kirjoitti:


Tähän jää kooukkuuun!!!



Takaisin alkuun Siirry alas
Shyren
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Shyren


Viestien lukumäärä : 345
Join date : 17.09.2010
Paikkakunta : Hevonkuusi

Mitä mieltä WhyBBeristä? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä mieltä WhyBBeristä?   Mitä mieltä WhyBBeristä? - Sivu 2 I_icon_minitime28/3/2011, 19:37

Valentin kirjoitti:
Bunny kirjoitti:


Tähän jää kooukkuuun!!!




Muuta ei sitten voikkaan sanoa, koukkuun jää : )
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Mitä mieltä WhyBBeristä? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä mieltä WhyBBeristä?   Mitä mieltä WhyBBeristä? - Sivu 2 I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Mitä mieltä WhyBBeristä?
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 3Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
WhyBBer - roolipelifoorumi :: Muuta. :: Something whatever you want.-
Siirry: