Ensimmäisenä haluan ilmoittaa syvimmät pahoitteluni, jos jostain syystä minunkaltaiseltani uudelta jäseneltä on täysin sallimatonta luoda uusi keskustelu. Koitan lähinnä saada selville, kuinka aktiivista porukkaa täällä käy.
Hiljattain mielenkiintoni nettiroolipelaamista kohtaan lähti taas huimaan nousuun. Tätä olen harrastanut noin neljä vuotta, mutta noin vuosi sitten hylkäsin harrastuksen lähes kokonaan, sillä lopetin eräällä sivustolla käymisen. Nyt sitten päätin googlen avulla etsiä jonkun mahtavan roolipelifoorumin, ja WhyBBer vaikutti saamistani vaihtoehdoista parhaalta.
Ikäväkseni kuitenkin huomasin, ettei täälläkään kovin paljoa ihmisiä liiku. Minun lisäkseni harvoin ainakaan yhtäaikaa on muita paikalla. Koitin etsiä foorumilta itseäni kiinnostavista kategorioista roolipelejä, mutta niistä harvoista kiinnostavimmista uusimmat olivat kuolleet jo kuukausia sitten, ennen kuin olivat edes päässeet alkuun. Harmillista.
Onko tämä foorumi oikeasti kuollut? Toivottavasti ei, sillä ropehimoni on tällähetkellä hyvin voimakas. Tämän aiheen ideana on selvittää, kuinka moni tämän huomoi tietyssä ajassa. Voitteko kiitos kommentoida, ihan mistä vaan. Vaikka sitten pilkkuvirheistäni. Olisi myös kiva kuulla, minkälaisten roolipelien ihkuttajia täällä on eniten.
Eli ihan vapaata keskustelus minun puolestani maan ja taivaan väliltä
Ja vielä: Jos joku pitää tätä aihetta täysin turhana, sopimattomana tai loukkaavana, en pistä pahakseni, jos joku tämän poistaa.