WhyBBer - roolipelifoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

WhyBBer - roolipelifoorumi

WhyBBer on suomalainen roolipelifoorumi, jonka tavoitteena on olla mahdollisimman aktiivinen.
 
PääsivuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Roleplay x New Clan #2

Siirry alas 
+3
limepöö
YSYAKI
ssaar
7 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 18 ... 33, 34, 35, 36  Seuraava
KirjoittajaViesti
Midded
Is this a real life, is this just fantasy? ~
Is this a real life, is this just fantasy? ~
Midded


Viestien lukumäärä : 645
Join date : 24.01.2011
Paikkakunta : No sitä et tiiä :PPP

Roleplay x New Clan #2 - Sivu 34 Empty
ViestiAihe: Vs: Roleplay x New Clan #2   Roleplay x New Clan #2 - Sivu 34 I_icon_minitime12/12/2011, 12:53

MAHLALEHTI#
Olen viimeinkin hoitanut kaikki haavoittuneet kissat ja istun rauhallisesti alas aurinkokivien juurelle.
Takaisin alkuun Siirry alas
YSYAKI
It´s cute how u think I´m listening ~
It´s cute how u think I´m listening ~
YSYAKI


Viestien lukumäärä : 239
Join date : 21.01.2011
Ikä : 27
Paikkakunta : Piikkiö

Roleplay x New Clan #2 - Sivu 34 Empty
ViestiAihe: Vs: Roleplay x New Clan #2   Roleplay x New Clan #2 - Sivu 34 I_icon_minitime12/12/2011, 12:57

TUHKAKÄPÄLÄ#
Tassuttelen ympäri leiriä, yrittäen olla klaanille hyödyksi. Tulen kuitenkin nopeasti siihen tulokseen, että parhaiten olisin avuksi, pysymällä pois tieltä, etten tunaroisi kaikkea mikä oli harvinaisen selvää kohdallani. Päätän siis lähteä tassuttelemaan leirin ulkopuolelle, ja napata ehkä hieman saalista tuoresaalis kasaan. Poistuessani leiristä, vilkaisen vielä olkani yli ja lähden sitten metsästämään. Hölköttelen ympärinsä. Maa tuntuu hyvältä tassujen alla ja leirin ulkopuolinen ilmakin tuntuu jotenkin raikkaamalta. Kuuntelen tarkkaan jos kuulisin saaliseläimen ääniä. Pian taivaalta tipahtaa jotain kuonolleni. Ensin luulen että se olisi vain vettä, mutta pian huomaan sen olevan lunta. Huokaan. Lumi tarkoittaisi kovia aikoja klaanillemme, ja jos talvi olisi kovin ankara, heikoimmat eivät taaskaan selviytyisi.

SIIPISELKÄ#
Avaan silmäni ja kierähdän mahalleni. Uni jonka näin ei ollut siitä mukavimmasta päästä, ja pelkään että sillä saattaisi olla jotain merkitystäkin. Nousen nopein liikkein seisomaan, ja venytän hieman selkääni. Tassuttelen ulos soturienpesästä ja katselen kuinka lumi hiljaalleen sataa maahan. Eikä! Lumi merkitsisi lehtisateen loppua ja ankaraa lehtikatoa. Saalista olisi vaikea saada ja pahimmassa tapauksessa heikoimmat nääntyisivät nälkään. Katselen leirin tapahtumia hetken sivusta ja päätän sitten lähteä käymään kuningattarien pesällä katsomassa Sumusillmää ja tuon pentuja. Pennuille ankara lehtikato voisi olla kohtalokas, ja se olisi kamalaa jos pennut kuolisivat. Sen en antaisi tapahtua, sillä olen varsin kiintynyt Sumusilmän pentuihin. Itsekkin niitä haluaisin, mutta se ei ole mahdollista, ainakaan jos haluan pitää kiinni mahdollisuudesta tulla päälliköksi. Mutta onneksi voin aina auttaa kuningattaria, varsinkin Sumusilmää pentujen hoidossa, ja toivottavasti, jos kaikki kääntyisi hyvin, saisin olla jopa jonkun mestari, kun sen aika tulisi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Midded
Is this a real life, is this just fantasy? ~
Is this a real life, is this just fantasy? ~
Midded


Viestien lukumäärä : 645
Join date : 24.01.2011
Paikkakunta : No sitä et tiiä :PPP

Roleplay x New Clan #2 - Sivu 34 Empty
ViestiAihe: Vs: Roleplay x New Clan #2   Roleplay x New Clan #2 - Sivu 34 I_icon_minitime12/12/2011, 13:03

SANDS#
Vilkaisen Mustatähteä ja aloitan hiukan epävarmasti. "Olemme kokoontuneet nimittämään neljä oppilasta." Tuntuu jopa hiukann pelottavalta olla näin korkealla.

VINHIS#
Nimittääkö hän minut?? ajattelen toiveikkaasti.

KORPPIKYNSI#
Tunnen valtavaa ylpeyttä. Pentuni nimitetään oppilaiksi, eihän ollut muita pesueita.

SULKASYDÄN#
Tassutan metsässä. Olen unohtanut, mitä yrttiä olen etsimässä. Suutun itselleni, kun huomaan ajattelevani taas vain yhtä.
Takaisin alkuun Siirry alas
YSYAKI
It´s cute how u think I´m listening ~
It´s cute how u think I´m listening ~
YSYAKI


Viestien lukumäärä : 239
Join date : 21.01.2011
Ikä : 27
Paikkakunta : Piikkiö

Roleplay x New Clan #2 - Sivu 34 Empty
ViestiAihe: Vs: Roleplay x New Clan #2   Roleplay x New Clan #2 - Sivu 34 I_icon_minitime28/12/2011, 17:39

TUHKAKÄPÄLÄ#
Huokaan syvään. Mieleeni kaikista ponnisteluista huolimatta luisuu tuo yksi ja ainoa. Ravistan päätäni ja hyppään kuraisen, puoliksi jäätyneen lätäkön yli. Jäätyneet ja hieman lumiset ruskalehdet meinaavat liimautua tassuihini ja ravistelen niitä irti. Kuulen pienen pusikon takaa saaliseläimen rapistelua. Pudottaudun tuulen alapuolelle ja lähden lähestymään pusikkoa. Avaan suuni ja maistelen ilmaa. Se on hiiri. Siitä olen varma ja toivon samalla että se olisi niitä ihmisten talojen lähellä ruokailevia pulskia yksilöitä. Hyppään hiiren kimppuun ja otan sen nopeasti ja siististi hengiltä. Kuovin hieman routaista maata hiiren ruumiin päälle ja lähden jatkamaan matkaa. Saanen kiinni vielä muutama hiiren. Ja oikessa olinkin. Saatuani vielä muutaman kitukasvuisen hiiren, kerään ne kaikki ja lähden tassuttelemaan leiriin päin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Midded
Is this a real life, is this just fantasy? ~
Is this a real life, is this just fantasy? ~
Midded


Viestien lukumäärä : 645
Join date : 24.01.2011
Paikkakunta : No sitä et tiiä :PPP

Roleplay x New Clan #2 - Sivu 34 Empty
ViestiAihe: Vs: Roleplay x New Clan #2   Roleplay x New Clan #2 - Sivu 34 I_icon_minitime31/12/2011, 20:34

SULKASYDÄN#
Säpsähdän pelsätyneenä kun kuulen jonkun kävelevän ohitseni. Haistan ilmassa tutun tuoksun ja nolostun tajutessani: olin juuri ajatellut tuon tuoksun kantajaa.
"Tuhkakäpälä?" kuiskaan varovasti, yritän pitää kaipuun poissa äänestäni.
Takaisin alkuun Siirry alas
YSYAKI
It´s cute how u think I´m listening ~
It´s cute how u think I´m listening ~
YSYAKI


Viestien lukumäärä : 239
Join date : 21.01.2011
Ikä : 27
Paikkakunta : Piikkiö

Roleplay x New Clan #2 - Sivu 34 Empty
ViestiAihe: Vs: Roleplay x New Clan #2   Roleplay x New Clan #2 - Sivu 34 I_icon_minitime1/1/2012, 15:15

TUHKAKÄPÄLÄ#
Olen kuulevinani Sulkasydämmen äänen, kuiskaamassa nimeäni. Ensin ajattelen että pääni teki taas tepposet ja sekosi, mutta laskiessani hiiret maahan varmistuakseni ettei tuo ollut täällä, haistan tuon suloisen tuoksun. "Sulkasydän" nau'un iloiseen, huolettomaan sävyyn, yrittäen paikallistaa tuon. Tuuli puhaltaa maassa olevia lehtiä ja tuo mukanaan Sulkasydämmen tuoksun. Nappaan hiiret suuhuni ja lähden seuraamaan tuoksua, löytäen parantaja naaraan pian. Katsahdan tätä iloisesti ja samalla minusta tuntuu että voisin lähteä lentoon. Jätän hiiret5 maahan ja tassuttelen naaraan luo. Pusken tuota hellästi lapaan, ja kehräys kumpuaa syvältä jostain.
Takaisin alkuun Siirry alas
Midded
Is this a real life, is this just fantasy? ~
Is this a real life, is this just fantasy? ~
Midded


Viestien lukumäärä : 645
Join date : 24.01.2011
Paikkakunta : No sitä et tiiä :PPP

Roleplay x New Clan #2 - Sivu 34 Empty
ViestiAihe: Vs: Roleplay x New Clan #2   Roleplay x New Clan #2 - Sivu 34 I_icon_minitime7/1/2012, 19:39

SULKASYDÄN#
"Minulla on asiaa", kuiskaan ja katson syvälle Tuhkakäpälän silmiin. Tunnen selvästi yhteyden Tähtiklaaniin, parantajan yhteyden, tunteen, että minulla on paikka ja tarkoitus maailmassa. Että olen tärkeä. "Rakastan sinua", kuiskaan heittäen sen kaiken taivaantuuliin, kuin puhaltaisi hiekan jyrkänteeltä.

HIEKKATÄHTI#
"Tiikerisydän. Olet hurja ja uskollinen soturi, toivon sinun välittävän kaikki hyvät ominaisuutesi uudelle oppilaallesi, Vinhatassulle", aloitan ja käännän katseeni parhaaseen ystävääni.

VIHNATASSU#
Pomppaan ilmaan ja isäni merkistä kipitän lähemmäs aurinkokivien juurta.

KORPPIKYNSI#
Olen suunnattoman ylpeä siitä, että pojastani on tullut oppilas. Hänestä tulee loistava soturi, jos saa opetusta Tiikerisydämeltä, ajattelen, sillä olen oppinut kunnioittamaan Tiikerisydäntä.
Takaisin alkuun Siirry alas
YSYAKI
It´s cute how u think I´m listening ~
It´s cute how u think I´m listening ~
YSYAKI


Viestien lukumäärä : 239
Join date : 21.01.2011
Ikä : 27
Paikkakunta : Piikkiö

Roleplay x New Clan #2 - Sivu 34 Empty
ViestiAihe: Vs: Roleplay x New Clan #2   Roleplay x New Clan #2 - Sivu 34 I_icon_minitime23/1/2012, 15:17

TUHKAKÄPÄLÄ#
Sulkasydämmen sanat läpäiset tajuntani tavu kerrallaan ja iskkevät päin kasvojani, eivät kuitenkaan pahaenteisesti tai kivualiaasti vaan ennemminkin lempeästi ja myötätuntoisesti. "Niin minäkin sinua" Nau'un, ja ääneni melkein katoaa olemattomiin, ennen kuin saan sanottua asiani. Pusken lempeästi tuon ohimoa. "En voisi elää ilman sinua" nau'un melkein kuiskaten, katsoen tuota suoraan silmiin.
Takaisin alkuun Siirry alas
YSYAKI
It´s cute how u think I´m listening ~
It´s cute how u think I´m listening ~
YSYAKI


Viestien lukumäärä : 239
Join date : 21.01.2011
Ikä : 27
Paikkakunta : Piikkiö

Roleplay x New Clan #2 - Sivu 34 Empty
ViestiAihe: Vs: Roleplay x New Clan #2   Roleplay x New Clan #2 - Sivu 34 I_icon_minitime25/1/2012, 16:35

SIIPISELKÄ#
Tassuni kuljettavat minua kohti pentutarhaa. Palan halusta nähdä pennut, mutten salli sitä itselleni ja lähden etsimään päällikköä. Löydän tuon. "Voin järjestää tänään auringon huipun partion" ilmoitan tuolle. "Otan mukaani muutaman soturin" jatkan, enkä jää odottamaan minkään sortin vastausta. Lähden etsimään paria vapaaehtoista.
Takaisin alkuun Siirry alas
ssaar
Life is too important to be taken seriosly ~
Life is too important to be taken seriosly ~
ssaar


Viestien lukumäärä : 882
Join date : 17.01.2011
Ikä : 27
Paikkakunta : Piikkiö

Roleplay x New Clan #2 - Sivu 34 Empty
ViestiAihe: Vs: Roleplay x New Clan #2   Roleplay x New Clan #2 - Sivu 34 I_icon_minitime26/1/2012, 19:16

TIIKERISYDÄN#
"Tietysti", Tiikerisydän maukuu ja katsahtaa hymyillen Hiekkatähteen. Naaras tassuttaa sitten Vinhatassun luo ja koskettaa oppilaan kuonoa.

LIEKKIRAITA#
Liekkiraita katselee ylpeänä pentunsa nimittämistilaisuutta. Naaras vilkaisee syrjäsilmällä Korppikynttä kasvot loistaen kuin naantalin aurinko.

MUSTATÄHTI#
Mustatähti hengaa jossain Sandsin lähettyvillä vaitonnaisena.

TORAHAMMAS#
Torahammas makoilee sotureiden pesässä.
Takaisin alkuun Siirry alas
YSYAKI
It´s cute how u think I´m listening ~
It´s cute how u think I´m listening ~
YSYAKI


Viestien lukumäärä : 239
Join date : 21.01.2011
Ikä : 27
Paikkakunta : Piikkiö

Roleplay x New Clan #2 - Sivu 34 Empty
ViestiAihe: Vs: Roleplay x New Clan #2   Roleplay x New Clan #2 - Sivu 34 I_icon_minitime27/1/2012, 23:46

SUMUSILMÄ#
Katselen kuinka pentuni, jotka ovat kasvaneet jo hyvin paljon, telmivät pentutarhan edessä. "He alkavat olla valmiita oppilaiksi" tuumin hiljaa mielessäni ja huokaan. Nousen ylös maasta ja tassuttelen erään kuningattaren luo. Pyydä tuota vahtimaan Gepardipentua, Puolukkapentua, Leijonapentua ja Punapentua. Onnekseni tuo suostuu. Lähden tassuttelemaan kohti päällikön, Mutatähden, pesää. "Mutatähti, minulla olisi asiaa." Nau'un enkä aijo jäädä odottelemaan, vaan tassuttelen tuon luo. "Minusta kaikki neljä pentuani ovat valmiit oppilaiksi, toivon että olet samaa mieltä ja nimittämis tilaisuus järjestettäisiin pian. Haluaisin myös osallistua mestareiden valintaan, joten kerro kun oolet päätöksesi tehnyt ja anna minulle mahdollisuus vaikuttaa siihen." Mau'un tuolle ja tassuttelen pois. Päätän lähteä vielä metsästämään, nyt kun saan olla hetken rauhassa. Lähden leiristä tassuttelemaan kohti Tuuliklaanin ja Myrskyklaanin, siellävoisi tavata tuttuja, ja saada saalista.
Takaisin alkuun Siirry alas
YSYAKI
It´s cute how u think I´m listening ~
It´s cute how u think I´m listening ~
YSYAKI


Viestien lukumäärä : 239
Join date : 21.01.2011
Ikä : 27
Paikkakunta : Piikkiö

Roleplay x New Clan #2 - Sivu 34 Empty
ViestiAihe: Vs: Roleplay x New Clan #2   Roleplay x New Clan #2 - Sivu 34 I_icon_minitime28/1/2012, 14:57

SIIPISELKÄ & SUMUSILMÄ#

Huomaan Sumusilmän olevan lähdössä johonkin. Jolkottelen tuon luo."Hei!" mau'un tuolle iloisesti. Minun on puhuttava hänen kanssaan, jos mielin jonkun pennun mestariksi, tuumin samalla. "Minä haluaisin puhua kanssasi pentujesi tulevista mestareista." Mau'un tuolle.

Katsahdan kuinka Siipiselkä, klaanimme varapäällikkö jolkottelee luokseni. "No, mitä asiaa sinulla on?" Kysäisen lämpimästi. Jos tuo tietäisi jonkun hyvän mesterin pennulle se saattaisi saada minut hyvin iloiseksi, tuumin.

Katsahdan Sumusilmää. "No kun siis tuota, minä haluaisin yhden pennun mestariksi, tai siis jos päällikkö suostuu ja sinäkin varmaan haluat vaikuttaa pentujesi mestareihin" Nau'un hieman sekavasti. Ihme jos hän tämän jälkeen haluaa minusta minkään pentunsa mestaria, ajattelen nolona.

Katsahdan Siipiselkää. "Minä sanoin juuri päällikölle että haluan vaikuttaa pentujeni mestareihin, ja yksi syistä on se etten tunne vielä tästä klaanista kovinkaan montaa, ja minulla on useasti käynyt mielessä että saattaisit olla sopiva valinta, sillä tunnen sinut ja tiedän että olisit oiva mestari, joten kerron päällikölle että haluan sinusta ehdottomasti yhden pentuni mestarin" Nau'un tuolle. "Minulla ei nyt ole enempää aikaa Siipiselkä, voit mennä katsomaan pentuja pentutarhaan, eräs kuningattarista vahtii heitä, mutta minä lähden metsästämään." Nau'un tuolle vielä ja lähden ulos leiristä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Midded
Is this a real life, is this just fantasy? ~
Is this a real life, is this just fantasy? ~
Midded


Viestien lukumäärä : 645
Join date : 24.01.2011
Paikkakunta : No sitä et tiiä :PPP

Roleplay x New Clan #2 - Sivu 34 Empty
ViestiAihe: Vs: Roleplay x New Clan #2   Roleplay x New Clan #2 - Sivu 34 I_icon_minitime30/1/2012, 10:35

SULKASYDÄN#
"En mäkään ilman sua", kuiskaan ja *puska*?

VINHIS#
Kolli hymyilee iloisesti. Ensimmäinen askel kohti soturin asemaa! nuori oppilas ajattelee onnellisena.

HIEKKATÄHTI#
Valmistaudun nimittämään seuraavan pennun.
Takaisin alkuun Siirry alas
YSYAKI
It´s cute how u think I´m listening ~
It´s cute how u think I´m listening ~
YSYAKI


Viestien lukumäärä : 239
Join date : 21.01.2011
Ikä : 27
Paikkakunta : Piikkiö

Roleplay x New Clan #2 - Sivu 34 Empty
ViestiAihe: Vs: Roleplay x New Clan #2   Roleplay x New Clan #2 - Sivu 34 I_icon_minitime30/1/2012, 10:38

TUHKAKÄPÄLÄ#
Katsahdan Sulkasydäntä hymyillen. Vilkaisen viekkaasti lähellä kasvavaa puskaa ja sitten naarasta lämpimin silmin. Lähden tassuttelemaan puskalle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Midded
Is this a real life, is this just fantasy? ~
Is this a real life, is this just fantasy? ~
Midded


Viestien lukumäärä : 645
Join date : 24.01.2011
Paikkakunta : No sitä et tiiä :PPP

Roleplay x New Clan #2 - Sivu 34 Empty
ViestiAihe: Vs: Roleplay x New Clan #2   Roleplay x New Clan #2 - Sivu 34 I_icon_minitime30/1/2012, 10:39

SULKASYDÄN#
Hymyilen ja tassutan puskaan. *skip*
Takaisin alkuun Siirry alas
YSYAKI
It´s cute how u think I´m listening ~
It´s cute how u think I´m listening ~
YSYAKI


Viestien lukumäärä : 239
Join date : 21.01.2011
Ikä : 27
Paikkakunta : Piikkiö

Roleplay x New Clan #2 - Sivu 34 Empty
ViestiAihe: Vs: Roleplay x New Clan #2   Roleplay x New Clan #2 - Sivu 34 I_icon_minitime30/1/2012, 10:40

TUHKAKÄPÄLÄ#
*SKIPSKIPSKIP*

Takaisin alkuun Siirry alas
Midded
Is this a real life, is this just fantasy? ~
Is this a real life, is this just fantasy? ~
Midded


Viestien lukumäärä : 645
Join date : 24.01.2011
Paikkakunta : No sitä et tiiä :PPP

Roleplay x New Clan #2 - Sivu 34 Empty
ViestiAihe: Vs: Roleplay x New Clan #2   Roleplay x New Clan #2 - Sivu 34 I_icon_minitime30/1/2012, 10:45

Sulkasydän¤
Herään. En tiedä, kuinka kauan aikaa on kulunut, mutta tiedän, että minun on pakko lähteä. Pian klaanissa alettaisiin etsiä minua. "Minun täytyy mennä. Rakastan sinua", kuiskaan ja juoksen metsän poikki.
Takaisin alkuun Siirry alas
limepöö
It´s cute how u think I´m listening ~
It´s cute how u think I´m listening ~



Viestien lukumäärä : 217
Join date : 22.01.2011
Ikä : 27
Paikkakunta : Piikkiö

Roleplay x New Clan #2 - Sivu 34 Empty
ViestiAihe: Vs: Roleplay x New Clan #2   Roleplay x New Clan #2 - Sivu 34 I_icon_minitime30/1/2012, 16:53

/ Nyt sais si kertoo kaike, mitä o tapahtunu ! :D:D

MUTATÄHTI #
Sumusilmän pennut siis pitäisi nimittää, tuumin ja laskeudun makulle sammalpedilleni.

/ mun pää kuolee, jote aik laadukas
Takaisin alkuun Siirry alas
Midded
Is this a real life, is this just fantasy? ~
Is this a real life, is this just fantasy? ~
Midded


Viestien lukumäärä : 645
Join date : 24.01.2011
Paikkakunta : No sitä et tiiä :PPP

Roleplay x New Clan #2 - Sivu 34 Empty
ViestiAihe: Vs: Roleplay x New Clan #2   Roleplay x New Clan #2 - Sivu 34 I_icon_minitime30/1/2012, 17:52

/jospa se menee nimittääs ne ? :>
//No Hiekkaklaanin ja Myrskyklaanin välillä oli taistelu ja Hiekkaklaani onnistu ajaan M-klaanin veks niide mailta ja sitte öööö noh Hiekas on nimitelty oppilait, ei kai muuta. :)
/Roolinn nyt varmaa näi ;)

Sulkasydän¤
Sulkasydän pysähtyy vielä leirin ulkopuolelle ja sukii turkistaan suurimman osan Tuhkakäpälän tuoksusta ennen kuin menee pesäänsä.

Hiekkatähti¤
Naaras nimittää loputkin uusista oppilaista ja loikkaa sitten alas kiveltä. "Hienoa, että tulee uusia oppilaita, eikö vain?" Sands kysyy Mustatähdeltä.

Vinhatassu¤
Tuore oppilas vingahtelee innosta ja menee sitten varaamaan itselleen makuupaikan oppilaiden pesästä.

Pähkinätassu¤
Kolli menee reippaasti tervehtimään uusia oppilaita miettien hiukan haikeana niiden klaanitaustaa.

Pakkastähti¤
Päällikkö istuu pesässään, kunnen kyllästyy lähes kuoliaaksi. Harmaaturkkinen kolli lähtee pesästään ja kiiruhtaa aukion halki. Hän samoilee metsässä, kunnes pysähtyy kuivuneen puron luokse. Pohjaton surumielisyys kalvaa Pakua, eikä kissa tiedä mistä se johtuu. Hän murehtii miettimässä poikaansa, kunnes yhtäkkiä varoittava löyhkä tavoittaa päällikön nenän. Liian myöhään. Valtava mustavalkoinen mäyrä hyökkää kohti ja iskee kyntensä sähisevän kissan turkkiin heittäen tämän kauemmas. Paku ryömii jaloilleen ja repäisee kynsillään mustavalkoista turkkia. Peto iskee uudelleen ja Pakkastähti tuntee veren valuvan kylkiään pitkin. Hän yrittää vielä kerran puolustautua, mutta mäyrä puraisee ja lujaa. Yhtäkkiä mäyrä kääntyy ja juoksee pelästyneenä pois. Pakkastähti makaa kuivuneen joenuoman pohjalla, veren ja samalla elämän valuessa hänestä valkoiselle hangelle.
Takaisin alkuun Siirry alas
YSYAKI
It´s cute how u think I´m listening ~
It´s cute how u think I´m listening ~
YSYAKI


Viestien lukumäärä : 239
Join date : 21.01.2011
Ikä : 27
Paikkakunta : Piikkiö

Roleplay x New Clan #2 - Sivu 34 Empty
ViestiAihe: Vs: Roleplay x New Clan #2   Roleplay x New Clan #2 - Sivu 34 I_icon_minitime30/1/2012, 19:11

TUHKAKÄPÄLÄ#
Istun lumihangessa, katsellen tassunjälkiä jotka Sulkasydän jätti lähtiessään. Suin itseni nopeasti ja lähden tassuttamaan Ukkospolulle päin. Katselen ympärilleni ja pääsen Ukkospolun reunaan. Kyyristyn katselemaan kuinka hirviöt huristelevat ohi.

SUMUSILMÄ#
Tassuttelen pitkin Tuuliklaanin rajaa, kunnes se osuu Myrskyklaanin rajaan. Katsahdan haikeasti vanhan kotiklaanini maita, muistan lapsuuden leikit muiden kanssa, oppilas ajat, ensimmäisen kokouksen johon osallistuin. Onhan ymmärrettävää että kaipaan Myrskyklaaniin, synnyinklaaninihan se on. Vai onko se ymmärrettävää?

VERIMYRSKY#
Astelen Jokiklaanin leirin poikki, katsellen mitä klaanilaiset touhuavat. Käyn makaamaan sivummalle, suht lähelle päällikön pesää. Olisi niin mahtavaa nukkua tuolla jälleen, tuumiskelen. Päässäni punoutuu juonia, joiden avulla pääsisin takaisin päälliköksi ja saisin kokea jälleen vallan mahdin.

KOLMIJALKA#
Käyn makaamaan pesäni lattialle. Silmäni painuvat kiinni ja vaivun syvään, minut valtaavaan uneen. Kissa seisoo keskellä Jokiklaanin leiriä ja katselee ympärilleen hätääntyneenä, sairaita ja haavoittuneita kissoja on kaikkialla. Kestää hetken ennen kuin tajuan olevani tuo kissa. Kissa jolkottelee kissan luo ja sen jälkeen toisen luo ja yrittää auttaa noita. Kissojen karvojen alta näkyy paiseita ja pilkkuja. "Voi ei" kissa henkäisee tajutessaan tilanteen vakavuuden. Pian joku kissa, ilmeisesti Verimyrsky, alkaa riehua ympäri leiriä ja juoksee kohti kissaa. Juuri ennen kuin Verimyrsky törmää minuun herään. Hwngitän raskaasti ja vilkuilen ympärilleni. Jolkottelen aukiolle ja nään Verimyrskyn makaavan aloillaan ja kissojen olevan terveitä.

Takaisin alkuun Siirry alas
Midded
Is this a real life, is this just fantasy? ~
Is this a real life, is this just fantasy? ~
Midded


Viestien lukumäärä : 645
Join date : 24.01.2011
Paikkakunta : No sitä et tiiä :PPP

Roleplay x New Clan #2 - Sivu 34 Empty
ViestiAihe: Vs: Roleplay x New Clan #2   Roleplay x New Clan #2 - Sivu 34 I_icon_minitime30/1/2012, 20:29

Pakkastähti¤
Yhtäkkiä kollin ympärillä ovat Nelipuiden mahtavat hahmot. Tähdet virtaavat taivaalla joen lailla, kuin tuhansia vuosia kuluisi yhdessä sydämenlyönnissä. Pakkastähti huokaa raskaasti ja laskee katseensa tummalta taivaalta. Hän näkee ympärillään joukon vainajia ja hämmentyy hiukan tunnistaessaan vainajien joukossa Tummahännän. "Olen pahoillani, että kuolit", Paku sanoo ja huomaa todella tarkoittavansa sitä. Silloin toinen, ankarampi ääni kuuluu hänen takaataan. Pakkastähden isä katsoo poikaansa synkällä ilmeellä. "Tähtiklaani on parantanut sinut vammasta, joka aiheutti kuolemasi. Mutta ennen kuin menet haluan sinun tietävän erään asian." Pakkastähti katsoo ymmällään isäänsä ja huomaa kissojen joukossa epäselvän hahmon, ja tajuaa sen muodostuvan jo menetetysitä hengistä - hänen henigistään. "Olemme parantaneet hulluutesi. Uskon sinun voivan nyt johtaa klaaniasi kuin päällikkö." Pakkastähden isän sanat haihtuvat ilmaan ja kolli avaa silmänsä ja tajuaa lojuvansa omassa verilaikussaan, kuolleella purolla. Viime kuut tuntuvat olevan hänen mielessään pelkkää pelkoa tuskaa ja vihaa. Mitä minä olen tehnyt?
Takaisin alkuun Siirry alas
YSYAKI
It´s cute how u think I´m listening ~
It´s cute how u think I´m listening ~
YSYAKI


Viestien lukumäärä : 239
Join date : 21.01.2011
Ikä : 27
Paikkakunta : Piikkiö

Roleplay x New Clan #2 - Sivu 34 Empty
ViestiAihe: Vs: Roleplay x New Clan #2   Roleplay x New Clan #2 - Sivu 34 I_icon_minitime30/1/2012, 20:41

MUTAENKELI#
Mutaenkeli tassuttelee pitkin Myrskyklaanin rajaa ja lähtee sitten leiriä päin. Tuo huomaa jotain punertavaa kuivuneessa joessa. Naaras tassuttelee lähemmäs, huomaten järkytyksekseen päällikön makaavan verilammikossa. "Voi ei!" tuo henkäisee ja saalis tipahtaa tuon suusta. Naaras juoksee päällikön luo. "Pakkastähti, oletko hengissä! Pakkastähti!" Tuo maukuu hädissään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Midded
Is this a real life, is this just fantasy? ~
Is this a real life, is this just fantasy? ~
Midded


Viestien lukumäärä : 645
Join date : 24.01.2011
Paikkakunta : No sitä et tiiä :PPP

Roleplay x New Clan #2 - Sivu 34 Empty
ViestiAihe: Vs: Roleplay x New Clan #2   Roleplay x New Clan #2 - Sivu 34 I_icon_minitime3/2/2012, 11:04

Pakkastähti¤
Kolli nostaa väsyneesti päätään ja sylkäisee verta lumeen. "Voin ihan hyvin", hän mutisee ja kömpii tassuilleen. Tähtiklaani on poistanut vain kuoleman tuottaneen vamman, joten kyljessä oleva ruhje särkee ja valuu verta edelleen. "Mäyrä hyökkäsi kimppuuni..." hän nuolee haavaansa kunnes verenvuoto lakkaa. Hengen menetyksestä ei varmaan kannata kertoa... kolli miettii. "Mennään takaisin leiriin..."
Takaisin alkuun Siirry alas
Midded
Is this a real life, is this just fantasy? ~
Is this a real life, is this just fantasy? ~
Midded


Viestien lukumäärä : 645
Join date : 24.01.2011
Paikkakunta : No sitä et tiiä :PPP

Roleplay x New Clan #2 - Sivu 34 Empty
ViestiAihe: Vs: Roleplay x New Clan #2   Roleplay x New Clan #2 - Sivu 34 I_icon_minitime3/2/2012, 11:09

Homokolli¤
Menen leirissä sen toisen homon luokse. "Moi. Mikä sun nimi on?" kysyn hiljaa.

Sands¤
Haen tuoresaaliskasasta mustarastaan ja menen pesäämmen mutustamaan sitä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Midded
Is this a real life, is this just fantasy? ~
Is this a real life, is this just fantasy? ~
Midded


Viestien lukumäärä : 645
Join date : 24.01.2011
Paikkakunta : No sitä et tiiä :PPP

Roleplay x New Clan #2 - Sivu 34 Empty
ViestiAihe: Vs: Roleplay x New Clan #2   Roleplay x New Clan #2 - Sivu 34 I_icon_minitime3/2/2012, 11:15

Nokkoshäntä¤
Kolli menee hitaasti laahustaen metsästämään, mutta löytämättä lainkaan saalista. Kiukkuisena ja väsyneenä Nokkonen palaa takaisin ja menee sotureiden pesään nukkumaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Roleplay x New Clan #2 - Sivu 34 Empty
ViestiAihe: Vs: Roleplay x New Clan #2   Roleplay x New Clan #2 - Sivu 34 I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Roleplay x New Clan #2
Takaisin alkuun 
Sivu 34 / 36Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 18 ... 33, 34, 35, 36  Seuraava
 Similar topics
-
» Roleplay x New Clan
» Roleplay × Drôle's stable

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
WhyBBer - roolipelifoorumi :: Roolipelit. :: Eläinropet.-
Siirry: