WhyBBer - roolipelifoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

WhyBBer - roolipelifoorumi

WhyBBer on suomalainen roolipelifoorumi, jonka tavoitteena on olla mahdollisimman aktiivinen.
 
PääsivuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Point of view

Siirry alas 
+4
kakka
Cromy
Shyren
Valentin
8 posters
KirjoittajaViesti
Valentin
The day that never comes ~
The day that never comes ~
Valentin


Viestien lukumäärä : 86
Join date : 27.02.2011

Point of view  Empty
ViestiAihe: Point of view    Point of view  I_icon_minitime23/3/2011, 18:07

Kas niin.

Ajattelin, että foorumilla olisi hyvä olla oma topicinsa, joka mahdollistaisi itse roolipeleistä keskustelemisen. Täällä voidaan siis esimerkiksi neuvotella mahdollisista tulevista roolipeleistä, kysyä neuvoa, ohjeistaa, kysellä mielipiteitä yms. mukavaa, ja toivon mukaan tästä voisi olla ihan hyötyäkin.


Voin toki itse listätä enismmäisen puun:

Olen tässä suurella mielenkiinnolla tarkkaillut foorumin tapahtumia, ja nyt näyttääkin siltä, että uusia ropeja pystytetään varsin kiitettävään tahtiin, mutta niiden käyntiinlähtemis- ja toimivuusprosentit ovat aivan muuta luokkaa.
Itselläni ainakin olisi pari roolipeliä takataskussa, mutta löytyykö täältä niihin pelaajia?

Off you go then.


Viimeinen muokkaaja, Valentin pvm 10/8/2011, 15:21, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Shyren
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Shyren


Viestien lukumäärä : 345
Join date : 17.09.2010
Paikkakunta : Hevonkuusi

Point of view  Empty
ViestiAihe: Vs: Point of view    Point of view  I_icon_minitime24/3/2011, 15:55

Olen huomannut uton ihan saman, eli ei oikein saada roolipelaajia, roolipelit alkavat hitaasti ja loppuvat nopeasti. Moni liityy roolipeleihin mutta kun ne saadaan alkamaan niin eivät tulekkaan roolipelaamaan, se on ehkä kaikkein ärsyttävintä kun paikka heillä on mutta kirjoitusta ei tule...

Ja tuo on hyvä huomio, eipä täältä oikein tunnu löytyvän roolipelaajia kaikkein mielenkiintoisimpiin ja vaivalla suunniteltuihin ropeihin, tosin enhän mä voi tietää että onko kaikkia hyviä roolipelejä suuniteltu kauaa mutta ehkä joku nyt kuitenkin ymmärsi asiani.
Takaisin alkuun Siirry alas
Cromy
[Admin] Flying in the sky ~
[Admin] Flying in the sky ~
Cromy


Viestien lukumäärä : 745
Join date : 13.10.2009
Ikä : 26
Paikkakunta : Krypton.

Point of view  Empty
ViestiAihe: Vs: Point of view    Point of view  I_icon_minitime24/3/2011, 17:40

Hm :3 Sepä muakin ärsyttää. Se taitaakin olla perimmäinen syy miksi tää foorumi kuolee aina välillä. Täältä löytyy yleensä mun harmikseni vain muutama aktiivinen ;_;
Takaisin alkuun Siirry alas
Shyren
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Shyren


Viestien lukumäärä : 345
Join date : 17.09.2010
Paikkakunta : Hevonkuusi

Point of view  Empty
ViestiAihe: Vs: Point of view    Point of view  I_icon_minitime24/3/2011, 17:45

Niinpä, ite käyn joka päivä jos aikaa vaan riittää tai kone on sinä päivänä käsillä. Mutta harmillistahan se on huomata että ihmeen vähän täällä kuitenkaan käy porukkaa aktiivisesti.
Takaisin alkuun Siirry alas
kakka
Some day my world begins to dance ~
Some day my world begins to dance ~



Viestien lukumäärä : 113
Join date : 10.01.2011

Point of view  Empty
ViestiAihe: Vs: Point of view    Point of view  I_icon_minitime24/3/2011, 19:46

Samaa olen tässä itsekkin miettinyt, hirveän pitkään vie tuo ropen käyntiinsaaminen, ja sitten ne ilmoittautuneet eivät käy siellä roolaamassa. :/
Takaisin alkuun Siirry alas
Valentin
The day that never comes ~
The day that never comes ~
Valentin


Viestien lukumäärä : 86
Join date : 27.02.2011

Point of view  Empty
ViestiAihe: Vs: Point of view    Point of view  I_icon_minitime28/3/2011, 21:14

Kaikkein paras ratkaisu lienee yksinkertaisesti porukoiden tsemppaaminen aktiivisemmiksi ja
mainostaminen, mainostaminen, mainostaminen, mainostaminen ja vielä kerran mainostaminen.

Itse tykästyin tähän paikkaan, sillä olen toki kokenut roolailija, mutta en liiemmin pidä muilla foorumeilla ikäväksi asti esiintyviä ns. "rope-elitistejä" (anteeksi yleistys), jotka vaativat pelaajiltaan täydellisyyttä ja viestien täsmällisyyttä & oikeaoppisuutta, minkä lisäksi tuppaavat turhan usein pitämään itseään jonkin asteen jumalina. Kaikenlisäksi viisikymmentä kertaa lässähtäneet ja juoneltaan kierrätetyt susiropet & kimppakämpät saisi kyllä minun puolestani heivata sinne, missä aurinko ei paista.
WhyBBerhän on suht mukava paikka nimen omaan sen vuoksi, että täältä löytyy nimenomaan rentoja sekä vaativampia roolipelejä, eikä ketään kuitenkaan syrjitä - tekemällä oppii, niinhän?



Takaisin alkuun Siirry alas
Cromy
[Admin] Flying in the sky ~
[Admin] Flying in the sky ~
Cromy


Viestien lukumäärä : 745
Join date : 13.10.2009
Ikä : 26
Paikkakunta : Krypton.

Point of view  Empty
ViestiAihe: Vs: Point of view    Point of view  I_icon_minitime29/3/2011, 16:00

Valentin kirjoitti:
Kaikkein paras ratkaisu lienee yksinkertaisesti porukoiden tsemppaaminen aktiivisemmiksi ja
mainostaminen, mainostaminen, mainostaminen, mainostaminen ja vielä kerran mainostaminen.

Itse tykästyin tähän paikkaan, sillä olen toki kokenut roolailija, mutta en liiemmin pidä muilla foorumeilla ikäväksi asti esiintyviä ns. "rope-elitistejä" (anteeksi yleistys), jotka vaativat pelaajiltaan täydellisyyttä ja viestien täsmällisyyttä & oikeaoppisuutta, minkä lisäksi tuppaavat turhan usein pitämään itseään jonkin asteen jumalina. Kaikenlisäksi viisikymmentä kertaa lässähtäneet ja juoneltaan kierrätetyt susiropet & kimppakämpät saisi kyllä minun puolestani heivata sinne, missä aurinko ei paista.
WhyBBerhän on suht mukava paikka nimen omaan sen vuoksi, että täältä löytyy nimenomaan rentoja sekä vaativampia roolipelejä, eikä ketään kuitenkaan syrjitä - tekemällä oppii, niinhän?
Näinhän se on mutta pitäisi vaan saada jotain ideoita että miten porukat saisi aktiivisemmiksi. Voisi ehkä kisaosionkin laittaa D: mutta pitäis vaan suunnitella mitä kisoja ja miten asiat saataisiin järjestettyä. kai sinne voisi valokuvaus-, kirjoitus ja piirtämiskisoja tunkea. Hm. Ideoita kenelläkään miten porukkaa saisi aktiivisemmaksi?
Takaisin alkuun Siirry alas
Valentin
The day that never comes ~
The day that never comes ~
Valentin


Viestien lukumäärä : 86
Join date : 27.02.2011

Point of view  Empty
ViestiAihe: Vs: Point of view    Point of view  I_icon_minitime29/3/2011, 18:24

Cromy kirjoitti:
Valentin kirjoitti:

Point of view  2301357nhiqsi6utm
Näinhän se on mutta pitäisi vaan saada jotain ideoita että miten porukat saisi aktiivisemmiksi. Voisi ehkä kisaosionkin laittaa D: mutta pitäis vaan suunnitella mitä kisoja ja miten asiat saataisiin järjestettyä. kai sinne voisi valokuvaus-, kirjoitus ja piirtämiskisoja tunkea. Hm. Ideoita kenelläkään miten porukkaa saisi aktiivisemmaksi?

Joku kilpailuhan voisi olla aika loistava. Kunhan ei mene foorumin idea sen myötä, ropettamista vartenhan tämä on luotu. Mutta jotain aika... ei-niin-tiukkapipoista kisailuahan voisi vaikka harkita.
Palkkiona mainetta ja kunniaa?

Ihmettelenpä muuten, millaisia ropeja tänne oikein pitäisi perustaa, jotta porukka viihtyisi ja jopa jaksaisi täällä silloin tällöin käydäkin. Eikö täällä nyt nimenomaan ole jo aika laidasta laitaan? Ja eihän niitä ropeja koskaan saada käyntiin, eikä porukkaa aktiiviseksi, jos kaikki odottavat jonkun muun toimivan ensin.

Pikkuhiljaa luulisi tulevan aika hyvä, varsinkin, jos ei tarvitse yksin olla hikoilemassa.


Viimeinen muokkaaja, Valentin pvm 22/5/2011, 18:54, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Shyren
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Shyren


Viestien lukumäärä : 345
Join date : 17.09.2010
Paikkakunta : Hevonkuusi

Point of view  Empty
ViestiAihe: Vs: Point of view    Point of view  I_icon_minitime30/3/2011, 20:48

No itse olen ainakin yrittänyt noita roolipelejä tänne aika aktiivisesti luoda ja sitten olen myös liittynyt melko moniin. Että minun mielestänihän se on ihan helppoa olla monessakin roolipelissä ja täällä kun ne eivät joko ala tai ne lopahtavat.

Kilpailut voisivat olla ihan hyvä idea, mutta niin kuin Valentin sanoi niin ei aivan niin tiukkapipoista meininkiä.

Jos saisi tosiaankin muuallakin kuin goSussa mainostettua whyBBeriä niin saisi ehkä niitä aktiivisia ja hieman vanhempiakin tänne. Kun goSussa jos mainostaa niin tänne tuppaa ehkä jopa liian nuoria joilla ei näytä olevan sitten kokemusta ollenkaan. Tosin heillehän olisi sitten omat aloittelijaropensa mutta kun ei niitäkään paljoa ole.

Johonkin muualle siis tosiaan pitäisi päästä mainostamaan...
Takaisin alkuun Siirry alas
Ducky
New here ~
New here ~
Ducky


Viestien lukumäärä : 47
Join date : 03.05.2011

Point of view  Empty
ViestiAihe: Vs: Point of view    Point of view  I_icon_minitime18/5/2011, 18:46

Mä tykkään WhyBBeristä tosi paljon. Harmittaa toki, että täällä ei ole kovin paljon väkeä. ; ( Mutta, eikös se niin mene, että laatu korvaa määrän? Täällä olevat roolijat nimittäin on todella laadukkaita, eikä sellaisia massoja kuten juuri goSussa. : ))
Takaisin alkuun Siirry alas
Valentin
The day that never comes ~
The day that never comes ~
Valentin


Viestien lukumäärä : 86
Join date : 27.02.2011

Point of view  Empty
ViestiAihe: Vs: Point of view    Point of view  I_icon_minitime22/5/2011, 19:01

Löytyykö pelaajia, jos laitan tänne jonkinlaisen ropen? Vaihtoehtoina pääpiirtein:

- lentokoneturma & haaksirikko
- keskiaikaelämää maustettuna kilvoittelulla (hengissä pysymisestä) + mahd. romantiikalla
- Romeo & Julia, eli rajoja, rakkauksia ja aluevaltauksia
Takaisin alkuun Siirry alas
Ducky
New here ~
New here ~
Ducky


Viestien lukumäärä : 47
Join date : 03.05.2011

Point of view  Empty
ViestiAihe: Vs: Point of view    Point of view  I_icon_minitime22/5/2011, 19:30

Minä ainakin tuun, ja noista kaikki käy kunhan on laadukkaita. :D
Oon ajatellukkin tehdä jonkinlaisen tapaturma roolipelin. Ite nimittäin, myönnän, pidän romantiikasta ja kuitenkin sellaisesta seikkailusta. :D
Tee, tee, tee! Odotan jo nyt. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Valentin
The day that never comes ~
The day that never comes ~
Valentin


Viestien lukumäärä : 86
Join date : 27.02.2011

Point of view  Empty
ViestiAihe: Vs: Point of view    Point of view  I_icon_minitime22/5/2011, 19:47

Ducky kirjoitti:

Tee, tee, tee! Odotan jo nyt. :)

No kaikkia en tänne ajatellut kerralla kirjata, erityistoiveita?

Henkilökohtaisesti kyllä kiehtoo tämä pohjoinen ja sen ilmasto sen verran, että voisi vaikka jotain Siperia-tyyppistä laittaa pöytälaatikkoon...
Takaisin alkuun Siirry alas
Ducky
New here ~
New here ~
Ducky


Viestien lukumäärä : 47
Join date : 03.05.2011

Point of view  Empty
ViestiAihe: Vs: Point of view    Point of view  I_icon_minitime22/5/2011, 20:37

Ei mitään väliä kunhan pääsee roolimaan naisella, miehellä kun en osaa roolia, ja se on laadukas, ei massa. Smile Että jonkun laadukkaan ropen kun teet, niin mä ainakin tuun. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Cromy
[Admin] Flying in the sky ~
[Admin] Flying in the sky ~
Cromy


Viestien lukumäärä : 745
Join date : 13.10.2009
Ikä : 26
Paikkakunta : Krypton.

Point of view  Empty
ViestiAihe: Vs: Point of view    Point of view  I_icon_minitime1/6/2011, 22:02

Hm. Alkaa pelottavan nopeasti kuolla taas D:
Takaisin alkuun Siirry alas
Valentin
The day that never comes ~
The day that never comes ~
Valentin


Viestien lukumäärä : 86
Join date : 27.02.2011

Point of view  Empty
ViestiAihe: Vs: Point of view    Point of view  I_icon_minitime10/8/2011, 14:08

Vähän ihmetyttää, miten foorumin oletetaan voivan hyvin ja nousevan, jos edes moderaattorit ja adminit eivät raahaudu kirjoittamaan.

*SLAP! SLAP! SLAP! korvapuusti! SLAP! SLAP! SLAP!*
Takaisin alkuun Siirry alas
SunSet
Some day my world begins to dance ~
Some day my world begins to dance ~
SunSet


Viestien lukumäärä : 127
Join date : 18.12.2010
Paikkakunta : Auringonlaskun takana

Point of view  Empty
ViestiAihe: Vs: Point of view    Point of view  I_icon_minitime10/8/2011, 18:47

Mua ainakin harmittaa se myös, kun ei porukkaa näy. Itse käyn täällä joka päivä.. mutta kun katson edistyykö roolipelit nii aika usein mun viesti on viimeisin ja katon että ei vieläkään kukaan vastannu?? Mihin kaikki oikein katoaa? Oon osallistunu melko moniin roolipeleihin ja huomannut sen että jos sanotaan ehk 1 tai 2 kymmenestä pääsee alkamaan.. Ja usein nekin lopahtaa kesken. Itse haluisin sellaiseen roolipeliin, jossa oltaisiin aktiivisempia..
Myös joissakin roolipeleissä käy niin, että vaikka roolipeliin olisi ehdokkaita, niiden perustajat eivät ole kovin aktiivisia..

Ehdottaisin että jos joku ei ole aktiivinen, tiettyyn määräaikaan mennessä sen tunnus jotenkin poistettaisiin, se vois saada ihmiset heräämään. Mutta toisaalta en tiedä onko sellainen mahdollista...
Takaisin alkuun Siirry alas
Valentin
The day that never comes ~
The day that never comes ~
Valentin


Viestien lukumäärä : 86
Join date : 27.02.2011

Point of view  Empty
ViestiAihe: Vs: Point of view    Point of view  I_icon_minitime10/8/2011, 20:05

No näinpä juuri.

Itselläkin sivu kuitenkin suosikeissa, joten yleensä käyn kyllä joka päivä katsomassa. Aina ei kuitenkaan viitsi kirjoittaa, jos on oma nimi siellä viimeisimmässä tai toisiksi uusimmassa viestissä - itse ainakin tykkään antaa toisille tilaa siinä välissä, ettei nyt ihan joka toinen viesti tulisi samalta käyttäjältä ja ykipuolistaisi näkökulmaa. Mutta kai jokainen taplaa tyylillään.

Sääli sinänsä, hyvä paikka ja hyviä ropettajia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Paris
New here ~
New here ~
Paris


Viestien lukumäärä : 13
Join date : 20.09.2011
Ikä : 30
Paikkakunta : Pöllökaupunki

Point of view  Empty
ViestiAihe: Vs: Point of view    Point of view  I_icon_minitime1/10/2011, 18:30

Minä täällä vain.

Liityin tässä lähiaikoina foorumille ja tunnen pientä harmia, kun se ei osoittautunut oletusteni mukaiseksi. En liittynyt tänne kritisoidakseni tai mitään, enkä sano tätä täällä pahoittaakseni kenenkään mieltä, vaan jotta saisin ääneni kuuluville ja jotta foorumille olisi ehkä mahdollista saada eloa ja mukauttaa sitä sellaiseksi, jolla ihmiset kävisivät kenties useammin kuin tänä päivänä.

Ensinnäkin minusta on hieman ristiriitaista kehua foorumia ja pelaajia taivaisiin, kun paikasta ja sen kävijöistähän se aktiivisuus ja menestyminen on kiinni, jolloin nämä asiat ovat suoraan verrannollisia keskenään. Mitä nyt itse olen foorumiin liittymiseni jälkeen tutustunut, olen harmikseni pannut merkille useimpien roolipelien ei niin hyvän laadun, pelien lyhkäisyyden että niiden järjettömän määrän - tässä tapauksessa näyttäisi vähän siltä, että laatu on nimen omaan korjattu määrällä.

Roolipelejä löytyy ties mistä kategoriasta ja myös paljon saman tyylisiä, joten jokaiselle löytyy varmasti mieleinen, mutta samalla niiden ylläpitäminen syö laatua, kun pelaajat työstävät montaa peliä samaan aikaan, jolloin mielenkiinto saattaa lopahtaa jo alkutaipaleella sen sijaan, että he keskittyisivät kunnolla esimerkiksi yhteen tiettyyn ja sen edistämiseen. Toisin sanoen en usko aktiivisuuden lähtevän nousuun uusia roolipelejä lisäämällä, vaan enemmänkin parantelemalla vanhoja ja keskittämällä kaikki voimavarat niihin jälleen uusien ja uusien luomisen sijaan.

Sitten itse asiat, jotka koskettavat minua henkilökohtaisesti mahdollisena tulevana pelaajana. Nimittäin suurin osa tarjolla olevista roolipeleistä ei vaikuta houkuttavilta tai ylipäätään järin suunnitelluilta. Jos kuvailu vaikuttaakin kiinnostavalta, lomakkeet ovat puutteellisia tai muuten epävirallisen/tökerön näköisiä ja kuvailut korvataan pääasiassa kuvin siinä, missä täydellisten lauseiden muodostaminen näytetään unohdettavan kokonaan. Tai sitten roolipeli ei ole koskaan lähtenyt käyntiin tai se on vaipunut onnellisesti parin ensimmäisen viestin jälkeen unholaan niin, että se ei ole edes saanut tilaisuutta loistaa ihmisten keskittyessä kehittämään niiden sijaan vähemmän hyviä pelejä, vieden huomion niiltä, jotka mielestäni ansaitsivat sen paremmin.

Tämän lisäksi harmillisen useissa roolipeleissä viestit ovat syntisen lyhyitä ja juonet ovat arvattavissa/kliseitä, eivätkä pidemmän päälle kiehtovia niiden saattaessa jo muutenkin kuivua kasaan ennen kyseistä vaihetta pelaajien lopettaessa tms. Myös viestien lukemisesta tekee vaikeaa, kun niiden välissä on paljon off-viestejä, eikä roolipeleillä ole erikseen ala-kategorioita, joiden avulla vaihtaa tapahtumapaikkaa, jolloin peräkkäisissä viesteissäkin hahmot saattavat seikkailla parhaimmillaan täysin eri paikoissa.

Toisin sanoen, mikä valitettavaa, minulla ei ole ainakaan toistaiseksi ollut ollenkaan inspiraatiota uuden hahmon luomiseen tai ylipäätään missään foorumin roolipeleissä aloittamiseen. Suurin osa vaikuttaa vain...ei niin laadukkaalta. Ja ainoat, jotka saavat uteliaisuuden nostamaan päätään sisälläni, ovat täysin alkutekijöissä potentiaalisuudestaan huolimatta. Olisin kyllä halukas, mutta niin. Ajattelin vain ilmaista mielipiteeni ulkopuolisena, kerta se voisi antaa näkökulmaa ihmettelyihinne siihen, miksi foorumille rekisteröityvät eivät ehkä koskaan aloita kirjoittamista. Yritin tehdä tästä mahdollisimman rakentavan, enkä siis oikeasti halua loukata, joten pyydän anteeksi, jos joku ottaa sanani väärin, vaikka pyrinkin muotoilemaan ne niin, etten aiheuttaisi väärinkäsityksiä.

Joka tapauksessa sen sijaan, että itketään, ettei mikään etene, kaikki tässä aiheessa roolipelien paikoillaan junnaamista harmitelleet voisivat kenties tehdä itse jotain asialle jatkamalla esimerkiksi aloittamiaan roolipelejä keskenään tai perustamalla keskenään yhden laadukkaan pelin, jossa kaikki te aktiiviset jäsenet kävisitte. Jos tänne ilmaantuu jotain sopivaa, saatte minusta melko varmasti aktiivisen kävijän.

Takaisin alkuun Siirry alas
yashar
New here ~
New here ~



Viestien lukumäärä : 2
Join date : 17.09.2011

Point of view  Empty
ViestiAihe: Vs: Point of view    Point of view  I_icon_minitime6/10/2011, 16:55

Kiitos Whybberin aktivisteille. Idlaan itse aika pitkään uudella foorumilla ennen kuin tohdin heittäytyä mukaan. Syy on juuri siinä, etten sitten väsähtäisi kesken kaiken. Vaikka ilmoitankin, jos häivyn, pikainen häipyminen tuntuisi itsestäkin tappiolta. Toivoisin kuitenkin, ettei tänne tulisi erottamisuhkaa passiivisille käyttäjille. Jokin muu konsti täytyy löytyä.

Uusi Big Brother -peli vaikuttaa napakalta idealta. Vetäydyn suunnittelemaan hahmohakemustani.

En modaa mitään peliä missään, mutta koen pelaajana tarvitsevani harjoittelupaikan suunnittelulle sekä vinkkejä.

See you later, alligator.
Takaisin alkuun Siirry alas
Valentin
The day that never comes ~
The day that never comes ~
Valentin


Viestien lukumäärä : 86
Join date : 27.02.2011

Point of view  Empty
ViestiAihe: Vs: Point of view    Point of view  I_icon_minitime9/10/2011, 00:56

Umbrien kirjoitti:


Ensinnäkin minusta on hieman ristiriitaista...

Roolipelejä löytyy ties mistä kategoriasta...

Nimittäin suurin osa tarjolla olevista roolipeleistä ei vaikuta...

Tämän lisäksi harmillisen useissa roolipeleissä viestit...


Ei mitenkään uusia ajatuksia.

Itse liityin tänne muistaakseni joskus uudenvuoden 2011 paikkeilla/jälkeen, ja kaikenlaisen kirjallisuuden ja taiteen suurena ystävänä olin kyllä ihan rehellisesti lähdössä mukaan foorumin toimintaan, varsinkin, kun merkit näyttivät lupaavilta; viestimäärät, käyttäjät, monipuoliset aihekategoriat. Aika moinen pudotus jäihin oli kyllä, kun noin kuukauden tai parin jälkeen alkoi paikan todellinen luonto selvitä. Pitkään katselin tätä menoa ja muutaman muun kanssa yritimme vaikka mitä kikkakakkosta, jotta ropettajia saataisiin aktiivisiksi. Miltä näin puolen vuoden jälkeen näyttää, hmh?

Nyt Englantiin muutettuani elämääni on tullut melkoisesti painavampia asioita, kuin yhden sisältököyhän foorumin kuolinräpistely, mutta pidän kyllä sähköpostini avoinna aiheiden seuraamista varten.En kai muuten tätäkään viestiä olisi huomannut.

Pointti on siis se, että yritetty kyllä on. Yksin se ei vain onnistu. Ja riitaankin tarvitaan aina kaksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Paris
New here ~
New here ~
Paris


Viestien lukumäärä : 13
Join date : 20.09.2011
Ikä : 30
Paikkakunta : Pöllökaupunki

Point of view  Empty
ViestiAihe: Vs: Point of view    Point of view  I_icon_minitime4/11/2011, 19:45

Tottahan on hyvä olla ylipäätään muutakin tekemistä kuin roolipelaus. En usko mistään löytyvän niin hyvää roolipeliä, että se voittaisi oikean elämän ilot ja surut. Vaan onhan se silti sääli, jos homma ei pysy kasassa.

Itsekin liityin vastaavanlaisista syistä tänne, enkä suinkaan pistääkseni pelkkää palautepostia laatikkoon. En tiedä tulkitsenko viestisi ensimmäistä ja viimeistä lausetta väärin, mutta joka tapauksessa oikaistakseni mahdollisen väärinkäsityksen väliltämme, en todella ole täällä haastaakseni riitaa. Vähiten osoittamassa syyttävällä sormella ketään yhtä henkilöä syypääksi foorumin hitaasta kuolemisesta, sillä siihen vaikuttavat kaikki foorumin jäsenet - nyt myös minä.

Eli oma pointtini painoittuukin enimmäkseen siihen, että foorumia ei todella pidä kasassa mikään mystinen voima (jonka varmasti tiedät, en halua kuulostaa sarkastiselta näin sanoessani), vaan sen jäsenet ja heidän oma aktiivisuutensa. Ja kuten itsekin totesit, yksin se ei onnistu. Se on varmaa se. On se kokoon kuivuminen silti sääli minkä tahansa foorumin kohdalla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Point of view  Empty
ViestiAihe: Vs: Point of view    Point of view  I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Point of view
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
WhyBBer - roolipelifoorumi :: Muuta. :: Über - Are you sure?-
Siirry: