Okei joo, kuten varmaan jo otsikosta huomaat, niin tää on Harry Potter- roolipeli. Tässä ei roolipelata Harry Potterin aikaa, eikä edes sen lapsien, vaan vanhempien. Saattaa olla joitakin muutoksia, ja juoni on hyvin vapaa. Ei ole pakko ihastua niihin, joihin ne oikeasti on: saat siis itse päättää.
Juoni -
Uusi vuosi on taas alkanut Tylypahkassa. Asiat sujuvat hyvin, ja koulun aloittamisen kunniaksi on päätetty järjestää (yllätys, yllätys) tanssiaiset. Niihin saa itse päättää parin, eikä parin tarvitse olla oma tupalainen. Rohkelikko ja Luihuinen vihaavat toisiaan avoimesti, ja jäljelle jääneet kaksi tupaa yrittävät olla hyvää pataa rohkelikkojen kanssa. Ei kuitenkaan luihuisten. Mutta vaihtuuko mielipide ajan myötä, kun tanssiaiset lähestyvät, ja niiden on tarkoitus olla kahden päivän kuluttua, lauantaina? Ehkäpä muuan luihuinen pyytää parikseen korpinkynteläisen tai toisinpäin? 'Salaiset' ihastukset saattavat paljastua.
Muuten elellään vain aivan normaalia elämää siellä Tylypahkassa. Tunteja ei ole peruttu, mutta on tehty poikkeukselliset lukujärjestykset jostain syystä. Kuutamo, Matohäntä, Anturajalka ja Sarvihaara ovat parhaat ystävykset. Samaten Lily ja Severus.
Lomaketta ei tarvitse tehdä, sillä hahmot ovat jo valmiina listassa. Omia hahmoja en ota yhtään mukaan, sori nyt vain.
Hahmot -
Tom Valedro - Deathly
Bellatrix Musta -
Narcissa Musta -
Andromeda Musta -
Lucius Malfoy -
Rodolphus Lestrange -
Severus Kalkaros -
Alice Prewett -
Frank Longbottom -
Remus Lupin -
Sirius Musta -
James Potter -
Peter Piskuilan -
Lily Evans -
Mukaan vain. :> Jos puuttuu joku tuon aikasista, ja välttämättä haluut sen, niin pyydä mua laittamaan se tuonne.