WhyBBer - roolipelifoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

WhyBBer - roolipelifoorumi

WhyBBer on suomalainen roolipelifoorumi, jonka tavoitteena on olla mahdollisimman aktiivinen.
 
PääsivuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Mainosta roolipeliäsi

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Hana-chan
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Hana-chan


Viestien lukumäärä : 24
Join date : 19.03.2011
Paikkakunta : Saateenkaaren takana

Mainosta roolipeliäsi Empty
ViestiAihe: Mainosta roolipeliäsi   Mainosta roolipeliäsi I_icon_minitime21/3/2011, 20:33

Eli tämän aiheen idea on että voit mainostaa roolipeliäsi. Perus tiedot ja linkki kelpaa hyvin, ei mitän metrin mittasia lomakkeita.
Toki siihen voi lisäillä jotain täeää, jota tulevat ropettajat haluavat tietää. Razz
Esim.: Minulla on rope, jonne haluaisin ropettajia! Se on normi kauhurope ja tässä on linkki: http://likkitähän.jotain
Voit valita oletko sielun sisar (tappaja) vai normi ihminen. Olisi myös tärkeä tietää ropetuksen perus jutut, ennen tulemista!

Siinä oli minun ropestani esimerkki.

En nähnyt vastaavaa aihetta, mutta jos on kertokaa! drunken



Takaisin alkuun Siirry alas
SunSet
Some day my world begins to dance ~
Some day my world begins to dance ~
SunSet


Viestien lukumäärä : 127
Join date : 18.12.2010
Paikkakunta : Auringonlaskun takana

Mainosta roolipeliäsi Empty
ViestiAihe: Vs: Mainosta roolipeliäsi   Mainosta roolipeliäsi I_icon_minitime10/3/2012, 12:57

En tiedä onko tämä sallittua ja jos ei voi tämän viestin poistaa:

Jos pidät InuYashasta ja roolipelaamisesta, tässä oiva uutinen Sinulle: InuYasha-roolipeli on juuri avautunut ja toivottaa halukkaat pelaajat tervetulleiksi. Tarkoituksena on siis haalia mahdollisimman monta sarjasta pitävää aktiivista pelaajaa paikalle. Jos et kuitenkaan liity (vaikka en millään keksi yhtäkään syytä, miksi et niin tekisi), laitathan kuitenkin sanan kiertämään. Kiitos ja kuitti.
http://p1.foorumi.info/fantasiaroolipeli/index.php

(Ei siis ole minun kirjoittamani eikä minun tekemäni, mutta lisää pelaajia tuonne kaivattaisiin!)
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Mainosta roolipeliäsi
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
WhyBBer - roolipelifoorumi :: Tiedotteet.-
Siirry: