| aktiivisuutta peliin! | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Hana-chan Moderator - I'm whatever you want
Viestien lukumäärä : 24 Join date : 19.03.2011 Paikkakunta : Saateenkaaren takana
| Aihe: aktiivisuutta peliin! 20/3/2011, 21:33 | |
| aktiivisuutta hei peliin! Kirjoitelkaa ja kertokaa kavereille tästä paikasta, saataisiin enemmän ropettajia ja ym. LISTA KETKÄ KERTOIVAT KAVEREILLEEN: - Hana-Chan | |
|
| |
Cromy [Admin] Flying in the sky ~
Viestien lukumäärä : 745 Join date : 13.10.2009 Ikä : 27 Paikkakunta : Krypton.
| Aihe: Vs: aktiivisuutta peliin! 20/3/2011, 21:35 | |
| Teit vahingossa 2 tällästä :'D Poistin toisen. | |
|
| |
CatFishSoup New here ~
Viestien lukumäärä : 6 Join date : 20.03.2011 Ikä : 28
| Aihe: Vs: aktiivisuutta peliin! 21/3/2011, 12:06 | |
| Oon jo yrittäny vinkkailla kaikille roolaileville kavereille, ehkä vähän huonoin tuloksin mutta .. =3= | |
|
| |
Soodamentos New here ~
Viestien lukumäärä : 11 Join date : 03.03.2011 Ikä : 28
| Aihe: Vs: aktiivisuutta peliin! 21/3/2011, 12:47 | |
| Kertoisit mutku ei oo yhtää roolaavaa kaverii... Parille nettikaverille voin kyl koittaa kertoo ^^ | |
|
| |
kakka Some day my world begins to dance ~
Viestien lukumäärä : 113 Join date : 10.01.2011
| Aihe: Vs: aktiivisuutta peliin! 21/3/2011, 12:56 | |
| Oonhan mä tästä IRL- ja URL kamuille kertoillu, mutmut aika huonoin tuloksin :D Yhen sain tänne, mun bestan nimittäin, vois yrittää kohta yhille tyypeille vinkata täst sivusta ;'d | |
|
| |
| Aihe: Vs: aktiivisuutta peliin! 21/3/2011, 13:03 | |
| l D heheh. joo, oon varmaan tyyliin jokaiselle gosun ropettajalle lähettänyt ton mainosviestin. Lähetin monille jotka tuolla roolipelit -osiossa olivat roolaamassa. | |
|
| |
Soodamentos New here ~
| Aihe: Vs: aktiivisuutta peliin! 21/3/2011, 13:05 | |
| - Cromy kirjoitti:
- l D heheh. joo, oon varmaan tyyliin jokaiselle gosun ropettajalle lähettänyt ton mainosviestin. Lähetin monille jotka tuolla roolipelit -osiossa olivat roolaamassa.
Joo... Mä oon saanu sen mainosviestin joku kolme kertaa xD Mut ei siinä mitää, huomaa ainaski et joku yrittää mainostaa | |
|
| |
| Aihe: Vs: aktiivisuutta peliin! 21/3/2011, 13:07 | |
| - Soodamentos kirjoitti:
- Cromy kirjoitti:
- l D heheh. joo, oon varmaan tyyliin jokaiselle gosun ropettajalle lähettänyt ton mainosviestin. Lähetin monille jotka tuolla roolipelit -osiossa olivat roolaamassa.
Joo... Mä oon saanu sen mainosviestin joku kolme kertaa xD Mut ei siinä mitää, huomaa ainaski et joku yrittää mainostaa juuanteeks D: siinä mainostellessa välillä unohtuu että kenelle on jo lähettänyt. | |
|
| |
Soodamentos New here ~
| Aihe: Vs: aktiivisuutta peliin! 21/3/2011, 13:09 | |
| - Cromy kirjoitti:
- Soodamentos kirjoitti:
- Cromy kirjoitti:
Joo... Mä oon saanu sen mainosviestin joku kolme kertaa xD Mut ei siinä mitää, huomaa ainaski et joku yrittää mainostaa juuanteeks D: siinä mainostellessa välillä unohtuu että kenelle on jo lähettänyt. Ei se haittaa ^^ tulee muutenki nii paljo viestei joka suunnasta et ei niit oikee ees huomaa sieltä | |
|
| |
| Aihe: Vs: aktiivisuutta peliin! 21/3/2011, 13:12 | |
| - Soodamentos kirjoitti:
- Cromy kirjoitti:
- Soodamentos kirjoitti:
- Cromy kirjoitti:
Joo... Mä oon saanu sen mainosviestin joku kolme kertaa xD Mut ei siinä mitää, huomaa ainaski et joku yrittää mainostaa juuanteeks D: siinä mainostellessa välillä unohtuu että kenelle on jo lähettänyt. Ei se haittaa ^^ tulee muutenki nii paljo viestei joka suunnasta et ei niit oikee ees huomaa sieltä Jotkut vetää herneen nenäänsä kun tulee kolmas samanlainen viesti peräkkäin :D oon päätynyt jo joidenkin kieltolistallekkin | |
|
| |
kakka Some day my world begins to dance ~
Viestien lukumäärä : 113 Join date : 10.01.2011
| Aihe: Vs: aktiivisuutta peliin! 21/3/2011, 13:16 | |
| Lähetit mullekki gosus sen ilmotuksen :D No onneks vaa, muute en ois ikin löytäny tätä :'d | |
|
| |
Soodamentos New here ~
| Aihe: Vs: aktiivisuutta peliin! 21/3/2011, 13:18 | |
| - Cromy kirjoitti:
- Soodamentos kirjoitti:
- Cromy kirjoitti:
- Soodamentos kirjoitti:
- Cromy kirjoitti:
Joo... Mä oon saanu sen mainosviestin joku kolme kertaa xD Mut ei siinä mitää, huomaa ainaski et joku yrittää mainostaa juuanteeks D: siinä mainostellessa välillä unohtuu että kenelle on jo lähettänyt. Ei se haittaa ^^ tulee muutenki nii paljo viestei joka suunnasta et ei niit oikee ees huomaa sieltä Jotkut vetää herneen nenäänsä kun tulee kolmas samanlainen viesti peräkkäin :D oon päätynyt jo joidenkin kieltolistallekkin Kivat! Aika tyhmää tollane et laittaa parista mainoksesta kieltikselle... Vois vaa sanoo et älä pliis lähetä mulle enää tai poistaa meinokset sitä mukaa ku ne tulee. Nii mä ainaki teen | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: aktiivisuutta peliin! | |
| |
|
| |
| aktiivisuutta peliin! | |
|