WhyBBer - roolipelifoorumi WhyBBer on suomalainen roolipelifoorumi, jonka tavoitteena on olla mahdollisimman aktiivinen. |
|
| Rp. Shévorynin talli | |
| | |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Shyren Moderator - I'm whatever you want
Viestien lukumäärä : 345 Join date : 17.09.2010 Paikkakunta : Hevonkuusi
| Aihe: Vs: Rp. Shévorynin talli 20/3/2011, 21:58 | |
| ALKAA SIIS AAMUSA KUN HENKILÖT HERÄILEVÄT/SAAPUVAT TALLILLE TMS. | |
| | | pealexandra New here ~
Viestien lukumäärä : 20 Join date : 20.03.2011 Ikä : 26
| Aihe: Vs: Rp. Shévorynin talli 20/3/2011, 22:05 | |
| / Okei Miranda¤ Käteni tärisivät katselin ikkunastani ulos. Sinisellä taivaalla ei näkynyt pilven hattaraakaan ja aurinko paistoi kuin viimeistä päivää. Avasin vaatekkaappini ja vaihdoin yöpaitani vaaleansiniseen Lil Missyn toppiin ja laitan valko/ruskea/musta skottiruudulliset ratsastussukkani jalkaan ja nappaan myös kaapista mustat harmailla raidoilla olevat ratsastushousut. Sain vaatteet päälleni ja käppäilin varovasti alakertaan. Ketään muuta ei ollut vielä hereillä kuin minä, jotenka avasin hiljaisesti jääkaapin ja otin evääni mukaan tallilaukkuun. Olin syönyt jo aamupalani onneksi aikaisemmin. Kuinkakohan pystyisin ajamaan autoa?, ajattelin mielessäni samalla kun vedin mustat tallisaappaat jalkaani ja lähdin autolle. Käynnistin auton ja lähdin kartan avulla ajamaan kohti tallia. | |
| | | AnskuSuklaa New here ~
Viestien lukumäärä : 28 Join date : 16.01.2011 Ikä : 25 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: Rp. Shévorynin talli 21/3/2011, 13:54 | |
| Lisbeth ~
Nykäisen peiton korville ja yritän täten estää heräämistä. Liian myöhäistä. Äh, typerä herätyskello, pomppaan saman tien ylös ja rysäytän herätyskelloa nyrkillä. Sen ininä ei kuitenkaan lopu, ja valittelen siinä hetken kuinka surkeaa ja masentavaa elämä onkaan, kun aamuisin kuuluu herätä aikaisin. Minuutin angstisession jälkeen kipitän äkkiä yöpaidassa ja shortseissa pehmeiden lakanoiden välistä vaatekaapille. Tuijotan kaapin oven peiliä, tai enimmäkseen sitä tyttöä peilissä. "Minkäköhänlaisia ne uudet tyypit ovat? He varmaan kyselevät taas aika paljon. Mutta ainahan ne kyselevät. Kyllä minäkin kyselin kun olin leirillä ekan kerran. Hyvä vaan että uskaltavat kysyä" mietin peilin edessä, kunnes havahdun. Whistin aamuheinät. Ärsyttävää. Vetäisen vaatekaapin oven auki ja revin sieltä alas ruudulliset ratsastuspöksyni, jonkun paidan ja villatakin. Kiskon ne päälleni ja hyppelen alakertaan. Siitä hölkkään suoraan talliin, jossa jokunen hoitaja onkin jo. Mutisen heille tervehdyksen hieman unisesti hymyillen. "Ei sinun tarvitse, kyllä minä voin laittaa nuo heinät" joku aika pieni tyttö sanoo minulle. Hymyilen tälle. "Kiitos paljon, mutta vanhempani pakottavat minut hoitamaan Whistin ruokinnat ja muun hoitamisen. Selittävät jotain vastuusta, että kun kerran on oma hevonen niin sitä on sitten pakko hoitaa" Tyttö katsoo minua ehkä hiukan kummissaan. "Haluatko tulla katsomaan Whistiä?" kysyn tytöltä, koska olihan hän aika avulias ollut minullekkin, ja haluan muutenkin seuraa (oli se sitten nuorempaakin polvea) ja kaiken lisäksi äiti on käskenyt olla kiltti hoitajille ja ratsastajille. Annamme heinät Whistille ja tyttö silittää sitä turvasta. Whist ei juurikaan pelkää ketään, tai mitään. Mitä nyt joskus säikkyy äkkinäsiä liikkeitä, kuten hevoset yleensäkin. Ehkä uudet ratsastajat tulevat kohta, ja mikä parasta, heidän hevosensa. | |
| | | Shyren Moderator - I'm whatever you want
| Aihe: Vs: Rp. Shévorynin talli 21/3/2011, 19:16 | |
| Anya#
Istuskelen alakerrassa koska olen jo syönyt, laittanut kamani kuntoon ja ottanut jopa pikkuisen evästä reppuuni koska ajattelin viipyä tallilla tänään pitkään. Haluan tutustua siihen ja olla Kingin kanssa mahdollisimman pitkään kun nyt taas näen sen 'pitkän' eromme jälkeen. Pian kuitenkin vilkaisen kelloani ja päätän lähteä ajamaan punaisella autollani kohti tallia, haluan olla siellä ajoissa. Saavun sinne melkoisten mutkien kautta ja itseasiassa ihastelen paikkaa, sen kokoa ja ainakin näin alkuun se näyttää toimivalta systeemiltä. Sammutan autoni, lukitsen sen ja kävelen hetken pihalla miettien minne mennä.
Michael#
Olen jo ruokkinut sellaiset hevoset joiden omistajat eivät joko käy niitä ruokkimassa aamulla, ovat matkoilla tai sairaina. Samaten olen muutamia omistajan, Ann'in, hevosia ruokkinut. Ne ovat Lucifer, Pandorra ja Tyranno. Pandorra on kimo tamma, Lucifer musta ori ja Tyranno tummanrautias ori, ne ovat kaikki Ann'in suosiossa ja minä joudun niitä hoitamaan varsinkin aamuisin. Mutta tänä aamuna minulla on muuta ajateltavaa, minun pitää hoitaa uusien hevosten karsinat kuntoon, ehkä ohjastaa ja avustaa hieman uusia oppilaita ja tehdä kaikkea muutakin. Siivoan karsinat pikaisesti, laitan sinne pahnat ja sitten vettä, suolakivi ja muutaman porkkanan seinässä olevaan ruokakippoon. "Heippa Lisbeth" tervehdin omistajan tytärtä kun kuljen tämän ohi viemään Luciferia ulos tarhaan.
Ann#
Lähden talostamme ulos ja kävelen tallin pihalla. Huomaan ainakin yhden uuden tytön, ruskeatukkaisen ja päätän käydä esittäytymässä tälle. Koska talli on vasta pystytetty uudelle paikkaunnalle niin täällä ei oikeastaan vielä paljoa ihmisiä käy joten tunnistan jos joku on uusi. "Hei, olen Ann, Ann Shévoryn" esittelen itseni tulokkaalle. | |
| Aihe: Vs: Rp. Shévorynin talli 21/3/2011, 22:31 | |
| Miranda¤
Olin käynyt matkan varrella hakemassa edelliseltä vanhalta ja purettavalta tallilta Pretty Master Star "Masa" hevoseni, joka nyt seisoi rauhallisesti paikoillaan valkoisessa vuokratussa hevostrailerissa, jonka kyljessä luki kultaisella Love The Horse Transpointing. Sain kuljetusauton kuljetettua tallin pihalle ja avasin laskusillan. Otin kaikki "putket/esteet" pois tieltä ja irroitin Masan autosta. Talutin rauhallisesti olevan orin talliin ja suljin kuljetusvaunun sillan.
|| Ilkee äiti joka hokee kokoajan että nyt se kone pois... | |
| Aihe: Vs: Rp. Shévorynin talli 22/3/2011, 00:12 | |
| Lisbeth ~
Moikkaan Michaelia taluttaessani Whistiä ulos. Se hörähtää tyytyväisenä, ja taputan sen kaulaa. Puhelen sille hiljaa. "Noniin, älä nyt sitten ihmettele, kun tulee näitä uusia tyyppejä. Ne on kaikki ihan mukavia. Otetaan nyt aamuksi pikkuisen verryttelyä, että olet sitten virkeänä. Tules nyt, ei mitään raskasta. Ja ei, nyt ei laukata. Älä viitsi, ei sinun AINA tarvitse laukata" juttelen sille. Talutettuani Whistin kentälle hyppään satulaan ja komennan sen liikkeelle. Menemme siinä hetken käyntiä, kunnes nostan raviin. Ravaamme hetkisen ja alan herättelemään Whistiä pohkeenväistöllä. Whist tottelee ihan nätitsti, mutta alkaa käydä jo vähän liiankin energiseksi, joten vaihdan taas käyntiin rauhoitellakseni sitä. Treenin jälkeen riisun kamat Whistiltä ja vien ne paikalleen. Whist odottelee puomilla. "Onkohan meillä jotain jääkaapissa? Toivottavasti" pohdin ja hipsin Whistin luo puomille. | |
| Aihe: Vs: Rp. Shévorynin talli 22/3/2011, 18:32 | |
| Anya#
Tervehdin tallin omistajaa ja hymyillen katselen tallilla tapahtuvia toimintoja, yksi traileri ainakin ajoi pihaan muttei se minun hevoseni ollut. Samaten joku kävi ratsastamassa pikaisesti. Itse odottelen melkein kärsimättömästi että oma hevosen Jacobscy's King tulisi piakkoin, koska minulla on aivan kamala ikävä kömpelön näköistä hevostani. Minun oli vaikea suostutella tallin omistaja uskomaan että King on hyvä hevonen, mutta kun sen sain tehtyä niin olin kyllä erittäin vihainen ja samaan aikaan onnellinen. Tallin pihaan ajaa valkoinen traileri ja kuulen tutun hirnahduksen sen sisästä, kuljettaja tulee avaamaan laskusillan ja otan hevoseni sieltä ulos. Se haistelee, kuopii ja osoittaa olevansa hermostunut. "Kaikki on hyvin King, ollaan vaan uudella tallilla. Tämä on uusi kotisi" sanelen hevoselleni rauhallisesti ja silittelen sen kaulaa. Sitten lähden jaloittelemaan sitä ympäri pihaa hetken aikaa ja tiedän aivan hyvin kuinka kömpelön tai muuten vain suuren oloinen se on. Kun se on saanut purettua hieman energiaansa, lähden sisään talliin ja vien Kingin sinne, minne omistaja minun käski sen viedä. | |
| Aihe: Vs: Rp. Shévorynin talli 23/3/2011, 18:04 | |
| Lisbeth ~
Talutan Whistle Rainbown boxiinsa ja taputan sitä. "Hyvä tyttö, nätisti menit. Tekisikö mieli porkkanaa?" kysyn virne naamallani. Whist hirnahtaa hiljaa, mutta huomaakin sitten taskussani pullottavan omenan, ja alkaa hapuilla sitä. Onneksi minulla on ote riimusta, ja vedän sen pään hellästi takaisin ylös. "No, huomasit. En minä sinulle porkkanaa tarjoa tietenkään" rupattelen ja otan omenan kämmeneeni. "Tässä on omena. Saat sen heti, kun olen pessyt kuolaimet" sanon huolettomasti ja lähden pesemään kuolaimia. Ne pestyäni kävelen takaisin Whistin boxiin ja ojennan sille omenaa. Se rouskuttaa omenan tyytyväisenä ja jatkamme kumpikin puuhiamme. Astelen tallista ulos hieman jännittyneenä, koska tiedän että siellä on uusia tyyppejä, tai ainakin niitä tulee ihan kohta. Palan kuitenkin halusta tutustua kaikkiin ja kaikkien hevosiin. Nojailen siinä puomiin vilkuillen ympärilleni, jos joku olisi juttutuulella. | |
| Aihe: Vs: Rp. Shévorynin talli 24/3/2011, 15:46 | |
| Anya#
Kävelen jonkin aikaa tallin käytävällä ison hevoseni kanssa ja vihdoinkin löydän sen karsinan johon on jo kiinnitetty orini tiedot. Nopeaa toimintaa täällä ainakin näyttäisi olevan, kun ei hevonen ole edes talliin ehtinyt tulla ja karsinan ovesta löytyy tämän nimi, syntymäaika, isä, emä ja niin edelleen. Hymyilen hieman huvittuneesti kun talutan Kingin sisälle karsinaan, otan siltä talutusriimun irti ja taputan sitä sitten kaulalle. King hamuaa hiuksiani ja laskee sitten turpansa olkapäälleni. "Joo, mäkin pidän susta" mutisen sille ja hymähdän sitten. | |
| | | ssaar Life is too important to be taken seriosly ~
Viestien lukumäärä : 882 Join date : 17.01.2011 Ikä : 27 Paikkakunta : Piikkiö
| Aihe: Vs: Rp. Shévorynin talli 28/3/2011, 22:09 | |
| TIANNA# Herätyskellon pirinä tunkeutuu ihanaan uneeni ja repii minut takaisin tähän maailmaan. Sammutan kellon, käännän kylkeä ja yritän jatkaa uniani siinä onnistumatta. Murahdan turhautuneena ja avaan silmäni. Hieraisen silmiäni, nousen ylös ja venyttelen. Lampsin vaatekaapilleni ja vaihdan mukavan yöasuni collareihin ja oranssiin toppiin. Vetäisen ruskeat hiukseni korkealle ponihännälle, hipsin keittiöön ja nappaan pöydältä omenan. Kipaisen vielä huoneeseeni ja pakkaan ratsastuskamat reppuun. Tungen vielä taskuuni puhelimen ja pyörän avaimet. Syön omenan nopeasti loppuun ja heitän röntin roskikseen. Juoksen eteiseen, tungen jalkani koviakokeneisiin oransseihin converseihini ja avaan oven. Keveä tuuli pörröttää hiuksiani juostessani pyörälleni. Hypähdän pyörän selkään ja alan polkea tuhatta ja sataa kohti tallia. Jätän pyöräni nojaamaan paksuun puunrunkoon ja lähden tallustamaan kohti rakennuksia. Aikaisemmin en ole osannut jännittää uusia ihmisiä ja hevosia, mutta nyt vatsassani tuntuu lentelevän satoja perhosia. En kuitenkaan jaksa odottaa rakkaan hevoseni näkemistä enää hetkeäkään kauempaa, joten astelen rohkeasti muiden luo ja jään odottamaan traileria. | |
| Aihe: Vs: Rp. Shévorynin talli 29/3/2011, 14:02 | |
| Anya#
Silitän Kingiä vielä hetken ja lähden sitten sen karsinasta takaisin käytävälle. En haluaisi jättää rakasta hevostani yksin mutta nyt haluan tutustua hieman paremmin paikkoihin jotta en sitten aiheuta ihan hirveitä ongelmia. Kävelen ulos tallista ja katselen ympärilleni. Pihalla on muutama henkilö mutta en kiinnitä heihin sen kummempaa huomiota vaan lähden kiertelemään pihaa ja palaan sitten takaisin tallille. En oikein osaa vielä suhtautua siihen että olemme Kingin kanssa täällä.
Ann#
Huomaan taas kävelleeni tallin pihalle pohtiessani että miten minä järjestän oppilaille tunteja ja niin edelleen. Tosin siitä minun taas pitää keskustella heidän kanssaan koska muuten en voi asettaa sopivaa aikaa. Haluan kaikki uudet 'testata' ja nähdä missä he ovat hevostensa kanssa parhaimmillaan jotta osaan asettaa heitä oikeille tunneille. Tallilleni on toki tulossa muitakin ottamaan tunteja ja tunnit tulevat menemään hieman sen mukaan miten tallille majoitettujen hevosten omistajien tunnit kulkevat. Huoh, vaikeaa tämä tallinomistajan elämä. Katselen pihaa ja olen siitä tavallaan ylpeä. Käyn hakemassa erään ilmoituksen omasta huoneestani ja asetan sen talliin sisälle ulko-oven viereen, lapussa lukee siitä että tunneista pitäisi tulla minun kanssani juttelemaan ja että haluan nähdä kaikilta pienen 'näytteen'. | |
| Aihe: Vs: Rp. Shévorynin talli 29/3/2011, 16:39 | |
| Lisbeth ~ Vilkaisen ympärillä kulkevia ihmisiä pohtien jännittyneenä, kenelle sanoisin ekana moi, ja aloittaisin tutustumisen. Kasvoilleni meinaa muodostua jo pikkuinen hymynpoikanen. Hivuttaudun puomilta pikkuisen lähemmäksi trailereitaan odottavia ihmisiä, ja huomaan ensimmäiseksi ruskeatukkaisen tytön. Vedän syvään henkeä ja otan kolme rohkeaa askelta tuota kohti. "Hehei" hengähdän tytölle hymyillen. "Kuka sinun hevosesi on?" kysäisen, kun en muutakaan puhuttavaa tässä vaiheessa keksi. // Huppssista keikkaa, lyhykäinen tuli No, tämä ei toistu | |
| Aihe: Vs: Rp. Shévorynin talli 29/3/2011, 21:28 | |
| TIANNA# Käännyn katsomaan viereeni ilmestynyttä tyttöä. "Moi", vastaan hymyillen ja katsahdan taas hermostuneesti mutisten, "White Velvet", tietä jonne trailerin pitäisi näinä hetkinä ilmestyä. Hypistelen hiuksiani, kuten aina hermostuessani, ja yritän saada itseni uskomaan, ettei hevoselleni ole käynyt mitään. "Ymm.. Entä sinun?" Kysyn yrittäen viritellä keskustelua. Lopetan hiuksieni hypistelyn ja lasken käteni.
Mulki .___. // | |
| Aihe: Vs: Rp. Shévorynin talli 30/3/2011, 13:00 | |
| Lisbeth ~
"Whistle Rainbow" hymähdän. "Se on aika lapsellinen nimi, mutta keksin sen kahdeksan vuotiaana. Äiti oli juuri ostanut tänne jonkun uuden hevosen, joka sitten varsoi minulle synttärilahjan. Vähän myöhässä kyllä, mutta riitti se silti tekosyyksi saada oma hevonen. Ja ensimmäinen nimi, minkä keksin, oli tietysti Whistle Rainbow. Niihin aikoihin katsoin My Little Ponya aika paljon, toivottavasti sillä ei ollut osaa asiaan" naurahdan. Oho, hups, innostuin vähän selittelemään. Nojuu. "Miten sinä sait White Velvetin?" | |
| Aihe: Vs: Rp. Shévorynin talli 1/4/2011, 23:57 | |
| TIANNA# "Minunkin lempiohjelmani oli My Little Pony", nauran, en tajua enää, miksi edes pidin siitä, älytön ohjelma. "Kävin pienempänä ratsastamassa eräällä talilla ja rakastuin täysin yhteen hevoseen, Sunshineen, hän oli ihanin ja kiltein hevonen, minkä olin ikinä tavannut. Olin vinkunut vuosia omaa hevosta, ja kun talli jouduttiin lopettamaan rahapulan vuoksi, äitini suostui ostamaan Sunin. No, eläinlääkärin tarkistuksessa selvisi, että se oli tiineenä. Olin surun murtama sen kuollessa synnytykseen, mutta äiti antoi minun pitää lohdutuksena Velvetin. Jos Sun olisi jäänyt henkiin, Velvet olisi myyty, sillä oli jo ostajakin", vastaan. | |
| Aihe: Vs: Rp. Shévorynin talli 14/6/2011, 21:40 | |
| // En oo taas piiiiiiitkään aikaan käyny tääl :D No täytyy vähä ropettaa taas :D
Miranda¤
Joku seuraava henkilö tuli hakemaan trailerin pois, ja parkeerasin autoni uudestaan parkkipaikalle. Vilkaisin ympärilleni. Ketään en nähnyt missään. Menin sitten nopeasti talliin ja sujahdin Masan karsinaan. Aloin purkamaan tanssahtelevalta orilta kuljetussuojia ja loimia pois päältä. Viikkaisn sitten kaikki oikeille paikoilleen suureen varustearkkuun jonka olin kuljettanut satulahuoneeseen. Otin orilta riimun myös pois päästä, ja lisäsin orin karsinaan heinäverkon. Menin sitten nopeasti satulahuoneeseen, ja aloin järjestelemään tavaroita oikealle paikalleen. Huomasin Masan varustearkussa vanhan kuvan. Siinä oli suuri valkoinen tamma varsa vierellään. Huomasin kuinka pari lämmintä kyyneltä alkoi valumaan pitkin poskeani. | |
| | | Axu New here ~
Viestien lukumäärä : 46 Join date : 19.01.2011 Ikä : 26 Paikkakunta : Huittin nevada=P
| Aihe: Vs: Rp. Shévorynin talli 11/7/2011, 12:22 | |
| Amy #
Puen nopeasti päälleni beigen väriset ratsastuhousuni ja päälleni pistän ensin pinkin topin, sitten oranssin ja sitten keltaisen. Otan vielä varmuuden vuoksi reppuuni ruskean hupparin ja farkut. Laitan vielä namipussin ja kypäräni kyytiin ja ryntään alas. Toivottavasti Rose ei ole minulle vihainen, kun olen myöhässä tallilta. Noh, laitan lyhyt vartiset kengät jalkaani ja hyppään pyörän selkään. Poljen tallille kuin hullu. Onneksi matka ei ole pitkä. Rynnistin talliin ja sain heti ensimmäiseksi kuulla Rosien kärsimättömän hirnauhduksen. Menin tämän karsinaan ja rapsutin tammaa korvan takaa. "Anteeksi tyttö, nukuin pommiin" pahoittelin hieman hengästyneenä. Tamma tökki minua turvallaan. "Okei, okei! Tässä hyvitys!" ojensin tammalle namipussista kolme makupalaa, jotka Rosie vetäisi heti poskeensa. "Nyt mennään maastoon!" | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Rp. Shévorynin talli | |
| |
| | | | Rp. Shévorynin talli | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |
|