| Roleplay x New Clan | |
|
+6Koirakamu5 Mew Midded limepöö YSYAKI ssaar 10 posters |
|
Paras klaani ? | Myrskyklaani | | 13% | [ 1 ] | Jokiklaani | | 13% | [ 1 ] | Tuuliklaani | | 13% | [ 1 ] | Hiekkaklaani | | 38% | [ 3 ] | Varjoklaani | | 25% | [ 2 ] |
| Ääniä yhteensä : 8 | | Äänestys suljettu |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Midded Is this a real life, is this just fantasy? ~
Viestien lukumäärä : 645 Join date : 24.01.2011 Paikkakunta : No sitä et tiiä :PPP
| Aihe: Vs: Roleplay x New Clan 18/3/2011, 17:16 | |
| Pakkastähti# -Hyvä. Juttu on sillä selvä. Laputtakaas matkoihinne! sanon ja menen pesääni.
Tummahäntä# Menen onnittelemaan Jääsydäntä.
Nokkos# Juoksen onnittelemaan äitiäni. | |
|
| |
ssaar Life is too important to be taken seriosly ~
Viestien lukumäärä : 882 Join date : 17.01.2011 Ikä : 27 Paikkakunta : Piikkiö
| Aihe: Vs: Roleplay x New Clan 18/3/2011, 17:20 | |
| JÄÄSYDÄN# En voi uskoa Pakkastähden sanoja todeksi. Katson ihmeissäni päällikön perään.
MUSTATURKKI# Laahustan laiskasti takaisin pesään.
LIEKKIRAITA# Tassuttelen Jääsydämmen luo. | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 645 Join date : 24.01.2011 Paikkakunta : No sitä et tiiä :PPP
| Aihe: Vs: Roleplay x New Clan 18/3/2011, 18:12 | |
| | |
|
| |
| Aihe: Vs: Roleplay x New Clan 18/3/2011, 18:25 | |
| LIEKKIRAITA# Onnittelen Jääsydäntä pikaisesti, ennen kuin painun takaisin nukkumaan. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Roleplay x New Clan 18/3/2011, 18:27 | |
| Nokkos# -Äiti, onnea! hihkun ylpeänä vanhemmastani.
Tummahäntä# Menen Koukkujalan luo. -Voitko hoitaa haavani? | |
|
| |
| Aihe: Vs: Roleplay x New Clan 18/3/2011, 18:29 | |
| KOUKKUJALKA# -Tietenkin, vastaan. -Tule, naukaisen ja kiidän pesälleni.
JÄÄSYDÄN# -Kiitos, nau'un yhä hämmentyneenä. -Sinun kannattaisi mennä nukkumaan, jatkan ja vilkaisen taivaalle. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Roleplay x New Clan 18/3/2011, 18:30 | |
| Nokkostassu# -Okei... Hyvää yötä, sanon ja menen nukkumaan.
Tummahäntä# Menen perässä. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Roleplay x New Clan 18/3/2011, 19:23 | |
| JÄÄSYDÄN# -Öitä, nau'un hellästi Nokkostassulle ja lähden sotureiden pesään. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Roleplay x New Clan 20/3/2011, 20:08 | |
| Tummahäntä# Menen Pakkastähden pesälle kun muita ei näy. -Pakkastähti? Minulla on asiaa.
Paku# -Mitäh?? Miten sä kehtaat häiritä mun unta?! huudan.
Tummahäntä# Menen sisään välittämättä. -Minun on kerrottava sinulle jotain ikävää... se liittyy poikaasi, sanon taikasanat. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Roleplay x New Clan 20/3/2011, 20:19 | |
| MUSTATURKKI# Käperryn pedilleni ja suljen silmäni. 'Jos nyt saisin nukkua aamuun asti', ajattelen ärtyneenä. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Roleplay x New Clan 20/3/2011, 20:22 | |
| Pakkas# Sekoan entistä pahemmin kuullessani jutun. -Hyökkäys oli hänen syytään... Hän tahtoo klaanin suuttuvan sinulle ja syösevän vallasta. Hän olisi sinun seuraajasi... Tummahäntä ketoo ja huokaa surullisesti. -Että oma poika... Minun on toimittava. Syöksyn pesästäni ja menen sotureiden pesään. -Mustaturkki, tuleppas tänne... | |
|
| |
| Aihe: Vs: Roleplay x New Clan 20/3/2011, 20:34 | |
| MUSTATURKKI# Nukun välittämättä isästäni. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Roleplay x New Clan 20/3/2011, 20:45 | |
| Pakkastähti# -MUSTATURKKI!!!!! Nyt ylös siitä per****!!!!!!!!!!!!!!!! ulvon. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Roleplay x New Clan 20/3/2011, 20:46 | |
| MUSTATURKKI# Hätkähdän hereille. -Mitä nyt taas? äyskähdän. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Roleplay x New Clan 20/3/2011, 20:50 | |
| Pakkastähti# -Sinä juonit minua vastaan! Juonit koko taistelunkin! Minulla on todisteita! tuomitsen sinut maanpakoon! Erotan sinut klaanista! JA JOS NÄYTÄT NOKKAASI TÄÄLLÄ TEEN SINUSTA SILPPUA! huudan ja olen aivan sekasin.
Tummahäntä# Pelästyn hiukan sitä riehumista ja luikin muualle, jotta Mustaturkki ei älyäsi syyttää minua. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Roleplay x New Clan 20/3/2011, 21:00 | |
| MUSTATURKKI# -Mitä? En minä ole tehnyt mitään! Et voi erottaa minua, olen poikasi! Huudahdan kauhuissani. Minä, luopio? Ei ikinä! | |
|
| |
| Aihe: Vs: Roleplay x New Clan 20/3/2011, 21:24 | |
| Pakkastähti# -Poika, vanhempiaan vastaan ei juonitella... sanon synkästi. -Mene nyt niin kuin olisit jo! Sen jälkeen käännän selkäni omalle pojalleni. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Roleplay x New Clan 21/3/2011, 20:38 | |
| MUSTATURKKI# -En minä ole mitään juonitellut!! Huudahdan kauhuissani. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Roleplay x New Clan 21/3/2011, 20:57 | |
| Pakkastähti# Äänet kaikuvat päässäni epäselvästi. Näen uin paksun jääseinämän läpi kissat, jotka katsovat meitä uneliaan unenpöpperöisinä. Päätäni särkee ja nau'un käheästi pojalleni: -Mene nyt...
Tummahäntä# Kurkistan parantajan tunnelin suulta ja näen mitä mieluisimman näyn: Pakkastähti karoittaa Mustaturkin.
Nokkostassu# Kuulen melua ja menen katsomaan. Jotain kummaa on tekeillä.
Piikki# Menen nukkumaan ja nukahdan heti. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Roleplay x New Clan 21/3/2011, 21:04 | |
| MUSTATURKKI# -Isä.. mutisen, tiedän kuitenkin, että päätös on lopullinen, joten nousen vaivalloisesti ja juoksen piikkihernetunnelille. Vilkaisen kerran surullisesti taakseni ennenkuin säntään tunnelin läpi metsään. Jatkan juoksuani kaksijalkojen reviirille asti. Lopulta minun on pysähdyttävä lepäämään. Piiloudun pusikkoon, käperryn maahan ja suljen silmäni. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Roleplay x New Clan 21/3/2011, 21:08 | |
| Pakkastähti# Vaikka kaikki äänet väärityvät poikani sanoissa oli silti jotain... Pudistan päätäni ja sanon muille: -Jatkakaa vaan unianne... Puidaan tää vaikka aamulla. Sen jälkeen marssin pesääni ja putoan uneen.
Nokkostassu# Tuijotan kauhistuneena Mustaturkin perään. >>Mitä hän on voinut tehdä?<< kysyn mielessäni.
Tummahäntä# Menen sotureiden pesään, enkä sano kenellekkään mitään. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Roleplay x New Clan 21/3/2011, 21:10 | |
| MUSTATURKKI# Nukahdan taas. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Roleplay x New Clan 21/3/2011, 21:22 | |
| /Skiip? K -ei aina toimi... -.-
Nokkostassu# Herään aamun kalpeaan valoon.
Piikkiturkki# -Piikkiturkki olet mukana aamupartiossa. Nopeasti! Olet jo myöhässä! varapäällikkön ääni herättää minut. Pomppaan ylös ja juoksen muiden partiolaisten perässä ulos leriistä. Sadattelen mielessäni.
| |
|
| |
| Aihe: Vs: Roleplay x New Clan 21/3/2011, 21:40 | |
| Kui :oo //
MUSTATURKKI# Herään oksien lävitse siivilöityviin auringon säteisiin. -Ketähän on aamupartiossa.. mutisen ja nousen. Lyön pääni alimpiin oksiin ja mieleeni muistuu yön tapahtumat. 'Klaanini hylkäsi minut, isäni ajoi minut pois leiristä, olen luopio, vaikken ole tehnyt mitään!' ajattelen surullisena. Kömmin pois pusikosta ja katselen ympärillenin edessäni kohoaa kaksijalkojen raja-aita. Huokaisen ja lähden tassuttelemaan aidan viertä pitkin. Jalkani ovat kipeät taiselun jäljiltä ja tämän päivän pitkästä vaelluksesta. Kuulen vatsani murisevan äänekkäästi. Nuuhkaisen ahnaasti ilmaa. Olen vieläkin Myrskyklaanin reviirillä, mutta olen luopio, eikä minua koske samat säännöt! Haistan pienen hiiren vipeltävän vähän matkan päässä minusta. Laskeudun vaanimisasentoon ja hyökkään. Hiiri ei ehdi tajuta hyökkäystäni tarpeeksi ajoissa, eikä kerkeä päästää äännähdystäkään, ennen kuin upotan hampaani hiiren lihaan.
LIEKKIRAITA# Aukaisen silmät ja katselen hetken sekavana ympärilleni. Nousen vaivalloisesti ylös kipeän jalkani takia. Vilkaisen ärtyneenä jalkaani ja käännän katseeni takaisin pesään, kaikki muut nukkuvat pedeillään, ainoastaan Mustaturkki puuttuu. Huokaisen ja kömmin ulos pesästä kirkkaaseen auringon paisteeseen. Aukio on tyhjä, tassuttelen tuoresaalis kasalle ja otan eilisen tähteistä pienen hiiren.
Mul taas ei toimi kunnol G ja T, nii meinaan kirjottaa kokoaja musaturkki ;DD // | |
|
| |
| Aihe: Vs: Roleplay x New Clan 21/3/2011, 21:50 | |
| // :DDDDDDDDDDDDD Mut Museturkkki on jo varattu Piikkiturkki# Raahaudun muun partion jäljessä kohti vesiputouksen pauhua. >>Miten oikein jaksan tätä?<< kysyn itseltäni ja metsästän hiiren kun muut pysähtyvät syömään. Sulkasydän# Herään. Venyttelen mukavasti ja tassutan sitten oppilaiden pesälle. Katselen nukkuvia karvapalloja ja mietin kenet kutsuisin parantajakoulutukseen. >>No en varmaan vielä ketään...<< Korppikynsi# Raahaudun metsästyspartioon lopen kyllästyneenä. Jonkin ajan päästä saan ylpeyden aihetta kun saalistan ison variksen. Lähden raahaamaan sitä leiriin. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Roleplay x New Clan | |
| |
|
| |
| Roleplay x New Clan | |
|