WhyBBer - roolipelifoorumi WhyBBer on suomalainen roolipelifoorumi, jonka tavoitteena on olla mahdollisimman aktiivinen. |
|
| I'm a Cyborg, But That's OK. | |
| | Kirjoittaja | Viesti |
---|
Pixel It´s cute how u think I´m listening ~
Viestien lukumäärä : 198 Join date : 23.05.2010 Paikkakunta : Wonderland
| Aihe: I'm a Cyborg, But That's OK. 10/1/2011, 22:03 | |
| ● ◁ ◀ I'm a Cyborg, But That's OK. ▶ ▷ ● Ei liity millään tavalla kyseiseen elokuvaan.Roolipeli kertoo tulevaisuudesta, jossa elävät ihmiset, androidit ja robotit. Androidit ovat robotteja, mutta ihmisen näköisiä. Heitä ei voi erottaa ihmisestä kuin niskassa olevasta numerosarjasta ja tietysti jos kurkkaa sisälle. Robotit taasen näyttävät ihan roboteilta ja niitä voi olla monenlaisia. Androidit pystyvät ajattelemaan, muistamaan, kiintymään ihmisiin, tuntemaan kipua ja eläytymään tunteisiin, mutta eivät itkemään. Heitä on monenlaisia ulkonäöltään, niinkuin ihmisiäkin, mutta se ero niissä on etteivät he voi sairastua, olla allergisia ja heillä on täydellinen näkö ja iho. Androidit eivät voi syödä, mutta heidän täytyy sillon tällöin juoda polttoainetta samalla tavalla kuin ihmiset juovat jotain. Heidät saa sammumaan tukehduttamalla ja takaisin päälle läimäsemällä kasvoihin. (Keksein itse) Androidit voi itse tukehduttaa itsensä, mutta ei voi laittaa takaisin päälle. Robotit eivät kykene oma-aloitteisuuteen, vaan he tarvitsevat käskyn. Jotkut robotit jopa eivät pysty puhumaan, ymmärtämään puhetta ja mitä nyt itse keksii. Robotteja voi olla minkälaisia vaan, kunhan ne näyttävät roboteilta. Lisäksi on kyborgeja, eli ihmisiä, joilla on jokin osa kehostaan korvattu metallilla. Eli jos on menettänyt kätensä, niin on voinut korvata sen tekokädellä. Roolipeli sijouttuu moderniin kerrostaloon, jonka alakerrassa on kahvila. Kahvilan ainut tarjoilija on robotti, joka ei pysty puhumaan, mutta ymmärtää puhetta. Info:- Roboteilla ei voi yksistään roolata, mutta oman hahmon lisäksi voi ottaa sellaisen. - Saa itse päättää onko ihminen täysin ihminen vai kyborgi. - ♀ Nainen - ♂ Mies - Saa rakastua, vihata ja kaikkea realistisuuden rajoissa, mutta niin että roolipelaaminen pysyy mielenkiintoisena! Säännöt:- Kaikki perussäännöt mitä tuppaa olemaan - Vähintään kolme riviä roolausta - Jokaisessa viestissä pitää näkyä hahmon nimi millä roolataan - Roolausta nyky tai menneessä muodossa, mutta ei minä muodossa. - Ei yberklisee emoja/scenejä tai megajulkkiksia - Lomakkeen loppuun vähintään kolmen rivin roolipelausnäyte. LomakeNimi: Kutsumanimi: Sukupuoli: Ikä: (19-27 / androidit muutaman vuoden vanhoja) Ulkonäkö: (viisi riviä) Likinäköisyys/Allergiat: (Androideilla ei ole) Työ: Harrastukset: Muuta: Hahmon nimi (ikä) / roolaajan nimi / sukupuoli / kuka on? Ihmiset:♂ ♂ ♀ Juliette Alexandra Fresco (21) / Shyren / Kyborgi ♀ Androidit:♂ Noel Echo(1/21) / Pixel ♂ ♀ ♀ Teen varmaan jossain vaiheessa aloitustekstiä paremmaks, mut saa kelvata vähän aikaa~~ Pixel
Viimeinen muokkaaja, Pixel pvm 15/1/2011, 18:56, muokattu 23 kertaa | |
| | | Pixel It´s cute how u think I´m listening ~
| Aihe: Vs: I'm a Cyborg, But That's OK. 10/1/2011, 22:28 | |
| NOEL ECHO Nimi: Noel Echo. Oikea nimi on Echo, mutta hän haluaa olla kuten ihminen, joten hän on tehnyt siitä sukunimensä ja keksinyt etunimeksi uuden nimen. Kutsumanimi: Kadyo ja Echo, kummalla haluaa kutsua. Sukupuoli: Mies Ikä: Vuosi, mutta ulkonäkö vastaa 21 vuotiasta miestä. Ulkonäkö: Noel on 185cm pitkä kalpea platinablondi. Häneltä löytyy jonkin verran lihaksia, mutta muuten hän on aivan hintelä. Hän tahtoisi olla ruskettunut ja rotevampi, mutta hän ei mahda kropalleen mitään. Noelin päällä näkee usein yksinkertaisia neutraalin sävyisiä vaatteita, vaikka hän tykkääkin pukeutua, mutta värit eivät vain ole hänen mieleen ja ei vaatteetkaan, joista roikkuu ties mitä rihmanpätkää. Hän pitää hiuksiaan aina auki suoristettuna tai ponnarilla ylhäällä, sen erikoisemmin hän ei jaksa niitä laittaa. Muuta kroppaa hän koristaa lävistyksillä, jotka ovat hänen itsensä tekemät, koska kipu ei ole hänelle ongelma. Hänellä on ollut ties missä paikoissa lävistyksiä, mutta aina muutama kerrallaan, koska ei halua olla pelkkää metallia, vaikka androidin suusta se hassulta kuulostaakin. Tällä hetkellä hänellä on vain 1cm venytykset korvissa, jotka hänellä on ollut pitkään, koska niin isoja reikiä on vaikeampi saada umpeen, kun normaalien lävistyksien. Likinäköisyys/Allergiat: Ei ole, mutta tykkää joskus käyttää vahvuuksettomia laseja. Työ: Omistajansa palvelija. Harrastukset: Tykkää tutustua uusiin paikkoihin ja henkilöihin, mutta kotona ollessaan käyttää aikansa piirtämiseen.
Viimeinen muokkaaja, Pixel pvm 14/1/2011, 21:09, muokattu 2 kertaa | |
| | | Beth New here ~
Viestien lukumäärä : 2 Join date : 10.01.2011 Ikä : 26 Paikkakunta : Kerava
| Aihe: Vs: I'm a Cyborg, But That's OK. 13/1/2011, 16:49 | |
| Saakos käyttää omaa lomaketta? | |
| Aihe: Vs: I'm a Cyborg, But That's OK. 14/1/2011, 14:20 | |
| - Beth kirjoitti:
- Saakos käyttää omaa lomaketta?
Saa, jos se sopii tähän ropeen, eli siitä löytyy kaikki tarvittava tieto mikä vaaditaan. | |
| | | Shyren Moderator - I'm whatever you want
Viestien lukumäärä : 345 Join date : 17.09.2010 Paikkakunta : Hevonkuusi
| Aihe: Vs: I'm a Cyborg, But That's OK. 14/1/2011, 16:00 | |
| Yks pieni kysymys *köh* tai ei niinkään pieni? Mitäs nuo Cyborgit olikaan, en muista vaikka meillä oli tänään toinen osa äidinkielenkokeesta (jossa siis kirjat mukana) ja noistakin oli jotakin siinä mukana? | |
| Aihe: Vs: I'm a Cyborg, But That's OK. 14/1/2011, 19:31 | |
| - Shyren kirjoitti:
- Yks pieni kysymys *köh* tai ei niinkään pieni? Mitäs nuo Cyborgit olikaan, en muista vaikka meillä oli tänään toinen osa äidinkielenkokeesta (jossa siis kirjat mukana) ja noistakin oli jotakin siinä mukana?
Muokkasin aloitusviestiä. Kyborgit ovat ihmisiä, joilla on jokin osa kehossaan korvattu metallilla. Androidit taas ovat robotteja, jotka näyttävät ihmiseltä. On olemassa myös androideja, jotka ei näytä ihmiseltä, kuten Star Warsin C-3PO, mut tässä ropessa kaikki näyttää ihmiseltä. | |
| Aihe: Vs: I'm a Cyborg, But That's OK. 15/1/2011, 17:11 | |
| No teenkös sitten vaikka tuollaisen kyborgin? Lomake Nimi: Juliette Alexandra Fresco Kutsumanimi: Juliet, Alexy Sukupuoli: Nainen Ikä: 21 Ulkonäkö: Juliette on punertavahiuksinen ja kalpeaihoinen, nuori nainen. Hänen silmänsä ovat rusehtavan väriset ja nainen ympäröi ne mustalla kajalilla joka päivä. Julietten vatsan seudulta löytyy lihaksia jonkin verran, mutta muuten nainen on melko laiha. Hän ei korosta ainakaan tahallisesti jonkin verran muodokasta kehoaan, mutta pukeutuu siltikin melko kireisiin vaatteisiin koska pitää niistä. Juliette pukeutuu yleensä valkoisiin tai muuten vaaleisiin vaatteisiin, pitää vaaleista sävyistä. Vaatteisiin kuuluu siis yleensä tiukahkot housut, toppi-tyylinen tiukka paita tai jotakin muuta joka päällä on sulava liikkua, eikä tule tielle. Koska Julietten hiukset ovat jo luonnostaan tuuheat, hänen ei tarvitse aamuisin tehdä muuta kuin harjata ne ja suoristaa pikkuisen. Koska hiukset ovat niin lyhyet, neidin ei ole mahdollista tehdä niille paljoakaan, vaikka kuinka haluaisikin. Metallilla korvattu osa naisen kehossa on vasen käsi, jonka hän menetti onnettomuudessa. Likinäköisyys/Allergiat: Ei ole Työ: Julietten ei tarvitse vielä tehdä paljoa työtä, koska hänen isänsä on pääjohtaja joten tytär elää isänsä tuloilla ja kun tämä kuolee, ottaa isänsä paikan pääjohtajana. Harrastukset: Juliette pitää piirtämisestä, laulamisesta ja nopeasti ajamisesta. Muuta: Ei ole? Juliette Alexandra Fresco (21) / Shyren / Nainen / Kyborgi?
Viimeinen muokkaaja, Shyren pvm 16/1/2011, 09:08, muokattu 1 kertaa | |
| Aihe: Vs: I'm a Cyborg, But That's OK. 15/1/2011, 17:58 | |
| Shyren: Pitäisikö tossa kuvalinkissä olla se kuva? Se ei mene yksittäiseen kuvaan, vaan siinä tulee näkyviin monia kuvia. Lisäksi jos et liitä kuvaa suoraan, niin voisko linkki olla tekstinä? Sillon se on helpompi kopioida osoitekenttään. Muuten mukana.
Sitkun tulee lisää porukkaa, niin päätetään ketkä androidit kuuluu kenellekkin. Kunhan sitä porukkaa tulis. | |
| Aihe: Vs: I'm a Cyborg, But That's OK. 16/1/2011, 09:03 | |
| - Pixel kirjoitti:
- Shyren: Pitäisikö tossa kuvalinkissä olla se kuva? Se ei mene yksittäiseen kuvaan, vaan siinä tulee näkyviin monia kuvia. Lisäksi jos et liitä kuvaa suoraan, niin voisko linkki olla tekstinä? Sillon se on helpompi kopioida osoitekenttään. Muuten mukana.
Sitkun tulee lisää porukkaa, niin päätetään ketkä androidit kuuluu kenellekkin. Kunhan sitä porukkaa tulis. Sori, sen olis kuulunut olla yksittäisenä kuvana mutta meidän kone temppuilee tai sitten tota kuvaa ei vaan voinut pistää tähän. Etin ilmeisesti uuden kuvan? | |
| Aihe: Vs: I'm a Cyborg, But That's OK. 16/1/2011, 09:08 | |
| Näkyykös se nyt? Sama kuva mutta vähän eri lailla linkitettynä... | |
| | | | Join New here ~
Viestien lukumäärä : 27 Join date : 13.01.2011 Paikkakunta : Sleepworld
| Aihe: Vs: I'm a Cyborg, But That's OK. 17/1/2011, 11:33 | |
| Hihi. Mä rakastan scifiä, mutta enimmäksen kirjoissa....mutta mitä toi nimi tarkotaa? onks se suomennoksena Minä olen Cyborg, mutta se on hyvä? miksi iyhmeessä käden menettäminen on hyvä? | |
| Aihe: Vs: I'm a Cyborg, But That's OK. 17/1/2011, 16:38 | |
| - Join kirjoitti:
- Hihi. Mä rakastan scifiä, mutta enimmäksen kirjoissa....mutta mitä toi nimi tarkotaa? onks se suomennoksena Minä olen Cyborg, mutta se on hyvä? miksi iyhmeessä käden menettäminen on hyvä?
Se nimi tulee yhdestä leffasta ja en todellakaan tajua miks sen leffan nimi on tommonen. Laitoin ton vaan, kun en parempaa keksinyt. Siinä leffassa päähenkilö, josta leffa kertoo on mieliseiras ja luulee olevansa kyborgi. Eli robotti, joka näyttää ihmiseltä. Kyborgi myös meinaa ihmistä, joka on osittain robotti. Androidin ja kyborgin ero on mitätön, mut päätin kumminkin tähän ropeen rajata sen tolleen. Eikä sen tarttee meinata sitä et on menettänyt jotain. Voihan se olla että on syntynyt likinäköiseksi ja on halunnut parantaa näkönsä tekosilmillä. | |
| Aihe: Vs: I'm a Cyborg, But That's OK. 25/1/2011, 08:18 | |
| Voiei! Taas mä huomaan että tännekään ei jostain syystä tule ketään, sama on mun roolipelissä ;<< Eikö löydy tarpeeks kiinnostuneita? Mä ainakin venaan innolla että tää rope pääsis alkamaan, tosi mielenkiintoisen olonen nimittäni :DDD | |
| Aihe: Vs: I'm a Cyborg, But That's OK. 26/1/2011, 18:29 | |
| - Shyren kirjoitti:
- Voiei! Taas mä huomaan että tännekään ei jostain syystä tule ketään, sama on mun roolipelissä ;<<
Eikö löydy tarpeeks kiinnostuneita? Mä ainakin venaan innolla että tää rope pääsis alkamaan, tosi mielenkiintoisen olonen nimittäni :DDD Mäki odotan et tänne nyt vähän enemmän porukkaa tulis ja vaikka oon mainostellut / maininnut asiasta joillekkin, niin eipä näy tyyppejä, snif. | |
| | | Soodamentos New here ~
Viestien lukumäärä : 11 Join date : 03.03.2011 Ikä : 28
| Aihe: Vs: I'm a Cyborg, But That's OK. 6/3/2011, 10:55 | |
| Vitsit... Liittyisin, mutku en oo varma pystynkö aina roolaamaan kolme riviä =.= | |
| Aihe: Vs: I'm a Cyborg, But That's OK. 7/3/2011, 20:34 | |
| | |
| Aihe: Vs: I'm a Cyborg, But That's OK. 16/3/2011, 18:27 | |
| Tähän ei näytä liittyvän porukkaa, joten tän voi kai poistaa :/ (Itse en tiedä miten poistetaan.) | |
| Aihe: Vs: I'm a Cyborg, But That's OK. 16/3/2011, 19:41 | |
| Voih ;( Mä olisin halunnut et tää olis saatu alkamaan. | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: I'm a Cyborg, But That's OK. | |
| |
| | | | I'm a Cyborg, But That's OK. | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |