| Kimppäkämppä =) By; Muffinivaras | |
|
+6Axu m1nä Pixel Daniela- BECAUSE 0F YOU Muffinivaras 10 posters |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Muffinivaras New here ~
Viestien lukumäärä : 3 Join date : 09.01.2011
| Aihe: Kimppäkämppä =) By; Muffinivaras 9/1/2011, 21:12 | |
| Moiks! En ole ennen ollut täällä topefoorumilla, tein äskön tunnukset ja olen oppinut ropettamaan goSupermodelissa. Toivottavasti viihdytte! Juoni; Eli saat ihan itse luoda roolipeli hahmon. Täällä sitten on ne hahmot ja ne asuu samassa talossa. Kaikki on noin saman ikäisiä yms. Lomake, joka sinun tulee tehdä: Nimi: Ikä: (16-18) Luonne: Muuta?: Kuvasi: Oma hahmoni: Nimi: Hannah Amy McAbbot Ikä: 17 Luonne: Hannah on aika ujo, mutta hyvin huumorintajuinen. Hannah pitää kovasti uusista ihmisistä ja tutustuu sellaisiin mielellään. Muuta?: Noh, ei paljoa muuta. Lisää toki selviää ropen aikana =)) Kuvasi: Naiset [1/5] -Hannah; Muffinivaras - - - - Miehet [0/5] - - - - - No, toivottavasti ymmärsit kaikki asiat, ja hauskaa ropea! | |
|
| |
Muffinivaras New here ~
Viestien lukumäärä : 3 Join date : 09.01.2011
| Aihe: Vs: Kimppäkämppä =) By; Muffinivaras 9/1/2011, 21:13 | |
| Kukaan ei liity | |
|
| |
BECAUSE 0F YOU New here ~
Viestien lukumäärä : 1 Join date : 13.01.2011 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: Kimppäkämppä =) By; Muffinivaras 13/1/2011, 14:48 | |
| ei ku en tuu sittekkää .. | |
|
| |
Daniela- New here ~
Viestien lukumäärä : 1 Join date : 16.01.2011
| Aihe: Vs: Kimppäkämppä =) By; Muffinivaras 16/1/2011, 15:59 | |
| Heippss, tulla minä voinko?? Lomake, joka sinun tulee tehdä: Nimi: Stefany 'stef ' Cullen Ikä: 18 Luonne: Erilainen, hauska ja aika näsäviisas Muuta?: - Pusut, in. Halit, in. Oma auto <33 Kuvasi: En saanu laitettuu, oon vanessa hudgenssin näkönen ( ) | |
|
| |
Pixel It´s cute how u think I´m listening ~
Viestien lukumäärä : 198 Join date : 23.05.2010 Paikkakunta : Wonderland
| Aihe: Vs: Kimppäkämppä =) By; Muffinivaras 16/1/2011, 21:02 | |
| Eiks näitä kimppiksiä vois yhdistää, kun on ainakin kaks ihan samanlaista ropea. Sit siihen yhteen kimppikseen tulis enemmän porukkaa | |
|
| |
m1nä New here ~
Viestien lukumäärä : 1 Join date : 18.01.2011 Ikä : 27 Paikkakunta : espoo
| Aihe: Vs: Kimppäkämppä =) By; Muffinivaras 18/1/2011, 14:19 | |
| Mukaan? Itse olen oppinut roolaamaan Gosussa :D Ja muuten haluuko joku kertoo, miten voi laittaa jonkun kuvan profiili kuvaksi? Lomake, joka sinun tulee tehdä: Nimi: Ginger 'Gin' Chalkers Ikä: 17 Luonne: Ginger on hyvin fiksu tyttö. Hän on vahva ja vaoisa. Muuta?: <3 Luistelu <3 kaverit Kiusaajat Futis Kuvasi: : http://www.magxone.com/uploads/2010/04/Lady-GaGa-Elle-Girl-2.jpg | |
|
| |
Axu New here ~
Viestien lukumäärä : 46 Join date : 19.01.2011 Ikä : 26 Paikkakunta : Huittin nevada=P
| Aihe: Vs: Kimppäkämppä =) By; Muffinivaras 8/2/2011, 07:11 | |
| Mukaan ---> Nimi: Nikki Ashley Saymors Ikä: 16v. Luonne: Nikillä on hieman vaihteleva luonne. Hän on riitaisa ja osaa tapella hyvin, jos sitä haastaa, mutta myös mukavakin. Hänellä on päiviä jolloin hän vain ärsyttää tai kaikki ärsyttää häntä, mutta muuten kiva kaverina ja todella fiksu. Myös hieman itsepäinen ja jääräpäinen. Uhkarohkeakin. + Säikähtää TODELLA herkästi. Muuta: - Juo siideriä ja energiajuomia - Allerginen mustikalle - Kauhuleffat <3 - Kaulassa kultainen risti, joka on Nikille tärkeä | |
|
| |
Moon-Blue New here ~
Viestien lukumäärä : 3 Join date : 20.02.2011
| Aihe: Vs: Kimppäkämppä =) By; Muffinivaras 20/2/2011, 09:29 | |
| Joo, eli oon niinkun kirjautunu tänne sivuille ehkä 10 minuuttii sitten, joten sivut on ihan uudet. Haluisin tulla ropeen mukaan tytöllä, käykö? Voin tehä ton lomakkeen ihan just..
PS: Olen ropettanut gosussakin=) | |
|
| |
Moon-Blue New here ~
Viestien lukumäärä : 3 Join date : 20.02.2011
| Aihe: Vs: Kimppäkämppä =) By; Muffinivaras 20/2/2011, 09:36 | |
| Nimi: Melanie Aleshy Stefer Ikä: 18 Luonne: Melanie on pirteä juuri 18 täyttänyt tyttö. Rakastaa asua isossa talossa, josta löytyy miltein aina tekemistä. Hän omistaa kaksi dekua, jotka ovat hänen makuuhuoneen nurkassa isossa akvaariossa. Degujen nimet on Hilla ja Pulla. Degut ovat jo kaksi vuotiaita. Muuta: Melanie on allerginen kalalle ja sitrushedelmille. Sairastaa astmaa ja hänellä on atooppinen iho. PS, Miten saan laitettuu sen kuvan? | |
|
| |
KeSäKuKkA It´s cute how u think I´m listening ~
Viestien lukumäärä : 222 Join date : 21.09.2010 Ikä : 27 Paikkakunta : enkerro:DD
| Aihe: Vs: Kimppäkämppä =) By; Muffinivaras 20/2/2011, 12:15 | |
| Tytöllä?
Lomake, joka sinun tulee tehdä: Nimi: Nathalie "Nata" April Bree Gale Ikä: 17 Luonne: Nata on mukava ja ymmärtäväinen tyttö, joka ei suutu helposti. Jos joku kuitenkin suututtaa, nii saattaa olla pitkävihainen. Muuta?: x Dance <3 x Hauskanpito <3 Kuvasi: On toi mun avatar <--------------
| |
|
| |
KeSäKuKkA It´s cute how u think I´m listening ~
Viestien lukumäärä : 222 Join date : 21.09.2010 Ikä : 27 Paikkakunta : enkerro:DD
| Aihe: Vs: Kimppäkämppä =) By; Muffinivaras 20/2/2011, 12:22 | |
| Ja pojalla myös :DD Lomake, joka sinun tulee tehdä: Nimi: Nate Adam Bill Gale Ikä: 17 Luonne: Nate on ymmärtäväinen ja välillä vähän outo (sellai hyväl). Muuta?: x Kaksoissisko Nata (jos hyväksyt) x hauskanpito <3 Kuvasi: | |
|
| |
Bunny The day that never comes ~
Viestien lukumäärä : 99 Join date : 20.03.2011 Ikä : 27 Paikkakunta : ei kuulu sulle xD
| |
| |
JeBou :D New here ~
Viestien lukumäärä : 1 Join date : 26.03.2011
| Aihe: Vs: Kimppäkämppä =) By; Muffinivaras 26/3/2011, 14:36 | |
| | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Kimppäkämppä =) By; Muffinivaras | |
| |
|