WhyBBer - roolipelifoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

WhyBBer - roolipelifoorumi

WhyBBer on suomalainen roolipelifoorumi, jonka tavoitteena on olla mahdollisimman aktiivinen.
 
PääsivuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Hei taas porukat!

Siirry alas 
+3
TETSU
SCREENAGER
Cromy
7 posters
KirjoittajaViesti
Cromy
[Admin] Flying in the sky ~
[Admin] Flying in the sky ~
Cromy


Viestien lukumäärä : 745
Join date : 13.10.2009
Ikä : 27
Paikkakunta : Krypton.

Hei taas porukat! Empty
ViestiAihe: Hei taas porukat!   Hei taas porukat! I_icon_minitime6/1/2011, 13:17

Kuten olette varmaan huomanneet niin Whybberillä on ollut monia taukoja ja pari kertaa on jouduttu paikka kuolleistakim herättämään. Nyt asiaan kuitenkin tulee muutos - me Whybberin ylläpidossa yritämme nostaa tämän paikan lopullisesti elävien kirjoihin. Minä eli Cromy hankin avukseni toisenkin ulläpitäjän eli Missyn koska se on aiemmin ollut niin raskasta hoitaa koko ajan kasvavaa foorumia. Te uudet vähän aikaa sitten rekisteröityneet olette saattaneet ihmetellä kun täällä ei järin aktiivista ole joten kutsukaa toki kaverinnekin mukaan tänne ja tehdään yhdessä tästä paikasta taas aktiivinen.

Ennen kuin lähetän tiedotteen sähköpostilla foorumin jäsenille nini teemme täällä Missyn kanssa pieniä ja ehkäpä suuriakin muutoksia. Mitä modeihin tulee niin taidan näille nykyisille lähettää muistutuksen koska hekin ilmeisesti alkaneet unohtaa koko paikan. Osa heistä ehkä jää vielä modeiksi tänne. Karsinnan jälkeen ehkä etsimme uusia moderaattoreita.

Hyvää päivän jatkoa vaan kaikille :;>>>& Ja vaikka myöhään sanonkin niin hyvää uutta vuotta teille myös!
Takaisin alkuun Siirry alas
SCREENAGER
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
SCREENAGER


Viestien lukumäärä : 123
Join date : 13.08.2010
Ikä : 28

Hei taas porukat! Empty
ViestiAihe: Vs: Hei taas porukat!   Hei taas porukat! I_icon_minitime7/1/2011, 13:32

Hehheh joo, vähän itseänikin hävetti kun en ollut päässyt käymään täällä pitkään aikaan. Nyt laitoinkin jo viestiä omaan ropeeni (linksu alla) ja totaaaaaa niin. Omista kavereistani ne jotka ovat tämän ropettamisen tyyppisiä, ovat jo liittyneet tänne mutta eivät ole välittäneet sitten sen pahemmin osallistua sivustoon muutakuin rekisteröitymällä.

Toivotaan -jälleen- että whyrops saisi hengitettyä hetken tarinoita sisuksiinsa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Cromy
[Admin] Flying in the sky ~
[Admin] Flying in the sky ~
Cromy


Viestien lukumäärä : 745
Join date : 13.10.2009
Ikä : 27
Paikkakunta : Krypton.

Hei taas porukat! Empty
ViestiAihe: Vs: Hei taas porukat!   Hei taas porukat! I_icon_minitime7/1/2011, 13:47

SCREENAGER kirjoitti:
Hehheh joo, vähän itseänikin hävetti kun en ollut päässyt käymään täällä pitkään aikaan. Nyt laitoinkin jo viestiä omaan ropeeni (linksu alla) ja totaaaaaa niin. Omista kavereistani ne jotka ovat tämän ropettamisen tyyppisiä, ovat jo liittyneet tänne mutta eivät ole välittäneet sitten sen pahemmin osallistua sivustoon muutakuin rekisteröitymällä.

Toivotaan -jälleen- että whyrops saisi hengitettyä hetken tarinoita sisuksiinsa.
Juuh. Ajattelin just lähettää foorumin modeille jotain viestiä muistutukseksi tästä paikasta. Saa nähdä ketkä entisistä jäävät tänne modeiksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
TETSU
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
TETSU


Viestien lukumäärä : 131
Join date : 28.05.2010

Hei taas porukat! Empty
ViestiAihe: Vs: Hei taas porukat!   Hei taas porukat! I_icon_minitime9/1/2011, 12:46

Mä oisin kyllä aktiivinen, mutta tää paikka kuolee, enkä mä täällä suunnilleen yksin viitti käydä... Ja jos toi keskiaika-rope pysyis elossa, mä olisin kyllä aktiivinen. Toivotaan, ettei se kuole enää. :c
Takaisin alkuun Siirry alas
Emi Hinata Ito
The day that never comes ~
The day that never comes ~
Emi Hinata Ito


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 23.05.2010
Paikkakunta : Jossai kuusessa

Hei taas porukat! Empty
ViestiAihe: Vs: Hei taas porukat!   Hei taas porukat! I_icon_minitime9/1/2011, 18:32

Ei vaan jaksa käydä aina kun koneella ollaan joissakin monessa eri paikassa.
Ja täällähän on aikas paljon epäaktii porukkaa, joten ei vaa jaksa käyä täällä.

~Emi~
Takaisin alkuun Siirry alas
Cromy
[Admin] Flying in the sky ~
[Admin] Flying in the sky ~
Cromy


Viestien lukumäärä : 745
Join date : 13.10.2009
Ikä : 27
Paikkakunta : Krypton.

Hei taas porukat! Empty
ViestiAihe: Vs: Hei taas porukat!   Hei taas porukat! I_icon_minitime9/1/2011, 18:41

Mutta nyt onkin tarkotus yrittää tehdä paikasta aktiivinen Mad
Takaisin alkuun Siirry alas
Emi Hinata Ito
The day that never comes ~
The day that never comes ~
Emi Hinata Ito


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 23.05.2010
Paikkakunta : Jossai kuusessa

Hei taas porukat! Empty
ViestiAihe: Vs: Hei taas porukat!   Hei taas porukat! I_icon_minitime9/1/2011, 19:19

Minä en sitten ole aktiivisimmista päästä...
//Taas kerran sain goSussa mainosta tästä <:I,
//joten raahauduin jostain kummasta syystä taas tänne

~Emi~
Takaisin alkuun Siirry alas
Shyren
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Shyren


Viestien lukumäärä : 345
Join date : 17.09.2010
Paikkakunta : Hevonkuusi

Hei taas porukat! Empty
ViestiAihe: Vs: Hei taas porukat!   Hei taas porukat! I_icon_minitime11/1/2011, 08:30

Mä unohdin koko paikan ku en enää päässy käymään täällä. Koneeseen tuli jostain syystä estot, täällä ehkä tapahtu jotain? En tiedä.

Hyvä että pääsin taas tänne Smile)
Takaisin alkuun Siirry alas
DISTRACTION
New here ~
New here ~
DISTRACTION


Viestien lukumäärä : 29
Join date : 24.05.2010
Ikä : 28

Hei taas porukat! Empty
ViestiAihe: Vs: Hei taas porukat!   Hei taas porukat! I_icon_minitime11/1/2011, 13:23

mm toivotaan että tänne eksyis niitä ihmisiä, jotka sitten kans olis aktiivisia. c:
Takaisin alkuun Siirry alas
Sophie
The day that never comes ~
The day that never comes ~
Sophie


Viestien lukumäärä : 80
Join date : 16.10.2009

Hei taas porukat! Empty
ViestiAihe: Vs: Hei taas porukat!   Hei taas porukat! I_icon_minitime11/1/2011, 14:04

Shyren kirjoitti:
Mä unohdin koko paikan ku en enää päässy käymään täällä. Koneeseen tuli jostain syystä estot, täällä ehkä tapahtu jotain? En tiedä.
Mäkin sain porttikiellon tänne yhessä vaiheessa ! :o
Mut lähinnä syy mun käymättömyyteen on ollut se, että ei täällä oo ollut ketään kävijöitä mun lisäksi. Toivottavasti nyt tää paikka oikeesti aktivoituis..! (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Shyren
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Shyren


Viestien lukumäärä : 345
Join date : 17.09.2010
Paikkakunta : Hevonkuusi

Hei taas porukat! Empty
ViestiAihe: Vs: Hei taas porukat!   Hei taas porukat! I_icon_minitime11/1/2011, 15:03

Sophie kirjoitti:
Shyren kirjoitti:
Mä unohdin koko paikan ku en enää päässy käymään täällä. Koneeseen tuli jostain syystä estot, täällä ehkä tapahtu jotain? En tiedä.
Mäkin sain porttikiellon tänne yhessä vaiheessa ! Surprised
Mut lähinnä syy mun käymättömyyteen on ollut se, että ei täällä oo ollut ketään kävijöitä mun lisäksi. Toivottavasti nyt tää paikka oikeesti aktivoituis..! (:

Jep! Täällä on ihan hirveen vähän ollu kävijöitä, eikä oo jaksanu käydä niin paljoo täällä. Sen jälkeen varmaanki alko unohtelee, sit tuli estot ja sen jälkeen unohtu koko paikka ennen ku pääs uudelleen käymään.
Toivottavasti saatais aktiivisempaa tänne, niin vois kunnolla roolipelata. Harmittaa kun kaikki roolipelit jotka alkaa, loppuu melkein siihen paikkaan kun ei saa edes roolipelaajia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Cromy
[Admin] Flying in the sky ~
[Admin] Flying in the sky ~
Cromy


Viestien lukumäärä : 745
Join date : 13.10.2009
Ikä : 27
Paikkakunta : Krypton.

Hei taas porukat! Empty
ViestiAihe: Vs: Hei taas porukat!   Hei taas porukat! I_icon_minitime11/1/2011, 15:49

Kyllä nyt on pakko alkaa aktiksi tai muuten ihan kirjaimellisesti hakkaan päätäni seinään :_D
Takaisin alkuun Siirry alas
SCREENAGER
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
SCREENAGER


Viestien lukumäärä : 123
Join date : 13.08.2010
Ikä : 28

Hei taas porukat! Empty
ViestiAihe: Vs: Hei taas porukat!   Hei taas porukat! I_icon_minitime11/1/2011, 19:05

Kyllä ihan itselläni on tarkoitus olla aktiivinen, on nyt ollutkin vaan turhaan lotveksimassa täällä vaikkei ketään ole paikalla, vain lueskellen muiden juttuja jne. Hassua.
Olisi kuitenkin omasta mielestäni ihanaa saada joku kypsä ja kokenut (tai ei välttämättä edes kokenut, kunhan joku hieman enemmän omanikäiseni ja sellainen ei massaihkuttaja...) ropettamaan jotain juttua jossa olisi hyvä juoni ja yksilölliset hahmot.
Nyt olen tosin törmännyt harmillisen monta kertaa ropeen, joka on samallainen kuin ne muut kymmenen ensimmäistä, hahmot täydellisiä, vailla virheitä. Ehkä sen takia foorumi on kuollutkin muutaman kerran, itseäni ei kyllä siis _tippaakaan_ kiinnosta lukea jotain emoscene ropea jossai ei ole juonen häntääkään, ja kaikki kirjoittavat minämuodossa mikä tekee tarinasta hajonaisen.
Itselleni esimerkiksi on hieman noloa ropettaa esimerkiksi K15 kamaa, mahdollista K18 kamaa jonkun selkeästi ikärajaa nuoremman kanssa, en halua yleistää, mutta itse, noh, olen aika rankka kirjoittaja loppujen lopuksi. En kuitenkaan halua aiheuttaa lapsuudentraumoja kenellekään.

No, omamakunihan tämä on, mutta olisi kiva lukea/kirjoittaa yhtenäistä ja laadukasta ropea, mutta eihän sitä aina voi liikaa vaatia.

(tuntuu vain siltä että olen tämän foorumin vanhin aktiivinen kävijä.. vaikken vanha olekaan.. :---DDDD )
Takaisin alkuun Siirry alas
Sophie
The day that never comes ~
The day that never comes ~
Sophie


Viestien lukumäärä : 80
Join date : 16.10.2009

Hei taas porukat! Empty
ViestiAihe: Vs: Hei taas porukat!   Hei taas porukat! I_icon_minitime11/1/2011, 20:21

SCREENAGER kirjoitti:
(tuntuu vain siltä että olen tämän foorumin vanhin aktiivinen kävijä.. vaikken vanha olekaan.. :---DDDD )
OT Ei hätää, jos toi sun ikä pitää tossa reunassa paikkaansa niin mä olen sua vanhempi. (;
Takaisin alkuun Siirry alas
SCREENAGER
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
SCREENAGER


Viestien lukumäärä : 123
Join date : 13.08.2010
Ikä : 28

Hei taas porukat! Empty
ViestiAihe: Vs: Hei taas porukat!   Hei taas porukat! I_icon_minitime11/1/2011, 20:49

Sophie kirjoitti:
OT Ei hätää, jos toi sun ikä pitää tossa reunassa paikkaansa niin mä olen sua vanhempi. (;

Ah hei joo kyllä tuo ikä pitää paikkansa... Kiva jos edes yksi on vanhempi! :---DD vaikka ei sillä iällä niin merkitystä ole, mutta alkoi vain vähän hämäämään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shyren
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Shyren


Viestien lukumäärä : 345
Join date : 17.09.2010
Paikkakunta : Hevonkuusi

Hei taas porukat! Empty
ViestiAihe: Vs: Hei taas porukat!   Hei taas porukat! I_icon_minitime12/1/2011, 18:28

SCREENAGER kirjoitti:


Ah hei joo kyllä tuo ikä pitää paikkansa... Kiva jos edes yksi on vanhempi! :---DD vaikka ei sillä iällä niin merkitystä ole, mutta alkoi vain vähän hämäämään.

Enkä mäkään susta kauheen kauaksi jää? Että mä roolipelaisin kanssa mieluusti hieman... no k15 tms. mutta kun ei oikein missään sellaisiakaan paikkoja ole.

ps. Kyllä, kuva vaihtuu heti kun vain mahdollista, tai siis kun löydän pienempää kuvaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Hei taas porukat! Empty
ViestiAihe: Vs: Hei taas porukat!   Hei taas porukat! I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Hei taas porukat!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» SunSet runoilee taas.. (tällä kertaa englanniksi)

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
WhyBBer - roolipelifoorumi :: Tiedotteet.-
Siirry: