WhyBBer - roolipelifoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

WhyBBer - roolipelifoorumi

WhyBBer on suomalainen roolipelifoorumi, jonka tavoitteena on olla mahdollisimman aktiivinen.

PääsivuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

Hoi Roolipelaajat!

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Missy
[Admin] Flying in the sky ~

Viestien lukumäärä : 193

Hoi Roolipelaajat! Empty
ViestiAihe: Hoi Roolipelaajat!   Hoi Roolipelaajat! I_icon_minitime5/1/2011, 10:15

Mmoi. Mä oon Missy ja haluun nyt ilmottaa, et musta tulee toinen ylläpitäjä. Päätettiin Cromyn kanssa yhdessä se tuolla yhdessä nimeämättömässä paikassa. Ootte saattanu nähä mua joskus täällä kun olin mode. Tulin auttamaan Cromya sen asioissa, kun täällä on nyt niin paljon rekisteröityjiäkin. Tulin tänne nostamaan aktia myös ettei koko paikka kuolis taas. Cromy ei valinnu mua siks, et se tuntee mut entuudestaan, vaan kokemuksen vuoksi. Multa saa kysyä kans asioista ja saa lähettää mun työstä palautett, kuten Cromynkin :----------) Mun työ ei eroa Cromyn työstä paljoakaan, joten ollaan samoilla linjoilla.

Pitäkää hauskoja roolipelaushetkiä ropettajat !
Takaisin alkuun Siirry alas
Cromy
Cromy

Viestien lukumäärä : 745
Ikä : 27

Hoi Roolipelaajat! Empty
ViestiAihe: Vs: Hoi Roolipelaajat!   Hoi Roolipelaajat! I_icon_minitime5/1/2011, 10:20

Juu, eli me siis yritetään pitää forkka nykysin aktiivisempana ja Missy tosiaankin on täällä auttamassa mua foorumin ylläpitämisessä. Alko olemaan pikkasen raskasta hoitaa koko paikkaa yksin ja ehkä kun ei ollu toista ylläpitäjää niin taukoja on paljon ollut ja forkkaa herätetty henkiin vähän liiankin usein.

Mutta kuitenkin.. Toivotetaan Missy nyt sitten tervetulleeks tänne :'D
Takaisin alkuun Siirry alas

Hoi Roolipelaajat!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
WhyBBer - roolipelifoorumi :: Tiedotteet.-
Siirry: