| Rp: HP | |
|
+5NewStar Dreamer mayarawr SunSet KeSäKuKkA 9 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Axu New here ~
Viestien lukumäärä : 46 Join date : 19.01.2011 Ikä : 26 Paikkakunta : Huittin nevada=P
| Aihe: Vs: Rp: HP 8/2/2011, 06:37 | |
| Amelie ~~
- Juna pysähtyy, mutisin niinkuin Chelsea ei edes tietäisi. Kaikkialla käytävillä kajahteli huutoja: Juna pysähtyy! Olemme perillä! Nousin ylös ja olin valmiina. Siistin vielä pikkuisen kaapua. Vatsassani lenteli tuhansia perhosia.
Chelsea ~~
Söin loppuun ja heitin muruset kaavultani. - Niin tekee... Huh! Jännitys ottaa ihan vatsasta, puuskahdan. Katson Amelien seisovan, mutta minä pidin ahterini penkissä kunnes juna on kokonaan pysähtynyt. | |
|
| |
mayarawr New here ~
Viestien lukumäärä : 38 Join date : 11.01.2011 Ikä : 26
| Aihe: Vs: Rp: HP 8/2/2011, 15:05 | |
| HUGO#
"Hei vau!", huudan Fredille, kun näen Tylypahkan siintävän edessämme. Otan, innoissani kun olen, itseni ja Fredin matka-arkut ylähyllyltä.
FRED#
Menen junan käytävälle riehumaan. Se on minun tapani purkaa jännitystä. | |
|
| |
KeSäKuKkA It´s cute how u think I´m listening ~
Viestien lukumäärä : 222 Join date : 21.09.2010 Ikä : 27 Paikkakunta : enkerro:DD
| Aihe: Vs: Rp: HP 8/2/2011, 18:52 | |
| JAMES Raahaan tavarat ulos vaunusta ja kun juna pysähtyy vien ne pihalle.
VICTOIRE Nousen ja lähden suuntaamaan tavaroiden kanssa ulos.
SCORPIUS Nousen ylös ja nostan tavarani hyllyltä. Muut odottavat ja kun pääsen ulos vaunusta, he lähtevät seuraamaan. Menen ulos ja katselen kauempana näkyvää Tylypahkaa.
//Nää menee sit niillä veneillä xDD | |
|
| |
ssaar Life is too important to be taken seriosly ~
Viestien lukumäärä : 882 Join date : 17.01.2011 Ikä : 27 Paikkakunta : Piikkiö
| Aihe: Vs: Rp: HP 8/2/2011, 20:50 | |
| Evelynn# Otan laukkuni ja raahaan ne ulos. Katson ihastellen kauempana näkyvää linnaa ja tunnen perhosten leijailevan vatsassani. | |
|
| |
Axu New here ~
Viestien lukumäärä : 46 Join date : 19.01.2011 Ikä : 26 Paikkakunta : Huittin nevada=P
| Aihe: Vs: Rp: HP 9/2/2011, 14:57 | |
| Amelie ~~
Otan laukkuni ja menen pihalle. Katselin ympärilleni odottaessani Chelseaa. Kaikkialla oli hieman kolkkoa, mutta ei niin pelottavan kolkkoa. Käännyin junan ovien suuntaan. Missä Chelsea viipyy?
Chelsea ~~
Otan laukkuni ja suuntaan kohti junan ovia. Samassa, joka poika ryntää ohitseni ja laukkuni levähtää lattialle. Kiroan tuon perään. Olisin mennyt meikkamaan tuon silmän mustaksi, mutta päätin kerätä nopeasti vaatteet. Vihdoin pääsin ulos. Seisoin Amelien kanssa odottamassa, että meitä opastettaisiin jotenkin. | |
|
| |
SunSet Some day my world begins to dance ~
Viestien lukumäärä : 127 Join date : 18.12.2010 Paikkakunta : Auringonlaskun takana
| Aihe: Vs: Rp: HP 10/2/2011, 16:27 | |
| Rose# Ku juna pysähtyi, otin tavarat hyllyltä ja tarkistin ettei mitään jäänyt junaan ja menin pihalle.Kun astuin ulos junasta, oli kaamea tungos. Katselin Tylypahkaa ja sitten ympärilleni ja aloin kävellä etsie opasta, joka opastaisi Tylypahkaan. | |
|
| |
mayarawr New here ~
| Aihe: Vs: Rp: HP 10/2/2011, 17:41 | |
| FRED & HUGO#
Kävelemme ulos junasta ja jäämme odottamaan muita ekaluokkalaisia. | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 222 Join date : 21.09.2010 Ikä : 27 Paikkakunta : enkerro:DD
| Aihe: Vs: Rp: HP 11/2/2011, 15:39 | |
| //Mie oon nyt joku opas ukkeli. Se on Hagrid :DD
HAGRID "Ensiluokkalaiset! Ensiluokkaiset tänne!" Huutelen ja viiton ekaluokkalaisia luokseni. Näen jokaisen pään, koska olen niin pitkä.
JAMES "Moi Hagrid!" sanon, kun pääsen tungogsen läpi. Tunnen Hagridin isäni kautta.
VICTOIRE Liikun muiden mukana kohti Hagridia. | |
|
| |
mayarawr New here ~
| Aihe: Vs: Rp: HP 11/2/2011, 15:40 | |
| FRED & HUGO#
Kuulemme Hagridin äänen ja lähdemme häntä kohti. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Rp: HP 11/2/2011, 15:57 | |
| HAGRID "Moi James. Mitäs Harrylle ja Ginnylle kuuluu?" kysyn Jamesilta. "Ekaluokkalaiset tänneppäin!" Huutelen samalla, kun viiton heitä luokseni.
JAMES "Hyvää kai." vastaan Hagridille.
SCORPIUS Lähestyn hieman Hagridia, mutta lähelle en halunnut mennä. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Rp: HP 11/2/2011, 16:10 | |
| Evelynn# Lähden tunkemaan Hagridin äänen suuntaan. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Rp: HP 11/2/2011, 16:22 | |
| HAGRID "Tervetuloa Tylypahkaan! Mä olen Rubeus Hagrid." Kajautan voimakkaalla äänellä, niin että varmasti jokainen kuulee. | |
|
| |
Axu New here ~
| Aihe: Vs: Rp: HP 11/2/2011, 17:44 | |
| Emilie ~~
kuulin jonkun huutavan ekaluokkalaisia ja nykäisin Chelseaa hihasta. Chelsea käntyi ja seurasi minua, kun menimme kohti voimakasta ääntä.
Chelsea ~~
Seurasin Emilietä silmä kovana. Lähestyimme suurta heeboa , jonka edessä seisoi lauma ikäisiämme. Pyydän joitakin väistämään, jotta pääsisin eteenpäin. Jossain väleissä kilahdin, kun mitään ei näyttänyt tapahtuvan. | |
|
| |
Pölypunkki-unkki New here ~
Viestien lukumäärä : 9 Join date : 24.09.2010
| Aihe: Vs: Rp: HP 11/2/2011, 19:02 | |
| Lily~
Pysyttelin muista hieman kauempana. Puristin kädelläni matkalaukkuni kahvaa. Katsoin eteeni & näin edessäni vain, ihmisiä, vettä & tylypahkan. Purin huultani, kunnes rohkenin kävelemään hitaasti muiden luo. Kuuntelin tarkkaan, mitä Hagrid sanoi.
Molly~
Ymh. Tiuskaisin kun kuuntelin Hagridin sanoja. # Todellakin kiinostaa... # ajattelin ihmisiä mulkoillen. Katsoin Lucyyn & tiuskaisin hänelle: "Sinua näyttää kiinnostavan nämä jutut, vai?" Käänsin kumminkin katseeni takaisin eteenpäin.
Lucy~
Katsoin siskoani Mollya. " Mitä siitä vaikka kiinostaisikin? " kysäisin Mollylta. Käänsin katseeni & katsoin eteeni, suoraan tylypahkan torneihin. # Tuonne sitten pitäisi päästä... # Mietin samalla kun siirsin katseeni veteen & kuuntelin puheen sorinaa. | |
|
| |
Viestien lukumäärä : 127 Join date : 18.12.2010 Paikkakunta : Auringonlaskun takana
| Aihe: Vs: Rp: HP 11/2/2011, 20:55 | |
| Rose# Menen Hagridiapäin kun kuulin hänen äänensä | |
|
| |
| Aihe: Vs: Rp: HP 12/2/2011, 10:12 | |
| HAGRID "Ekaluokkaliset seuratkaa minua!" Huusin ja lähdin johdattamaan heitä, kohti rantaa. Kun päästiin rannalle, huusin: "Neljä per vene!"
JAMES Seurasin Hagridia ja kipusin sitten yhteen veneistä.
VICTOIRE Nousin yhteen veneistä, jossa oli jo poika. Tunnistin pojan Jamesiksi. "Moi James!" sanoin. "Moi!" James vastasi minulle.
SCORPIUS Nousin yhteen veneistä ja kaksi poikaa seurasi minua. Veneessä oli vielä tilaa yhdelle. | |
|
| |
Pölypunkki-unkki New here ~
Viestien lukumäärä : 9 Join date : 24.09.2010
| Aihe: Vs: Rp: HP 12/2/2011, 10:49 | |
| Lily~
Lähdin kävelemään veneitä päin. Tutkailin hieman veneitä. Pyöräytin silmiäni kun missään muussa veneessä ei ollut tilaa, paitsi veneessä jossa oli veljeni James. Kävelin veneeseen & yritin päästä istumaan hieman kauemmas Jamesista.
Lucy~
Mumisin samalla kun kiipesin yhteen veneistä. Katselin ympärilleni & istahdin. # Näyttää olevan reunimmainen vene... # Mietin samalla kun päästin irti matkalaukun kahvasta.
Molly~
Istahdin veneeseen jossa oli 3 poikaa. Vene oli täysi & olin ainut tyttö. Silmät viirussa tiirailin muita veneitä. # Mitä nobeja. # Mietin kun laskin laukun viereeni. Katsoin tylypahkaa & tuhahdin. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Rp: HP 13/2/2011, 09:38 | |
| HAGRID Nousin yhteen veneeseen ja se lähti liikkeelle, mutta pysähtyi vähän matkan päähän.
JAMES Meidän veneessä oli tilaa vielä yhdelle.
SCORPIUS Joku tyttö tuli meidän veneeseen ja vene heilahti liikkeellee. Näköjään, jos oli neljä henkilöä veeneessä, vene lähti liikkeelle. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Rp: HP 13/2/2011, 18:44 | |
| Evelynn# Katselen hädissäni ympärilleni ja yritän löytää jostain veneestä vielä tilaa. Näen hieman kauempana veneen, jossa on tilaa vielä yhdelle. Juoksen veneen luo ja kipuan siihen. -Moi, mä oon Evelynn, ketä te ootte? Kysyn ja istuudun. | |
|
| |
mayarawr New here ~
| Aihe: Vs: Rp: HP 14/2/2011, 12:29 | |
| FRED & HUGO#
Menemme johonkin veneeseen istumaan. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Rp: HP 14/2/2011, 18:58 | |
| JAMES "Moi!" sanon tytölle, joka tuli veneeseen. Vene lähti liikkeelle.
HAGRID "Kädet ja jalat veneen sisällä, kiitos!" huusin, kun kaikki veneet lähtivät liikkeelle.
VICTOIRE Istuin yhessä veneessä ja katselin Tylypahkaa. Se oli niin kaunis. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Rp: HP 14/2/2011, 20:35 | |
| // Ääk, ei pysy perässä :D
Rose# Menin johonkin veneeseen, jossa sattui olemaan tilaa jossa oli tilaa vielä ja kipusin siihen, siinä oli paikka vielä yhdelle. - Hei, tulen tähän veneeseen jos sopii, sanoin heille muille jotka istuivat veneessä kanssani.
| |
|
| |
| Aihe: Vs: Rp: HP 14/2/2011, 22:36 | |
| Evelynn# -Onkohan kellään lemmikeitä? mietin ääneen ja käännän katseeni suureen linnaan. 'Kaunista', ajattelen. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Rp: HP 15/2/2011, 16:16 | |
| HAGRID Hyppäsin veneestä pois, kun se rantautui. "Seuratkaa minua!" huusin
JAMES Hyppäsin veneestä pois ja kipitin Hagridin luokse.
SCORPIUS Astun pois veneestä ja pysähdyn sitten siihen. En menisi lähellekkään tuota isoa jättiläistä. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Rp: HP 15/2/2011, 19:44 | |
| Rose# Kun vene pysähtyi kiiruhdin Hagridin ja muiden oppilaiden perään, enhän halunnut jäädä jälkeen | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Rp: HP | |
| |
|
| |
| Rp: HP | |
|