WhyBBer - roolipelifoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

WhyBBer - roolipelifoorumi

WhyBBer on suomalainen roolipelifoorumi, jonka tavoitteena on olla mahdollisimman aktiivinen.
 
PääsivuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Apua - pienet kysymykset.

Siirry alas 
+35
PAPERCUT.
Sophie
Crifye
Moon-Blue
Roset
Anni
Dead Carolina
fantarawwr
Muumi_^
SCREENAGER
NewStar
DISTRACTION
Neevi
nosmokingplease
Shyren
T.H_Fani
Differentasi
Pixel
Emi Hinata Ito
kira
Ropsuttaja
MOLIMOLIMOLI
jennids
RAINBOWCUPCAKE
Väliä?
tyttö
SSaTus
Saaga
Sintcu
SofkuPRO
Hack.
Missy
Roolausismylife
Hard Fly
Cromy
39 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5
KirjoittajaViesti
Cromy
[Admin] Flying in the sky ~
[Admin] Flying in the sky ~
Cromy


Viestien lukumäärä : 745
Join date : 13.10.2009
Ikä : 26
Paikkakunta : Krypton.

Apua - pienet kysymykset. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Apua - pienet kysymykset.   Apua - pienet kysymykset. - Sivu 5 I_icon_minitime20/3/2011, 13:50

PAPERCUT. kirjoitti:
Ymh, saakos roolipeleissä roolata minä - muodossa ? Vai onko se aina vain roolipelin omistajasta kiinni millälailla roolataan ? Suurimmat pahoitteluni jos se täällä jossakin lukee, luin kyllä kaikki UKK't sun muut.
Mun puolestani on ihan sama missä muodossa porukka täällä roolaa. Itsekkin joskus "minä" -muodossa ropetan. Se vaan on jotenkin helpompi tapa mulle. + voi se olla roolipelin omistajastakin kiinni jos tämä aloitusviestissä toivoo porukan roolaavan jossain tietyssä muodossa.
Takaisin alkuun Siirry alas
PAPERCUT.
New here ~
New here ~
PAPERCUT.


Viestien lukumäärä : 4
Join date : 20.03.2011
Ikä : 26
Paikkakunta : Parainen

Apua - pienet kysymykset. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Apua - pienet kysymykset.   Apua - pienet kysymykset. - Sivu 5 I_icon_minitime20/3/2011, 13:53

Okei, kiitti vastauksesta. Mullekkin on toi minä - muoto luontevampi, mut taidampa tästä painua forkalle metsästämään roolipeliä ! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Andu
New here ~
New here ~
Andu


Viestien lukumäärä : 7
Join date : 24.05.2010
Paikkakunta : Mars

Apua - pienet kysymykset. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Apua - pienet kysymykset.   Apua - pienet kysymykset. - Sivu 5 I_icon_minitime26/3/2011, 13:00

Miten voi poistaa itse itsensä täältä?
Tiedän, ei mikään pikkukysymys.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ducky
New here ~
New here ~
Ducky


Viestien lukumäärä : 47
Join date : 03.05.2011

Apua - pienet kysymykset. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Apua - pienet kysymykset.   Apua - pienet kysymykset. - Sivu 5 I_icon_minitime3/5/2011, 19:46

Kaksi kysymystä;

1. Miten voi luoda allekirjoituksen?
2. Miten voi laittaa tuon kai avatariksi (?) kutsutun kuvan?

Kiitos Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Ducky
New here ~
New here ~
Ducky


Viestien lukumäärä : 47
Join date : 03.05.2011

Apua - pienet kysymykset. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Apua - pienet kysymykset.   Apua - pienet kysymykset. - Sivu 5 I_icon_minitime4/5/2011, 21:32

KaneAnkka kirjoitti:
Kaksi kysymystä;

1. Miten voi luoda allekirjoituksen?
2. Miten voi laittaa tuon kai avatariksi (?) kutsutun kuvan?

Kiitos Apua - pienet kysymykset. - Sivu 5 919885

Sainkin ne jo, joten ei tarvitse vastata. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Neevi
New here ~
New here ~
Neevi


Viestien lukumäärä : 22
Join date : 10.01.2011
Ikä : 25

Apua - pienet kysymykset. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Apua - pienet kysymykset.   Apua - pienet kysymykset. - Sivu 5 I_icon_minitime6/5/2011, 18:12

Help. Mä unohdin aikasemman salasanan, ja sain sen uuden 'unhohdin salasanani' jutusta. Koitin vaihtaa salasaana helpompaan, koska en muista annettua salasanaa helposti. WhyBBer ei kuitenkaan päästä minua sisään vaihtamallani salasanalla...? mikä neuvoksi.

Minulla on taas vaihdettu salasana jota en muista ;<
Takaisin alkuun Siirry alas
Maneki neko
New here ~
New here ~
Maneki neko


Viestien lukumäärä : 35
Join date : 09.11.2011
Ikä : 26
Paikkakunta : Camorr

Apua - pienet kysymykset. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Apua - pienet kysymykset.   Apua - pienet kysymykset. - Sivu 5 I_icon_minitime9/11/2011, 19:14

APUA!

Kyllä, olen uusi täällä ja aivan pihalla koko touhusta. Minulla olisi muutamia kyymyksiä. Pahoittelen jos ne eivät ole pieniä.

a) Onko tämä paikka tosiaan aktiivinen? Jokaisella aihealueella vai vain siellä kissasoturiropessa?

b) miten saan kirjoitettua viestin ilman että lainaan aina jotakuta?

c) Haluaisin luoda oman roolipelin, mutten tiedä osanko ja tulisiko siihen ketään sillä vaikuttaa ettei täällä ole kovin montaa aktiivista käyttäjää...

Vastatkaa pian, jos haluatte näyttää että tämä paikka todella on hengissä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Paris
New here ~
New here ~
Paris


Viestien lukumäärä : 13
Join date : 20.09.2011
Ikä : 30
Paikkakunta : Pöllökaupunki

Apua - pienet kysymykset. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Apua - pienet kysymykset.   Apua - pienet kysymykset. - Sivu 5 I_icon_minitime14/11/2011, 19:14

Hmm ei ole ehkä minun asiani tai etenkään velvollisuuteni uutena jäsenenä vastata täällä, mutta kun kukaan muukaan ei näytä sitä tekevän, niin...

a) Se riippuu, miten sen ottaa. Minun silmiini ei, paitsi siellä kissasoturiropessa näyttää vielä riittävän elämää. Käyn silti välillä kurkistelemassa, josko muuallakin alkaisi tapahtua jotain. Toistaiseksi niin ei ole kuitenkaan käynyt.

b) En tiedä ymmärsinkö kysymyksesi oikein, sillä juuri kirjoittamassasi viestissä et tietääkseni lainaa ketään toista lainkaan. Joten pitäisi onnistua ihan viestikenttään kirjoittamalla ja lähettämällä siihen muodostamasi viestin foorumille.

c) Tähän en osaa vastata, koska olen todella uusi täällä, enkä tahdo närkästyttää admineja, moderaattoreita, vanhoja jäseniä yms. puuttumalla näihin asioihin. Edeltäviinkin kysymyksiin vastasin vain, jotta saisit ehkä joitain tiedonmurusia, mutta tähän kohtaan en uskalla sanoa pahemmin mitään.

Toivottavasti tästä oli jotain apua.
Takaisin alkuun Siirry alas
Maneki neko
New here ~
New here ~
Maneki neko


Viestien lukumäärä : 35
Join date : 09.11.2011
Ikä : 26
Paikkakunta : Camorr

Apua - pienet kysymykset. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Apua - pienet kysymykset.   Apua - pienet kysymykset. - Sivu 5 I_icon_minitime20/11/2011, 20:04

Kiitos etä vastasit! Minusta olisi niin upeaa roolata täällä, sillä minusta tämä on hieno sivusto! Harmi vain kuinka vähän täällä on aktiivisia käyttäjiä... Haluaisitko auttaa minua? Jos olet samaa mieltä kanssani siitä, että tämä paikka olisi hieno saada eloon, niin voisitko laittaa tästä ilmoituksen vaikka Facebookiin tai johonkin? Voisin itsekin katsoa jos voisin mainostaa tätä johonkin... Tuskinpa uusista jäsenistä ainakaan olisi haittaa tälle paikalle Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Paris
New here ~
New here ~
Paris


Viestien lukumäärä : 13
Join date : 20.09.2011
Ikä : 30
Paikkakunta : Pöllökaupunki

Apua - pienet kysymykset. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Apua - pienet kysymykset.   Apua - pienet kysymykset. - Sivu 5 I_icon_minitime21/11/2011, 15:32

Facessa en lähde mainostamaan. Mutta ole hyvä.

Muu netti on mielestäni potentiaalisempi mainostuspaikka, sillä sieltä löytyy paljon todennäköisemmin roolipeleistä kiinnostuneita ihmisiä. Eri asia, millaista tasoa ja miten panostavia ihmisiä saa kokoon pistämällä mainoksia umpimähkään sinne tänne, mutta voihan sillä saada kuitenkin jotain tulosta.

Omista tutuistani noin seitsemän roolipelaavat, mutten usko heillä olevan kiinnostusta tämän saitin kohdalla. Itse en muutenkaan voi ruveta tekemään paljoa työtä tämän foorumin eteen lukion käynnin ja oman foorumin ylläpidon lisäksi, mutta pidän paikkaa joka tapauksessa silmällä, jos muutosta parempaan tapahtuisikin. Eli en lähde nyt varta vasten mainostamaan, ellei aukea sopivaa saumaa jossain keskustelussa. Sinä voit kuitenkin tehdä niin. Voihan olla, että saisit jopa mainostamalla ihmiset oikeasti kiinnostumaan ja tekisit palveluksen koko paikalle ja sen näkymättömille ylläpitäjille.
Takaisin alkuun Siirry alas
Maneki neko
New here ~
New here ~
Maneki neko


Viestien lukumäärä : 35
Join date : 09.11.2011
Ikä : 26
Paikkakunta : Camorr

Apua - pienet kysymykset. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Apua - pienet kysymykset.   Apua - pienet kysymykset. - Sivu 5 I_icon_minitime28/11/2011, 13:52

;) No, yritetään ja toivotaan parasta. Mä tiiän yhen paikan jossa käy paljon ropettajia, mutta harmiksi he kaikki ovat noin 11 vuotiaita, vaikka on siellä muitakin. Jos teen keskustelua sinne niin ehkä joku voisi innostua ;) Olisi niin upeeta saada tää toimimaan, vaikken ylläpitoa olekaan tavannut koskaan. Mulla on Facessa roolipeli kaksistaan yhen mun kaverin kanssa, koska täällä on niin turhaa pyöriä kahdestaan jos kukaan muukaan ei tuu... Katotaan uudestaan myöhemmin ;)

P.S: Miten mä voisin saada itselleni kuvan? Mulla olisi jo yksi hyvä valmiina, mutten osaa lisätä sitä.. ;(
Takaisin alkuun Siirry alas
Paris
New here ~
New here ~
Paris


Viestien lukumäärä : 13
Join date : 20.09.2011
Ikä : 30
Paikkakunta : Pöllökaupunki

Apua - pienet kysymykset. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Apua - pienet kysymykset.   Apua - pienet kysymykset. - Sivu 5 I_icon_minitime29/11/2011, 18:44

Hienoa, jos joku jaksaa panostaa tämän paikan aktiivisuuden eteen. Nostan hattua, jos onnistut. Onhan täällä kyllä joitain aktiivisia käyttäjiä meidän lisäksemme, mutta he osallistuvat sellaisiin roolipeleihin, jotka eivät houkuttele minua liittymään. Eläinroolipelit eivät nauti suosiostani.

Kuvan saat pistettyä käyttäjätiedoista (User C.P.). Kun klikkaat kyseistä tekstiä sivun ylälaidassa, pystyt muokkaamaan kaikkia profiilisi tietoja allekirjoituksesta lähtien. Kuvan saat laitettua kohdasta Avatar. Luulen, että selviydyt tästä eteenpäin itse, sillä sen jälkeen kuva täytyy muistaakseni vain ladata omista tiedostoista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Maneki neko
New here ~
New here ~
Maneki neko


Viestien lukumäärä : 35
Join date : 09.11.2011
Ikä : 26
Paikkakunta : Camorr

Apua - pienet kysymykset. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Apua - pienet kysymykset.   Apua - pienet kysymykset. - Sivu 5 I_icon_minitime1/12/2011, 13:34

Oi, kiitti tiedosta! Kokeilenkin heti... Mutta joo, mulla on vähän sama ongelma. Huomaan, että täällä on muutamia aktiivisia käyttäjiä ja sivuja, mutta ei kyllä Twilight-kimppis houkuta paljoakaan...
Takaisin alkuun Siirry alas
Paris
New here ~
New here ~
Paris


Viestien lukumäärä : 13
Join date : 20.09.2011
Ikä : 30
Paikkakunta : Pöllökaupunki

Apua - pienet kysymykset. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Apua - pienet kysymykset.   Apua - pienet kysymykset. - Sivu 5 I_icon_minitime1/12/2011, 21:55

Näytät onnistuneen myös. Hienoa. Vaan niin, onhan tuo ongelma. Minua ei sinänsä sido mitkään tietyt kategoriat, joskaan en liittyisi mihinkää eläinroolipeleihin. Twilight on myös ehdoton ei. Mutta hyvällä juonella minut saa periaatteessa mihin vain. Tosin kynnys on ehkä viime aikoina madaltunut hieman, mutta hyvän ja kiinnostavan juonen päälle katson joka tapauksessa eniten.
Takaisin alkuun Siirry alas
Maneki neko
New here ~
New here ~
Maneki neko


Viestien lukumäärä : 35
Join date : 09.11.2011
Ikä : 26
Paikkakunta : Camorr

Apua - pienet kysymykset. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Apua - pienet kysymykset.   Apua - pienet kysymykset. - Sivu 5 I_icon_minitime7/4/2012, 18:15

Katsotaan nyt, josko jotain alkaisi tapahtumaan -tarinan kuitenkin kirjoitin tässä aikani kuluksi. Nähdään taas ;) Love ya.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Apua - pienet kysymykset. - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Apua - pienet kysymykset.   Apua - pienet kysymykset. - Sivu 5 I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Apua - pienet kysymykset.
Takaisin alkuun 
Sivu 5 / 5Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5
 Similar topics
-
» T: Pienet punaiset pisarat
» Apua?
» Miten präjään? ( APUA )

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
WhyBBer - roolipelifoorumi :: Help / Apua.-
Siirry: