WhyBBer - roolipelifoorumi

WhyBBer on suomalainen roolipelifoorumi, jonka tavoitteena on olla mahdollisimman aktiivinen.

PääsivuRekisteröidyKirjaudu sisään

Jaa | 

# Unet.

Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Dead Carolina
New here ~
New here ~

Viestien lukumäärä : 20
Ikä : 20

ViestiAihe: Vs: # Unet.   24/1/2011, 23:00

Mä nyt taas tänne kirjotan, mut mun mielestäni on iha mainitsemisen arvoinen uni jonka näin tossa.. Pari päivää sitten, kolmen kuukauden valvomisen jälkeisten univelkojen maksamisen tuloksena :--D Eli siis olin valvonu paljon ja nukuin sit rapiat 17 tuntia tos viime viikonloppuna. Ja jee, näin unen, enkä oo nähny muute unia nyt varmaa puoleen vuoteen!

Se oli taas semmone mahtava mun tyyliseni, eli siis lähti siitä et kirjotin jotain ihmee angstitarinoita mun enkunkirjani takasivulle (weird?), sit jotenki hienosti mun veljeni hyökkäs puskasta ja alko puukottaan mua. Ei siin sit mitää, juoksin karkuu ja juoksin joillain ilmassa leijuvilla naruilla, ja mun alleni keräänty karsee zombilauma joitain vanhan koulun ihmisiä soihtujen ja seiväiden kaa. Juoksin sit koko matkan ja juoksin meidän koululle, lensin sinne katolle ja aloin kuvaan tapahtumaa, sit sieltä jostain ilmesty katolle istuun pari mun hyvää ystävääni, verenhimosina zombeina nekin. Sen jälkee ilmestyin jotenki hienosti Hesburgerin tiloihin ja ne zombit oli muuttunu koiriks jotka seiso jonossa oven takana o-o Tilasin sieltä sitten tiskiltä hampurilaisaterian (tai jonku?) ja se oliki i hetjoku pussi täynnä silmiä ja kulholline verta, ja söin sen kaiken O___O Jotenki hienosti siirryin sieltä kirjastoon, selailin sielä kirjoja ja näin kirjan mis oli liikkuvia kuvia, ja kun avasin sen kirjan nii se tais imee mut sisälle itteensä ja yhtäkkiä olinki meidän muorin mökin katolla tekemässä (jälleen) itsemurhaa, hyppäsin sieltä katolta tennismailan päälle (what?) ja uni loppu siihe :--DDD

Jaa miten muistan noin hyvin? Ei, en keksiny päästäni, mä vaan arvelin et voisin kirjottaa tän tänne ja muistelin unta heti aamusta ja kirjotin siitä yksityiskohtia ylös, siks tää oli aika taarkasti tässä o-o Mut oikeesti, mitä ihmettä mul vippaa päässä kun nään tommosia unia? Surprised
Takaisin alkuun Siirry alas
Cromy
[Admin] Flying in the sky ~
[Admin] Flying in the sky ~

Viestien lukumäärä : 752
Ikä : 21

ViestiAihe: Vs: # Unet.   25/1/2011, 15:56

Dead Carolina kirjoitti:
Mä nyt taas tänne kirjotan, mut mun mielestäni on iha mainitsemisen arvoinen uni jonka näin tossa.. Pari päivää sitten, kolmen kuukauden valvomisen jälkeisten univelkojen maksamisen tuloksena :--D Eli siis olin valvonu paljon ja nukuin sit rapiat 17 tuntia tos viime viikonloppuna. Ja jee, näin unen, enkä oo nähny muute unia nyt varmaa puoleen vuoteen!

Se oli taas semmone mahtava mun tyyliseni, eli siis lähti siitä et kirjotin jotain ihmee angstitarinoita mun enkunkirjani takasivulle (weird?), sit jotenki hienosti mun veljeni hyökkäs puskasta ja alko puukottaan mua. Ei siin sit mitää, juoksin karkuu ja juoksin joillain ilmassa leijuvilla naruilla, ja mun alleni keräänty karsee zombilauma joitain vanhan koulun ihmisiä soihtujen ja seiväiden kaa. Juoksin sit koko matkan ja juoksin meidän koululle, lensin sinne katolle ja aloin kuvaan tapahtumaa, sit sieltä jostain ilmesty katolle istuun pari mun hyvää ystävääni, verenhimosina zombeina nekin. Sen jälkee ilmestyin jotenki hienosti Hesburgerin tiloihin ja ne zombit oli muuttunu koiriks jotka seiso jonossa oven takana o-o Tilasin sieltä sitten tiskiltä hampurilaisaterian (tai jonku?) ja se oliki i hetjoku pussi täynnä silmiä ja kulholline verta, ja söin sen kaiken O___O Jotenki hienosti siirryin sieltä kirjastoon, selailin sielä kirjoja ja näin kirjan mis oli liikkuvia kuvia, ja kun avasin sen kirjan nii se tais imee mut sisälle itteensä ja yhtäkkiä olinki meidän muorin mökin katolla tekemässä (jälleen) itsemurhaa, hyppäsin sieltä katolta tennismailan päälle (what?) ja uni loppu siihe :--DDD

Jaa miten muistan noin hyvin? Ei, en keksiny päästäni, mä vaan arvelin et voisin kirjottaa tän tänne ja muistelin unta heti aamusta ja kirjotin siitä yksityiskohtia ylös, siks tää oli aika taarkasti tässä o-o Mut oikeesti, mitä ihmettä mul vippaa päässä kun nään tommosia unia? Surprised
Jostain syystä repesin sun unellesi :''D

Spock: [pointing to Alice #27] I love you. [looking to Alice #210] However, I hate you.
Alice #210: But I am identical in every way with Alice 27.
Spock: Yes, of course. That is exactly why I hate you--
Shyren
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want

Viestien lukumäärä : 349

ViestiAihe: Vs: # Unet.   25/1/2011, 17:59

Dead Carolina kirjoitti:

Sori, repesin aika pahasti :DD

*Eyo! Tää kertomus alotetaan nollasta / siitä ku luokkahuoneen peräl rauhas halus olla vaan*
Dead Carolina
New here ~
New here ~

Viestien lukumäärä : 20
Ikä : 20

ViestiAihe: Vs: # Unet.   25/1/2011, 20:10

Lainaus :
Jostain syystä repesin sun unellesi :''D
Lainaus :
Sori, repesin aika pahasti :DD

Hyvähä teidä on nauraa, miettikää etten nää unia tyylii puoleen vuotee ja sit just kun nään jotai nii se loppuu noi hienosti :DDDD
Sophie
The day that never comes ~
The day that never comes ~

Viestien lukumäärä : 83

ViestiAihe: Vs: # Unet.   25/1/2011, 20:33

Mä nään tosi usein unia, ja jos en nää tai en muista niitä, oon ihan sad. (: En muista nyt mitään unia kyl mitä oisin nähny viimeaikoina. Mut mun unet on kans ihan epäloogisia.
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: # Unet.   

# Unet.
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
WhyBBer - roolipelifoorumi :: Muuta. :: Über - Are you sure?-
Siirry: