WhyBBer - roolipelifoorumi

WhyBBer on suomalainen roolipelifoorumi, jonka tavoitteena on olla mahdollisimman aktiivinen.

PääsivuRekisteröidyKirjaudu sisään

Jaa | 

# Unet.

Siirry alas 
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
Cromy
[Admin] Flying in the sky ~

Viestien lukumäärä : 752
Ikä : 21

ViestiAihe: # Unet.   24/1/2010, 19:37

Niin siis täällä voit kertoa mitä unta olet yöllä nähnyt ^^

Itse näin sellaista unta että olin mennyt tietokoneelle ja tänne WhyBBerin foorumille oli tullut viesti että foorumi poistetaan tai jotakin ja sitten huomasin että kaikki alueet olivat poistettu ja sitten menin lähettämään sille tyypille viestin että; älkää poistako" ja jotakin muuta kaiketi. Menin sitten kyllä llaittamaan tuota yläkuvaa talteen mutta huomasin että se oli kadonnut mutta sitten kaikki palautettiin paitsi aiheet ja rekisteröityneet käyttäjät olivat poistettu tietokannasta ;D

Spock: [pointing to Alice #27] I love you. [looking to Alice #210] However, I hate you.
Alice #210: But I am identical in every way with Alice 27.
Spock: Yes, of course. That is exactly why I hate you--
Takaisin alkuun Siirry alas
MOLIMOLIMOLI
The day that never comes ~

Viestien lukumäärä : 84

ViestiAihe: Vs: # Unet.   25/1/2010, 14:38

No olipahan mukava uniki sulla. >DD

Mä näin viime yönä muistaakseni unta siitä (tai siis yks niistä unista ainaki oli tällainen) että mä tein salaattia ja sit siihen salaattiin tuli siis tavallista vihreetä salaattia, raejuustoa, vesimeloonia ja paprikaa. Sitte tänään koulussa oli kaks salaattia; Molemmissa oli vihreetä salaattia ja sen lisäksi toisessa oli vesimeloonia ja toisessa paprikaa, pelkkä raejuusto jäi uupumaan. >8'------------)
Sophie

Viestien lukumäärä : 83

ViestiAihe: Vs: # Unet.   25/1/2010, 17:26

Mä näin yks yö unta, että vanhojentansseissa lähes kaikilla oli samanväriset mekot kun mulla, vaikka oon kokoajan ajatellut että mun väri olis sellanen et melkein kellään ei olis sitä.
Sit seuraavana päivänä poikaystävä kertoi että mun lähellä tanssii vanhojentansseissa ainakin kolme samanvärisessä mekossa. Meinasin pyörtyä. :') Mut onneks kaks niistä sit olikin vääriä hälytyksiä. Yhestä pitää kyllä vielä varmistaa, ettei se ole sama mekko mikä mulla on. ;>
Ropsuttaja
Moderator - I'm whatever you want

Viestien lukumäärä : 45

ViestiAihe: Vs: # Unet.   27/1/2010, 08:12

Sophie - minkälainen mekko sinulla on vanhojentansseja varten? (:

Sophie

Viestien lukumäärä : 83

ViestiAihe: Vs: # Unet.   27/1/2010, 17:37

Ropsuttaja kirjoitti:
Sophie - minkälainen mekko sinulla on vanhojentansseja varten? (:
Olkaimeton, tummanpunanen, aika näyttävän näköinen kun sinne laittaa alushameen alle. ;>
Ropsuttaja

Viestien lukumäärä : 45

ViestiAihe: Vs: # Unet.   27/1/2010, 18:10

Okei, se on varmasti hieno!

Saaga

Viestien lukumäärä : 63

ViestiAihe: Vs: # Unet.   28/1/2010, 16:34

Mä näin viime yönä unta että mun Besta piti bileet ja sitten mun ihastus söi saippuaa ja poksahti...

O.o Ota sitten siitä tolkkua.....
MOLIMOLIMOLI

Viestien lukumäärä : 84

ViestiAihe: Vs: # Unet.   28/1/2010, 18:04

Saaga kirjoitti:
Mä näin viime yönä unta että mun Besta piti bileet ja sitten mun ihastus söi saippuaa ja poksahti...

O.o Ota sitten siitä tolkkua.....
Äks Dee, nyt repes xdxd
Saaga

Viestien lukumäärä : 63

ViestiAihe: Vs: # Unet.   28/1/2010, 18:13

:'''D
Pixel
It´s cute how u think I´m listening ~
It´s cute how u think I´m listening ~

Viestien lukumäärä : 199

ViestiAihe: Vs: # Unet.   26/5/2010, 15:32

Mä näen yöllä aina hirveän arkisia unia. Tyyliin kävelen jääkaapille otan sieltä jotain ruokaa ja sit en enään muistakkaan miten uni jatku :D Mielenkiintoista~
Emi Hinata Ito

Viestien lukumäärä : 61

ViestiAihe: Vs: # Unet.   4/6/2010, 17:40

Näin kerran unta, että yks opettaja oli hammaslääkäri . Minä ja yks toinen opettaja oltiin potilaita.
Ujo.

~Emi, se naapurin tyttö, joka luulee olevansa keijukainen♥️~
Angole

Viestien lukumäärä : 14

ViestiAihe: Vs: # Unet.   19/9/2010, 07:38

En ole nähnyt kiinnostavia unia. nwn
Kerran vaan näin ku tavattii ihastuksen sil kadul mis se asu ja sit moikattii toisamme ja sanottii, et nähään ja sit uni päätty siihen. u__u

Viestien lukumäärä : 138

ViestiAihe: Vs: # Unet.   19/9/2010, 10:28

Mun ihan eka uni, jonka muistan, on sellanen, missä oli Pikachu ja sitten joku toinen Pokemon ja ne piiritti mua.
Se oli kauhee painajaisuni. Olin sillon carmaan kolme-vuotias ja sit menin iskän ja äitin väliin nukkumaan... 8DD
Angole

Viestien lukumäärä : 14

ViestiAihe: Vs: # Unet.   19/9/2010, 10:44

TETSU kirjoitti:
Mun ihan eka uni, jonka muistan, on sellanen, missä oli Pikachu ja sitten joku toinen Pokemon ja ne piiritti mua.
Se oli kauhee painajaisuni. Olin sillon carmaan kolme-vuotias ja sit menin iskän ja äitin väliin nukkumaan... 8DD

Söpöö. =^w^=

ViestiAihe: Vs: # Unet.   19/9/2010, 10:48

Angole kirjoitti:
TETSU kirjoitti:

Söpöö. =^w^=
Joo tosi 8DD
appoT
New here ~
New here ~

Viestien lukumäärä : 3

ViestiAihe: Vs: # Unet.   19/9/2010, 11:12

Voi että, mä näin viimeyönä sellasta ihanaa unta että olin tavallisesti koulussa ( siis se nyt ei ollut niin ihanaa) sit tilanne mun ja erään ihanan herran välillä oli sama kun oikeestikin - vähä epävarma, sit mä halasin sitä *.* Ei oo eka kerta ku tämmöstä unta nään :3
BanBa

Viestien lukumäärä : 104
Ikä : 22

ViestiAihe: Vs: # Unet.   22/9/2010, 19:57

mä näin joskus jonkun oudon unen, et olin sellossa(kauppakeskus), soitin Idalle ja se kysy et miten olin saanu sen numeron ja yhttäkkii kattelinki sitä toisesta päästä rappuportaista. sit mä vaa vastasin tyylii et "Gooletin"...

Sit Ida hajos ku kerroin, ja tää oli ennen ku mulla oli Idan numr

Öriöri sanoo MÖRKÖ!
Dina

Viestien lukumäärä : 10
Ikä : 23

ViestiAihe: Vs: # Unet.   26/9/2010, 15:35

Mun viimeöisistä monista unista muistan vaan sen, jossa meiän perhe muutti uuteen asuntoon. Siellä oli kamalan näköistä, hämähäkkejä kipitti siellä täällä eikä lukkokaan toiminut, eli mua pelotti että joku murhamies tunkeutuu sinne. :'D Sitten huusin faijalle että täällä ei ole edes lukkoa, että mene ostamaan. Sitten se sanoi ettei jaksa mennä kauppaan. :'o

TETSU

ViestiAihe: Vs: # Unet.   27/9/2010, 14:12

Näin toissayönä unta mun ihastuksesta. Me oltiin koulussa kaksi tuntia, minkä jälkeen koulu jatkui sillä tapaa, että menimme odottamaan SAUNAA kymmeneksi tunniksi, minkä jälkeen koulu tietenkin jatkuisi. Söimme pitsaa, joka kylläkin välillä tipahti märälle lattialle. Vieressäni istui joku tyttö, jonka vieressä ihastukseni istui. Tyttö piti ihastuksestani. Yhtäkkiä olimmekin poreammeessa, ja katselin ihan kaikessa rauhassa ihastukseni silmiä, kunnes hän sitten toteaa "Kyllähän mä tiesin, että säkin pidät musta, mutta annoin teidän tehdä valinnan". Tarkoitti hän tietenkin sitä, että MEIDÄN TYTTÖJEN PITÄISI SIIS valita, kummasta tulee hänen tyttöystävänsä. Jostain syystä se toinen tyttö oli sitten ihastukseni tyttöystävä. Taas maisema vaihtuu, olemme jollakin muurilla. Ihastukseni varastanut tyttö ja minä katselemme alas. Siellä on paaljon tammenterhoja. Päätän hypätä sinne. Kuulen oravan öäniä ja alan viskoa tammenterhoja ympäriinsä. Äkäinen oravahan sieltä tuli - ja se olisi varmasti syönyt mut elävältä, jos en olisi herännyt :D:D
Shyren

Viestien lukumäärä : 349

ViestiAihe: Vs: # Unet.   27/9/2010, 18:20

Mul on siis miljoonia outoja unia. Täs yks mikä on melkein ainoo minkä muistan kunnolla;

Me oltiin meiän mökillä, tai siis mökil joka me vuokrataan joka ikinen kesä. Me oltiin siel; Mun isotäti, mummi, serkku (3v.), pikkusisko (10v.), isosisko (15v.) ja tietenki minä. Se mökki on Sysmässä, Luhangalla, eli seilä on vettä aika paljon (järviä). Sit olin toises niist makkareista ja sit sisään tuli joku ihme hyyppä, ilmeisesti mies.
Jostain syystä tiesin et sil tyypil oli ase, en tiiä mikä ase koska en ikin päässy näkee sitä. Sit se mies alko kävelee sinne makkariin päin mis mä olin ja kuulin et mun isotäti alko sepaa sille jotain, tyyliin et sen pitäis lähtee. Mä ite yritin hyppää ikkunan läpi mut en päässy ja sit se hyypiö, sanotaan nyt vaan että mies, jatko matkaansa sinne makkariin. En tiiä miten pääsin pois sieltä huoneesta, sen miehen ohi mut pääsin kuitenki ja pihal oli jonku värinen heppa, satuloituna ja kaikkee. En senkään väriä ikinä päässyt näkemään.
Menin sit sen hepan selkään ja siinä kohassa missä normaalisti olis ollu pelto, oliki metsää ja suota. Ratsastin sinne suolle ja se mies seuras, vaikka heppa laukkas nii se liikku ku täi tervassa ja mies sai meitä koko ajan kiinni. Sit siin oli jotain epäselvää; menin kai yhelle toiselle mökille ja sain sielt ruokaa ja sit se mies tuli sinne ja mä lähin taas karkuun.
Vähän myöhemmin sit ratsastin Jutilanjärven päällä, siis vetten päällä ja se mies seuras. Tarkalleen en edelleenkään muista miten uni loppu mut se mies ei kyl ikin saanu muo kiinni.

*Eyo! Tää kertomus alotetaan nollasta / siitä ku luokkahuoneen peräl rauhas halus olla vaan*
TETSU

ViestiAihe: Vs: # Unet.   28/9/2010, 16:07

Näin viime yönä sekavia unia. Mm. kaksi unta siitä, että myöhästyin koulusta nukuttuani myöhään. ::D:DD:D:
Shyren

Viestien lukumäärä : 349

ViestiAihe: Vs: # Unet.   28/9/2010, 18:29

Mä näin taas yöllä kummallista unta. Meillä on Sims3 ja siihen on tokitoki ladattu kaikki mahdolliset lisäosat, kaupungit joita EA'lta on tullut Simsille jne. Siis melkein kaikki mahdollinen jonka voi ladata EAstoresta, tai siis Sims3'n kotisivuilta ja joka on EA'n tekemä.
No jokatapauksessa kun meidän tyttöjen koneella se sitten alkoi lagaamaan (siis ihan päivällä, ei ollut vielä unta) ja äiti on aivaaan hulluna sims'iin samaten kun muutkin perheen tytöt. Meitä siis on minä, pikkusiskoni, isosiskoni ja äitini. Perheeseen kuuluu toki myös isä.
No uni on sitten tämä:

En ollut varma missä olin, en kuitenkaan ollut yläkerrassa, alakerrassa enkä rappusissa, mutta sisällä kuitenkin. Äiti puhui keittiössä jotain ja paikalla oli toki koko perhe, tai siis ei kuuntelemassa vaan alakerrassa. Äiti oli ilmiselvästi keittiön koneella, tai siis omallaan, isä oli kai keittiössä ja siskoni ilmeisesti sohvalla, olohuoneessa.
Kuulin äitini melkein itkuisen äänen, tai ainakin surullisen; "Meidän pitää sitten kai poistaa siitä Riveweu" (en ole varma kirjoitetaanko kaupungin nimi juuri noin, mut uKnow)

Siis äiti suri sitä.. juu, ei se oikeesti ihan niin hulluna sitä pelaa ^-^

*Eyo! Tää kertomus alotetaan nollasta / siitä ku luokkahuoneen peräl rauhas halus olla vaan*
Wilmaa
New here ~
New here ~

Viestien lukumäärä : 12
Ikä : 22

ViestiAihe: Vs: # Unet.   21/10/2010, 15:36

Mää näin joskus ku olin viis vee si sellast unta et kaikki oli niinku pastellinsävystä pinkkii ja keltasta. Siel oli sellane tosi matala ja isokuoppa ja siel kuopas oli keltanen kilpikonna jolla oli pinkki kuori ja sil kilpparil ole hännän paikalla toinen pää. Sit se kilppari puri mua ja mä heräsin. Mua pelotti iha hirveesti ja mä en uskaltanu astuu lattialle ku mä pelkäsit et se kilppari hyökkäis sängyn alta. Lopulta mä kuiteski juoksin oman huoneen ovelle ja pakenin iskän kainaloo nukkuu xD Että näi.
Dead Carolina
New here ~
New here ~

Viestien lukumäärä : 20
Ikä : 20

ViestiAihe: Vs: # Unet.   18/1/2011, 21:24

En oo nyt aikoihin nähny minkäänlaisii unii mut varsinaiset traumat sain pari kuukautta sitten kun olin kattonu yhen vietnamin sotaan liittyvän leffan o-o Nojoo, mut näin siis unta et oltiin luokan kanssa vietnamissa luokkaretkellä ja yhtäkkiä jotai vinosilmii hyökkäs sieltä mettästä ja tappo meidät kaikki :--DDD On niit unii kuolemista, tappamisista ja jopa itsemurhista pyöriny päässä vaik kuinka kauan, en tiiä mistä ne on lähtösin.. o-o
Cromy

Viestien lukumäärä : 752

ViestiAihe: Vs: # Unet.   18/1/2011, 21:38

Kirjotan koneelle tavallaan mun unipäiväkirjaa. Lukekaa toki mun hölmö tylsähkö uni Winkwink.

Laivamatka -uni (02.01.2011).
-----------------------------

Uneni alussa herään ja muistan että pitää lähteä viemään jokin lipuke että pääsen jonnekkin laivamatkalle. Pian huomasin olevani jossain välitilassa istumassa tyhjän lipukkeen kanssa ja siellä oli muitakin ihmisiä. Stefan ja Sebastiankin olivat siellä. Huomasin unohtaneeni täyttää lipukkeeni joten nappasin äkkiä jostain kuulakärkikynän ja nimen kirjoittaminen oli jotenkin vaikeaa joten annoin lipukkeen ja kynän vieressä olevalle ystävälleni. Tämä kirjoittaa nimeni nopeasti lipukkeeseen ja alkaa kirjoittaa jotain omaansakin. Nappasin lipukkeen tältä ja nostin katseeni ylös. Huomasin että tarkastaja oli tulossa kohti. "Kestää vielä hetki" huusin hädissäni. Ilmeisesti halusin kovasti tuolle matkalle. Kirjoitin lipukkeeseen nopeasti osoitteeni ja muut tarpeelliset tiedot. Pian tarkastaja tuli taas luokseni ja ojensin tälle lipukkeen. Pian meille jaettiin kaikki esitteet, liput ja muut.

Sen jälkeen huomasin taas olevani kotona. Kävelin eteiseen ja avasin oven jossa veljieni huoneet olivat. Huomasin että veljeni Daniel heräsi ja nappasi sitten oman lipukkeensa. "Mun piti hankkia lippu laivamatkalle" Se sanoi unisena ja katsoi mua. "Se piti hankkia tunteja sitten. Ite hankin jo" vastaan tälle.

Huomaan sitten olevani olohuoneessa. Siellä oli ainakin äiti. Seisoin puuta olevan pöydän vieressä ja huomasin kolme kirjekuorta joissa oli lipukkeet, esitteet ja kaikki. Sitten äiti tuli luokseni. "Pitää hankkia vielä yhdelle tuollainen kirjekuori" Äiti sanoi minulle ja tiesin heti että Danielille se piti kuulemma hankkia. Aloin ihmettelemään että vieläkö niitä saa jostain.

Tajusin seuraavaksi herääväni sängystäni aamulla. Nousin heti pystyyn ja päätin lähteä laivalle. Ilmeisesti laiva lähtisi liikkeelle vasta jonain tiettynä päivänä mutta sille sai silti jo mennä oleskelemaan. Unessani oli edelleen tammikuu. Mietin että minä päivänä lähtö olisi ja koska tulisimme takaisin. Samaan aikaan mieleeni muistui että koulu alkaa 10. päivä tätä kuuta. Ja ajattelin että ehkä tulisimme takaisin silloin tai viipyisimme ehkäpä pitempääkin.

Ei kulunut kauaa ennenkuin huomasin olevani laivan suuressa aulassa. En nähnyt veljiäni enkä pahemmin välittänytkään. Kävelin aulasta hyttiini ja pian siihen koputti joku. Avasin oven hymyillen ja siellä minua odotti todella komea mies. Ilmeisesti olen unessani aikuinen tai jotain sellaista. "Tuleeko neiti tanssimaan?" Tämä kysyi ikäänkuin tuntisi minut. Nyökkäsin hymyillen. "Tulen ihan pian" Sanoin ja suljin oven. Tunsin olevani todella iloinen tapahtuneesta ja laitoin ylleni mustan tanssimekkoni. Menin sitten hyttini ovesta ulos ja huomasin sen miehen odottavan minua siinä ulkopuolella.

Seuraavaksi olimmekin jossain salissa joka oli täynnä ihmisiä. Tämä mies muistutti kovasti erästä näyttelijää jonka olin vasta varmaan pari päivää sitten nähnyt eräässä elokuvassa. Me tanssimme yhdessä ja sitten mies suuteli minua. Ilmeisesti olimme unessani jotenkin yhdessä tai sellaista. En tästä tanssijutusta enää kauheasti mitään muista mutta sitten seuraavaksi löysin itseni taas hytistäni. Jostain syystä olin aika vähissä pukeissa ja puin sitten ylleni tuon näyttelijän paidan jonka jätin vähän avonaiseksi.

Miehen nimeä en muistaakseni koskaan unessani kuullut mutta kutsutaan tätä nyt vaikka Anthonyksi. Whatever. Kuitenkin tämä 'Anthony' saapui pian luokseni ja suuteli minua taas. Harmikseni en tästäkään paljoa muista ;__;

Huomasin pian olevani kotonani ja sitten huomasin taas ne liput ja sen esitteen. En kuitenkaan tehnyt näille vielä mitään. Laitoin jostain syystä kuulokkeet päähäni (niissä on pitkä johto, kiinni koneessa) ja lähdin kävelemään jonnekkin. Huomasin sitten seisovani jossain aukiolla - pihalla. Ympärillä oli paljon ihmisiä joten ilmeisesti ne olivat jonkinlaiset juhlat.

Joku mies saapui luokseni - ilmeisesti juhlien järjestäjä. Tämä alkoi selittämään minulle jotain josta en ymmärtänyt mitään enkä muutenkaan muista mitä se siinä kohtaa mulle oikein sanoi. Huomasin lähelläni viisi keskikokoista tiikerinpentua jotka ilmeisesti kasvavat kovaa tahtia. Kuuluivat varmasti ohjelmaan. Sitten mies alkoi selittää ettei niitä voi pitää kauaa vapaana koska ne kuulemma voivat syödä yleisön o.o Olin tyyliin "WTF!1?" ja katsoin tyyppiä ihan silmät pyöreinä. "No syötä ne ennen esitystä?" Ehdotin ja mies nyökkäsi minulle. Hän lähti pian kävelemään jotain metsätietä jonnekkin. Lähden tämän perään ja huomaan että tiikerinpennut lähtivät heti seuraamaan minua.

Ilmeisesti niin oli tarkoituskin koska mies ei tehnyt mitään estääkseen niitä. Huomasin pian että päässäni oli vieläkin ne kuulokkeet ja etten voinut mennä niiden kanssa enää pidemmälle koska johto ei ole tarpeeksi pitkä. Jätin kuulokkeeni maahan ja päätin palata hakemaan niitä piakkoin. Jatkoin matkaani ja pian saavuimme toiselle aukiolle joka muistutti lähinnä eläintarhaa. Tiikerien aitauskin sieltä löytyi. Yhtäkkiä kaikki viisi tiikeriä olivat siellä ja mies heitteli näille lihanpaloja jostain penkiltä. Istuin tämän viereen ja katsoin sitten metsätien suuntaan. Huomasin että sieltä tulivat ainakin 5 ihmistä meitä kohti. Muistin taas ne kuulokkeeni ja huolestuin että joku noista varasti ne.

Sitten joku näistä tyypeistä otti jostain kuulokkeeni ja alkoi vetämään niitä koska ne jotenkin roikkuivat ylhäällä. Nostin katseeni ylös ja aloin itse vetämään niitä alas. Johto tuntui loputtoman pitkältä ja vedin sitä pikkuhiljaa alas. Se oli ilmeisesti kiinni jossain oksassa. Pian saon kuulokkeeni vedettyä alas ja tungin sen reppuuni. "Miten hitossa ne sai mun kuulokkeet? Se oli mun koneessa kiinni ja mun koti on kaukanaa" Aloin valittaa ja mies alkoi katsomaan minua. "Rauhoitu nyt. Vai tarviiko mennä mielisairaalaan?" Tämä ehdottaa. Aloin nauramaan hermostuneesti ja sanoin jotain tyyliin "Ei" ja jatkoimme sitten matkaamme takaisin juhlapaikalle.

Menimme tiikereiden aitauksen ohi ja nämä jotenkin olivat vaihtaneet väriään. Nostin kulmiani yllättyneenä ja vilkaisen sitten vieressäni kävelevää miestä. "Nyt kun ne ovat syöneet niin voivatko ne nyt tulla takaisin juhlapaikalle?" Kysyin hymyillen mutten saanut vastausta koska huomasin aika pian olevani taas juhlapaikalla miehen kanssa. "Tiedätkös että koska laiva lähtee satamasta?" Kysyn seuraavaksi ja mies vastaa että kuulemma kahden illan päästä.

Seuraavaksi olin taas kotonani ja kerroin äidilleni milloin laiva lähtee mutta tajusin etten tiedä tarkkaa päivää. Suunnittelin pakkaavani heti mutten teekkään niin.

Uni taisi päättyä siihen koska heräsin oikeasti mutta olin silmät kiinni ja näin tavallaan hetken valveunta koska kuvittelin että katselin laivalippuja siinä tyynylläni mutta heräsinkin pian todellisuuteen ._.

Spock: [pointing to Alice #27] I love you. [looking to Alice #210] However, I hate you.
Alice #210: But I am identical in every way with Alice 27.
Spock: Yes, of course. That is exactly why I hate you--
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: # Unet.   

# Unet.
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
WhyBBer - roolipelifoorumi :: Muuta. :: Über - Are you sure?-
Siirry: