WhyBBer - roolipelifoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

WhyBBer - roolipelifoorumi

WhyBBer on suomalainen roolipelifoorumi, jonka tavoitteena on olla mahdollisimman aktiivinen.
 
PääsivuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 AVATAR (ne teidän omat pikku kuvakkeenne tähtien alla niin)

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
SCREENAGER
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
SCREENAGER


Viestien lukumäärä : 123
Join date : 13.08.2010
Ikä : 28

AVATAR (ne teidän omat pikku kuvakkeenne tähtien alla niin) Empty
ViestiAihe: AVATAR (ne teidän omat pikku kuvakkeenne tähtien alla niin)   AVATAR (ne teidän omat pikku kuvakkeenne tähtien alla niin) I_icon_minitime10/1/2011, 17:03

Pakko tänne laittaa tiedotus, Cromy/Missy saa sitten viimekädessä tehdä asialle jotain, mutta:

VOIKO NIITÄ SUUREMPIA AVOJA, JOTKA VENYTTÄVÄT SITÄ SIVUPOHJAA,
VAIHTAA PIENEMPIIN??

Itseäni ainakin ärsyttää aivan ___törkeästi___ kun joidenkin avat ovat melkein 1/3 sivusta ja sitten itse topikin ja viestejen lukupohja pienenee.

Enhän tietenkään pysty/voi pakottamaan ketään pienentämään avaansa, mutta pyydän ne jotka tunnistaa itsensä tästä teosta niin korjaisivat asian mahdollisimman pian. Mad

Anteeksi tällainen raivoaminen, yritin kyllä hillitä mutta niin kuitenkin. Hyrr.
Takaisin alkuun Siirry alas
Cromy
[Admin] Flying in the sky ~
[Admin] Flying in the sky ~
Cromy


Viestien lukumäärä : 745
Join date : 13.10.2009
Ikä : 26
Paikkakunta : Krypton.

AVATAR (ne teidän omat pikku kuvakkeenne tähtien alla niin) Empty
ViestiAihe: Vs: AVATAR (ne teidän omat pikku kuvakkeenne tähtien alla niin)   AVATAR (ne teidän omat pikku kuvakkeenne tähtien alla niin) I_icon_minitime10/1/2011, 17:35

Niin, olen jo muutamille tuostakin asiasta valittanut Vanha viisas. Parasta oliskin että ne sivua venyttävät avataret katoaisivat ja nopeasti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shyren
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Shyren


Viestien lukumäärä : 345
Join date : 17.09.2010
Paikkakunta : Hevonkuusi

AVATAR (ne teidän omat pikku kuvakkeenne tähtien alla niin) Empty
ViestiAihe: Vs: AVATAR (ne teidän omat pikku kuvakkeenne tähtien alla niin)   AVATAR (ne teidän omat pikku kuvakkeenne tähtien alla niin) I_icon_minitime11/1/2011, 15:21

Ei kai mun ava ole liian suuri? Oon miettinyt sitäkin taas jonkin verran ja etsinyt pienempiä. Ettäettä, mulle voi aina lähettää viestiä jos avatar on liian suuri Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Cromy
[Admin] Flying in the sky ~
[Admin] Flying in the sky ~
Cromy


Viestien lukumäärä : 745
Join date : 13.10.2009
Ikä : 26
Paikkakunta : Krypton.

AVATAR (ne teidän omat pikku kuvakkeenne tähtien alla niin) Empty
ViestiAihe: Vs: AVATAR (ne teidän omat pikku kuvakkeenne tähtien alla niin)   AVATAR (ne teidän omat pikku kuvakkeenne tähtien alla niin) I_icon_minitime11/1/2011, 15:46

Shyren kirjoitti:
Ei kai mun ava ole liian suuri? Oon miettinyt sitäkin taas jonkin verran ja etsinyt pienempiä. Ettäettä, mulle voi aina lähettää viestiä jos avatar on liian suuri Smile
:'D Kyllä tuokin ikävästi pomppaa silmille ja venyttää sivua c: Yritäs joku pienempi etsiä?
Takaisin alkuun Siirry alas
Shyren
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Shyren


Viestien lukumäärä : 345
Join date : 17.09.2010
Paikkakunta : Hevonkuusi

AVATAR (ne teidän omat pikku kuvakkeenne tähtien alla niin) Empty
ViestiAihe: Vs: AVATAR (ne teidän omat pikku kuvakkeenne tähtien alla niin)   AVATAR (ne teidän omat pikku kuvakkeenne tähtien alla niin) I_icon_minitime11/1/2011, 16:08

Cromy kirjoitti:
Shyren kirjoitti:
Ei kai mun ava ole liian suuri? Oon miettinyt sitäkin taas jonkin verran ja etsinyt pienempiä. Ettäettä, mulle voi aina lähettää viestiä jos avatar on liian suuri Smile
:'D Kyllä tuokin ikävästi pomppaa silmille ja venyttää sivua c: Yritäs joku pienempi etsiä?

Toki, tänään ei ole välttämättä aikaa sen vertaa että löytäisin mutta viimeistään huomenna yritän muistaa vaihtaa =)
Takaisin alkuun Siirry alas
Cromy
[Admin] Flying in the sky ~
[Admin] Flying in the sky ~
Cromy


Viestien lukumäärä : 745
Join date : 13.10.2009
Ikä : 26
Paikkakunta : Krypton.

AVATAR (ne teidän omat pikku kuvakkeenne tähtien alla niin) Empty
ViestiAihe: Vs: AVATAR (ne teidän omat pikku kuvakkeenne tähtien alla niin)   AVATAR (ne teidän omat pikku kuvakkeenne tähtien alla niin) I_icon_minitime11/1/2011, 16:12

Shyren kirjoitti:
Cromy kirjoitti:
Shyren kirjoitti:
Ei kai mun ava ole liian suuri? Oon miettinyt sitäkin taas jonkin verran ja etsinyt pienempiä. Ettäettä, mulle voi aina lähettää viestiä jos avatar on liian suuri Smile
:'D Kyllä tuokin ikävästi pomppaa silmille ja venyttää sivua c: Yritäs joku pienempi etsiä?

Toki, tänään ei ole välttämättä aikaa sen vertaa että löytäisin mutta viimeistään huomenna yritän muistaa vaihtaa =)
Juuh :'D Ikävän monet vaan laittavat suunnilleen tuon kokoisen kuvan avaksi. Toivottavasti porukka tajuaisi muutaman varoituksen perusteella vaihtaa pienempään.
Takaisin alkuun Siirry alas
SCREENAGER
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
SCREENAGER


Viestien lukumäärä : 123
Join date : 13.08.2010
Ikä : 28

AVATAR (ne teidän omat pikku kuvakkeenne tähtien alla niin) Empty
ViestiAihe: Vs: AVATAR (ne teidän omat pikku kuvakkeenne tähtien alla niin)   AVATAR (ne teidän omat pikku kuvakkeenne tähtien alla niin) I_icon_minitime11/1/2011, 18:33

Cromy, osaisitko mitenkään mistään tuolta pistämään että niin suurta kuvaa ei yksinkertaisesti _pysty_ laittamaan avaksi? Tietyt pienet mitat jotka estävät sivupohjan venymisen? Huomasin että Missylläkin taisi olla aika suuri ava.... Noin adminiksi ei kovin hyvä esimerkki...
Takaisin alkuun Siirry alas
Cromy
[Admin] Flying in the sky ~
[Admin] Flying in the sky ~
Cromy


Viestien lukumäärä : 745
Join date : 13.10.2009
Ikä : 26
Paikkakunta : Krypton.

AVATAR (ne teidän omat pikku kuvakkeenne tähtien alla niin) Empty
ViestiAihe: Vs: AVATAR (ne teidän omat pikku kuvakkeenne tähtien alla niin)   AVATAR (ne teidän omat pikku kuvakkeenne tähtien alla niin) I_icon_minitime11/1/2011, 20:33

SCREENAGER kirjoitti:
Cromy, osaisitko mitenkään mistään tuolta pistämään että niin suurta kuvaa ei yksinkertaisesti _pysty_ laittamaan avaksi? Tietyt pienet mitat jotka estävät sivupohjan venymisen? Huomasin että Missylläkin taisi olla aika suuri ava.... Noin adminiksi ei kovin hyvä esimerkki...
Juuh. Muistaakseni jostain tuolta asetuksista voi ne mitat pienentää
Takaisin alkuun Siirry alas
SCREENAGER
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
SCREENAGER


Viestien lukumäärä : 123
Join date : 13.08.2010
Ikä : 28

AVATAR (ne teidän omat pikku kuvakkeenne tähtien alla niin) Empty
ViestiAihe: Vs: AVATAR (ne teidän omat pikku kuvakkeenne tähtien alla niin)   AVATAR (ne teidän omat pikku kuvakkeenne tähtien alla niin) I_icon_minitime11/1/2011, 20:47

Ihanaa, kiitos jos viitsist tehdä niin, vaikka sitten viimeisenä oljenkortena. :--DD
Takaisin alkuun Siirry alas
ONGELMAJÄTE
New here ~
New here ~
ONGELMAJÄTE


Viestien lukumäärä : 14
Join date : 29.01.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Espoo

AVATAR (ne teidän omat pikku kuvakkeenne tähtien alla niin) Empty
ViestiAihe: Vs: AVATAR (ne teidän omat pikku kuvakkeenne tähtien alla niin)   AVATAR (ne teidän omat pikku kuvakkeenne tähtien alla niin) I_icon_minitime5/2/2011, 17:34

Nää ylisuuret allekirjotuksetkin ärsyttää. Oon nimittäin huomannu, että joillain on sellasia koko sivun kokosia allekirjotuskuvia. Tulee turhaan pituutta sivuille.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://twitter.com/aadalol
Sponsored content





AVATAR (ne teidän omat pikku kuvakkeenne tähtien alla niin) Empty
ViestiAihe: Vs: AVATAR (ne teidän omat pikku kuvakkeenne tähtien alla niin)   AVATAR (ne teidän omat pikku kuvakkeenne tähtien alla niin) I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
AVATAR (ne teidän omat pikku kuvakkeenne tähtien alla niin)
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
WhyBBer - roolipelifoorumi :: Palaute ja kehitysehdotukset.-
Siirry: