WhyBBer - roolipelifoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

WhyBBer - roolipelifoorumi

WhyBBer on suomalainen roolipelifoorumi, jonka tavoitteena on olla mahdollisimman aktiivinen.
 
PääsivuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 OS; Murderer

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Jordanhammastahnatöhnä
New here ~
New here ~



Viestien lukumäärä : 2
Join date : 09.01.2011

OS; Murderer Empty
ViestiAihe: OS; Murderer   OS; Murderer I_icon_minitime9/1/2011, 19:08

Teen tällasen one shotin, johon ei tule juonta. Jos olet herkkä, et kestä murhausta, niin älä lue.

Olinko vakavasti sairas? Olin aina nimittäin halunnut nähdä ihmisen kuolevan. Aina halunnut nähdä, kun uhrille hakataan puukko keskelle rintaa ja uhrin silmät valahtavat valkeiksi. En enään voinut katua päätöksiäni. Olin tehnyt sen. Sen mitä olin aina halunnut tehdä. Murhata.

Heräsin aamulla virkeänä vuoteestani. Aloin laittamaan itselleni aamiaista. Katsoin puukkoa pöydälläni ja hymyilin. Tekisin sen tänään. Söin aamiaisen. Soitin Sofialle. Sovimme tapaamisen tämän luona. Kysyin osoitteen ja lähdin kävelemään tämän luokse. Juttelimme hetken aikaa. Sofian sihisevä s-kirjain oli ainakin säilynyt vielä huomat 7 vuotta. Olimme olleet samalla luokalla 7. asti. Painoin huuleni tämän huulille. Sofia näytti hiukan yllättyneeltä. Mutta jatkoi suutelua. Otin laukustani puukon ja hakkasin sen rintojen väliin. Uhri oli alkamassa kiljumaan, mutta en halunnut yleisöä, joten hakkasin puukkoa monta kertaa naisen kaulaan. Ihailin näkyä. Pian kuulin hätäkeskusten autojen vilkkujen soitantaa. Ja lähdin asunnosta iloisena. Olin saanut sen mitä halusin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Bunny
The day that never comes ~
The day that never comes ~
Bunny


Viestien lukumäärä : 99
Join date : 20.03.2011
Ikä : 26
Paikkakunta : ei kuulu sulle xD

OS; Murderer Empty
ViestiAihe: Vs: OS; Murderer   OS; Murderer I_icon_minitime25/3/2011, 16:39

HUI pelottava!!!!
Takaisin alkuun Siirry alas
 
OS; Murderer
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
WhyBBer - roolipelifoorumi :: Muuta. :: Paradox - Interesting stories.-
Siirry: