WhyBBer - roolipelifoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

WhyBBer - roolipelifoorumi

WhyBBer on suomalainen roolipelifoorumi, jonka tavoitteena on olla mahdollisimman aktiivinen.
 
PääsivuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 T:pehmeä puoli ylös päin

Siirry alas 
+3
Wilmaa
BanBa
thornado
7 posters
KirjoittajaViesti
thornado
The day that never comes ~
The day that never comes ~



Viestien lukumäärä : 51
Join date : 17.09.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : ---

T:pehmeä puoli ylös päin Empty
ViestiAihe: T:pehmeä puoli ylös päin   T:pehmeä puoli ylös päin I_icon_minitime21/9/2010, 16:00

teen dälläsen tarinan,jota en ehken nytten viel tee sellasta jättijättiä,vaan teen ihan ekana päähenkilön esittelyn Smile

Eli,
päähenkilönä on Emilie Crystal 'Ec' moon,Hän on vähän päälle 15 vuotias ja huvittelee kaupungin öissä kaveriporukoiden kanssa.Hällä on sellanen siisti skopa ja on ihastunut yhteen Mic nimiseen herraan,joka on 10 päivää vanhempi neidistä.Tuo on alentunut polttamaan salaa tupakkaa vanhemmiltaan ja hällä on pieni rasitusastma..

T:pehmeä puoli ylös päin Emo-hair-mixture-light-colours-5
Takaisin alkuun Siirry alas
thornado
The day that never comes ~
The day that never comes ~



Viestien lukumäärä : 51
Join date : 17.09.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : ---

T:pehmeä puoli ylös päin Empty
ViestiAihe: Vs: T:pehmeä puoli ylös päin   T:pehmeä puoli ylös päin I_icon_minitime23/9/2010, 18:30

jaa alkaah xP ja toivon että luette,tai muuten minä syön teidät Nami :--)

LUKU 1
Heräsin johonkin,äitini näköjään kolisteli alakerrassa krapulassa etsien aspiriinia,Nousin ylös lopulta ja vilkaisin nopsaan ulos.Lunta oli satanut huimasti viime yönä,joka oli toisaalta aika kivaa..Katselin ovenkahvassa roikkuvaa nahkatakkiani jonka taskusta pilkisteli täysi aski.Kehtaisiko?Vetäisin yhden savukkeen askista ja piilotin sen käteenisiten ettei sitä näkyisi.Otin pöydältä vielä mustan sytkärin ja kiipesin paloportaita pitkin kuistille vetämään tuota.Yskäisin kerran kun vedin sisälleni savua,Naapurissamme asusteli ihastukseni,joka poltti myöskin tupakka,ja joi myöskin joskus,mutta vain satunnaisesti.Mic oli myöskin kusitilla,tuo katslei minua silmät sirillään koska tiheä,pieni kuusiaita peitti kusitin melkeinpä näkyvistä.Mic nyökkäsi lopulta minulle ja hymyili pienesti.Tervehdin vain pienellä katsellaa häntä,tuuppasin tupakkani kylmään lumeen ja kiiruhdin takaisin huoneesenei,kolina oli loppunut....Onneksi.Kurkkuni oli kipeä ja minua yskitti kamalasti,minne olin vienyt itseni?Siis kyllä teidän että huoneeseeni,mutta miksi juuri rupesin polttamaan?Siksikö että muut aina tyrkytti sitä m inulle,vai siksi että muutkin poltti,ehkä vähän molempia oli sill ätiellä havaittu.Puin päälleni nopeasti valkean kissa paidan jossa oli ruskeilla kanokirjaimin kirjotettu:"cat love".Vihasin oikeasti sitä paitaa,mutta toisaalta se olisi ollut ihan OK jos siinä ei olisi ollut sitä tekstiä.Laitoin vielä hiekkapuhalletut pillifarkkuni päälle,harjasin hiukseni ja kipitin hissukseen alakertaan.Äitini oli tokkurassa,se oli näköjään eka riidellyt isän kaa ja sitetn vetäny joitain huumeita,ei se mua liikuta..Paljookaan,eihän me olla ees puheväleis..

sry kun tuli niin lyhäkseks.
Takaisin alkuun Siirry alas
thornado
The day that never comes ~
The day that never comes ~



Viestien lukumäärä : 51
Join date : 17.09.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : ---

T:pehmeä puoli ylös päin Empty
ViestiAihe: Vs: T:pehmeä puoli ylös päin   T:pehmeä puoli ylös päin I_icon_minitime23/9/2010, 19:28

LUKU 2
Olin nykyään kaiket ajat ulkona kylillä.Olin yleensä Micin poppoissa,mutta tällä kertaa maleksuin itsekseen puistoissa ja kaupoissa varastelemassa,Kun tulin kotiin,Mic oli murottamassa talomme portilla."Mic?" kysyin epäröivästi.Tuo nosti katsettansa,mutta vain muutaman millin että näin hänen kasvonsa.Se oli ruhjeilla,kuten aina,mutta sinne ol itullut nyt taas uusia arpeja,ja verta valui hänen ohimsotansa.Istahdin jäiseen maahan josa jylläss aina jotiain juoppoja kävelemässä."ootko kunnossa?"kysyin tiukasti.Mic oli hetken hilja,kunnes lopulta mumisin sammaltaen:"en,kai...".Mic ol iselvästi juonut ja sitten mennyt isottelemaan jollekkin kovikselle."nyt tuut sisälle!!" Komensin ja nostin hänet samalla kun itse nousin.Hän meni itsekseen paloportaita pitkin huoneeseeni,sitä tietä nimittäin käytin aina,en tosin tiedä miksi.Mic pöllähti vaaleaan huoneeseeni ja otti roskiksen alleen ja oksensi.Riisuin pitkät nahkasaappaani nurkkaan ja riisuin myös nahkatakin ja heitin sen kirjoituspöydälleni,aski lennähti lattialle ja tupakat levisivät."hitto." mumisin närkästyneenä ja aloin kerätä tupakoita yksitellen takaisin askiin.Mic istahti roskis sylissänsä sängylleni.Tuon mustat hiusket oli osittain hiekassa,veressä ja sulaneessa lumessa,minu kävi jotenkutetn häntä sääliksi."Sun kyllä vähitellen pitäs lopetta ajuominen." sanoin lopulta ja suljin ikkunan kiinni."Se ja sama.. Mic puuskahti,hän ei enää yrjönnyt joten hän laski roskikseni takaisin paikoilleen.Sitten hän huojui takaisin sänkyyni istumaan."oota hetki..." mumisin kun puhelimeni tärisi housujeni taskussa."Ei nyt." tiuksaisin puhelimeen ja lopetin.Exäni soitteli nykyään mulle jatkuvasti,mutta tiuskaisin aina samalla lailla..Koska Mic ol ijuuri aina silloin luonani,tai joku muu jeniläinen."Ja nyt saat kertoa mitä tapahtui!" sanoin lopulta ja istahdin säkkituoliini."noh,mä kävin tietty iskän viinakaapilla...ja jotain..En muista tarkalleen." Mic sanoi minulle ja hymyili pienesti.Se,oli juuri hänessä ainutlaatuista!
Takaisin alkuun Siirry alas
BanBa
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
BanBa


Viestien lukumäärä : 103
Join date : 23.05.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Espoo

T:pehmeä puoli ylös päin Empty
ViestiAihe: Vs: T:pehmeä puoli ylös päin   T:pehmeä puoli ylös päin I_icon_minitime17/10/2010, 21:50

tää on iha jees, mut olis paljon parempi ja helpompi lukee jos laittaisit kappalejaot ja korjaisit kirjotusvirheet ::---)
Takaisin alkuun Siirry alas
Wilmaa
New here ~
New here ~
Wilmaa


Viestien lukumäärä : 10
Join date : 18.09.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Keskellä ei mitään ja kaukana kaikesta

T:pehmeä puoli ylös päin Empty
ViestiAihe: Vs: T:pehmeä puoli ylös päin   T:pehmeä puoli ylös päin I_icon_minitime24/10/2010, 22:47

StupidLittleTomi<3 kirjoitti:
tää on iha jees, mut olis paljon parempi ja helpompi lukee jos laittaisit kappalejaot ja korjaisit kirjotusvirheet ::---)
Samaa mieltä. Muuten hyvä tarina.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jordanhammastahnatöhnä
New here ~
New here ~



Viestien lukumäärä : 2
Join date : 09.01.2011

T:pehmeä puoli ylös päin Empty
ViestiAihe: Vs: T:pehmeä puoli ylös päin   T:pehmeä puoli ylös päin I_icon_minitime9/1/2011, 18:47

En saanu juonen päästä kiinni. king
Takaisin alkuun Siirry alas
Tyyppi
New here ~
New here ~



Viestien lukumäärä : 2
Join date : 14.01.2011

T:pehmeä puoli ylös päin Empty
ViestiAihe: Vs: T:pehmeä puoli ylös päin   T:pehmeä puoli ylös päin I_icon_minitime14/1/2011, 11:00

Mä en ihan tajunnut mut okei Razz Ois helpompaa lukee jos täst ottais pois vähän kirjotusvirheit ja kappalejaot ois kans kivat.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shyren
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
Shyren


Viestien lukumäärä : 345
Join date : 17.09.2010
Paikkakunta : Hevonkuusi

T:pehmeä puoli ylös päin Empty
ViestiAihe: Vs: T:pehmeä puoli ylös päin   T:pehmeä puoli ylös päin I_icon_minitime14/1/2011, 16:15

Kappalejaot olis kivoja, samaten noi kirjotusvirheiden korjaukset. Kannattaa esilukee tarina/luku virheiden varalle ennen ku julkasee.
Muuten ihan kiva.
Takaisin alkuun Siirry alas
SCREENAGER
Moderator - I'm whatever you want
Moderator - I'm whatever you want
SCREENAGER


Viestien lukumäärä : 123
Join date : 13.08.2010
Ikä : 28

T:pehmeä puoli ylös päin Empty
ViestiAihe: Vs: T:pehmeä puoli ylös päin   T:pehmeä puoli ylös päin I_icon_minitime14/1/2011, 18:22

Vakava kieliasuvirhe, ei niin itsessään kirjoitusvirhe, mutta mitä nuo edeltäjät tuossa sivuuttivat, kappalejako täytyisi tulla jossain välissä, mutta mikä tärkeämpää pisteen, pilkun, kysymysmerkin ja huutomerkin yms välimerkin jälkeen tulee välilyönti. Teksti muttuu heti ilmavammaksi ja helpommin luettavaksi.

Eli ei näin; 'Pekka,ota koppi!Hihihihi',sanoi Pertti.

vaan; 'Pekka, ota koppi! Hihihihi', sanoi Pertti.

Hyvä tarinanalku kuitenkin, korjaat vain virheet ja teksti tulee heti monta astetta sujuvammaksi. :--)))
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





T:pehmeä puoli ylös päin Empty
ViestiAihe: Vs: T:pehmeä puoli ylös päin   T:pehmeä puoli ylös päin I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
T:pehmeä puoli ylös päin
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Äää.. minkälaisen ropen luon?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
WhyBBer - roolipelifoorumi :: Muuta. :: Paradox - Interesting stories.-
Siirry: